Sekite naujienas

Verslas

Jungtinės Karalystės parduotuvėse – naujas ir kitose rinkose nematytas „Vičiūnų“ produktas

Paskelbta

-

Surimio užkandis: Lietuvoje jį vadina „krabų lazdele“, Japonijoje – „krabų pyragėliu“, o Amerikoje „imitaciniu krabu“. Kai kuriose šalyse surimis verdamas, o kai kuriose kepamas ar net dedamas į dešreles. Prancūzijoje, Belgijoje ir Italijoje jis spalvinamas oranžine, o likęs pasaulis ir Lietuva labiau mėgsta raudoną spalvą. Japonijoje yra net 10 tipų surimio užkandžių, o vienodai atrodančios lazdelės skirtingose šalyse gali turėti skirtingus skonius. Šį kartą „Vičiūnų grupė“ Anglijos rinkai pristatė dar vieną naują surimio produktą.

Verslo pasaulyje konkurencija yra aštri, o vartotojų poreikiai sparčiai kinta, todėl gebėjimas prisitaikyti prie rinkos ir suprasti jos poreikius yra nepaprastai svarbus. Pavyzdžiui, Italijoje ir Prancūzijoje surimio lazdelės yra švelnesnio ir natūralesnio skonio nei Ispanijoje, o JK surimio lazdelės – saldžiausios.

„Vičiūnų“ grupė, daugelį metų sėkmingai vystanti verslą Europos šalyse, yra puikus pavyzdys, kaip įmonė gali klestėti, kruopščiai analizuojant ir patenkinant ne tik namų, bet ir kitų šalių rinkos poreikius.


Pagrindinis bet kurios sėkmingos įmonės tikslas yra pateikti rinkai produktą ar paslaugą, kuri atitinka vartotojų lūkesčius ir išsprendžia jų problemas. Tačiau tai reikalauja ne tik suprasti, kas vyksta rinkoje šiandien, bet ir prognozuoti, kokie bus poreikiai rytoj. „Vičiūnų“ grupėje daug dirbama su rinkos analize ir tai leidžia puikiai suprasti ir kurti produktus, adaptuotus pagal konkrečias rinkas, kuriose yra pardavinėjami VIČI produktai.

„Mūsų produktai parduodami daugiau nei 60-yje šalių ir jie retai tinkami nekeičiant „migruoti“ iš vienos šalies parduotuvių lentynų į kitos šalies. Mūsų maisto technologai, analitikai ir pardavimo specialistai skiria daug dėmesio ir kruopščios analizės, pritaikydami vieno pavadinimo prekes skirtingoms užsienio rinkoms“, – sako Dainius Matijošaitis, „Vičiūnų“ įmonės grupių valdybos narys.

Šiuo metu anglakalbėse šalyse itin populiarios „Food To Go“ parduotuvių produktų lentynos. Tai dideli šaldytuvai, kuriuose galima patogiai įsigyti užkandžių greitiems pietums. Šaldytuvuose iki šiol buvo galima rasti mažų sumuštinių, nedidelių salotų indelių, buritų, sušių, morkų lazdelių su humuso padažu, mini salamio dešrelių ar sūrio lazdelių, o nuo dabar – ir „Vičiūnų“ grupės specialiai JK rinkai sukurtų „VIČI Big Stick“ surimio lazdelių.

„VIČI Big Stick“ – 60 g mums neįprasto dydžio surimio lazdelė, jau pardavinėjama ALDI prekybos centrų „Food To Go“ lentynose, o nuo rugsėjo mėnesio – ir ASDA parduotuvių tinkle.

„Jungtinėje Karalystėje dirbame nuo 2017 metų ir per tą laikotarpį neabejotinai išsiaiškinome kas priimtiniausia šiai rinkai. Džiaugiamės, jog „VIČI Big Stick“ papildys populiaraus „Food To Go“ pasirinkimą ir prisidės prie mūsų ilgo sėkmingų produktų sąrašo“, – teigia D. Matijošaitis.

“Vičiūnų“ surimio lazdeles mėgsta nuo lotynų Amerikos iki Japonijos, lašiša eksportuojama į Italiją, Vokietiją, Austriją, Prancūziją ir daugelį kitų šalių, „Gyoza“ koldūnai – į Baltijos šalis, Ispaniją, Vokietiją, Portugaliją ir kitas šalis. Visi 3000 produktų pavadinimų, kuriuos gamina „Vičiūnų“ grupės įmonės, yra kruopščios analizės ir didelio įdirbio į skirtingų ir unikalių klientų skonio supratimą rezultatas.

“Vičiūnų“ įmonių grupė – viena didžiausių pasaulyje surimio produktų gamintoja ir Europos žuvies bei jos produktų rinkos lyderių. Be minėtų produktų gaminame ir rytietiškus „Gyoza“, „Khinkali“ koldūnus, picas, „Crêpes“ blynelius.


Vičiūnų įmonių grupė gamina ir tiekia kokybiškus ir inovatyvius produktus vartotojams į daugiau nei 60 pasaulio šalių. Produkcija gaminama 8 „Vičiūnų Grupės“ fabrikuose Lietuvoje, Estijoje ir Ispanijoje. Iš viso grupėje dirba daugiau nei 4400 žmonių. Grupės produktų portfelyje yra virš 3000 produktų pavadinimų, ženklintų „Viči“, „Esva“, „Columbus“, „Food Luck“, „Moonstery“ ir kitais prekių ženklais. Nuolat diversifikuojamas verslo portfelis. Lietuvoje veikiama gerokai daugiau sričių nei vien FMCG: logistikoje, pardavimuose, nekilnojamo turto vystyme.

Skaitykite

Naujienos

Verslo Vikingai

Technologijos6 mėnesiai prieš

Kriptovaliutų mokėjimų surinkimo paslaugos verslams: teisinių iššūkių rinkoje daug, bet požiūris vis pozityvesnis

Apie kriptovaliutų mokėjimus tikrai esate girdėję, o tai šiandien ypač aktyviai naudojama ir verslo sektoriuje. Įmonės „CoinGate” bendraįkūrėjas ​​Dmitrijus Borisenka...

Verslo vikingai6 mėnesiai prieš

Sėkmingą šakočių ir autentiškų gardėsių verslą įkūrusi Sandra atskleidžia: „Versle galima suklysti, galima padaryti daug klaidų, bet nepavyksta tik tiems, kurie nebando.”

Visą gyvenimą meilę maistui ir įvairių skanumynų gaminimui jautusi Sandra Riepšienė, prieš 13 metų nusprendė pabandyti įgyvendinti svajonę ir kartu...

Dirbtinis intelektas7 mėnesiai prieš

Generatyvinis dirbtinis intelektas: pagalba ar grėsmė visuomenei?

Įvairūs  dirbtinio intelekto įrankiai šiandien vis aktyviau naudojami įvairių organizacijų ir specialistų, siekiant pagreitinti, efektyvinti įvairius darbo procesus. Visgi, netrūksta ...

Verslo vikingai8 mėnesiai prieš

NordLayer paslauga: kas tai ir kuo naudinga šiandien kiekvienam verslui?

Globaliame verslo pasaulyje, vienas iš svarbiausių uždavinių yra suvaldyti saugumą ir galimas kibernetinių atakų rizikas, kurios gali padaryti neišmatuojamos žalos...

Verslo vikingai8 mėnesiai prieš

„Linkedist” agentūros įkūrėja Kotryna Kurt: apie verslo pradžią, iššūkius ir tai, kodėl kiekviena įmonė privalo būti linkedin platformoje

Dar gyvendama Danijoje, jauna marketingo specialistė Kotryna Kurt atrado tuo metu sparčiai populiarėjančią Linkedin platformą. Tuo metu tai padėjo jai...

Visos teisės saugomos.© 2015-2023 | Kopijuoti draudžiama |