Sekite naujienas

Verslo vikingai

„Linkedist” agentūros įkūrėja Kotryna Kurt: apie verslo pradžią, iššūkius ir tai, kodėl kiekviena įmonė privalo būti linkedin platformoje

Paskelbta

-

Dar gyvendama Danijoje, jauna marketingo specialistė Kotryna Kurt atrado tuo metu sparčiai populiarėjančią Linkedin platformą. Tuo metu tai padėjo jai surasti darbą, o šiandien – vadovauti nišinei agentūrai ir dirbti su didžiausiomis kompanijomis. Verslininkė sutiko pasidalinti savo verslo pradžios istorija, iššūkiais ir patarimais apie komunikaciją Linkedin tinkle.

Kaip pradėjote verslą, susijusį su Linkedin? Kas paskatino rinktis būtent šią platformą?

Reklama:

Dar gyvendama Danijoje pamačiau šios platformos labai didelį potencialą, pradėjau ją naudoti buvusiame darbe tiek buvusios įmonės brendo žinomumo didinimui, tiek naujų klientų radimui. Jau tuo metu atkreipiau dėmesį, kad Amerikoje tas tinklas jau buvo gana išpopuliarėjęs, o man tuo metu gyvenant Danijoje, į Skandinaviją Linkedin tik ateidinėjo, tad supratau, jog 2-4 metai ir mes Lietuvoje jau turėsime šios platformos bumą. Tai labiausiai ir paskatino domėtis linkedin tinklu. 

Be to, pati platforma man labai patiko, nes paskutiniaisiais studijų metais linkedin pradėjau naudoti būtent darbo paieškai. Pavyko rasti ne tik darbą, bet ir daug bendraminčių iš įvairiausių pasaulio kampelių, kurie buvo susidomėję rinkodara, pardavimais ir juos domino realiai tokios pačios temos kaip ir mane. Ši platforma jungia profesionalus visame pasaulyje, verslius, aktyvius žmones, besidominčius profesine veikla, mokymusi, tobulėjimu, šis linkedin išskirtumas man taip pat labai patiko. 

Papasakokite plačiau apie savo agentūrą Linkedist”? Kam ji skirta, kokias paslaugas teikiate ir su kokiais verslais dirbate?

Esame nišinė agentūra, dirbanti konkrečiai tik su linkedin tinklu bei dabar taip pat su dirbtinio intelekto įrankiais padedanti verslams augti linkedin. Apimame įvairius darbus: Įvairioms įmonėms kuriame turinį, didiname jų žinomumą, auginame prekės ženklus, administruojame paskyras, leidžiame reklamines kampanijas, jas optimizuojame, atliekame profilių auditus, kuriame strategijas, ieškote sprendimų, kaip įmonės gali savo vidiniuose procesuose išnaudoti įvairiausius dirbtinio intelekto įrankius šiandien. 

Iš tiesų, dirbame su įvairiausiais verslais, tiek nuo labai mažų startuolių, kuriuos sudaro 1-3 žmonės, tiek su labai didelėmis korporacijomis kaip Lego, Accenture, įvairios valstybės institucijos, universitetai, bankai ir pan. Mūsų klientų ratą sudaro įvairių sektorių organizacijos, turbūt vienos dažniausių – IT įmonės, kurios kuria skaitmeninius įrankius ir produktus. 

Kas pradėjus verslą buvo sunkiausia? Su kokiais iššūkiais susidūrėte tada ir dabar?

Pradėjus verslą, kaip ir daugeliui turbūt, sunkiausia buvo iš tikrųjų susigaudyti, kokia turi būti tiksli kainodara, kaip tiksliai įsivertinti savo paslaugų kainą, kaip rasti tikslinį klientą ir kokių klientų mes nenorime.  Tai turbūt buvo sunkiausi etapai, siekiant išsigryninti tobulą klientą ir paslaugų įsikainojimą.

Vėlesniuose etapuose, žinoma, atsirado rizikos valdymas versle, įvairių rizikų nuspėjimas ir tuo pačiu komandos auginimas, kompetencijų perdavimas, žmonių išlaikymas komandoje. Manau, kad kiekvienam verslui, kuris dirba su konsultacijomis, teikia paslaugas, tai yra didžiausias mokslas, kuomet tu stengiesi suprasti, perprasti komandą, išlaikyti žmones. Dabar itin didelių iššūkių jau kaip ir nebėra, tik nuolatinė adaptacija prie besikeičiančios rinkos ir klientų poreikių. 

Kotryna Kurt, “Linkedist” vadovė.

Kas svarbu, norint verslui sėkmingai komunikuoti linkedin platformoje? Kaip verslui nuspręsti, ar jam reikia būti linkedine ar ne?

Iš tikrųjų, kiekvienam verslui svarbu bent egzistuoti Linkedin platformoje, nesvarbu ar tu ten planuoji ieškoti klientų ar ne. Kiekvienam verslui reikėtų ten būti vien dėl to, kad tai yra profesionalų platforma ir netgi žmonės dirbdami grožio industrijoje, kurioje galbūt nėra tiek daug verslas verslui darbo, vis tiek turėtų turėti Linkedin paskyras. Tai kokiam verslui būti, tikriausiai – kiekvienam, bet ar kiekvienam verslui jis padės, tai tikrai ne. 

Tiems verslams, kurie dirba B2B pasaulyje, Linkedin tikrai turės daug daugiau galimybių ir galbūt jie ten atras klientus, partnerius, darbuotojus. Įmonės, kurios yra verslas žmogui, dirba su vartotojais, tų galimybių ten galbūt turės mažiau, nes jie galbūt parduoda pastą, kečiupą ar bet ką kitą. Bet būti ten reikėtų visiems.

Kaip sėkmingai komunikuoti, tai yra tikriausiai daug niuansų, kaip verslui reikėtų stengtis rodyti tą savo vidinę virtuvę, pasakoti apie kolegas, komandą, projektus, rezultatus, industriją, kas gero joje vyksta ir tiesiog šviesti savo auditoriją. Linkedin nėra ta vieta, kur mes darome tiesioginius pardavimus ar tiesioginę reklamą, tai to tikrai reikėtų vengti, nes žmonės tai iškart labai pastebi ir tai nėra tai, ko jie tikisi Linkedin’e. Šioje platformoje žmonės tikisi komunikacijos iš įmonės, kuri bus labiau apie pačią įmonę, apie darbdavio įvaizdį. 

Ko palinkėtumėte jaunam verslui šiandien? Kaip manote, kokiomis savybėmis turėtų pasižymėti sėkmingas verslininkas?

Jeigu verslas ieško klientų užsienio rinkoje ar dirba su kitais verslais, ieško klientų, tai būtinai pradėti nuo Linkedin paskyros susikūrimo ir savo verslo pristatymo profesionalų pasaulyje. Taip pat palinkėčiau nebijoti klausti, tai yra didžioji didelės jaunų verslų problema, kad tie žmones, kurie vadovauja galbūt ne visada domisi, klausia kitų, nes mes tiesiog bandom patys viską išsiaiškinti, bet tikrai palinkėčiau klausti, būti aktyviems, rasti socialinį tinklą, kuriame yra jų tikslinis klientas ir jame pradėti komunikaciją, nes šiais laikais patys pardavimai  ir pats augimas yra labai stipriai koreliuojantis su įmonės komunikacija ir rinkodara. 

Kokiomis savybėmis turėtų pasižymėti sėkmingas verslininkas, tai manau, kad didelė vertybė yra ampatiškumas, taip pat analitinis mąstymas, kuomet galima nuspręsti ar bandyti suvaldyti verslo rizikas, kaip su jomis elgtis. Kartais nerizikuojant ir nebandant kažko naujo, verslas gali kristi į stagnacijos fazę arba augti lygiai taip pat ir nesikeisti. Todėl ir palinkėčiau apskaičiuotai rizikuoti bei būtinai pasitikėti savo intuicija. 

Naujienos

Verslo Vikingai

Verslo vikingai1 mėnuo prieš

NordLayer paslauga: kas tai ir kuo naudinga šiandien kiekvienam verslui?

Globaliame verslo pasaulyje, vienas iš svarbiausių uždavinių yra suvaldyti saugumą ir galimas kibernetinių atakų rizikas, kurios gali padaryti neišmatuojamos žalos...

Verslo vikingai1 mėnuo prieš

„Linkedist” agentūros įkūrėja Kotryna Kurt: apie verslo pradžią, iššūkius ir tai, kodėl kiekviena įmonė privalo būti linkedin platformoje

Dar gyvendama Danijoje, jauna marketingo specialistė Kotryna Kurt atrado tuo metu sparčiai populiarėjančią Linkedin platformą. Tuo metu tai padėjo jai...

Nekilnojamas turtas3 mėnesiai prieš

NT agentūrą Ispanijoje įkūrusi lietuvė: „Svajokite, planuokite, veikite ir jums pavyks. Po saule vietos yra visiems”

Dirbti ir vystyti verslą saulėtoje Ispanijoje gali būti ne vieno lietuvio svajonė. Ją prieš šešerius metus įgyvendino Sonata Norkienė, šiuo...

Verslo vikingai3 mėnesiai prieš

SPA trenerė, grožio terapeutė Deimantė Gelgutienė: „Tu gali būti tik pavyzdžiu kitiems“

Grožio pasaulyje dirbanti Deimantė Gelgutienė atlieka SPA ritualus veidui ir kūnui, konsultuoja kosmetologes ir SPA centrus. Trenerė savo veiklas derina...

Verslo vikingai3 mėnesiai prieš

„SME Finance“ vadovas Mindaugas Mikalajūnas: „Šiuo metu finansavimo galimybės – beribės“

„SME Finance“ įmonė šiuo metu didžiausia Baltijos šalyse nebankinio finansavimo technologijų platforma, suteikusi finansavimą už daugiau nei 1,5 mlrd. eurų,...

Visos teisės saugomos.© 2015-2023 | Kopijuoti draudžiama |