Paskelbta
1 metai prieš-
Dar gyvendama Danijoje, jauna marketingo specialistė Kotryna Kurt atrado tuo metu sparčiai populiarėjančią Linkedin platformą. Tuo metu tai padėjo jai surasti darbą, o šiandien – vadovauti nišinei agentūrai ir dirbti su didžiausiomis kompanijomis. Verslininkė sutiko pasidalinti savo verslo pradžios istorija, iššūkiais ir patarimais apie komunikaciją Linkedin tinkle.
Kaip pradėjote verslą, susijusį su Linkedin? Kas paskatino rinktis būtent šią platformą?
Dar gyvendama Danijoje pamačiau šios platformos labai didelį potencialą, pradėjau ją naudoti buvusiame darbe tiek buvusios įmonės brendo žinomumo didinimui, tiek naujų klientų radimui. Jau tuo metu atkreipiau dėmesį, kad Amerikoje tas tinklas jau buvo gana išpopuliarėjęs, o man tuo metu gyvenant Danijoje, į Skandinaviją Linkedin tik ateidinėjo, tad supratau, jog 2-4 metai ir mes Lietuvoje jau turėsime šios platformos bumą. Tai labiausiai ir paskatino domėtis linkedin tinklu.
Be to, pati platforma man labai patiko, nes paskutiniaisiais studijų metais linkedin pradėjau naudoti būtent darbo paieškai. Pavyko rasti ne tik darbą, bet ir daug bendraminčių iš įvairiausių pasaulio kampelių, kurie buvo susidomėję rinkodara, pardavimais ir juos domino realiai tokios pačios temos kaip ir mane. Ši platforma jungia profesionalus visame pasaulyje, verslius, aktyvius žmones, besidominčius profesine veikla, mokymusi, tobulėjimu, šis linkedin išskirtumas man taip pat labai patiko.
Papasakokite plačiau apie savo agentūrą „Linkedist”? Kam ji skirta, kokias paslaugas teikiate ir su kokiais verslais dirbate?
Esame nišinė agentūra, dirbanti konkrečiai tik su linkedin tinklu bei dabar taip pat su dirbtinio intelekto įrankiais padedanti verslams augti linkedin. Apimame įvairius darbus: Įvairioms įmonėms kuriame turinį, didiname jų žinomumą, auginame prekės ženklus, administruojame paskyras, leidžiame reklamines kampanijas, jas optimizuojame, atliekame profilių auditus, kuriame strategijas, ieškote sprendimų, kaip įmonės gali savo vidiniuose procesuose išnaudoti įvairiausius dirbtinio intelekto įrankius šiandien.
Iš tiesų, dirbame su įvairiausiais verslais, tiek nuo labai mažų startuolių, kuriuos sudaro 1-3 žmonės, tiek su labai didelėmis korporacijomis kaip Lego, Accenture, įvairios valstybės institucijos, universitetai, bankai ir pan. Mūsų klientų ratą sudaro įvairių sektorių organizacijos, turbūt vienos dažniausių – IT įmonės, kurios kuria skaitmeninius įrankius ir produktus.
Kas pradėjus verslą buvo sunkiausia? Su kokiais iššūkiais susidūrėte tada ir dabar?
Pradėjus verslą, kaip ir daugeliui turbūt, sunkiausia buvo iš tikrųjų susigaudyti, kokia turi būti tiksli kainodara, kaip tiksliai įsivertinti savo paslaugų kainą, kaip rasti tikslinį klientą ir kokių klientų mes nenorime. Tai turbūt buvo sunkiausi etapai, siekiant išsigryninti tobulą klientą ir paslaugų įsikainojimą.
Vėlesniuose etapuose, žinoma, atsirado rizikos valdymas versle, įvairių rizikų nuspėjimas ir tuo pačiu komandos auginimas, kompetencijų perdavimas, žmonių išlaikymas komandoje. Manau, kad kiekvienam verslui, kuris dirba su konsultacijomis, teikia paslaugas, tai yra didžiausias mokslas, kuomet tu stengiesi suprasti, perprasti komandą, išlaikyti žmones. Dabar itin didelių iššūkių jau kaip ir nebėra, tik nuolatinė adaptacija prie besikeičiančios rinkos ir klientų poreikių.
Kotryna Kurt, „Linkedist” vadovė.
Kas svarbu, norint verslui sėkmingai komunikuoti linkedin platformoje? Kaip verslui nuspręsti, ar jam reikia būti linkedine ar ne?
Iš tikrųjų, kiekvienam verslui svarbu bent egzistuoti Linkedin platformoje, nesvarbu ar tu ten planuoji ieškoti klientų ar ne. Kiekvienam verslui reikėtų ten būti vien dėl to, kad tai yra profesionalų platforma ir netgi žmonės dirbdami grožio industrijoje, kurioje galbūt nėra tiek daug verslas verslui darbo, vis tiek turėtų turėti Linkedin paskyras. Tai kokiam verslui būti, tikriausiai – kiekvienam, bet ar kiekvienam verslui jis padės, tai tikrai ne.
Tiems verslams, kurie dirba B2B pasaulyje, Linkedin tikrai turės daug daugiau galimybių ir galbūt jie ten atras klientus, partnerius, darbuotojus. Įmonės, kurios yra verslas žmogui, dirba su vartotojais, tų galimybių ten galbūt turės mažiau, nes jie galbūt parduoda pastą, kečiupą ar bet ką kitą. Bet būti ten reikėtų visiems.
Kaip sėkmingai komunikuoti, tai yra tikriausiai daug niuansų, kaip verslui reikėtų stengtis rodyti tą savo vidinę virtuvę, pasakoti apie kolegas, komandą, projektus, rezultatus, industriją, kas gero joje vyksta ir tiesiog šviesti savo auditoriją. Linkedin nėra ta vieta, kur mes darome tiesioginius pardavimus ar tiesioginę reklamą, tai to tikrai reikėtų vengti, nes žmonės tai iškart labai pastebi ir tai nėra tai, ko jie tikisi Linkedin’e. Šioje platformoje žmonės tikisi komunikacijos iš įmonės, kuri bus labiau apie pačią įmonę, apie darbdavio įvaizdį.
Ko palinkėtumėte jaunam verslui šiandien? Kaip manote, kokiomis savybėmis turėtų pasižymėti sėkmingas verslininkas?
Jeigu verslas ieško klientų užsienio rinkoje ar dirba su kitais verslais, ieško klientų, tai būtinai pradėti nuo Linkedin paskyros susikūrimo ir savo verslo pristatymo profesionalų pasaulyje. Taip pat palinkėčiau nebijoti klausti, tai yra didžioji didelės jaunų verslų problema, kad tie žmones, kurie vadovauja galbūt ne visada domisi, klausia kitų, nes mes tiesiog bandom patys viską išsiaiškinti, bet tikrai palinkėčiau klausti, būti aktyviems, rasti socialinį tinklą, kuriame yra jų tikslinis klientas ir jame pradėti komunikaciją, nes šiais laikais patys pardavimai ir pats augimas yra labai stipriai koreliuojantis su įmonės komunikacija ir rinkodara.
Kokiomis savybėmis turėtų pasižymėti sėkmingas verslininkas, tai manau, kad didelė vertybė yra ampatiškumas, taip pat analitinis mąstymas, kuomet galima nuspręsti ar bandyti suvaldyti verslo rizikas, kaip su jomis elgtis. Kartais nerizikuojant ir nebandant kažko naujo, verslas gali kristi į stagnacijos fazę arba augti lygiai taip pat ir nesikeisti. Todėl ir palinkėčiau apskaičiuotai rizikuoti bei būtinai pasitikėti savo intuicija.
Silicio slėnio pamokos Lietuvos startuoliams: kodėl reikia svajoti drąsiau?
Soc. tinkluose išgarsėjusi Mokytoja Veronika: „Mokytojo darbas – tai ne tik profesija, bet ir gyvenimo būdas“
Kriptovaliutų mokėjimų surinkimo paslaugos verslams: teisinių iššūkių rinkoje daug, bet požiūris vis pozityvesnis
Sėkmingą šakočių ir autentiškų gardėsių verslą įkūrusi Sandra atskleidžia: „Versle galima suklysti, galima padaryti daug klaidų, bet nepavyksta tik tiems, kurie nebando.”
NordLayer paslauga: kas tai ir kuo naudinga šiandien kiekvienam verslui?
Naujausios baldų tendencijos: ką verta įsigyti?
3 geriausi telefonai iki 250 EUR
Kaip veikia E100?
NT agentūrą Ispanijoje įkūrusi lietuvė: „Svajokite, planuokite, veikite ir jums pavyks. Po saule vietos yra visiems”
Ekspertų teigimu, tradiciniai mokymo metodai nebeatitinka DI programuotojams keliamų reikalavimų – geram ekspertų paruošimui reikalinga bendruomenė. 2025, vasario 19 d....
Tarptautinė automobilių prekybos kompanija „Inchcape“ skelbia partnerystės pradžią su pirmaujančiu pasaulyje elektromobilių gamintoju BYD („Build Your Dreams“) ir šiemet pradeda...
Vasario 9-oji tapo istorine diena ne tik Baltijos šalių energetikos sistemoms, bet ir visai Europai. Baltijos šalys sėkmingai sinchronizavo savo...
Praėjusiais metais didžiausio Lietuvoje kelionių organizatoriaus „Tez Tour“ pajamos Lietuvoje siekė 119 mln. eurų, įmonė išskraidino 152 tūkst. keliautojų, daugiausiai...
Lietuvos centrinė kredito unija (LCKU), prižiūrinti didžiausią Lietuvoje –LKU kredito unijų grupę, prisijungė prie Pinigų plovimo prevencijos kompetencijų centro(toliau –...
Lietuvos ekonomikos augimą vis labiau skatina investicijos į inovacijas ir sparčiai besiplečiančią startuolių ekosistemą, tačiau, siekiant užtikrinti ilgalaikį šalies konkurencingumą,...
Draudikai pastebi, kad pastaraisiais metais keičiasi automobilių vagysčių tendencijos. „Lietuvos draudimo“ duomenimis, ilgapirščiai vis dažniau taikosi į didelės vertės komercinį...
Atsiskaitymo lizingu forma Lietuvoje vis labiau populiarėja, o įprastą požiūrį, kad lizingas ypač mėgstamas tarp žmonių, kurie nori įsigyti brangesnius...
Į Lietuvą sugrįžus žiemiškiems orams, vairuotojai susiduria su įvairiais iššūkiais – nuo slidžių kelių iki riboto matomumo. Tačiau yra vienas...
Laiką ir pinigus taupantys, maistingi ir skanūs patiekalai parduotuvėse – vis dažnesnis kasdienis pasirinkimas. Prekybos tinklas „Iki“, neseniai atnaujinęs pagamintų...