Paskelbta
8 metai prieš-
Marketingo terminas ir palankiau vertinamas lietuviškas jo atitikmuo „rinkodara“ – tai įvairių procesų visuma. Verslas, pelnas, susidomėjimas – keletas sąvokų, susijusių su rinkodaros terminu. Šioje srityje svarbų vaidmenį atlieka remarketingo paslaugos, apie kurias ir pakalbėsime.
Jei apie remarketingą sužinojote pirmą kartą, pateiktas pavyzdys padės geriau įsivaizduoti, kas tai yra ir kaip veikia. Geriausiai situaciją suprasite, jei turite savo interneto svetainę.
Vartotojas apsilanko svetainėje. Peržiūri dominančią informaciją ir išeina (veikiausiai į kitą svetainę). Ką gi, gal dar kada nors užsuks… Nieko pozityvaus… Tačiau! Remarketingo paslaugos pajėgios iškelti bures esant palankiam vėjui. T. y. vartotojas yra įtraukiamas į pakartotinės rinkodaros sąrašą. Ir tuomet, kai asmuo naršo svetainėje, kurioje įdiegtas specialus kodas, tame puslapyje jam pateikiama jūsų puslapio reklama.
Yra šiokia tokia išlyga: jūsų puslapio reklama tam pačiam internautui bus rodoma tuo atveju, jei asmuo naršo tuo pačiu įrenginiu.
Nauda itin didelė. Remarketingo paslaugos pirmiausia veikia kaip priminimas. Kartais dėl išsiblaškymo ar kitų priežasčių žmogus gali pamiršti gerą interneto svetainę, net jei ji kuo nors ir patraukė dėmesį.
Taip, būna atvejų, kai randama įdomi svetainė, bet tiesiog išsiblaškius ji pamirštama. O vėliau niekas neprimena. Tačiau remarketingas situaciją pakreipia tokia linkme, kuri naudinga abiem pusėms: vartotojas vėl atranda konkrečias prekes ar paslaugas, o tų paslaugų teikėjas ar prekių pardavėjas realizuoja produkciją.
Ne tik priminimas, bet ir dėmesio atkreipimas – taip galėtų būti apibūdinamos remarketingo paslaugos. Juk lankytojui ne tik primenama, kad konkreti interneto svetainė egzistuoja, bet ir atkreipiamas dėmesys, skatinama dar kartą apsilankyti. Na, o apsilankius, tikėtina, kas nors bus įsigyjama.
Kyla klausimas, kokiu principu visa tai vyksta. Štai kokia eiga:
Tinkami žodžiai – personalizuota reklama. Kodėl tikėtina, kad lankytojas pasirinks vėl užsukti į jūsų svetainę? Todėl, kad tai tikriausiai yra jį dominanti sritis – juk vieną kartą jau lankėsi.
Reklama rodoma tiems, kuriems ji labiausiai aktuali. Tai padidina verslo galimybes parduoti. Individualizuoti pranešimai yra dar vienas aspektas, sufleruojantis apie naudą. Ne tik teorinę, bet ir materialią naudą.
Žinote, koks dar aspektas turėtų būti paminėtas? Ogi toks: prekės ženklo įvaizdis tampa patikimesnis, didinamas žinomumas.
Remarketingo paslaugos sietinos net ir su solidumu. Vien pats reklamavimosi internete faktas – vienas iš veiksnių, kuriuos klientai atpažįsta kaip solidumo apraišką.
Na, o bendrai apie šią sritį galima kalbėti taip: solidi nauda už palyginti nedidelę kainą.
Tarptautinė telematikos sprendimų lyderė „Gurtam“, su pagrindine būstine Vilniuje, rinkoje yra daugiau nei 20 metų ir visą šį laiką žmonės,...
„Novaturo“ grupė, dar šią savaitę pranešusi apie planus pritraukti strateginį partnerį veiklos plėtrai, praneša apie bendrovės akcininkų sudarytą sandorį su...
Visuomenės nuomonės apklausa atskleidė, jog vienas iš dešimties vairuotojų už metinį civilinės atsakomybės draudimo liudijimą sumoka daugiau nei 150 eurų....
Renkantis nepriklausomą elektros tiekėją, vartotojai vis dažniau vertina ne tik kainą, bet ir papildomas paslaugas. Klientų aptarnavimo kokybė, paslaugų lankstumas...
Vis dar besitęsiantis darganotas ir permainingas periodas lėmė didelį sergamumą, o praėję metai taip pat išsiskyrė itin gausiu sergančiųjų skaičiumi....
Gyvenant iššūkių ir pokyčių pilname pasaulyje ypač svarbu stiprinti psichologinį vaikų atsparumą, kad jie galėtų atlaikyti užklupusius sunkumus. Psichologai atkreipia...
Apgaulės schemoms tobulėjant ir daug Lietuvos žmonių tampant nuotolinių sukčių aukomis, būtina didinti budrumą apsiperkant internetu. Viena tokių el. parduotuvių...