Paskelbta
7 mėnesiai prieš-
Draudimo technologijų bendrovė „Balcia“ nuo rugsėjo 20 dienos visose Baltijos šalyse pristato naują, unikalią klientų lojalumo programą, kuria pasinaudoti galės kiekvienas „Balcia“ mobiliosios programėlės naudotojas. „Balcia“ į klientų lojalumo programą investavo 100 tūkstančių eurų. Tikimasi, kad šia lojalumo programa pavyks pritraukti dar daugiau naujų, Gen Z kartos vartotojų.
Lojalumo programoje nuo rugsėjo 20-sios galės dalyvauti bet kuris mobiliosios aplikacijos „Balcia“ vartotojas. Programoje dalyvauti – paprasta. Dalyviams už draudimo polisų įsigijimą mobiliojoje programėlėje ar aktyvų dalyvavimą įvairiuose iššūkiuose bei apklausų pildymą bus skiriami taškai. Taškai taip pat bus skiriami už kiekvieną mėnesį, praleistą kartu su „Balcia“.
Įdomu dar ir tai, kad programėlėje sukauptus taškus galima paversti auka įvairiems edukaciniams ar labdaros projektams, iškeisti į nuolaidą „Balcia“ produktams arba panaudoti įsigyjant paslaugas pas kitus „Balcia“ partnerius.
„Vartojimo įpročiai nuolat keičiasi, todėl verslas turi galvoti apie naujus ir kūrybiškus klientų lojalumą skatinančius būdus. Ilgą laiką tyrinėjome, kokie yra 20–35 metų amžiaus gyventojų norai ir poreikiai, todėl kūrėme tokią lojalumo programą, kuri atitiktų šios kartos draudimo paslaugų idėją.
Integruodami klientų lojalumą visuose verslo produktų rengimo etapuose: nuo kūrimo iki pardavimo, tikimės užtikrinti, kad tai suteiks dar asmeniškesnę klientų įsitraukimo patirtį. Be to, įgytas žinias diegiant naują lojalumo programą, panaudosime kurdami ir kitus ateities produktus bei sprendimus, kurie būtų pritaikyti šiuolaikinių vartotojų gyvenimo ritmui“, – sako „Balcia“ generalinis direktorius Lietuvoje Artur Senčenko.
Klientų lojalumo programa išsiskiria tuo, kad ji yra paremta žaidimo elementais. Kaupdami taškus ir pasiekdami naujus lygius, klientai gaus vis daugiau privilegijų – kuo daugiau polisų jie įsigys ir kuo ilgiau bendradarbiaus su „Balcia“ – tuo didesnės naudos jų laukia. Programa buvo sukurta ypatingą dėmesį skiriant Gen Z kartos norams ir interesams bei siekiant sukurti maksimalų klientų įtraukimą – taškus rinkti ir programoje dalyvauti galės net tie, kurie šiuo metu nebuvo „Balcia“ klientai.
„Balcia“ programėlę galima atsiųsti „App Store“ ir „Google Play“ platformose.
„Balcia“ toliau laužo draudimo rinkos standartus: pirmoji Baltijos šalyse žengia į „Metaverse“ pasaulį
„Balcia“ tapo konkurso „Lietuvos metų automobilis 2025” rėmėju
„Balcia“ skelbia 35 proc. nuolaidą net 3 savo produktų kategorijoms
„Lietuvos metų automobilio 2025“ rinkimuose – 32 dalyviai
Kaip apsaugoti savo turtą nuo artėjančių gamtos stichijų?
Jaunimas renkasi startuolius. Ko gali pasimokyti tradiciniai verslai?
„Balcia” jungiasi prie technologijų bendruomenės: pokyčius padiktavo spartus augimas
Lietuvoje vyraujant permainingiems orams, vairuotojai dažnai susiduria su dilema: kada plauti automobilį? Vieną dieną nuplauta transporto priemonė jau kitą gali...
Į Lietuvą grįžus šiltesniems orams, gyventojai vis aktyviau imasi lauko darbų savo namų kiemuose, soduose ir sodybose. Kartu didėja ir...
Padangų keitimas nėra vien tik sezoniškumo klausimas – svarbu įvertinti ir jų realią būklę. Net jei protektoriaus gylis atrodo pakankamas,...
Atėjus pavasariui, laikas paruošti savo elektromobilį šiltajam sezonui. Žiemos mėnesiais akumuliatoriaus efektyvumas gali sumažėti, padangų slėgis keičiasi. Kad užtikrintumėte optimalią...
Vos tik saulei pradėjus šildyti stipriau, terasa ar poilsio kampelis kieme tampa traukos centru – čia gera ryte išgerti kavos,...