Paskelbta
4 d. prieš-
„European Merchant Bank“ („EMBank“) suteikė 1 mln. eurų paskolą nekilnojamojo turto (NT) projektų vystytojai JORE įmonių grupei. Finansavimas yra ir bus naudojamas įgyvendinant naujai vystomus gyvenamųjų apartamentų, sublokuotų namų projektus, skirtus pardavimui NT rinkoje.
Kaip teigia JORE įmonių grupės vadovas Jonas Buteliauskas, gautas finansavimas ne tik leis sėkmingiau įgyvendinti šiuo metu suplanuotus projektus, bet ir paspartins įmonės plėtrą bei padės realizuoti naujus projektus ateityje.
„NT rinka šiuo metu išlieka itin „karšta“, o prognozės rodo, kad tokia tendencija išsilaikys ir artimiausiu metu. Šis finansavimas suteiks mūsų įmonių grupei papildomo stabilumo bei leis ne tik efektyviau prisitaikyti prie rinkos pokyčių, bet ir drąsiau imtis naujų iniciatyvų – toliau kurti kokybiškus, šiuolaikiškus ir jaukius namus, atitinkančius žmonių lūkesčius ir gyvenimo būdą ne tik Vilniaus mieste ir apylinkėse, bet ir regionuose“, – sako J. Buteliauskas.
„EMBank“ vyresnysis ryšių su klientais vadovas Liutauras Pladis pabrėžia, kad ilgalaikis banko bendradarbiavimas su perspektyviais NT rinkos dalyviais šiems padeda ne tik kryptingai augti, bet ir skatina subalansuotą šalies ekonomikos plėtrą. Statybos reguliavimo naujovės
„Mūsų ilgalaikė partnerystė su NT projektų vystytoja JORE įmonių grupe paremta ne tik aiškiai matomomis rinkos perspektyvomis, bet ir įmonės atsakingu požiūriu į veiklos plėtrą. Be to, tokie verslai kuria naudą ne tik sau – jie kuria pridėtinę vertę miestams ir miesteliams bei prisideda prie gyvenimo kokybės gerinimo visoje šalyje. Tad investicijos į gyvenamųjų NT projektų plėtrą ir jas sėkmingai įgyvendinančias įmones turi didelę reikšmę visos šalies ekonomikos stiprėjimui“, – teigia L. Pladis. Griežtėjantys reikalavimai NT vystytojams skatina pasitempti ir Lietuvoje veikiančias įmones
„European Merchant Bank“ į įmones žvelgia plačiau nei tradiciniai finansuotojai – mato ne tik dabartinę situaciją, bet ir ilgalaikį augimo potencialą bei sektoriaus perspektyvas. Todėl banko siūlomi finansavimo sprendimai pritaikyti kiekvienam verslui individualiai – su lanksčiomis sąlygomis, greitu aptarnavimu ir profesionaliomis konsultacijomis.
JORE įmonių grupė – nekilnojamojo turto projektų vystymo įmonė, jau 20 metų įgyvendinanti privačių ir daugiabučių namų projektus įvairiuose Lietuvos miestuose. JORE siekia kurti modernius, funkcionalius ir patikimus būstus, atitinkančius šiuolaikinių gyventojų poreikius. Sukluskite – galbūt visą gyvenimą neteisingai rinkotės kiaušinius
„EMBank“ suteikė 1,9 mln. eurų paskolą įmonei „Numai“
A. Kunca paskirtas „EMBank“ valdybos nariu ir administracijos vadovo pavaduotoju
Lietuvos ir Turkijos verslai stiprina partnerystę, kad augtų prekyba ir investicijos
Ekonomikos pagreitis Europoje ir Lietuvoje: ką tai reiškia verslui
„EMBank“ klientams – greitesni tarptautiniai mokėjimai su „Visa“
Verslas Lietuvoje – tarp lyderių Europoje pagal investicijas į skaitmeninę reklamą
Pirmąjį pusmetį „EMBank“ augino pajamas, indėlių sumą ir investavo į plėtrą
Kodėl Lietuvoje daugėja naujų verslų?
Rekordinės investicijos Lietuvos startuoliams, bet mažiesiems verslams – vis dar kliūtys

Lietuvos gyventojai tampa vienais ryškiausių paštomatų naudojimo lyderių Europoje – naujausias tarptautinis „DPD“ „E. barometro“ tyrimas rodo, kad siuntų pristatymą...
Įdomu, kaip dažnai prabangos pasaulyje galioja taisyklės, kurios iš pirmo žvilgsnio atrodo absurdiškos. Pardavinėti mažiau, nors paklausa – milžiniška? Skamba...
Lapkričio 27 d. verslo bendruomenė kviečiama į nuotolinį renginį „Automatizacija 80/20: kasdienės verslo operacijos arba ką ir kaip automatizuoti?“. Tai...
Į Vilniaus oro uostą jau kitąmet atriedės nauji elektriniai autobusai. Lietuvos oro uostai su kompanija COBUS pasirašė sutartį dėl 12...
Nėra daug verslo istorijų, kurios prasideda viešbučio bare Bankoke ir baigiasi globalia industrija, kurioje kasmet sukasi milijardai. „Red Bull“ būtent...
Specialistai pabrėžia, kad žema lauko temperatūra neigiamai veikia beveik visas automobilio sistemas, todėl, termometro stulpeliui krentant, automobilį atšiaurioms žiemos sąlygoms...
Atsiradus galimybei įsigyti naują būstą kyla klausimas, ką daryti, jei senoji paskola vis dar nėra išmokėta. Apie reikalingus žingsnius ir...
Prekės ženklai, kurių komunikacijoje atsispindi 90-ųjų tematika, sulaukia apie 30 procentų didesnio auditorijos įsitraukimo, o nostalgija grįstas turinys sukelia net...
Skaitmeniniame amžiuje, kai socialiniai tinklai formuoja mūsų įpročius, nuomones ir net emocinę savijautą, prekių ženklams ar turinio kūrėjams sukurti „virusinį“...
Kai artimas draugas, partneris ar šeimos narys praneša apie planus keisti karjerą, pirmoji mūsų reakcija – jį palaikyti. Tačiau, pasak...