Paskelbta
1 metai prieš-
Tarptautinė siuntų bendrovė „Venipak“ toliau stiprina pozicijas Vakarų Europoje – pernai įsigyta Nyderlandų el. komercijos didmenininkė „Strengholt Entertainment BV“ pakeitė pavadinimą ir nuo šiol veiks kaip „Venipak Commerce“.
Šios bendrovės įsigijimas buvo strateginis žingsnis, pakeitęs verslo modelį logistiką papildant didmeninės prekybos el. komercijai kanalais ir visai įmonių grupei atveriantis galimybes plėstis tarptautiniu mastu bei tapti globaliu el. komercijos rinkos žaidėju.
Sandoris, atvėręs duris į Vakarų Europą
Anot „Venipak“ generalinio direktoriaus Justo Šablinsko, bendrovė jau kurį laiką orientavosi į logistikos ir kliento vertikalę, norėjo užimti didesnę prekybos grandinės dalį nei vien tik logistika, tad Nyderlandų el. prekybos įmonės įsigijimas buvo vienas reikšmingiausių 2023-ųjų įvykių.
„Šis sandoris mums atvėrė maždaug 4 mln. prekių krepšelį ir leido iš Baltijos šalių, Lenkijos rinkų žengti tolyn į Vakarų Europą, praplėsti el. komercijos kanalus ir visapusiško el. komercijos užsakymų išpildymo (angl. e-fulfillment) paslaugą. Koncentraciją į el. komerciją užtvirtina ir įvykęs pokytis, po kurio ji toliau veiks kaip „Venipak Commerce“, – teigia J. Šablinskas.
Jis priduria, kad šiuo metu yra sinergizuojamos tiek administracinės, tiek paslaugų veiklos, o klientams jau siūlomas visas paslaugų spektras vieno langelio principu – apjungiant tiek pardavimų kanalus, tiek logistiką, tiek sandėliavimą. „Užtikrindami šių kertinių procesų sinergiją ir efektyvumą, nuimame papildomą naštą nuo klientų pečių, leidžiame sutaupyti ir koncentruotis į kryptingą plėtrą be geografinių ar kitų el. verslo proceso barjerų“, – sako J. Šablinskas.
Įsigytai bendrovei – galimybė būti arčiau klientų
„Venipak“ globalios verslo plėtros vadovė Sabina Bačiulienė priduria, kad šis strateginis ėjimas Nyderlandų bendrovei suteikia galimybę tapti tarptautinės įmonių grupės dalimi ir atveria įdomių augimo galimybių po nauju prekių ženklu.
„Beveik 50 mln. eurų apyvartą pernai metais sugeneravusi bendrovė žinoma dėl savo aukščiausios kokybės prekių, patikimos IT infrastruktūros ir solidžių partnerysčių, tačiau lyg šiol ji nebuvo sukūrusi tarptautinės plėtros modelio. Pasitelkę savo ilgametę patirtį ir žinias, galėsime užpildyti šią tarptautinės plėtros spragą ir užtikrinti, kad aukštos kokybės prekės būtų arčiau klientų ir juos pasiektų greičiau“, – sako S. Bačiulienė.
Nors Nyderlandų bendrovės komercinis pavadinimas pasikeitė, juridinis bendrovės pavadinimas išliks „Strengholt Entertainment BV“. Nepasikeis ir bendrovės įsipareigojimai savo klientams.
Tarptautinė siuntų bendrovė „Venipak“ turi biurus Baltijos šalyse, Lenkijoje, Nyderlanduose bei partnerių tinklą, užtikrinantį sklandų prekių judėjimą visame pasaulyje. Kompanija teikia siuntų pristatymo iki durų (angl. last-mile delivery) arba į paštomatus, atsiėmimo punktus paslaugas. Taip pat globalias ambicijas turintiems įvairaus dydžio verslams įmonė siūlo visapusiško užsakymo išpildymo (angl. e-fulfillment) paslaugą – nuo prekių sandėliavimo, paskirstymo, rūšiavimo iki užsakymų surinkimo, pakavimo ir pristatymo, atveria naujus prekybos kanalus.
Baltijos šalyse bendrovė valdo daugiau kaip 600 paštomatų tinklą, taip užtikrindama ypač greitą siuntų pristatymą. Įmonėje dirba virš 1000 darbuotojų, visame pasaulyje ji turi daugiau kaip 7000 klientų ir valdo 70000 kvadratinių metrų sandėlių ploto.
Psichologas: klientų aptarnavimo specialistas – ne emocijų šiukšliadėžė ir ne asmeninis psichologas
Dirbtinis intelektas aptarnavimo srityje: kas stabdo proveržį ir kada jis įvyks?
Ar tikrai klientas visada teisus? Elgesys, dėl kurio kenčia aptarnaujantis personalas
2025-ųjų pirkėjų horoskopas: ar tavo Zodiako ženklas praturtės, ar teks skaičiuoti centus?
Švenčių užkulisiai aptarnavimo sektoriuje: kodėl svarbu nepamiršti empatijos?
Ramiai laukti Kalėdų, o ne siuntų: papasakojo, ką daryti, kad visos dovanos atkeliautų laiku
Didieji metų išpardavimai: atskleidė internete apsiperkančių lietuvių, latvių ir estų įpročius bei Baltijos regiono ypatybes Europos kontekste
Ekspertai: išlaikyti darbuotojus klientų aptarnavimo srityje tampa vis sunkiau
Tiesiausias kelias į el. pirkėjų širdis – per efektyvią rinkodarą? 5 CMO patarimai norintiems parduoti ne tik per Juodąjį penktadienį
„Visa“, pasaulinė skaitmeninių mokėjimų lyderė, paskelbė apie išplėstą perpardavėjų partnerystę ir investiciją į „Mynt“ – Švedijoje įkurtą „SaaS“ (liet. „sistema...
Sostinėje ketvirtadienio rytą kartu su pirkėjais po keturis mėnesius trukusių atnaujinimo darbų išpakuota plačiausio asortimento lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvė....
Kaune veikianti elektroninės prekybos bendrovė „Bison Commerce“ pradėjo aktyvią naujų darbuotojų paiešką, pristatydama išskirtinę ir dėmesį patraukiančią reklamos kampaniją. Miesto...
Nuosavas namas – daugelio žmonių gyvenimo tikslas. Tačiau kylančios statybų kainos ir nuolat besikeičianti rinka verčia susimąstyti, kiek šiandien kainuoja...
Nuo kelių mėnesių iki kelių metų. Tiek laiko gali užtrukti sėkmingai paruošti įmonę pardavimui. Kiek ilgai visas šis procesas užtruks...
Elektrinius paspirtukus ar dviračius šiandien turi kone kiekviena šeima. Tačiau kartu su jų populiarumu auga ir pavojai – vien per...
Tobulėjant sukčiams, tenka skirti vis daugiau laiko ir pastangų, kad atskirtume kenksmingus laiškus, skambučius ar žinutes nuo realiai egzistuojančių žmonių...
Nors Lietuvos darbo rinkoje šiuo metu dominuoja Y kartos, gimusių 1981–1996 m., darbuotojai, vyresnių kartų – demografinio sprogimo (gimę 1946–1964...
Atsinaujinanti energija tampa vis svarbesniu veiksniu, kalbant apie verslo tvarumą ir ilgalaikę sėkmę. Šiandien, kai pasaulis susiduria su klimato kaita...
Elektromobiliams vis labiau įsitvirtinant pasaulinėje rinkoje kaip aplinkai draugiškoms ir ekonomiškoms transporto priemonėms, jų populiarumas auga ir Lietuvoje. Vykstant sparčiai...