Sekite naujienas

Verslas

Juokingos prekių kainos sausį viliojo pirkėjus: sutaupė daugiau nei 4 mln. eurų

L

Paskelbta

-

Lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ pirkėjai ir toliau aktyviai naudojasi „Anekdotas, o ne kaina“ pasiūlymais. Juokingos kainos „Maximos“ pirkėjams sausio mėnesį padėjo sutaupyti daugiau nei 4 mln. eurų. Į prekių krepšelį pirkėjai gausiai krovė juokingomis kainomis pažymėtus populiarių prekės ženklų traškučius, augalinį pieną, mineralinį vandenį. Pavyzdžiui, sauskelnių prekybos tinklo pirkėjai įsigijo net 8 kartus daugiau.

Reklama

Daugiausiai „Maximos“ pirkėjai sausį sutaupė pirkdami traškučius „Pringles“, žieminį stiklų ploviklį, biskvitinį batonėlį „Kinder Maxi King“. Populiariausiu pirkėjų pasirinkimu tapo gazuotas mineralinis vanduo „Birutė“.

„Po didesnėmis išlaidomis pasižymėjusio šventinio laikotarpio daugeliui pirkėjų metų pradžioje buvo itin aktualu sutaupyti, todėl sausio mėnesio „Anekdotas, o ne kaina“ pasiūlymai buvo itin populiarūs. Pasinaudoję juokingų kainų pasiūlymais pirkėjai sutaupė įsigydami taip mėgstamą „Birutės“ mineralinį vandenį, taip pat augalinį pieną „Alpro“, kavos pupeles, sauskelnes ir skalbiklį „Woolite“.

Duomenys rodo, kad šių prekių pardavimai praėjusį mėnesį mūsų prekybos tinklo parduotuvėse vidutiniškai per savaitę išaugo nuo pusantro iki 8 kartų“, – sako „Maxima“ Komunikacijos ir korporatyvinių ryšių departamento direktorė Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė.

Praėjusį mėnesį pirkėjus viliojo ir reikšmingai pigesnėmis kainomis paženklinti įvairių užkandžių bei saldėsių „Anekdotas, o ne kaina“ pasiūlymai. Daugelį sausio pasiūlymo prekių, pasinaudoję lojalumo kortele „Ačiū“, pirkėjai įsigijo net 50 proc. mažesne kaina.

Nuo perpus pigesnio lydyto sviesto iki indaplovių kapsulių

Be to, pasak „Maximos“ atstovės, prekybos tinklo nuolatines pastangas suteikti pirkėjams geriausius kainų pasiūlymus įrodo ir kainas stebinčio nepriklausomo portalo „Pricer.lt“ naujausi duomenys – sausį „Maxima“ ir vėl užtikrino pigiausių maisto produktų vidutinio krepšelio lyderės poziciją.

carvertical VIN patikra

I. Trakimaitė-Šeškuvienė pastebi, kad pirkėjai jau įprato, jog „Maximos“ parduotuvėse kiekvieną mėnesį galima rasti prekių už juokingai mažą kainą.

„Vasarį mūsų pirkėjams turime naujų patrauklių pasiūlymų. Gerokai pigiau šį mėnesį pirkėjai galės rasti daugelio pamėgtų, populiarių karališkųjų „Liūtukas ir Ko“ koldūnų, ypač gryno alyvuogių aliejaus „Basso“, bulvių traškučių „Estrella“ ar pasinaudoti išskirtiniu kainos pasiūlymu įsigijant net 4 vienetus populiarių prekės ženklų – „Pepsi“, „Mirinda“ ir „7Up“ – gazuotus gėrimus reikšmingai pigesne kaina“, – dalinasi „Maximos“ atstovė.

Pirkdami „Anekdotas, o ne kaina“ pasiūlymų prekes su „Ačiū“ lojalumo kortele „Maximos“ pirkėjai vasarį galės ženkliai pigiau įsigyti ir „Reeva“ greitai paruošiamų makaronų, šaltai rūkyto pjaustyto česnakinio saliamio, lydyto sviesto „Khanum Ghee“, spurgų.

Beje, perpus pigiau, pasinaudoję „Ačiū“ kortele, pirkėjai galės įsigyti ne tik maisto prekių. Pavyzdžiui, šluosčių, kempinėlių „Spontex“, WC valiklių-gaiviklių „Bref“, indaplovių kapsulių „Somat“ ar net avių vilnos paklodę „Merkys“.

Naujienos

Ekspertai

Ekspertai4 d. prieš

Ekspertai pataria: renkantis būstą įvertinkite ir miesto plėtros planus

Svarstant apie naujo būsto įsigijimą, gyventojai dažnai daug dėmesio skiria būsto plotui, kainai ar vaizdui pro langą, tačiau pamiršta vieną...

Ekspertai6 d. prieš

Norintiems slysti „drifto“ trasose P. Petrauskas papasakojo apie lenktynininko kelią: „išėjimą į barą skaičiuodavau padangomis“

Automobilių sporto mėgėjams ir lenktynininkams atėjęs pavasaris žymi naujo sezono pradžią. Norinčių varžytis populiarumo viršūnėje Lietuvoje karaliaujančiame „drifte“ netrūksta, tačiau,...

Ekspertai6 d. prieš

Apklausa: lietuviai labiausiai nerimauja dėl geopolitinės įtampos, latviai ir estai – dėl maisto kainų

„Citadele“ banko inicijuota Baltijos šalių gyventojų apklausa atskleidžia, kad Lietuvoje gyventojai labiausiai nerimauja dėl geopolitinės įtampos (56 proc.) ir augančių...

Ekspertai7 d. prieš

Ekspertas apie sukčių įžūlumą: „Mobiliojo ryšio operatorius to jūsų niekada neprašys“

Telefoniniai sukčiai, prisidengdami institucijomis ar paslaugų tiekėjais, ir toliau vilioja pinigus iš gyventojų. Ekspertas atskleidžia, koks pagrindinis signalas, kad skambina...

Ekspertai2 savaitės prieš

Sukčiai internete kėsinasi ir į vaikus: ekspertas papasakojo, kaip apsisaugoti

Daugelis esame pratę saugoti savo pinigus nuo sukčių internete, tačiau ne kiekvienas susimąstome, kad apsaugos nuo apgavikų reikia ir mūsų...

Visos teisės saugomos.© 2015-2025 | Kopijuoti draudžiama |