Paskelbta
2 metai prieš-
Lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ pirkėjai ir toliau aktyviai naudojasi „Anekdotas, o ne kaina“ pasiūlymais. Juokingos kainos „Maximos“ pirkėjams sausio mėnesį padėjo sutaupyti daugiau nei 4 mln. eurų. Į prekių krepšelį pirkėjai gausiai krovė juokingomis kainomis pažymėtus populiarių prekės ženklų traškučius, augalinį pieną, mineralinį vandenį. Pavyzdžiui, sauskelnių prekybos tinklo pirkėjai įsigijo net 8 kartus daugiau.
Daugiausiai „Maximos“ pirkėjai sausį sutaupė pirkdami traškučius „Pringles“, žieminį stiklų ploviklį, biskvitinį batonėlį „Kinder Maxi King“. Populiariausiu pirkėjų pasirinkimu tapo gazuotas mineralinis vanduo „Birutė“.
„Po didesnėmis išlaidomis pasižymėjusio šventinio laikotarpio daugeliui pirkėjų metų pradžioje buvo itin aktualu sutaupyti, todėl sausio mėnesio „Anekdotas, o ne kaina“ pasiūlymai buvo itin populiarūs. Pasinaudoję juokingų kainų pasiūlymais pirkėjai sutaupė įsigydami taip mėgstamą „Birutės“ mineralinį vandenį, taip pat augalinį pieną „Alpro“, kavos pupeles, sauskelnes ir skalbiklį „Woolite“.
Duomenys rodo, kad šių prekių pardavimai praėjusį mėnesį mūsų prekybos tinklo parduotuvėse vidutiniškai per savaitę išaugo nuo pusantro iki 8 kartų“, – sako „Maxima“ Komunikacijos ir korporatyvinių ryšių departamento direktorė Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė.
Praėjusį mėnesį pirkėjus viliojo ir reikšmingai pigesnėmis kainomis paženklinti įvairių užkandžių bei saldėsių „Anekdotas, o ne kaina“ pasiūlymai. Daugelį sausio pasiūlymo prekių, pasinaudoję lojalumo kortele „Ačiū“, pirkėjai įsigijo net 50 proc. mažesne kaina.
Nuo perpus pigesnio lydyto sviesto iki indaplovių kapsulių
Be to, pasak „Maximos“ atstovės, prekybos tinklo nuolatines pastangas suteikti pirkėjams geriausius kainų pasiūlymus įrodo ir kainas stebinčio nepriklausomo portalo „Pricer.lt“ naujausi duomenys – sausį „Maxima“ ir vėl užtikrino pigiausių maisto produktų vidutinio krepšelio lyderės poziciją.
I. Trakimaitė-Šeškuvienė pastebi, kad pirkėjai jau įprato, jog „Maximos“ parduotuvėse kiekvieną mėnesį galima rasti prekių už juokingai mažą kainą.
„Vasarį mūsų pirkėjams turime naujų patrauklių pasiūlymų. Gerokai pigiau šį mėnesį pirkėjai galės rasti daugelio pamėgtų, populiarių karališkųjų „Liūtukas ir Ko“ koldūnų, ypač gryno alyvuogių aliejaus „Basso“, bulvių traškučių „Estrella“ ar pasinaudoti išskirtiniu kainos pasiūlymu įsigijant net 4 vienetus populiarių prekės ženklų – „Pepsi“, „Mirinda“ ir „7Up“ – gazuotus gėrimus reikšmingai pigesne kaina“, – dalinasi „Maximos“ atstovė.
Pirkdami „Anekdotas, o ne kaina“ pasiūlymų prekes su „Ačiū“ lojalumo kortele „Maximos“ pirkėjai vasarį galės ženkliai pigiau įsigyti ir „Reeva“ greitai paruošiamų makaronų, šaltai rūkyto pjaustyto česnakinio saliamio, lydyto sviesto „Khanum Ghee“, spurgų.
Beje, perpus pigiau, pasinaudoję „Ačiū“ kortele, pirkėjai galės įsigyti ne tik maisto prekių. Pavyzdžiui, šluosčių, kempinėlių „Spontex“, WC valiklių-gaiviklių „Bref“, indaplovių kapsulių „Somat“ ar net avių vilnos paklodę „Merkys“.
„Maximos“ pirkėjai popierinius kasos kvitus keičia į skaitmeninius: kas šeštas kasos kvitas yra skaitmeninis
Du trečdaliai gyventojų jaučia padidėjusį nerimą: pastebi ir darbdaviai
Kavos įpročiai Baltijos šalyse: estai renkasi pupeles, lietuviai ir latviai – maltą kavą
Rudens sezoninė mityba: dietistė patarė, kurias šviežias lietuviškas derliaus gėrybes įtraukti į valgiaraštį
Tvarumo ataskaitų startas: ką atskleidė didžiosios Lietuvos įmonės?
Svarbi žinia „Maximos“ pirkėjams – naujos geltonos kainų etiketės: jos žymės visada geras kavos kainas
30 populiariausių produktų atskleidė lietuvių, latvių ir estų skonių panašumus bei skirtumus
Didysis atnaujintos Kauno „Akropolio“ „Maximos“ atidarymas – jau kitą savaitę: pirkėjų lauks staigmenų kupinas savaitgalis
Graikijos „žaliasis auksas“ – ant lietuvių stalo: kuo ypatingas šioje šalyje gaminamas alyvuogių aliejus?

Kiekvienas, kas bent kartą jungėsi prie „Facebook“, vienaip ar kitaip pažįsta Marką Zuckerbergą. Ar bent tą jo versiją, kuri šypsosi...
Įmonės ruošiasi 2026-iesiems: projektuoja biudžetus, planuoja išlaidas, bet dažnai daro tą pačią klaidą – planuoja be revizijos. Pasak Aurimo Žlibino,...
1990-ųjų viduryje „Apple“ buvo praktiškai pati savęs parodija. Kadaise drąsi, maištinga ir inovatyvi bendrovė virto chaotišku milžinu, kuris leido pinigus...
Būsto kreditavimo apimtys Lietuvoje šiemet išaugo – vien SEB banke per tris šių metų ketvirčius išduotų būsto paskolų suma buvo...
Kai kalbame apie Warreną Buffettą, pasaulis dažnai kartoja tą pačią frazę: „Omahos orakulas“. Ji skamba beveik mitologiškai. Bet jeigu nuimame...
Per pastaruosius kelerius metus mokymasis gerokai pasikeitė – nuo tradicinių užrašų pereinama prie skaitmeninių priemonių, o žinios įtvirtinamos vis įvairesniais būdais: nuo...
Automobilio pardavimas – ne tik raktelių ir dokumentų perdavimas naujajam jo savininkui. Kartu su sandoriu vairuotojams reikia pasirūpinti ir kitais...
Nuo vagystės iš vieno garsiausių pasaulio muziejų Paryžiuje iki vis dar veikiančio telefoninio sukčiavimo – sukčių išradingumui ribų nėra. Europoje...
Atsilieptas sukčių skambutis gali baigtis dideliais finansiniais nuostoliais arba nutekintais asmens duomenimis. Startavo vieninga apgaulingų skambučių blokavimo sistema: mobiliojo ryšio...
Gyvenimas kupinas netikėtumų – nuo ligų ar kelionių incidentų iki gaisrų namuose ar gamtos stichijų padarinių. Tokie įvykiai dažnai tampa...