Paskelbta
10 mėnesių prieš-
Augant profesionalių darbuotojų poreikiui, konkurencija tarp darbdavių yra kaip niekada stipri. Šią kovą laimi įmonės, kurios turi stiprią darbdavio reputaciją. Todėl gruodžio 4–5 dienomis Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) organizuoja kasmetinį dviejų popiečių renginį internetu „Efektyvi darbdavio įvaizdžio komunikacija šiandien“, kuriame bus kalbama, kaip sėkmingai formuoti darbdavio įvaizdį ir vertės pasiūlymą darbuotojui, planuoti darbdavio įvaizdžio kampanijas, įtraukti darbuotojus ir kokį pozicionavimą pasirinkti bei ką rodo darbdavio įvaizdžio tyrimų rezultatai.
„Darbdavio įvaizdžio strategija užima vis svarbesnę rolę siekiant tvaresnio organizacijos augimo. Geras darbdavio įvaizdis lemia ne tik didesnį potencialių kandidatų kiekį, bet ir geresnį esamų darbuotojų lojalumą, įsitraukimą bei darbo efektyvumą. Todėl renginyje ekspertai dalinsis naudingais patarimais – nuo naujausių tyrimų analizės sėkmingesnės darbdavio įvaizdžio strategijos kūrimui iki sėkmės pavyzdžių darbdavio reputacijos gerinimui ir rekomendacijų ar būdų, kaip įvertinti darbdavio prekės ženklo vertę darbuotojams“, – sako LiMA direktorė Alvydė Palaimaitė.
Per dvi dienas dalyviai išgirs net 13 ekspertų nuomonių bei įžvalgų, susijusių su darbdavio įvaizdžio komunikacija. Pirmąją renginio dieną atidarys „Civitta“ asocijuota partnerė Gintarė Kijauskaitė-Mosėnė, pristatydama „Civitta“ organizuotodarbdavių įvaizdžio tyrimo rezultatus. ISM universiteto doktorantė ir dėstytoja, „The Promise“ bendraįkūrėja Rūta Lapinskienė atskleis, kaip mokslas ir praktika gali padėti darbdaviams išsiskirti konkurencingoje rinkoje.
Komunikacijos ir marketingo ekspertas, įmonės „Employee2consumer“ vadovas Deividas Budginas atsakys, kaip paskatinti darbuotojus kurti autentišką ir pridėtinę vertę kuriantį turinį, o „Ignitis grupės“ darbdavio įvaizdžio vadovė Ieva Venskuvienė pasidalins darbuotojų ambasadorystės ekosistemos kūrimo patirtimi, pasakodama, kaip tai įgyvendinama „Ignitis grupėje“.
Kaip įvertinti darbdavio prekės ženklo vertę darbuotojams, atsakys „The Critical“ tyrėja Rasa Goštautaitė, o „Linkedist“ projektų vadovė Simona Jazdauskaitė pasidalins penkiomis neuromarketingo taktikomis, kurios padeda kurti stiprų darbdavio įvaizdį „LinkedIn” platformoje.
Pirmosios renginio popietės pabaigoje savo įžvalgomis pasidalins Darius Gerulis, „Venudu“ lektorius ir konsultantas, kuris aptars, kaip išnaudoti netradicinius kanalus darbdavio įvaizdžio kūrimui.
Antrąją renginio dieną pradės „Ogilvy Vilnius“ strategas Jonas Banys, pristatymas Nacionalinio darbdavio patrauklumo indekso tyrimo rezultatus. Prof. Dr. Dominyka Venciūtė, ISM universiteto profesorė, „Persona Cognita“įkūrėja ir konsultantė aptars vadovo vaidmenį kuriant darbdavio įvaizdį bei atskleis, kokius lūkesčius darbdaviams kelia šiuolaikinė „Z” karta.
Darbdavio įvaizdžio kūrimo patirtimi ir iššūkiais pasidalins „Nord Security“ prekės ženklo komunikacijos vadovė Rasa Daunoravičienė, o apie tai, su kokiomis problemomis susiduria organizacijos, papasakos „DID Moons“ strategė ir partnerė Asta Mikalajūnienė.
„We are marketing“ darbdavio įvaizdžio strategė Giedrė Rimkė apžvelgs kandidato į darbo vietą kelionės etapus ir pateiks praktinių pavyzdžių, kaip darbdavio pozicionavimo strategiją galima efektyviai pritaikyti kiekviename šios kelionės etape. Renginį užbaigs vidinės komunikacijos ekspertė Giedrė Simanauskaitė, atskleisdama 7 svarbiausias pamokas, kurias suprato pirmosios lietuviškos knygos apie darbdavio įvaizdį rašymo procese.
Dviejų dienų renginys „Efektyvi darbdavio įvaizdžio komunikacija šiandien“ vyks gruodžio 4–5 d. internetu. Daugiau informacijos ir registracija čia.
Tik kas ketvirtas darbuotojas jaučiasi organizacijos dalimi: kokias klaidas daro vadovai?
Lakmuso popierėlis verslams – kaip pasitinkate po atostogų grįžusius kolegas?
Diskusijų kultūra: ar verslas dar tik reaguoja, ar jau kalbasi?
Darbo prasmė – nauja valiuta: ko darbuose šiandien ieško darbuotojai?
Kodėl 70 proc. verslo projektų žlunga: ką pamiršta net stipriausios komandos?
Lietuvos startuoliai sumokėjo 20 proc. daugiau mokesčių, toliau didina atlyginimus – jie jau siekia 4,6 tūkst. Eur/mėn.
Ar kada nors bus gera reklama Lietuvai?
DI išmano, bet žmogus sprendžia – ko iš tiesų reikia šiuolaikiniam marketingo specialistui?
Lietuvos marketingo asociacijos vadove tampa Jurga Varanavičė
Lietuvoje beveik trečdalis šeimų gyvena nuomojamame būste, o daugelis jų svajoja apie savo namus. Tačiau pirmas žingsnis link šios svajonės,...
Per pirmąjį 2025 m. pusmetį „Modus Group“ konsoliduotos neaudituotos pajamos siekė 274 mln. eurų ir buvo 22 % didesnės nei...
Pirmaujanti Baltijos šalių prekybos ir pramogų centrų vystymo bei valdymo bendrovė „Akropolis Group“ šiandien pasirašė kredito sutartį su „Swedbank“ dėl...
Komentaro autorė – Giedrė Morkūnė, energetikos sprendimų bendrovės „Elektrum Lietuva“ personalo vadovė Šiuo metu, kai darbo rinka išgyvena didelius pokyčius,...
Investicinių fondų valdymo įmonė „Demus Asset Management“ pasirašė bendradarbiavimo sutartį su Lietuvos bekelės lenktynių talentu, triskart Dakaro ralio podiumo nugalėtoju...
Daugelis mūsų visomis savo išlaidomis – nuo maisto prekių iki būsto mokesčių – rūpinamės naudodami tik vieną banko sąskaitą. Tačiau...
Draudikai pastebi, kad plečiasi žemėlapis šalių, kurias Lietuvos gyventojai pasiekia vykdami automobiliu. Pastaruoju metu jie sulaukia transporto žalų kreipinių net...
„Čia yra 100 eurų. Aš siūlau nupirkti jūsų duomenis – prisijungimo vardą ir slaptažodį“, – tokį pasiūlymą diskusijos metu pateikė...
Nuosavas būstas – viena svarbiausių jaunimo svajonių, tačiau ją įgyvendinti tampa vis sunkiau. Aukštos nuomos kainos, augančios pragyvenimo išlaidos ir...
Nesvarbu – ar savo šunį imate į ilgą kelionę, ar tik nuvažiuojate iki pasivaikščiojimų parko, svarbu kaskart automobilyje užtikrinti jo...