Paskelbta
6 mėnesiai prieš-
Augant profesionalių darbuotojų poreikiui, konkurencija tarp darbdavių yra kaip niekada stipri. Šią kovą laimi įmonės, kurios turi stiprią darbdavio reputaciją. Todėl gruodžio 4–5 dienomis Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) organizuoja kasmetinį dviejų popiečių renginį internetu „Efektyvi darbdavio įvaizdžio komunikacija šiandien“, kuriame bus kalbama, kaip sėkmingai formuoti darbdavio įvaizdį ir vertės pasiūlymą darbuotojui, planuoti darbdavio įvaizdžio kampanijas, įtraukti darbuotojus ir kokį pozicionavimą pasirinkti bei ką rodo darbdavio įvaizdžio tyrimų rezultatai.
„Darbdavio įvaizdžio strategija užima vis svarbesnę rolę siekiant tvaresnio organizacijos augimo. Geras darbdavio įvaizdis lemia ne tik didesnį potencialių kandidatų kiekį, bet ir geresnį esamų darbuotojų lojalumą, įsitraukimą bei darbo efektyvumą. Todėl renginyje ekspertai dalinsis naudingais patarimais – nuo naujausių tyrimų analizės sėkmingesnės darbdavio įvaizdžio strategijos kūrimui iki sėkmės pavyzdžių darbdavio reputacijos gerinimui ir rekomendacijų ar būdų, kaip įvertinti darbdavio prekės ženklo vertę darbuotojams“, – sako LiMA direktorė Alvydė Palaimaitė.
Per dvi dienas dalyviai išgirs net 13 ekspertų nuomonių bei įžvalgų, susijusių su darbdavio įvaizdžio komunikacija. Pirmąją renginio dieną atidarys „Civitta“ asocijuota partnerė Gintarė Kijauskaitė-Mosėnė, pristatydama „Civitta“ organizuotodarbdavių įvaizdžio tyrimo rezultatus. ISM universiteto doktorantė ir dėstytoja, „The Promise“ bendraįkūrėja Rūta Lapinskienė atskleis, kaip mokslas ir praktika gali padėti darbdaviams išsiskirti konkurencingoje rinkoje.
Komunikacijos ir marketingo ekspertas, įmonės „Employee2consumer“ vadovas Deividas Budginas atsakys, kaip paskatinti darbuotojus kurti autentišką ir pridėtinę vertę kuriantį turinį, o „Ignitis grupės“ darbdavio įvaizdžio vadovė Ieva Venskuvienė pasidalins darbuotojų ambasadorystės ekosistemos kūrimo patirtimi, pasakodama, kaip tai įgyvendinama „Ignitis grupėje“.
Kaip įvertinti darbdavio prekės ženklo vertę darbuotojams, atsakys „The Critical“ tyrėja Rasa Goštautaitė, o „Linkedist“ projektų vadovė Simona Jazdauskaitė pasidalins penkiomis neuromarketingo taktikomis, kurios padeda kurti stiprų darbdavio įvaizdį „LinkedIn” platformoje.
Pirmosios renginio popietės pabaigoje savo įžvalgomis pasidalins Darius Gerulis, „Venudu“ lektorius ir konsultantas, kuris aptars, kaip išnaudoti netradicinius kanalus darbdavio įvaizdžio kūrimui.
Antrąją renginio dieną pradės „Ogilvy Vilnius“ strategas Jonas Banys, pristatymas Nacionalinio darbdavio patrauklumo indekso tyrimo rezultatus. Prof. Dr. Dominyka Venciūtė, ISM universiteto profesorė, „Persona Cognita“įkūrėja ir konsultantė aptars vadovo vaidmenį kuriant darbdavio įvaizdį bei atskleis, kokius lūkesčius darbdaviams kelia šiuolaikinė „Z” karta.
Darbdavio įvaizdžio kūrimo patirtimi ir iššūkiais pasidalins „Nord Security“ prekės ženklo komunikacijos vadovė Rasa Daunoravičienė, o apie tai, su kokiomis problemomis susiduria organizacijos, papasakos „DID Moons“ strategė ir partnerė Asta Mikalajūnienė.
„We are marketing“ darbdavio įvaizdžio strategė Giedrė Rimkė apžvelgs kandidato į darbo vietą kelionės etapus ir pateiks praktinių pavyzdžių, kaip darbdavio pozicionavimo strategiją galima efektyviai pritaikyti kiekviename šios kelionės etape. Renginį užbaigs vidinės komunikacijos ekspertė Giedrė Simanauskaitė, atskleisdama 7 svarbiausias pamokas, kurias suprato pirmosios lietuviškos knygos apie darbdavio įvaizdį rašymo procese.
Dviejų dienų renginys „Efektyvi darbdavio įvaizdžio komunikacija šiandien“ vyks gruodžio 4–5 d. internetu. Daugiau informacijos ir registracija čia.
Kas įkvepia stipriausius? TOP 10 marketingo vadovai atskleidė, kokiais principais ir vertybėmis jie vadovaujasi siekdami tikslų
ISM Vadybos ir ekonomikos universitetas – tarp geriausių pasaulyje: pirmasis Baltijos šalyse gavo AACSB tarptautinę akreditaciją
ISM tyrimas: kas lemia Lietuvos turtingiausiųjų sėkmę
„ChatGPT“ darbdavio įvaizdžio neišgelbės: kaip padėti darbuotojams tapti stipriais organizacijos balsais?
Po technologijų hakatono „Tech_Champ” kviečia žengti toliau – į startuolių preakceleratorių
Nauja tendencija darbo rinkoje: žmonės ne tik išeina, bet ir keršija
„Tech_Champ 2025“ į Kauną kviečia pasiruošusius kurti ateities inovacijas
Atsakė, kodėl darbuotojai palieka ne darbą, o darbdavį – pagrindinės klaidos
Nuo individualizuotų ugdymo programų iki ramybės kambarių: ką siūlo geriausi darbdaviai Lietuvoje?
Šiandienos parfumerijos pasaulyje kvapas neretai tampa produktu su aiškia instrukcija: turi patikti daugumai, atitikti sezono nuotaikas ir nekelti klausimų. Kvepalai...
2024-ieji AB Vilniaus šilumos tinklams (VŠT) tapo strateginių projektų įgyvendinimo ir investicijų metais. Bendrovė dirbo pelningai – rodo nepriklausomų auditorių...
Jau šį rugsėjį duris atversiančio verslo centro „Hero“ įrengimo darbai sparčiai juda į priekį. Baigiamos įrengti biurų erdvės, pastate jau...
2024-ieji Kauno startuolių ekosistemoje įnešė pokyčių – nuo augančio mažų įmonių skaičiaus Vidurio ir Vakarų Lietuvos regione, iki stiprėjančio įmonių...
Prasidėjus bendrovių metinių finansinių rezultatų skelbimui, akivaizdu, jog Lietuvos „fintech“ sektorius didina pagreitį. Vien Lietuvos elektroninių pinigų ir mokėjimo įstaigų...
Automobilių sporto mėgėjams ir lenktynininkams atėjęs pavasaris žymi naujo sezono pradžią. Norinčių varžytis populiarumo viršūnėje Lietuvoje karaliaujančiame „drifte“ netrūksta, tačiau,...
„Citadele“ banko inicijuota Baltijos šalių gyventojų apklausa atskleidžia, kad Lietuvoje gyventojai labiausiai nerimauja dėl geopolitinės įtampos (56 proc.) ir augančių...
Telefoniniai sukčiai, prisidengdami institucijomis ar paslaugų tiekėjais, ir toliau vilioja pinigus iš gyventojų. Ekspertas atskleidžia, koks pagrindinis signalas, kad skambina...
Daugelis esame pratę saugoti savo pinigus nuo sukčių internete, tačiau ne kiekvienas susimąstome, kad apsaugos nuo apgavikų reikia ir mūsų...
Po žiemos pertraukos į eismą sugrįžę dviratininkai, paspirtukininkai ir motociklininkai sukuria visai kitokią dinamiką keliuose, išauga nelaimingų atsitikimų rizika. Todėl...