Sekite naujienas

Verslas

„Kosmelita“ žengia į Skandinavijos rinką: įsigijo „The Body Shop“ franšizę Suomijoje

L

Paskelbta

-

Neseniai į Baltijos šalis išsiplėtusi „Kosmelita Group“ įsigijo „Bodim Port Oy“ – „The Body Shop“ franšizės savininkę Suomijoje. Šiuo žingsniu lietuviško kapitalo bendrovių grupė tęsia strateginę plėtrą ir žengia į Skandinavijos rinką.

Reklama

„Tai svarbus žingsnis „Kosmelitai“, žymintis naujas galimybes tolesnei plėtrai Skandinavijoje. Esame pasiryžę investuoti ir plėtoti klientų mėgstamą kokybiškos britų „The Body Shop“ kosmetikos prekės ženklą ir pristatyti jį dar platesnei auditorijai. Taip pat matome didelį potencialą plėsti savo pasiūlą naujais prekių ženklais ir toliau stiprinti savo pozicijas regione“, – sako „Kosmelitos“ direktorius Arvydas Šapola.

48 metus veikiantis Didžiosios Britanijos „The Body Shop“ prekės ženklas siūlo platų odos, plaukų bei kūno priežiūros ir kosmetikos prekių pasirinkimą.

2001 m. įsteigta „Bodim Port Oy“ buvo viena iš pirmųjų „The Body Shop“ franšizės operatorių. 40 žmonių komandą turinti bendrovė valdo 12 parduotuvių, taip pat elektroninės ir didmeninės prekybos platformas Suomijoje.

Po vasario 25 d. įgyvendinto sandorio „Kosmelita“ orientuojasi į integracijos, parduotuvių patirties gerinimo bei elektroninės prekybos plėtros užtikrinimą, leisiantį pasiekti tvarų augimą Suomijoje.

Franšizė Suomijoje įsigyta po atitinkamo sandorio Baltijos šalyse 2024 metais. Lietuvoje ir Latvijoje veikia po 7 šio prekės ženklo parduotuves, Estijoje – 6.

„Kosmelita“ šiuo metu valdo daugiau nei 120 „Eurokos“ parduotuvių Lietuvoje, 4 naujos koncepcijos „Ekos“ parduotuves „Rimi“, 2 „Holland&Barrett“ parduotuves Vilniuje, 20 „The Body Shop“ parduotuvių Baltijos šalyse, o nuo šiol – ir 12 parduotuvių Suomijoje.

„Kosmelitos“ asortimentą sudaro daugiau nei 1000 prekinių ženklų, bei daugiau nei 26 tūkst. skirtingų prekių. Įmonių grupė prekiauja 507 tiekėjų prekėmis iš 42 šalių.

 

Komentuokite

Kokia jūsų nuomonė?

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Naujienos

Verslas40 minučių prieš

Po technologijų hakatono „Tech_Champ” kviečia žengti toliau – į startuolių preakceleratorių

Bandyti, testuoti ir mokytis iš tų, kurie jau skina pergales tarptautinėse startuolių arenose – tokią žinutę technologijų hakatono „Tech_Champ” dalyviams...

Kelionės1 val prieš

Neatrastas Balkanų brangakmenis – populiariausios turistinės kryptys tokių gamtos vaizdų galėtų pavydėti

Balkanų brangakmeniu vadinama Juodkalnija – idealus pasirinkimas išsiilgusiems saulėtų dienų pripildyto kerinčio gamtos grožio, persipinančio su turtinga istorija, lydinčia kone...

Verslas7 val prieš

Prisijunk prie „Lidl“ komandos: naujoje kampanijoje – komandiškumas, karjera ir konkurencingas atlygis

„Lidl“ pristato naują darbdavio įvaizdžio kampaniją, kurioje akcentuojama palaikanti komanda, plačios karjeros galimybės ir konkurencingas atlyginimas. Kampanijoje darbo „Lidl“ privalumai...

Verslas1 d. prieš

Galimybė pradėti karjerą finansų pasaulyje: prisijunkite prie „Luminor“ vasaros praktikos programos

„Luminor“ bankas kviečia į dviejų mėnesių trukmės vasaros praktikos programą „Illuminate“. Per du mėnesius studentai ir absolventai galės susipažinti su...

Verslas1 d. prieš

„EMBank” tapo vienos didžiausių „fintech” konferencijų partneriu

Jau šių metų balandžio 2 d. Vilniuje startuos viena inovatyviausių konferencijų „Baltic Fintech Days”. Gausų dalyvių ratą pritraukiančios konferenciją partnerių...

Ekspertai

Visos teisės saugomos.© 2015-2025 | Kopijuoti draudžiama |