Paskelbta
6 mėnesiai prieš-
Neseniai į Baltijos šalis išsiplėtusi „Kosmelita Group“ įsigijo „Bodim Port Oy“ – „The Body Shop“ franšizės savininkę Suomijoje. Šiuo žingsniu lietuviško kapitalo bendrovių grupė tęsia strateginę plėtrą ir žengia į Skandinavijos rinką.
„Tai svarbus žingsnis „Kosmelitai“, žymintis naujas galimybes tolesnei plėtrai Skandinavijoje. Esame pasiryžę investuoti ir plėtoti klientų mėgstamą kokybiškos britų „The Body Shop“ kosmetikos prekės ženklą ir pristatyti jį dar platesnei auditorijai. Taip pat matome didelį potencialą plėsti savo pasiūlą naujais prekių ženklais ir toliau stiprinti savo pozicijas regione“, – sako „Kosmelitos“ direktorius Arvydas Šapola.
48 metus veikiantis Didžiosios Britanijos „The Body Shop“ prekės ženklas siūlo platų odos, plaukų bei kūno priežiūros ir kosmetikos prekių pasirinkimą.
2001 m. įsteigta „Bodim Port Oy“ buvo viena iš pirmųjų „The Body Shop“ franšizės operatorių. 40 žmonių komandą turinti bendrovė valdo 12 parduotuvių, taip pat elektroninės ir didmeninės prekybos platformas Suomijoje.
Po vasario 25 d. įgyvendinto sandorio „Kosmelita“ orientuojasi į integracijos, parduotuvių patirties gerinimo bei elektroninės prekybos plėtros užtikrinimą, leisiantį pasiekti tvarų augimą Suomijoje.
Franšizė Suomijoje įsigyta po atitinkamo sandorio Baltijos šalyse 2024 metais. Lietuvoje ir Latvijoje veikia po 7 šio prekės ženklo parduotuves, Estijoje – 6.
„Kosmelita“ šiuo metu valdo daugiau nei 120 „Eurokos“ parduotuvių Lietuvoje, 4 naujos koncepcijos „Ekos“ parduotuves „Rimi“, 2 „Holland&Barrett“ parduotuves Vilniuje, 20 „The Body Shop“ parduotuvių Baltijos šalyse, o nuo šiol – ir 12 parduotuvių Suomijoje.
„Kosmelitos“ asortimentą sudaro daugiau nei 1000 prekinių ženklų, bei daugiau nei 26 tūkst. skirtingų prekių. Įmonių grupė prekiauja 507 tiekėjų prekėmis iš 42 šalių.
Darbuotojų įsitraukimas ir gerovė šiandien tampa vienais svarbiausių veiksnių, lemiančių organizacijų sėkmę. Kiekvieno žmogaus patiriama prasmė darbe tiesiogiai veikia jo...
Jau 5 kartą organizuotas „Spiečiaus“ verslo bendruomenės renginys „Spiečiamės“ šiemet subūrė rekordinį dalyvių skaičių. Rugsėjo 26 d. vykusiame susitikime iš...
Kelionės į kaimynines šalis bei populiariausius Europos miestus yra dažnas Lietuvos gyventojų pasirinkimas. Naujausiais kelionių technologijų bendrovės „FlixBus“ duomenimis, šią vasarą...
Didžiausias Baltijos šalyse ir Suomijoje greitojo aptarnavimo restoranų tinklas „Hesburger“ tęsia plėtrą Lietuvoje ir atidaro naują restoraną Garliavoje, Kauno rajone,...
Pasaulinės korporacijos jau atvirai kalba apie tai, kiek darbo vietų bus panaikinta dėl dirbtinio intelekto (DI). Skaičiuojama, kad jei „Microsoft“...
Prasidėjus mokslo metams daugelis studentų susiduria su klausimu, kaip gyventi turint itin ribotą biudžetą ir nepritrūkti pinigų nei kasdienėms išlaidoms,...
Ruduo – dosniausias metų laikas, kuomet sodus ir daržus užpildo rudens derlius. Natūralu, kad dalis žmonių šiomis gėrybėmis nori pasidalyti...
Saugumo poreikiai nuolat auga – nebeužtenka vien tik stebėti uždarą erdvę ar fiksuoti įėjimus. Dažnas susiduria su iššūkiu: kaip suvaldyti...
Kiekvieną rugsėjį gatvėse išaugantis moksleivių skaičius atneša ir papildomų iššūkių eismo saugumui. Kaip rodo „Lietuvos draudimo“ užsakymu atliktas tyrimas, penktadalis...
Dar prieš kelis dešimtmečius žmonės Lietuvoje dažnai naudodavo vadinamuosius „majakus“ ar „švyturėlius“ – paskambindavo ir iškart nutraukdavo skambutį, taip perduodami...