Paskelbta
4 mėnesiai prieš-
Neseniai į Baltijos šalis išsiplėtusi „Kosmelita Group“ įsigijo „Bodim Port Oy“ – „The Body Shop“ franšizės savininkę Suomijoje. Šiuo žingsniu lietuviško kapitalo bendrovių grupė tęsia strateginę plėtrą ir žengia į Skandinavijos rinką.
„Tai svarbus žingsnis „Kosmelitai“, žymintis naujas galimybes tolesnei plėtrai Skandinavijoje. Esame pasiryžę investuoti ir plėtoti klientų mėgstamą kokybiškos britų „The Body Shop“ kosmetikos prekės ženklą ir pristatyti jį dar platesnei auditorijai. Taip pat matome didelį potencialą plėsti savo pasiūlą naujais prekių ženklais ir toliau stiprinti savo pozicijas regione“, – sako „Kosmelitos“ direktorius Arvydas Šapola.
48 metus veikiantis Didžiosios Britanijos „The Body Shop“ prekės ženklas siūlo platų odos, plaukų bei kūno priežiūros ir kosmetikos prekių pasirinkimą.
2001 m. įsteigta „Bodim Port Oy“ buvo viena iš pirmųjų „The Body Shop“ franšizės operatorių. 40 žmonių komandą turinti bendrovė valdo 12 parduotuvių, taip pat elektroninės ir didmeninės prekybos platformas Suomijoje.
Po vasario 25 d. įgyvendinto sandorio „Kosmelita“ orientuojasi į integracijos, parduotuvių patirties gerinimo bei elektroninės prekybos plėtros užtikrinimą, leisiantį pasiekti tvarų augimą Suomijoje.
Franšizė Suomijoje įsigyta po atitinkamo sandorio Baltijos šalyse 2024 metais. Lietuvoje ir Latvijoje veikia po 7 šio prekės ženklo parduotuves, Estijoje – 6.
„Kosmelita“ šiuo metu valdo daugiau nei 120 „Eurokos“ parduotuvių Lietuvoje, 4 naujos koncepcijos „Ekos“ parduotuves „Rimi“, 2 „Holland&Barrett“ parduotuves Vilniuje, 20 „The Body Shop“ parduotuvių Baltijos šalyse, o nuo šiol – ir 12 parduotuvių Suomijoje.
„Kosmelitos“ asortimentą sudaro daugiau nei 1000 prekinių ženklų, bei daugiau nei 26 tūkst. skirtingų prekių. Įmonių grupė prekiauja 507 tiekėjų prekėmis iš 42 šalių.
Lietuvos startuoliai per pirmąjį šių metų pusmetį pritraukė net 167,7 mln. eurų investicijų – tai yra 5 kartus daugiau nei...
Džiaugiamės galėdami pranešti, kad AMLYZE laimėjo Geriausio verslo modelio apdovanojimą Centrinės Europos startuolių pristatymo konkurso finale, vykusiame per „Mastercard Fintech...
Pietų Ispanijos pakrantė, kurioje saulė šviečia daugiau nei 300 dienų per metus – tai ne tik rojaus kampelis atostogoms, bet...
Jensen Huang, „Nvidia“ generalinis direktorius, pardavė 100 000 akcijų už 14,4 mln. USD pagal savo 865 mln. USD vertės akcijų...
Pasaulyje, kuriame skaitmeninis gyvenimas juda braukimų ir paspaudimų greičiu, vienas Bengalūro startuolis orientuojasi į kažką žmogiškesnio: jūsų balsą. Pristatome „Ringg...
Kai saulė ir geras oras vilioja į lauką, verta nepamiršti pasirūpinti išmaniųjų įrenginių apsauga. Aktyvesnis gyvenimo būdas neišvengiamai paveikia mūsų...
Rita Šimkutė, „Lietuvos draudimo“ personalo departamento direktorė Šiandien retas darbdavys nesutiktų su požiūriu, kad atostogos – ne privilegija, o būtina...
Vasara – ne tik atostogų metas, bet ir iššūkių sezonas darbdaviams. Vieni darbuotojai ilsisi, kiti – priima sprendimus keisti darbą....
Įspūdingos Gizos piramidės, dirbtinės palmės formos salos Dubajuje, 828 metrų aukščio „Burj Khalifa“ dangoraižis – tūkstančius metų pasaulis žavisi inžinerijos...
Kad ir kur dirbtumėte – biure ar namuose – darbo stalas dažnai tampa tarsi magnetas, traukiantis popierius, puodelius, laidus, užrašus...