Paskelbta
6 d. prieš-
„LG Electronics“ (LG) skelbia apie savo antrinės bendrovės „LG Electronics India Limited“ (LGEIL) įtraukimą į Indijos nacionalinę vertybinių popierių biržą (NSE). Šis svarbus įvykis žymi reikšmingą žingsnį LGEIL siekyje tapti nacionaline Indijos korporacija ir sustiprina jos, kaip ilgalaikės partnerės, vaidmenį šalies ekonomikos augime.
Spalio 14 dieną Mumbajuje, NSE būstinėje, LG surengė įtraukimo į biržą ir ateities vizijos pristatymo ceremoniją, kurioje dalyvavo „LG Electronics“ generalinis direktorius William Cho, finansų direktorius Chang-tae Kim, LGEIL generalinis direktorius Hong-ju Jeon, valdybos pirmininkas Dae-hyun Song, taip pat NSE generalinis direktorius Ashish Chauhan, investuotojai ir analitikai. Skambant rinkos atidarymo varpui, LG generalinis direktorius Cho ir NSE vadovas Chauhan kartu mušė iškilmingą gongą, simbolizuodami LGEIL akcijų prekybos pradžią.
Per pirminį viešą akcijų siūlymą (IPO), LG pasiūlė 15 procentų LGEIL išleistų akcijų (101 815 859 akcijas) pagal pasiūlymo parduoti („offer for sale“) modelį. IPO kaina buvo nustatyta aukščiausiame nurodyto intervalo taške – 1 140 Indijos rupijų už akciją, o paklausa viršijo pasiūlą 54 kartus. Įtraukimas į biržą sugeneravo apie 1,31 mlrd. JAV dolerių (116,05 mlrd. INR).
Įtraukus LGEIL į biržos sąrašus, bendrovė dar labiau įsitvirtina Indijoje. LG tikisi, kad šis žingsnis sustiprins jos augimą rinkoje, kurioje augant pajamoms ir plečiantis viduriniosios klasės namų ūkiams, sparčiai didėja buitinės technikos paklausa. Pasak „Boston Consulting Group“, Indijos vidutinių pajamų namų ūkių dalis (metinės pajamos – nuo 6 000 iki 36 000 JAV dolerių) prognozuojama, kad padidės nuo 29 proc. 2020 m. iki 46 proc. 2030 m.
„Indija dabar yra mūsų „Global South“ strategijos centre,“ – sakė „LG Electronics“ generalinis direktorius William Cho, pridurdamas: „Tikimės toliau skatinti tiek LG, tiek LGEIL augimą.“
Ateities vizija: kurti Indijai, gaminti Indijoje, padėti Indijai tapti pasauline lydere.
Kartu su debiutu rinkoje, LG pristatė ilgalaikę viziją stiprinti savo lyderystę Indijoje ir sustiprinti pozicijas. Atsižvelgdama į Indijos gyventojų skaičių ir jos statusą kaip vienos iš didžiausių pasaulio potencialių rinkų, LG planuoja plėsti strategijas, pritaikytas vietiniams klientams ir rinkos poreikiams. Bendrovė sieks išlaikyti pirmaujančią poziciją pagrindinių buitinės technikos ir vartotojų elektronikos produktų rinkoje Indijoje, atsižvelgiant į fizinės prekybos kanalų rinkos dalį. Motoroleriai ir triračiai yra tikroji elektromobilių revoliucijos varomoji jėga
Pirmoji vizija, „Kurti Indijai“, pabrėžia produktų kūrimą pagal indišką gyvenimo būdą ir poreikius. Remiantis dešimtmečiais kaupta vietine patirtimi, asortimentas jungia prieinamumą, Indijai pritaikytas funkcijas ir dizaino elementus, atspindinčius kultūrines nuostatas. Remdamasi šia patirtimi, LG tęs plėtrą Indijai pritaikytų produktų portfelyje.
Antroji bendrovės vizija, „Gaminti Indijoje“, pabrėžia LG orientaciją į Indijos gamybos plėtrą skatinančią strategiją. LG sukūrė savarankišką vietinę vertės grandinę, apimančią mokslinius tyrimus ir plėtrą, gamybą, pardavimus bei aptarnavimą. Be esamų gamyklų Noidoje ir Punėje, bendrovė investuoja 50,01 mlrd. INR į naują gamyklą Šri mieste, kurioje numatoma sukurti 1 900 tiesioginių ir netiesioginių darbo vietų.
Galiausiai, „Padėti Indijai tapti pasauline lydere“ remiasi šiuo pagrindu ir siekia paversti Indiją svarbia jėga „LG Global South“ strategijoje, orientuotoje į augimo galimybių išnaudojimą besivystančiose rinkose, sparčiai kintant geografinėms ir ekonominėms aplinkybėms. Šia iniciatyva LG sieks padėti Indijai pereiti nuo sparčiai augančios rinkos prie pripažinto inovacijų, gamybos ir talentų centro. 5 faktai apie „Xiaomi“, kurie jus nustebins
Stiprindama vietines pramonės šakas, vertės grandines ir technologines galimybes, LG sieks įgalinti Indiją parodyti savo meistriškumą pasauliui – nuo pažangios gamybos ir mokslinių tyrimų iki technologijų eksporto ir tvaraus vystymosi. Bendrovė taip pat sieks augti kartu su Indija, palaikydama jos vystymąsi kaip pasaulinės ekonomikos lyderės, tuo pačiu stiprindama savo pozicijas kaip patikimos nacionalinės bendrovės, kuri atstovauja Indijos potencialą pasaulyje.
Bendras geresnės ateities kūrimas
Be produktų, LGEIL toliau stiprins ryšius su klientais, gerindama aptarnavimą po pardavimo ir plečiant metinių priežiūros sutarčių prenumeratos programas, užtikrindama ilgalaikius santykius, kurie tęsiasi ir po pirkimo. Bendrovė taip pat spartins augimą ateičiai pasiruošusiose B2B srityse, teikdama pažangias technologijas komercinėms erdvėms, šildymo, vėdinimo ir oro kondicionavimo sistemoms (ŠVOK) bei informacijos ekranams. Pažangios LG naujovės 2025-aisiais
Vedama bendros augimo vizijos, LG yra pasirengusi kurti ilgalaikę vertę Indijoje – stiprindama savo vaidmenį šalies pažangoje ir prisidėdama prie jos sėkmės pasaulinėje arenoje.
„Lietuvos geležinkelių“ bendrovė „LG keleiviams“ karantino sąlygomis padeda grįžti namo
Nuo triukšmo iki didelių sąskaitų: ženklai, kad jūsų buitinė technika jau pasiekė savo tarnavimo pabaigą
LG – pirmasis prekės ženklas Europoje, pardavęs 10 milijonų OLED televizorių
Išmanusis televizorius ar televizorius su dirbtiniu intelektu – kaip keičiasi mūsų televizijos žiūrėjimo įpročiai?
LG pristato naujausią 2025 m. televizorių ir monitorių liniją – inovatyviausi sprendimai jau netrukus pasieks ir Baltijos šalis
Dirbtinis intelektas, elektrifikavimas ir tvarumas buitinėje elektronikoje
Pažangios LG naujovės 2025-aisiais: kaip jos iš naujo apibrėš namų pramogas?
Kaip namų automatizavimas palengvina gyvenimą? Paaiškina ekspertai
„Biržų duonos“ kepykla užbaigė antrąjį nuosavo saulės elektrinių parko plėtros etapą. Įdiegus naują 550 kW galios elektrinę, bendras Biržuose įsikūrusio...
Ne tik filmas – tai veidrodis finansų pasauliui Kai 2013-aisiais pasirodė „Volstryto vilkas“, daugelis žiūrovų laukė tik gero kino seanso....
Lietuvos darbo rinka išgyvena transformaciją, kurią žymi du esminiai pokyčiai: didėjantis aukštos kvalifikacijos talentų poreikis ir dirbtinio intelekto (DI) proveržis,...
Inovatyvūs technologiniai sprendimai daugelyje verslo sektorių jau tapo neatsiejama kasdienių procesų dalimi. Tai seniai nebėra išskirtinis verslo bruožas – tikrąją...
Lietuvių dirbtinio intelekto (DI) platforma „nexos.ai“, sukurta „Nord Security“ įkūrėjų komandos, pritraukė 30 mln. eurų „A serijos“ investiciją. Pagrindiniais partneriais...
Paskutinį spalio sekmadienį, kartu su milijonais europiečių vėl persuksime laikrodžius. Šiandien jau retas kuris žino, tačiau du kartus per metus...
Per pirmąjį šių metų pusmetį Lietuvoje užfiksuota beveik 8 tūkst. finansinio sukčiavimo atvejų, rodo Pinigų plovimo prevencijos kompetencijų centro duomenys....
Šiandien daug diskutuojama apie mokytojo vaidmenį – ar jis yra tik žinių perteikėjas, ar bendruomenės kūrėjas? Ar mokinys turi pasyviai...
Net 65 proc. gyventojų jaučia pastaruoju metu padidėjusį nerimą ir įtampą, atskleidė naujausia bendrovės „Spinter tyrimai“ visuomenės apklausa. Įtampa ir...
Ar ryte sunkiai pakylate iš lovos, nuolat jaučiatės suirzę ir pavargę, o net menkiausia užduotis kelią didžiulį stresą? Tai perdegimo simptomai, su kuriais šiandien...