Paskelbta
3 metai prieš-
Prekybos tinklas „Lidl“ pasižymi geriausia reputacija iš didžiųjų Lietuvos maisto prekybos tinklų, rodo aštuntą kartą atliktas Lietuvos įmonių reputacijos indeksas. „Lidl Lietuva“ taip pat pateko tarp 10-ies geriausią reputaciją turinčių Lietuvos įmonių.
„Džiaugiamės, kad mūsų pastangos užtikrinti geriausią kainos ir kokybės santykį bei tuo pačiu mažinti mūsų veiklos poveikį aplinkai yra pastebimos ir vertinamos. Jau septintą kartą pelnoma pirmoji vieta reputacijos atžvilgiu tarp didžiųjų šalies prekybos tinklų tik dar kartą patvirtina, kad esame teisingame kelyje, ir tai mus motyvuoja tobulėti toliau“, – sako Lina Skersytė, „Lidl Lietuva“ atstovė ryšiams su visuomene.
„Lidl“ bendrame Lietuvos įmonių reputacijos reitinge užėmė 7-ąją vietą. Tokią pačią vietą prekybos tinklas pelnė ir nuomonės formuotojų indekse.
Atliekant reputacijos tyrimą buvo apklausta 1960 respondentų, suskirstytų į tris grupes: plačiosios visuomenės atstovus, nuomonės lyderius (ekspertai, tinklaraštininkai, žurnalistai ir t. t.) ir sprendimų priėmėjus (didžiausių Lietuvos įmonių vadovai, verslo organizacijų arba asociacijų vadovai, politikai, žiniasklaidos savininkai, ambasadoriai ir t. t.).
Tyrime analizuojamas respondentų požiūris į įmonę, instituciją, įstaigą – ar ji suvokiama, kaip turinti gerą reputaciją, ar ji yra mėgiama, ar ja pasitikima. Taip pat tiriami svarbiausi reputacijai įtaką darantys atributai: produktai ir paslaugos, rezultatai, valdymas, inovatyvumas, lyderystė, darbo aplinka, pilietiškumas.
Tai ne pirmas „Lidl Lietuva“ įvertinimas šiais metais. Metų pradžioje už išskirtinį dėmesį savo darbuotojams ir tobulinamą papildomų naudų sistemą „Lidl Lietuva“ buvo įvertinta prestižiniais „Top Employer 2023 Lietuva“ ir „Top Employer 2023 Europe“ sertifikatais.
Be to, šiemet „Lidl“ buvo jau ketvirtus metus iš eilės pripažintas tvariausiu prekės ženklu Lietuvoje. Šį įvertinimą suteikė tarptautinės tvarumo analizės „Sustainable Brand Index™️“ tyrėjai, kurie kasmet Europoje vykdo reprezentatyvius nuomonės tyrimus.
Taip pat 2023 m. „Lidl“ prekybos tinklas Lietuvoje išrinktas geriausią kainos ir kokybės santykį siūlančiu prekybos tinklu ir įvertintas pagrindiniu „Best Buy Award“ medaliu. Šį apdovanojimą, remiantis visuomenės nuomonės tyrimu, suteikia tarptautinė nepriklausoma Šveicarijos agentūra „Icertias“. „Lidl Lietuva“ taip pat pelnė dar du „Best Buy Award“ medalius papildomose kategorijose. Dauguma apklausos dalyvių įvardijo „Lidl“ kaip geriausią kainos ir kokybės santykį siūlantį tinklą šviežių vaisių ir daržovių bei šviežių kepinių kategorijose.
Lietuvos įmonių reputacijos tyrimą atliko tyrimų bendrovė „Customer Centric Consultancy“ kartu su Investuotojų forumu, komunikacijos paslaugų agentūra „Fabula Rud Pedersen Group“ ir Lietuvos marketingo asociacija (LiMA).
„Lidl“ darbuotojų karjeros istorijos: pradėję dirbti komplektuotojais, šiandien jau vadovauja komandoms
20 romantiškų jubiliejinių kelionių idėjų
Donata Drakšė tapo „Luminor” rinkodaros vadove Baltijos šalims
Mažiau daiktų – daugiau jausmų: ekspertai aptarė naują požiūrį į verslo dovanas
Atraskite Ameriką savo virtuvėje: pigios ir gardžios amerikietiškų patiekalų idėjos
Vokiečių kalbos savaitės proga „Lidl“ primena: siekiant karjeros – kelias kalbas mokėti verta
Gyventi sveikiau gali padėti ir darbdavys: kaip „Lidl“ rūpinasi savo komandos narių fizine ir emocine sveikata?
Uoga, kuri nustebins: trys socialinių tinklų įkvėpti receptai su vynuogėmis
Įsidarbinus pardavėja dabar jau vadovauja visai parduotuvei: darbas „Lidl“ Gerdai tapo tikru karjeros tramplinu

NT plėtros bendrovė „Citus“ Žirmūnuose, Kareivių g. 5 pradėjo trečiąjį projekto „CITUS Mūnai“ etapą: ir pardavimai, ir statybos jau vyksta. Iš 73 pirmojo ir 116 antrojo etapo butų jau...
Ruošiasi Juodajam penktadieniui: tikisi pelningiausio metų laikotarpio Juodasis penktadienis Lietuvoje kasmet tampa svarbia proga augti net ir mažiesiems verslams. Šiuo laikotarpiu...
Kiekvienas, kas bent kartą jungėsi prie „Facebook“, vienaip ar kitaip pažįsta Marką Zuckerbergą. Ar bent tą jo versiją, kuri šypsosi...
Įmonės ruošiasi 2026-iesiems: projektuoja biudžetus, planuoja išlaidas, bet dažnai daro tą pačią klaidą – planuoja be revizijos. Pasak Aurimo Žlibino,...
1990-ųjų viduryje „Apple“ buvo praktiškai pati savęs parodija. Kadaise drąsi, maištinga ir inovatyvi bendrovė virto chaotišku milžinu, kuris leido pinigus...
„Mes visi turim 24 valandas, septynias dienas per savaitę. Neturim teisės sakyti, kad neturiu laiko. Mes galime sakyti tik tai,...
Per pastaruosius kelerius metus mokymasis gerokai pasikeitė – nuo tradicinių užrašų pereinama prie skaitmeninių priemonių, o žinios įtvirtinamos vis įvairesniais būdais: nuo...
Automobilio pardavimas – ne tik raktelių ir dokumentų perdavimas naujajam jo savininkui. Kartu su sandoriu vairuotojams reikia pasirūpinti ir kitais...
Nuo vagystės iš vieno garsiausių pasaulio muziejų Paryžiuje iki vis dar veikiančio telefoninio sukčiavimo – sukčių išradingumui ribų nėra. Europoje...
Atsilieptas sukčių skambutis gali baigtis dideliais finansiniais nuostoliais arba nutekintais asmens duomenimis. Startavo vieninga apgaulingų skambučių blokavimo sistema: mobiliojo ryšio...