Paskelbta
3 metai prieš-
Kovo 17–18 d. vyks jau tradicinė labdaros ir paramos fondo „Maisto bankas“ organizuojama akcija, skirta padėti sunkiau besiverčiantiems. Prie kilnaus tikslo prisidės ir visos Lietuvoje veikiančios „Lidl“ parduotuvės, kuriose prekybos tinklo klientai galės pasidalinti maistu su tais, kuriems jo reikia labiausiai.
„Norėdami ištiesti pagalbos ranką tiems, kurie stokoja būtiniausių maisto produktų, jau ne vienus metus prisidedame prie „Maisto banko“ organizuojamos iniciatyvos. Kasmet augant „Lidl“ parduotuvių skaičiui, kiekvienos akcijos metu galime surinkti dar daugiau būtiniausių maisto produktų, kuriuos labdaros ir paramos fondas išdalina socialiai pažeidžiamiausiems visuomenės nariams. Pirkėjų patogumui, išreikšti savo gerumą prisijungdami prie „Maisto banko“ akcijos jie galės kiekvienoje „Lidl“ tinklo parduotuvėje“, – sako Lina Skersytė, „Lidl Lietuva“ atstovė ryšiams su visuomene.
Parama reikalinga vis daugiau žmonių
„Maisto bankas“ jau daugiau nei dvidešimt metų rūpinasi, kad tinkamas vartoti maistas pasiektų tuos, kuriems jo reikia labiausiai. Labdaros ir paramos fondo komunikacijos vadovė Miglė Petronytė pastebi, kad paramos prašančių žmonių skaičius kasmet tendencingai didėja.
„Dalis žmonių kreipiasi į mus dar rudenį ir prašo pagalbos tik laikinai, kad galėtų vaikams nupirkti šiltesnę striukę, batus ar sumokėti komunalinių mokesčių išlaidas. Kitiems paramos maisto produktais reikia ištisus metus“, – sako M. Petronytė.
Ji prideda, kad aukojamų prekių krepšelis šiuo metu yra šiek tiek sumažėjęs, bet pačių aukotojų skaičius ir noras prisidėti prie „Maisto banko“ akcijos išlieka aktyvus.
„Jeigu anksčiau būdavo vidutiniškai vienu kartu paaukojami 5–6 produktai, tai pastebėjome, kad dabar labiau būdinga 3–4 produktų auka. Tačiau pats aukojimų dažnis išlieka toks pat ir net kartas nuo karto tam tikruose miestuose pastebime ir padidėjimą. Džiaugiamės, kad visuomenė ima geriau suprasti mūsų misiją ir reguliariai nori prie jos prisidėti“, – sako M. Petronytė.
Visas akcijos metu pirkėjų suaukotas maistas pasieks tuos, kurie dėl įvairių priežasčių negali sočiai, visavertiškai prasimaitinti. Dalis maisto bus perduodama įvairioms labdaros valgykloms, senelių namams, reabilitacijos, socialinių paslaugų ar vaikų dienos centrams, neįgaliųjų ir gausių šeimų asociacijoms.
Pastebi, kad gyventojai prašo kitų maisto produktų
„Lidl“ ir kitų prekybos tinklų pirkėjai yra kviečiami aukoti ilgai galiojančius, negendančius maisto produktus, pavyzdžiui, miltus, ryžius, kruopas, aliejų ir kt.
„Aukojamų prekių krepšeliuose dažniausiai matome makaronus, o šalia jų – ir patiekalui pagaminti skirtą pomidorų padažą ar derančius mėsos, žuvies konservus. Didžiuosiuose miestuose taip pat pastebime nuosekliai augantį sveikatai palankesnių maisto produktų skaičių. Pasitaiko atvejų, kai parduotuvėje tėvams apsiperkant kartu su vaikais, būtent mažieji tampa atsakingi už aukojamo maisto produktų krepšelį, todėl kartais gauname ir įvairių guminukų, šokoladinių kiaušinių ar kitų, vaikų pamėgtų, saldumynų“, – pasakoja M. Petronytė.
Nors paramos gavėjai įprastai džiaugiasi produktų krepšeliuose radę pasilepinti skirtų maisto produktų, tačiau dabar jie kur kas dažniau prašo pagrindinį racioną sudarančio maisto, teigia „Maisto banko“ atstovė.
„Žmonės iš praktiškai visų socialinių paramos grupių labiausiai prašo ir džiaugiasi gavę aliejaus, taip pat konservų ir kito, baltymais praturtinto, maisto“, – pastebi M. Petronytė.
Pašnekovė pažymi, kad „Maisto banko“ akcijos metu paramą parduotuvėse renka daugybė skirtingų vietos nevyriausybinių organizacijų, kurių poreikiai maistui, pagal jų tikslinę auditoriją, gali būti skirtingi. Pavyzdžiui, vieniši seneliai prašo lengviau paruošiamų maisto produktų, konservuotų sriubų, o vaikus globojančioms organizacijoms aktualesni sausi pusryčiai, kiti vaikų pamėgti produktai.
„Dėl to prašome gyventojų nebijoti akcijos metu prieiti ir paklausti parduotuvėje esančio savanorio, kokių produktų labiausiai reikia jų organizacijai. Apie tai praneš ir kiekviename maisto surinkimo punkte kabančios lentelės. Jeigu sunku apsispręsti, kokius produktus aukoti, prisidėti prie akcijos tikslo gyventojai gali ir pinigine 5 eurų vertės auka skambindami „Maisto banko“ skrajutėse nurodytu trumpuoju numeriu 1343“, – sako M. Petronytė.
Pernai rudenį paaukota už daugiau kaip 81 tūkst. eurų
Praėjusių metų rudenį „Lidl“ parduotuvėse buvo paaukota daugiau kaip 60 tūkst. ilgai galiojančių maisto produktų, kurių vertė siekė daugiau kaip 81 tūkst. eurų. Per dvi dienas trukusią akciją „Lidl“ parduotuvėse buvo paaukota daugiau nei 18 000 kartų.
Paramą stokojantiems prekybos tinklas „Lidl“ teikia ne tik vykstant ilgo galiojimo maisto produktų rinkimo akcijoms, bet ir ištisus metus.
Padėdama mažinti dar vartoti tinkamo maisto švaistymą, „Lidl Lietuva“ perduoda „Maisto banko“ organizacijai besibaigiančio galiojimo produktus, taip pat dar tinkamus vartoti produktus su pažeista pakuote, vaisius ir daržoves bei ne maisto prekes. 2022 m. prekybos tinklas „Maisto bankui“ perdavė 364 tonas maisto ir kitų produktų, kurių vertė – daugiau nei 646 tūkst. eurų. „Lidl Lietuva“ „Maisto bankui“ teikia ir finansinę paramą, kuri skirta maisto surinkimo, vežimo, paskirstymo kaštams padengti.
Pavasarinės akcijos metu paaukoti maisto produktus labdaros ir paramos fondui bus galima kovo 17 d., penktadienį, 15–20 val. ir kovo 18 d., šeštadienį, 10–20 val. Aukoti „Maisto bankui“ bus galima visose „Lidl“ parduotuvėse Lietuvoje.
Tarp dažniausiai aukoti prašomų produktų yra aliejus, cukrus, kava, arbata, kruopos, dribsniai, žirniai, pupos, makaronai, miltai, konservai (mėsos, žuvies, daržovių, vaisių), padažai, džiovinti vaisiai, riešutai, sausainiai, higienos prekės.
„Lidl“ darbuotojų karjeros istorijos: pradėję dirbti komplektuotojais, šiandien jau vadovauja komandoms
Donata Drakšė tapo „Luminor” rinkodaros vadove Baltijos šalims
Atraskite Ameriką savo virtuvėje: pigios ir gardžios amerikietiškų patiekalų idėjos
Vokiečių kalbos savaitės proga „Lidl“ primena: siekiant karjeros – kelias kalbas mokėti verta
Gyventi sveikiau gali padėti ir darbdavys: kaip „Lidl“ rūpinasi savo komandos narių fizine ir emocine sveikata?
Uoga, kuri nustebins: trys socialinių tinklų įkvėpti receptai su vynuogėmis
Įsidarbinus pardavėja dabar jau vadovauja visai parduotuvei: darbas „Lidl“ Gerdai tapo tikru karjeros tramplinu
„Lidl“ tęsia plėtrą: kviečia prisijungti prie naujos parduotuvės komandos Vilniuje
Rudens derliaus sezonas įsibėgėja: ūkininkas įvardijo, kokia daržovė tarsi iš naujo užkariauja Lietuvos gyventojų virtuves

Kiekvienas, kas bent kartą jungėsi prie „Facebook“, vienaip ar kitaip pažįsta Marką Zuckerbergą. Ar bent tą jo versiją, kuri šypsosi...
Įmonės ruošiasi 2026-iesiems: projektuoja biudžetus, planuoja išlaidas, bet dažnai daro tą pačią klaidą – planuoja be revizijos. Pasak Aurimo Žlibino,...
1990-ųjų viduryje „Apple“ buvo praktiškai pati savęs parodija. Kadaise drąsi, maištinga ir inovatyvi bendrovė virto chaotišku milžinu, kuris leido pinigus...
Būsto kreditavimo apimtys Lietuvoje šiemet išaugo – vien SEB banke per tris šių metų ketvirčius išduotų būsto paskolų suma buvo...
Kai kalbame apie Warreną Buffettą, pasaulis dažnai kartoja tą pačią frazę: „Omahos orakulas“. Ji skamba beveik mitologiškai. Bet jeigu nuimame...
Per pastaruosius kelerius metus mokymasis gerokai pasikeitė – nuo tradicinių užrašų pereinama prie skaitmeninių priemonių, o žinios įtvirtinamos vis įvairesniais būdais: nuo...
Automobilio pardavimas – ne tik raktelių ir dokumentų perdavimas naujajam jo savininkui. Kartu su sandoriu vairuotojams reikia pasirūpinti ir kitais...
Nuo vagystės iš vieno garsiausių pasaulio muziejų Paryžiuje iki vis dar veikiančio telefoninio sukčiavimo – sukčių išradingumui ribų nėra. Europoje...
Atsilieptas sukčių skambutis gali baigtis dideliais finansiniais nuostoliais arba nutekintais asmens duomenimis. Startavo vieninga apgaulingų skambučių blokavimo sistema: mobiliojo ryšio...
Gyvenimas kupinas netikėtumų – nuo ligų ar kelionių incidentų iki gaisrų namuose ar gamtos stichijų padarinių. Tokie įvykiai dažnai tampa...