Paskelbta
10 mėnesių prieš-
By
LukasLietuviškas prekybos tinklas „Maxima“, tesėdamas pažadą pirkėjams ant savo privataus prekės ženklo „Well done“ gaminių pakuočių jau žymi prekės gamintojo pavadinimą – ne tik jo kodą. Nuo metų pradžios konkretūs gamintojai nurodomi ant daugiau nei dešimties privataus prekės ženklo gaminių pakuočių, o per pusmetį gamintoją planuojama nurodyti ant maždaug 200 skirtingų „Well done“ prekių.
Atliepia pirkėjų lūkestį
Per sausį nurodant tikslų gamintojo pavadinimą atnaujintos „Well done“ prekės ženklo sūrių pakuotės, o per vasarį tokia informacija atsirado ir ant visiškai naujų „Well done“ gaminių – pomidorų, obuolių, apelsinų ir kitų sulčių pakuočių.
„Išgirdome pirkėjų norą visada žinoti, kas mums gamina privataus prekės ženklo produktus ir ėmėmės veiksmų. Pirkėjai aiškiai matys produkto kilmę: ne tik šalį, bet ir gamintoją, nes būtent tai gali lemti jų apsisprendimą įsigyti norimą prekę. Nors šis procesas užtrunka, mat „Well done“ prekės ženklo prekių turime apie pusę tūkstančio, tačiau atidesni pirkėjai kas mėnesį pastebės vis daugiau asortimente esančių pakuočių, sužymėtų šia svarbia pirkėjams informacija“, – sako prekybos tinklo „Maxima“ Komunikacijos ir korporatyvinių ryšių departamento vadovė Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė.
Visas pakuotes atnaujins per metus
Pasak I. Trakimaitės-Šeškuvienės, per pirmąjį šių metų pusmetį gamintoją planuojama nurodyti iš viso ant maždaug 200 skirtingų „Well done“ prekės ženklo prekių – dalies žuvies ir jūros gėrybių produktų, įvairių pjaustytų mėsos gaminių, dešrelių ir arbatų, šaldytų picų, riešutų sviesto. Visų – beveik 500 privataus prekės ženklo produktų žymėjimo atnaujinimas, planuojama, užtruks apie metus.
„Turbūt daugiausiai pirkėjų nuogąstavimų kėlė „Vičiūnų“ grupės gaminamų „Well done“ linijos produktų žymėjimas. Dar pernai vasarą nusprendėme nebetęsti bendradarbiavimo su šiuo gamintoju dėl kelių mūsų privataus prekės ženklo produktų gamybos ir davėme pažadą savo pirkėjams kuo aiškiau skelbti, kas yra produkto gamintojas, nurodant pavadinimą, ne tik jo kodą, kaip reikalauja įstatymas. Savo žodžio laikomės“, – teigia prekybos tinklo atstovė.
Įprastai ant privačių prekės ženklų produkcijos pakuočių yra nurodomas tik gamintojo kodas, dažnu atveju pirkėjams tenka ieškoti papildomos informacijos, kad sužinotų produkto kilmę. Savanoriškai žymėdamas gamintoją pavadinimu, prekybos tinklas „Maxima“ leis pirkėjams lengviau ir aiškiau atpažinti bei pasirinkti konkrečius „Well done“ prekės gamintojus, kurių geografija itin plati – nuo Baltijos šalių iki Ispanijos ir Italijos.
Privatų prekės ženklą „Well done“ „Maxima“ pristatė praėjusiais metais. Tai yra vienas didžiausių privačių prekės ženklų Baltijos šalyse, apimantis itin platų kasdienių maisto prekių asortimentą – tai rūkytos bei sūdytos žuvies, šviežios ir perdirbtos mėsos produktai, pienas ir jo gaminiai, kiaušiniai, taip pat švieži vaisiai ir daržovės, bakalėja, įvairūs šaldyti produktai. O šiemet pirkėjai galės rinktis iš dar platesnio, mažą kainą ir kokybę užtikrinančio „Well done“ asortimento, kuris pasipildys 200 naujų prekių.
Atnaujinta ilgiausiai veikianti Panevėžio „Maxima“ parduotuvė
„Maximos“ privatus prekės ženklas „Well Done“ pristato „Premium“ liniją: asortimente – pusšimtis išskirtinių produktų
Restoranai pamažu eina prekybos centrų keliu: įvedamas pakuotės mokestis
Atnaujinta pagrindinė Druskininkų „Maxima“: kokie pokyčiai laukia pirkėjų?
Projektas „Maximanija“ atgimė naujame kontekste: parduotuvėje galite būti aptarnauti prekybos tinklo finansų, teisės, rinkodaros ar kitų sričių vadovų
Darbą „Maximoje“ žinomi žmonės prisimins dar ilgai: susitikti su jais Klaipėdoje pirkėjai plūdo iš visos Lietuvos
Karoliniškėse pirkėjams duris atvėrė atnaujinta dviejų X „Maxima“ parduotuvė
Aiškėja griausmingo Klaipėdos „Akropolio“ „Maximos“ atidarymo detalės: nemokamos vaišės, Lietuvos įžymybės kasose ir kitos netikėtos staigmenos
Lankomiausia Klaipėdos „Akropolio“ „Maxima“ planuoja griausmingą sugrįžimą: po atnaujinimo stebins pokyčiais
Siuntų siuntimo platformą siuskpigiau.lt ir kitus internetinės prekybos verslus vystanti „Masiva group“ įsigijo 100 proc. sutelktinio rėmimo platformos „Contribee“ akcijų....
„Tesonet“ investicijų komandos vadovė Eglė Eidimtaitė tapo pirmąja lietuve „PayPal“ klientų valdyboje (CAD). Ši valdyba buvo įkurta siekiant padėti bendrovei...
Naujoji technologija leidžia darbdaviams greičiau susitelkti į geriausiai pozicijai tinkančius darbo ieškančiuosius, supaprastindama pirminį atrankos etapą. Inovacija Lietuvos darbo rinkojeReklama...
Metams einant į pabaigą ir didžiosioms šventėms nenumaldomai artėjant, prekybos tinklas „Rimi“ tęsia savo plėtrą ir šiandien Šiauliuose atidarė 89-ąją...
„Tinder“, „Bumble“, „Hinge“, „Badoo“ ir panašios pažinčių programėlės neatsiejamos nuo šiuolaikinio pasaulio. „Mano draugė ištekėjo radusi puikų vaikiną tinderyje“, „Bumblėje...
Kalėdos – stebuklų ir dovanų metas, per kurį Lietuvoje ir į užsienį siunčiamų siuntų kiekiai išauga iki 50 proc. Tačiau,...
Iki Kalėdų likus visai nedaug laiko skubama pirkti dovanas artimiesiems. Kartais šalia kalėdinės eglutės atsiduria ir buitį gerinantys elektroniniai įrenginiai....
Kompanijai „Google“ pristačius kasmetinę „Year in Search“ apžvalgą, paaiškėjo, ko internete šiemet dažniausiai ieškojo Lietuvos gyventojai. O tarp labiausiai jiems...
Kalėdinė karštinė įgauna pagreitį – vis daugiau žmonių dovanų artimiesiems ieško tiek prekybos centruose, tiek internetinėse parduotuvėse, todėl siuntų pristatymo...