Paskelbta
1 metai prieš-
Pastaraisiais metais stebint aktyvius vartotojų įpročių pokyčius, prie jų teko prisitaikyti ir verslui. Sparti technologijų pažanga, besikeičiantys vartotojų lūkesčiai ir naujos gyvenimo būdo tendencijos lėmė, kad šiuo metu verslai savo klientams nori pasiūlyti paslaugas pačiu patogiausiu būdu, todėl itin išpopuliarėjo mobiliosios programėlės. Jos tapo neatsiejama kasdien naudojama priemone, vartotojui suteikiančia išskirtines naudas.
Be mobiliųjų programėlių – nė dienos
Mobiliosios programėlės sėkmingai išpopuliarėjo dėl kelių priežasčių – jos yra patogios, kuriamos taikant personalizuotus algoritmus, veikia itin greitai ir suteikia galimybę naudotis išskirtinėmis lojalumo programomis ir nuolaidomis. Programinės įrangos bendrovės „Bryj“ šiemet atliktos apklausos duomenimis, vidutiniškai telefone žmonės turi įsidiegę po 10-30 programėlių, o kiekvieną dieną daugiau nei pusė apklaustųjų reguliariai naudojasi 5-10 mobiliųjų programėlių.
Apklausoje išryškėjo ir tai, kad didžioji dalis (68 proc.) apklaustųjų nurodė, kad pagrindinis motyvas atsisiųsti programėles yra laiko taupymas.
Įprotis pasinaudoti paslaugomis čia ir dabar
Nepriklausomo elektros energijos tiekėjo „Elektrum Lietuva“ EV produktų vystymo vadovė Laura Doraitė-Gudavičienė teigia, jog stebint vartotojų įpročius matomas ryškus klientų lūkestis paslaugas gauti greitai ir patogiai, todėl verslai vis dažniau teikia pirmenybę perkelti didžiąją dalį teikiamų paslaugų į mobiliąsias programėles.
„Anksčiau, išpopuliarėjus įprastoms skaitmeninėms paslaugoms, buvo stebimas vartotojų noras prekes ar paslaugas užsisakyti ar gauti net neišėjus iš namų. Šiuo metu verslai prisitaikė taip, kad vartotojas užsakymus ar mokėjimus galėtų atlikti mobiliojoje programėlėje vos keliais paspaudimais. Pavyzdžiui, net ir degalinėje už įsipiltus degalus galime atsiskaityti mobiliąja programėle – nebereikia eiti į kasą ir laukti eilėje, lygiai taip pat ir įkraunant elektromobilį vartotojai patogiai gali atsiskaityti telefonu“, – pastebi bendrovės atstovė.
Pašnekovės teigimu, mobiliųjų programėlių teikiamų naudų spektras itin platus – čia ne tik galima atsiskaityti už suteiktas paslaugas, matyti svarbiausią informaciją, naudotis paslaugų žemėlapiais ar prireikus paslaugas rezervuoti, bet ir dalyvauti lojalumo programose.
Elektromobilių vairuotojams – specialios mobiliosios programėlės
L. Doraitės-Gudavičienės teigimu, elektromobilių vairuotojams itin svarbu informaciją apie įkrovimo stoteles rasti greitai ir patogiai, todėl funkcionali ir aiškios struktūros mobilioji programėlė – privaloma kiekvienam įkrovimo stotelių vystytojui.
„Stebime tendenciją, kai plėsdami įkrovimo tinklą operatoriai taip pat ieško būdų kaip pagerinti vartotojų patirtį ir taip sukurti papildomą vertę savo klientams. Nors svarbiausios funkcijos šiose programėlėse yra lengvas apmokėjimas už suteiktas paslaugas ar patogus žemėlapis bei kita įkrovimo stotelių informacija, ateityje vis daugiau operatorių pristatys sprendimus, orientuotus į ilgalaikę naudą vartotojui – specialias lojalumo programas ar išskirtinius pasiūlymus lojaliems klientams“, – prognozuoja L. Doraitė-Gudavičienė.
Pašnekovė šiuos sprendimus prilygina prekybos centrų programėlėms, kurios neabejotinai jau yra tapusios ir tiesioginės komunikacijos su klientais kanalu, leidžiančiu bendrovėms geriau pažinti savo klientus ir personalizuoti jų vartojimo patirtį.
Dvejus metus Lietuvoje veikiančioje „Elektrum Drive“ programėlėje šiemet yra fiksuojamas itin spartus naudotojų augimas – jų skaičius išaugo beveik 20 kartų lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai. Mobiliąją programėlę iš viso yra įsidiegę jau 11,5 tūkst. vartotojų Baltijos šalyse, o nuo metų pradžios naudodami ją Lietuvoje įsikrovė 5 tūkst. elektromobilių.
Bendrovės atstovės teigimu, jau šiandien galvojama apie programėlės funkcionalumus, kurie ne tik užtikrintų geriausią naudotojo patirtį, bet ir suteiktų elektromobilių vairuotojams papildomų galimybių ir naudų.
„Elektrum Drive” įkrovimo tinkle – 108 naujos prieigos šiemet
Elektros tiekėjo keitimas verslui: kaip sutaupyti ir išvengti paslėptų rizikų?
Elektros tiekėjų planai po padidinamuoju stiklu: kaip pasirinkti teisingai ir sutaupyti?
Klaipėdos regione į tinklą įjungti trys „Elektrum Lietuva“ saulės parkai, kurių bendra galia siekia beveik 180 MW
Kodėl organizacijoms svarbu užtikrinti vidinės karjeros galimybes darbuotojams?
„Elektrum Lietuva“ Vilniuje toliau plečia elektromobilių įkrovimo tinklą
Elektros biržoje – kainų kilimas: kaip sumažinti elektros sąskaitas?
Ekspertai įspėja: net ir smulkus gedimas namuose gali tapti rimta problema – kaip tam pasiruošti?
Akmenės rajone pradėjo veikti pirmasis „Elektrum Lietuva“ vėjo parkas

Būsto pirkimo kelionė dažniausiai baigiasi notarų biure – bene paskutiniame, bet ne visiems aiškiame etape. Nors atrodo, kad tai –...
Lietuvos gyventojai tampa vienais ryškiausių paštomatų naudojimo lyderių Europoje – naujausias tarptautinis „DPD“ „E. barometro“ tyrimas rodo, kad siuntų pristatymą...
Įdomu, kaip dažnai prabangos pasaulyje galioja taisyklės, kurios iš pirmo žvilgsnio atrodo absurdiškos. Pardavinėti mažiau, nors paklausa – milžiniška? Skamba...
Lapkričio 27 d. verslo bendruomenė kviečiama į nuotolinį renginį „Automatizacija 80/20: kasdienės verslo operacijos arba ką ir kaip automatizuoti?“. Tai...
Į Vilniaus oro uostą jau kitąmet atriedės nauji elektriniai autobusai. Lietuvos oro uostai su kompanija COBUS pasirašė sutartį dėl 12...
Gyvenimas verčia skubėti, o įsibėgėjus tamsiajam metų laikui pastebite, kad dienos emocinis fonas tampa dar labiau nepastovus? Psichoterapeutė teigia, kad...
Specialistai pabrėžia, kad žema lauko temperatūra neigiamai veikia beveik visas automobilio sistemas, todėl, termometro stulpeliui krentant, automobilį atšiaurioms žiemos sąlygoms...
Atsiradus galimybei įsigyti naują būstą kyla klausimas, ką daryti, jei senoji paskola vis dar nėra išmokėta. Apie reikalingus žingsnius ir...
Prekės ženklai, kurių komunikacijoje atsispindi 90-ųjų tematika, sulaukia apie 30 procentų didesnio auditorijos įsitraukimo, o nostalgija grįstas turinys sukelia net...
Skaitmeniniame amžiuje, kai socialiniai tinklai formuoja mūsų įpročius, nuomones ir net emocinę savijautą, prekių ženklams ar turinio kūrėjams sukurti „virusinį“...