Sekite naujienas

Verslas

Mobiliųjų programėlių populiarumo era: verslai jas pritaiko ir apsipirkimui, ir elektromobilių įkrovimui

Paskelbta

-

Pastaraisiais metais stebint aktyvius vartotojų įpročių pokyčius, prie jų teko prisitaikyti ir verslui. Sparti technologijų pažanga, besikeičiantys vartotojų lūkesčiai ir naujos gyvenimo būdo tendencijos lėmė, kad šiuo metu verslai savo klientams nori pasiūlyti paslaugas pačiu patogiausiu būdu, todėl itin išpopuliarėjo mobiliosios programėlės. Jos tapo neatsiejama kasdien naudojama priemone, vartotojui suteikiančia išskirtines naudas.

Reklama

Be mobiliųjų programėlių – nė dienos

Mobiliosios programėlės sėkmingai išpopuliarėjo dėl kelių priežasčių – jos yra patogios, kuriamos taikant personalizuotus algoritmus, veikia itin greitai ir suteikia galimybę naudotis išskirtinėmis lojalumo programomis ir nuolaidomis. Programinės įrangos bendrovės „Bryj“ šiemet atliktos apklausos duomenimis, vidutiniškai telefone žmonės turi įsidiegę po 10-30 programėlių, o kiekvieną dieną daugiau nei pusė apklaustųjų reguliariai naudojasi 5-10 mobiliųjų programėlių.

Apklausoje išryškėjo ir tai, kad didžioji dalis (68 proc.) apklaustųjų nurodė, kad pagrindinis motyvas atsisiųsti programėles yra laiko taupymas.

Įprotis pasinaudoti paslaugomis čia ir dabar

Nepriklausomo elektros energijos tiekėjo „Elektrum Lietuva“ EV produktų vystymo vadovė Laura Doraitė-Gudavičienė teigia, jog stebint vartotojų įpročius matomas ryškus klientų lūkestis paslaugas gauti greitai ir patogiai, todėl verslai vis dažniau teikia pirmenybę perkelti didžiąją dalį teikiamų paslaugų į mobiliąsias programėles.

„Anksčiau, išpopuliarėjus įprastoms skaitmeninėms paslaugoms, buvo stebimas vartotojų noras prekes ar paslaugas užsisakyti ar gauti net neišėjus iš namų. Šiuo metu verslai prisitaikė taip, kad vartotojas užsakymus ar mokėjimus galėtų atlikti mobiliojoje programėlėje vos keliais paspaudimais. Pavyzdžiui, net ir degalinėje už įsipiltus degalus galime atsiskaityti mobiliąja programėle – nebereikia eiti į kasą ir laukti eilėje, lygiai taip pat ir įkraunant elektromobilį vartotojai patogiai gali atsiskaityti telefonu“, – pastebi bendrovės atstovė.

Pašnekovės teigimu, mobiliųjų programėlių teikiamų naudų spektras itin platus – čia ne tik galima atsiskaityti už suteiktas paslaugas, matyti svarbiausią informaciją, naudotis paslaugų žemėlapiais ar prireikus paslaugas rezervuoti, bet ir dalyvauti lojalumo programose.

Elektromobilių vairuotojams – specialios mobiliosios programėlės

L. Doraitės-Gudavičienės teigimu, elektromobilių vairuotojams itin svarbu informaciją apie įkrovimo stoteles rasti greitai ir patogiai, todėl funkcionali ir aiškios struktūros mobilioji programėlė – privaloma kiekvienam įkrovimo stotelių vystytojui.

„Stebime tendenciją, kai plėsdami įkrovimo tinklą operatoriai taip pat ieško būdų kaip pagerinti vartotojų patirtį ir taip sukurti papildomą vertę savo klientams. Nors svarbiausios funkcijos šiose programėlėse yra lengvas apmokėjimas už suteiktas paslaugas ar patogus žemėlapis bei kita įkrovimo stotelių informacija, ateityje vis daugiau operatorių pristatys sprendimus, orientuotus į ilgalaikę naudą vartotojui – specialias lojalumo programas ar išskirtinius pasiūlymus lojaliems klientams“, – prognozuoja L. Doraitė-Gudavičienė.

Pašnekovė šiuos sprendimus prilygina prekybos centrų programėlėms, kurios neabejotinai jau yra tapusios ir tiesioginės komunikacijos su klientais kanalu, leidžiančiu bendrovėms geriau pažinti savo klientus ir personalizuoti jų vartojimo patirtį.

Dvejus metus Lietuvoje veikiančioje „Elektrum Drive“ programėlėje šiemet yra fiksuojamas itin spartus naudotojų augimas – jų skaičius išaugo beveik 20 kartų lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai. Mobiliąją programėlę iš viso yra įsidiegę jau 11,5 tūkst. vartotojų Baltijos šalyse, o nuo metų pradžios naudodami ją Lietuvoje įsikrovė 5 tūkst. elektromobilių.

Bendrovės atstovės teigimu, jau šiandien galvojama apie programėlės funkcionalumus, kurie ne tik užtikrintų geriausią naudotojo patirtį, bet ir suteiktų elektromobilių vairuotojams papildomų galimybių ir naudų.

Naujienos

Ekspertai

Ekspertai2 d. prieš

Už pažinčių programėlių „princų“ slepiasi nusikaltėliai: kaip nepakliūti į sukčių pinkles?

„Tinder“, „Bumble“, „Hinge“, „Badoo“ ir panašios pažinčių programėlės neatsiejamos nuo šiuolaikinio pasaulio. „Mano draugė ištekėjo radusi puikų vaikiną tinderyje“, „Bumblėje...

Ekspertai2 d. prieš

Lietuvos paštas primena: kalėdinių siuntų pakavimo patarimai, kuriuos būtina žinoti

Kalėdos – stebuklų ir dovanų metas, per kurį Lietuvoje ir į užsienį siunčiamų siuntų kiekiai išauga iki 50 proc. Tačiau,...

Ekspertai2 d. prieš

Kalėdinėms dovanoms – elektronika? Į ką atkreipti dėmesį, kad ji vėliau netaptų našta

Iki Kalėdų likus visai nedaug laiko skubama pirkti dovanas artimiesiems. Kartais šalia kalėdinės eglutės atsiduria ir buitį gerinantys elektroniniai įrenginiai....

Ekspertai3 d. prieš

„Google“ atskleidė, kas labiausiai rūpi lietuviams: tarp dažniausių paieškų – ir klausimai apie elektros kainas

Kompanijai „Google“ pristačius kasmetinę „Year in Search“ apžvalgą, paaiškėjo, ko internete šiemet dažniausiai ieškojo Lietuvos gyventojai. O tarp labiausiai jiems...

Ekspertai4 d. prieš

Kalėdinis bumas prasidėjo: ekspertas atkleidė, kada vėliausiai galite išsiųsti siuntą, kad ji adresatą pasiektų iki švenčių

Kalėdinė karštinė įgauna pagreitį – vis daugiau žmonių dovanų artimiesiems ieško tiek prekybos centruose, tiek internetinėse parduotuvėse, todėl siuntų pristatymo...

Visos teisės saugomos.© 2015-2024 | Kopijuoti draudžiama |