Sekite naujienas

Verslas

Patobulinta maitinimo patirtis – „airBaltic“ pristato naują išankstinio patiekalų užsakymo koncepciją

L

Paskelbta

-

Pirmaujanti Baltijos šalių oro linijų bendrovė „airBaltic“ praneša apie naują išankstinio maisto užsakymo koncepciją, sukurtą siekiant pagerinti maitinimo patirtį skrydžio metu ekonominėje klasėje. Naujoji koncepcija pasižymi dar įvairesniu patiekalų asortimentu ir visiškai nauja „maišyk ir derink“ (angl. „mix-and-match“) funkcija, leidžiančia keleiviams pasirinkti iki dešimties maisto bei gėrimų variantų (iki 5 maisto ir iki 5 gėrimų pasirinkimų), atitinkančių jų individualius pageidavimus ir mitybos poreikius.

Reklama

Dabar keleiviai gali susiformuoti savo užsakymą rinkdamiesi iki dešimties skirtingų maisto bei gėrimų pasirinkimų, nesvarbu, ar tai būtų tik gėrimas ir užkandis, ar pilnas kelių patiekalų maitinimas. Ši naujovė suteikia įvairią ir individualizuotą maitinimo patirtį „airBaltic“ skrydžių metu.

Be to, naujoji išankstinio užsakymo koncepcija apima įvairius patiekalus, kurių anksčiau nebuvo „airBaltic“ valgiaraštyje, pavyzdžiui, karštus sušius, anties išpjovą, raviolius su pievagrybiais ir kt. Be to, ir toliau bus siūloma dar daugiau pasirinkimų veganams, be glitimo ir kitiems mitybos poreikiams pritaikytų variantų, todėl kiekvienas keleivis galės rasti tai, kas jam tinka.

„Mes nuolat geriname savo klientų patirtį skrydžio metu. Mūsų populiarią ekonominėje klasėje teikiamą išankstinio maisto užsakymo paslaugą atnaujinome ir pasiūlėme naujų patiekalų variantų bei galimybę klientams suformuoti užsakymus pagal savo pageidavimus. Nesvarbu, ar keleiviai nori tik užkandžio ar pyrago su kava, ar pilno kelių patiekalų maitinimo, nuo šiol jie gali lanksčiai susikurti idealų patiekalų derinį“, – teigia „airBaltic“ klientų patirties ir įžvalgų viceprezidentė Natalija Kuzmina.

„Be to, naujoji išankstinio patiekalų užsakymo koncepcija gerokai sumažins atliekų kiekį, skatins tvarumą ir palaikys aplinkai draugiškesnį požiūrį“, – išskiria N. Kuzmina.

Naujoji išankstinio patiekalų užsakymo koncepcija ekonominėje klasėje jau taikoma, o keleiviai gali užsisakyti tik pirkdami bilietą. Keleiviai, kurie norės pridėti patiekalų po to, kai įsigijo bilietus, galės naudotis ankstesnėmis išankstinio maisto užsakymo galimybėmis. Naujoji išankstinio maisto užsakymo koncepcija esamiems užsakymams bus įdiegta kitais metais, todėl keleiviai galės užsisakyti maistą „airBaltic“ interneto svetainės skiltyje „Tvarkyti mano užsakymą“ arba registracijos metu. Be to, ekonominėje klasėje „airBaltic“ ir toliau siūlys galimybę įsigyti maisto ar užkandžių lėktuve.

Verslo klasėje ir toliau bus teikiamos esamos paslaugos skrydžio metu – gurmaniškas maistas, puikiai suderintas su rinktiniais aukščiausios kokybės alkoholiniais ir nealkoholiniais gėrimais.

„airBaltic“ iš Vilniaus, Rygos, Talino, Tamperės ir, sezoniškai, Gran Kanarijos, skraidina daugiau nei 130 krypčių Europoje, Artimuosiuose Rytuose, Šiaurės Afrikoje ir Kaukazo regione. Visą „airBaltic“ skrydžių tvarkaraštį ir bilietus galima rasti bendrovės tinklalapyje www.airbaltic.com.

Naujienos

Verslas10 val prieš

„EIKA“ tampa „EIKA Group“ – pristato naujus prekių ženklus ir pokyčius

Nekilnojamojo turto plėtros bendrovė „EIKA“ nuo šių metų kovo 13 d. tampa „EIKA Group“, šiai grupei priklausanti „EIKOS statyba“ pervadinama...

Verslas15 val prieš

Buvę „Devbridge“ savininkai investuoja į įmonę Kaune, šiemet ketina pasamdyti 30 specialistų

Daugiau nei dešimtmetį Kaune veikianti elektroninės komercijos įmonė „Bison Commerce“ pritraukė naujus investuotojus ir plečia akcininkų struktūrą. Į įmonę investavo...

Nekilnojamasis turtas21 val prieš

„Bolds Property Partners“ įsigijo likusią bankrutavusio „RO16“ individualių namų kvartalo dalį

Nekilnojamojo turto plėtros UAB „Optimalus progresas“, veikianti su prekės ženklu „Bolds Property Partners“, įsigijo 6 likusius neparduotus prabangių individualių namų...

Reklama ir marketingas2 d. prieš

B2B skaitmeninė reklama: Veiksmingiausios strategijos šiais metais

Įžengus į 2025-uosius metus, ne vienam B2B verslo sektoriaus atstovui kilo klausimas: kokios skaitmeninės reklamos strategijos šiemet veiks geriausiai? Praėjus...

Verslas2 d. prieš

„Metanira“ pradeda platinti 3,745 mln. Eur vertės 10 % pajamingumo turtu užtikrintos obligacijų emisijos atkarpą

Gyvenamosios ir komercinės paskirties nekilnojamąjį turtą Gandijos mieste, Valensijos regione, Ispanijoje vystanti „Metanira“ UAB pradeda viešą turtu užtikrintų 3,745 mln....

Ekspertai

Visos teisės saugomos.© 2015-2025 | Kopijuoti draudžiama |