Paskelbta
2 metai prieš-
Tarptautinis Šiaulių oro uostas šią savaitę paskelbė turimo paskutinio laisvo žemės sklypo aukcioną, kuris įvyks gruodžio 18 d. Į jį tikimasi pritraukti logistikos ar sandėliavimo veikla užsiimantį investuotoją. Oro uosto vadovė Aurelija Kuezada teigia, kad atsižvelgiant į oro uostų specifiką, tokia galimybė yra unikali ir reta. Juo labiau, kad tai paskutinis dar neužimtas sklypas Šiaulių oro uoste.
„Šis sklypas, kurio plotas viršija 2 hektarus, yra ne tik tarptautinio susisiekimo oru komplekso dalis. Šalia sklypo yra įrengta geležinkelio atšaka su konteinerinių krovinių aptarnavimo infrastruktūra, tad plėtoti veiklą galima išnaudojant čia pat esančias tris logistikos rūšis: orą, geležinkelį bei sausumos kelius, tarp kurių yra ir svarbūs Lietuvos magistraliniai keliai“, – teigia Tarptautinio Šiaulių oro uosto vadovė.
Anot jos, šį sklypą išnuomojus, galimybių ateiti į Šiaulių oro uostą artimiausiu metu nebus. Visi žemės sklypai, kuriuos valdo oro uostas, jau yra išnuomoti, juose investuotojai sėkmingai plėtoja veiklą.
Nors Šiaulių oro uostas dėl savo tarptautinio oro uosto statuso turi keleivių aptarnavimo infrastruktūrą, pastaroji naudojama iš esmės orlaivių įguloms aptarnauti. Ilgalaikėje perspektyvoje oro uostas orientuojasi į krovinių gabenimą. Atitinkamai tikimasi, kad sklypu galėtų susidomėti logistikos įmonės, siuntų gabenimo bendrovės, sandėliavimo verslu užsiimantys ūkio subjektai.
A. Kuezada pabrėžia dar vieną reikšmingą žemės sklypo privalumą.
„Tai būtų plyno lauko investicija, kadangi sklypas yra tuščias, neužstatytas. Aukcioną laimėjęs investuotojas galėtų pasinaudoti visais būtinų komunikacijų prievadais ir išskirtine vieta, patį sklypą suprojektuodamas ir užstatydamas pats, kaip jam reikalinga ir tinkama. Taikytis prie jau esančių statinių nereikėtų“, – akcentuoja ji.
Tarp sklypo nuomininkų bei investuotojų galėtų būti ir investicijų bendrovės, nekilnojamojo turto fondai, kurie matytų perspektyvą parengti sklypą tiksline veikla užsiimantiems verslams.
Anot Šiaulių oro uosto vadovės, oro uostas yra atviras įvairiems pasiūlymams bei tikisi sėkmingai baigti kurti aviacijos bei su ja susijusių verslų ekosistemą.
„Norime išnaudoti savo išskirtinumą, kad esame vieninteliai Lietuvoje ir visame Baltijos regione, turintys 3,5 km ilgio ir 45 m pločio orlaivių kylimo-tūpimo taką, be problemų galime priimti visiškai pakrautus transatlantinius orlaivius. Lygiai taip pat esame svetingi ir mažesniems orlaiviams, kuriais į Šiaulius atvyksta investuotojai, verslų savininkai ar vadovai. Dėl infrastruktūros ir turimos jai aptarnauti reikalingos įrangos esame kaip visus metus be sustojimo galinčio dirbti Klaipėdos jūrų uosto atitikmuo sausumoje – galime dirbti ištisą parą, net ir sudėtingomis oro sąlygomis“, – teigia A. Kuezada.
Pastaraisiais metais Šiaulių oro uostas kryptingai dirbo siekdamas pritraukti investicijų ir sėkmingai išnaudojo savo privalumus. Kituose Šiaulių oro uosto valdomuose žemės sklypuose, kurių bendras plotas sudaro beveik 30 hektarų, privatūs investuotojai teikia orlaivių techninio aptarnavimo paslaugas, dirba su krovinių aptarnavimo paslaugomis.
Tarptautinėse aviacijos sistemose EYSA/SQQ šaukiniu atpažįstamas Tarptautinis Šiaulių oro uostas atitinka Tarptautinės civilinės aviacijos organizacijos (ICAO) ir Europos aviacijos saugumo agentūros (EASA) reikalavimus.
Aeronautikos srityje veikiančios Šiaulių bendrovės jungiasi į klasterį: kviečia ir kitus rinkos dalyvius
Šiaulių oro uostui toliau vadovaus A. Kuezada: paskirta antrai kadencijai
Šiaulių oro uostas 2022 metais uždirbo beveik 132 tūkst. eurų grynojo pelno
Šiaulių oro uosto laukia pokyčiai: planuojamos naujo terminalo statybos
Šiaulių oro uostas paskelbė paskutinio žemės sklypo nuomos aukcioną

NT plėtros bendrovė „Citus“ Žirmūnuose, Kareivių g. 5 pradėjo trečiąjį projekto „CITUS Mūnai“ etapą: ir pardavimai, ir statybos jau vyksta. Iš 73 pirmojo ir 116 antrojo etapo butų jau...
Ruošiasi Juodajam penktadieniui: tikisi pelningiausio metų laikotarpio Juodasis penktadienis Lietuvoje kasmet tampa svarbia proga augti net ir mažiesiems verslams. Šiuo laikotarpiu...
Kiekvienas, kas bent kartą jungėsi prie „Facebook“, vienaip ar kitaip pažįsta Marką Zuckerbergą. Ar bent tą jo versiją, kuri šypsosi...
Įmonės ruošiasi 2026-iesiems: projektuoja biudžetus, planuoja išlaidas, bet dažnai daro tą pačią klaidą – planuoja be revizijos. Pasak Aurimo Žlibino,...
1990-ųjų viduryje „Apple“ buvo praktiškai pati savęs parodija. Kadaise drąsi, maištinga ir inovatyvi bendrovė virto chaotišku milžinu, kuris leido pinigus...
„Mes visi turim 24 valandas, septynias dienas per savaitę. Neturim teisės sakyti, kad neturiu laiko. Mes galime sakyti tik tai,...
Per pastaruosius kelerius metus mokymasis gerokai pasikeitė – nuo tradicinių užrašų pereinama prie skaitmeninių priemonių, o žinios įtvirtinamos vis įvairesniais būdais: nuo...
Automobilio pardavimas – ne tik raktelių ir dokumentų perdavimas naujajam jo savininkui. Kartu su sandoriu vairuotojams reikia pasirūpinti ir kitais...
Nuo vagystės iš vieno garsiausių pasaulio muziejų Paryžiuje iki vis dar veikiančio telefoninio sukčiavimo – sukčių išradingumui ribų nėra. Europoje...
Atsilieptas sukčių skambutis gali baigtis dideliais finansiniais nuostoliais arba nutekintais asmens duomenimis. Startavo vieninga apgaulingų skambučių blokavimo sistema: mobiliojo ryšio...