Paskelbta
12 mėnesių prieš-
By
LukasMaisto produktų importu, gamyba, prekyba, eksportu ir logistika užsiimanti „Alvas“ įmonių grupė, kurią sudaro 4-ios įmonės, šiemet planuoja pasiekti 65 mln. eurų bendrą apyvartą – 7,2 proc. didesnę, palyginti su 2022-aisiais.
Pastaraisiais metais į savo energetinę nepriklausomybę bei gamybą aktyviai investavusi grupė kitąmet suplanavo siekti dar vieno svarbaus tarptautinio maisto standarto „IFS Broker“ (angl. International Featured Standard) sertifikato. Į jį nusitaikė „Alvas ir Ko“, kuri užsiima maisto produktų, konditerijos gaminių, žaliavų ir maisto priedų didmenine prekyba.
„Nors pagrindinė gamybos įmonė turi BRCGS sertifikatą, kuris užtikrina aukščiausius kokybės ir maisto saugos standartus, tačiau nuspręsta su laiku eiti link visų priklausančių „Alvas“ įmonių grupei aukščiausio lygio standartizavimo. Didėjant tiekimo grandinės globalizacijai ir svarbai užtikrinti jos skaidrumą, GSFI (ang. Global Food Safety Initiative) pripažįstamas maisto saugos standartas leidžia verslo partneriams būti užtikrintiems, kad mūsų kaip tiekėjų maisto saugos ir kokybės sistema, tiekėjų ir produktų bei žaliavų atrankos kriterijai, galiojančių teisės aktų reikalavimų įvykdymas atitinka pasaulinio lygio reikalavimus“, – teigia kokybės vadovė Inga Katelienė.
Komercijos vadovas Narimantas Juzikis sako, kad grupės, kurią sudaro „Alvas ir Ko“, „Pajuva“, „Alvo prekyba“ ir „Alvas“, pardavimų apimtys kasmet stabiliai paauga iki 10 proc., o nuolat peržiūrimas ir atnaujinamas produktų krepšelis bei jo kokybė leidžia planuoti didesnius pardavimus užsienio rinkose. Su tuo susijęs ir ketinimas kitąmet papildomai pradėti „Alvas ir Ko“ įmonės sertifikavimo procesą pagal „IFS Broker“ tarptautinį maisto saugos standartą, kurio vis dažniau reikalauja didieji užsienio prekybos rinkos žaidėjai, kuris pripažįstamas ne tik Europos šalyse, ypač Vokietijoje, bet ir priimtas visame pasaulyje.
„Lietuva – pagrindinė „Alvas“ įmonių grupės rinka, kurioje gauname daugiau kaip pusę, arba 54 proc. pajamų. Likusią pajamų dalį mums generuoja eksportas. Nei 2021, nei 2022 metais čia esminių pokyčių neįvyko. Šiemet situacija po truputį keičiasi, kuomet planuojame 20 % augimą eksporto rinkose: Skandinavijos šalyse, Anglijoje, Airijoje, Vokietijoje ir kitose šalyse. Už tai atsakinga sustiprinta mūsų eksporto komanda“, – teigia N. Juzikis.
Anot jo, nors įmonių grupė kasmet išlaiko stabilų pardavimo apimčių didėjimą, tačiau vertina turinti neišnaudoto potencialo, kurį galėtų padėti atskleisti tarptautiniu mastu pripažįstama dar viena sertifikavimo sistema.
Maisto saugos kokybės sertifikato IFS pastaruoju metu vis dažniau reikalauja didieji maisto prekių tinklai ir kiti partneriai, kad tokiu būdu maisto produktų gamintojai ir kiti tiekimo grandinės dalyviai įrodytų maisto saugą, kokybę ir tvarumą.
Atsižvelgiant į veiklos sritį ir poreikį, „Alvas ir Ko“ turi „Rainforest Alliance“, „Fairtrade“, RSPO sertifikatus. „Pajuva“ – „Kosher“ ir BRCGS (angl. Brand Reputation Compliance Global Standard) sertifikatą, kuris yra lygiavertis IFS, FSSC, SQF, Global GAP sertifikatams, užtikrina aukščiausius maisto saugos standartus visuose tiekimo grandinės etapuose. Prekių ženklo „Alvo“ asortimente naudojamas oficialų sveikesnių produktų ženklinimo simbolis „Rakto skylutė“.
„Rinkoje esame unikalūs tuo, kad galime pasiūlyti didelį įvairių maisto gamybai skirtų prekių kategorijų ir žaliavų asortimentą tiek gamintojams, tiek mažmeninės prekybos tinklams. Plataus asortimento tiekimas sumažina logistikos ir prekių administravimo kaštus mūsų verslo partneriams, o mums – lengviau ir greičiau surasti klientus, kuriems esame įdomūs kaip gamintojai turintys labai platų įdomių ir įvairių kategorijų asortimentą“ – pabrėžė N. Juzikis.
Įmonių grupės „Alvas“ asortimente yra riešutai, džiovinti vaisiai, sėklos, riešutų kremai, riešutų ir sėklų miltai, prieskoniai, džiovintos daržovės, džiovinti grybai, konditeriniai ir kulinariniai priedai, beveik visų rūšių cukraus ir jo pakaitalų gaminiai, augaliniai gėrimai milteliais.
„Jau 30 metų veikdami rinkoje kryptingai siekiame kokybės, tvarumo bei produktų naudingumo sveikatai. Pavyzdžiui, visiškai nenaudojame palmių aliejaus, o tik aukščiausios kokybės saulėgrąžų ar rapsų aliejų bei, kas liestų pakuotę – šiai dienai net 85 proc. pakuotės yra perdirbama ir turime aiškų tikslą per artimiausius kelis metus pasiekti, kad 90 proc. pakuotė būtų perdirbamos“ – teigia N. Juzikis.
Per pastaruosius trejus metus daugiausiai lėšų investicijoms grupė skyrė 2021 metais, kuomet vien į naują 3,2 tūkst. kvadratinių metrų ploto sandėlį investavo 2,42 mln. eurų, o metinė investicijų apimtis sudarė 2,773 mln. eurų.
„Pernai didžiausia 334,8 tūkst. eurų investicijų dalis teko nuosavai saulės elektrinei, kurios galia siekia 470 kilovato (kW) ir, kuri kaip planuojama tenkins daugiau kaip 60 proc. įmonių grupės elektros poreikio. 2022-aisiais 226,5 tūkst. eurų investicijų dalis atiteko maisto pakavimo įrangai „Doy Pack“, kuri fasuoja maisto produktus į pastatomus maišelius su patogiu ZIP užspaudimu. Nuo 2025 metų planuojama 100 proc. naudoti atsinaujinančią energetiką, t. y. 60 proc. iš mūsų turimos saulės elektrinės, likusią dalį – nuotoliu. Šiais metais „Alvas“ įmonių grupė prioritetą skiria logistikos parko atnaujinimui, į kurį per pirmąjį šių metų pusmetį investavo beveik 116 tūkst. eurų“, – pažymėjo N. Juzikis.
Jo teigimu, ilgalaikei perspektyvai aktyviai svarstomi projektai, dėl gamybos automatizavimo, robotizacijos ir kiti veiksmai, kurie leistų „Alvas“ įmonių grupę iškelti į naują lygį.
Siuntų siuntimo platformą siuskpigiau.lt ir kitus internetinės prekybos verslus vystanti „Masiva group“ įsigijo 100 proc. sutelktinio rėmimo platformos „Contribee“ akcijų....
„Tesonet“ investicijų komandos vadovė Eglė Eidimtaitė tapo pirmąja lietuve „PayPal“ klientų valdyboje (CAD). Ši valdyba buvo įkurta siekiant padėti bendrovei...
Naujoji technologija leidžia darbdaviams greičiau susitelkti į geriausiai pozicijai tinkančius darbo ieškančiuosius, supaprastindama pirminį atrankos etapą. Inovacija Lietuvos darbo rinkojeReklama...
Metams einant į pabaigą ir didžiosioms šventėms nenumaldomai artėjant, prekybos tinklas „Rimi“ tęsia savo plėtrą ir šiandien Šiauliuose atidarė 89-ąją...
„Tinder“, „Bumble“, „Hinge“, „Badoo“ ir panašios pažinčių programėlės neatsiejamos nuo šiuolaikinio pasaulio. „Mano draugė ištekėjo radusi puikų vaikiną tinderyje“, „Bumblėje...
Kalėdos – stebuklų ir dovanų metas, per kurį Lietuvoje ir į užsienį siunčiamų siuntų kiekiai išauga iki 50 proc. Tačiau,...
Iki Kalėdų likus visai nedaug laiko skubama pirkti dovanas artimiesiems. Kartais šalia kalėdinės eglutės atsiduria ir buitį gerinantys elektroniniai įrenginiai....
Kompanijai „Google“ pristačius kasmetinę „Year in Search“ apžvalgą, paaiškėjo, ko internete šiemet dažniausiai ieškojo Lietuvos gyventojai. O tarp labiausiai jiems...
Kalėdinė karštinė įgauna pagreitį – vis daugiau žmonių dovanų artimiesiems ieško tiek prekybos centruose, tiek internetinėse parduotuvėse, todėl siuntų pristatymo...