Paskelbta
1 metai prieš-
Vykintas Maknickas,„Nord Security” produktų strategijos vadovas, dalinasi svarbiausiais patarimais, padėsiančiais kuriant naują produktą.
1. Sekti rinkos tendencijas
„Nord Security” mes visuomet įdėmiai stebime, kas vyksta rinkoje, kokiomis technologijomis susidomėjimas kyla. Dirbtiniam intelektui įgaunant vis didesnį pagreitį, mes taip pat nusprendėme sukurti kelis juo paremtus įrankius. eSIM kortelė taip pat buvo viena labiausiai mūsų susidomėjimo sulaukusių technologijų. Mūsų analizė rodo, kad šios, jau dabar sparčiai populiarėjančios technologijos poreikis ateityje augs dar ženkliau.
2. Į rinką paleisti minimalų perspektyvų produktą (MPP) (angl. minimal viable product (MVP))
Tai yra viena pagrindinių startuolių taikomų strategijų. MPP yra produkto versija, turinti pakankamai funkcijų, kad ją galėtų naudoti pirmieji klientai. Šioje stadijoje intensyviai renkami klientų atsiliepimai, kurie naudojami tolesniam produkto tobulinimui.
3. Rasti patikimus strateginius partnerius
Tam, kad galėtume sukurti eSIM kortelę, buvo labai svarbu rasti strateginius partnerius telekomunikacijos industrijoje. Partnerysčių mezgimas ir kontraktai dažnai trunka daug ilgiau nei startuolių kūrėjai galvoja, todėl mano patarimas – ieškoti partnerių ekstensyviai ir šią paiešką pradėti ankstyvoje proceso stadijoje.
4. Turėti aiškią viziją, kuo produktas pranoks konkurentus
Iš pat pradžių žinojome, kuo mūsų produktas bus pranašesnis nei konkurentų – tai padėjo užtikrinti produkto augimą ir žaibišką sėkmę. Natūralu, kad visų numatytų funkcijų MPP versijoje išbandyti neįmanoma, tačiau turime daug ambicingų planų ateičiai ir aiškią galutinio produkto viziją.
5. Įvertinti žmogiškuosius resursus
Startuoliams, kuriantiems naujus produktus svarbu kritiškai įsivertinti, kokių ir kiek žmogiškųjų resursų reikės tiek produkto kūrimo pradžioje, tiek vėliau jį tobulinant. Natūralu, kad patys iš pradžių į tai žiūrėjome atsargiai ir „skolinomės” iš kitų komandų, tačiau šiandien, produktui sparčiai renkant naujus vartotojus, jau ieškome daug naujų komandos narių įvairiose srityse.
6. Stiprinti įmonės kultūrą
Stipri ir vienijanti įmonės kultūra yra sėkmingo verslo pagrindas. Skatindami atvirą komunikaciją ir darbuotojų įsitraukimą kuriam aplinką, kurioje kiekvienas darbuotojas jaustųsi vertinamas ir galėtų prisidėti prie bendros sėkmės.
7. Skirti dėmesio kibernetiniam saugumui
Saugumas yra viena iš svarbiausių sričių, ypač technologijų sektoriuje. „Nord Security” ypatingai daug dėmesio skiria tam, kad produktai būtų saugūs ir stiprintų vartotojų saugumą ir privatumą. Nuolatinis grėsmių stebėjimas, saugumo auditai ir atnaujinimai turėtų būti nuolatiniai veiksmai kuriant naują produktą.
8. Išlaikyti lankstumą ir gebėjimą greitai prisitaikyti
Technologijų rinka yra labai dinamiška, todėl lankstumas yra būtinas. Mes nuolat stebime rinkos pokyčius ir esame pasiruošę greitai prisitaikyti prie naujų tendencijų. „Saily” atveju, starto metu sparčiai keitėme rinkodarines iniciatyvas, kurios nerodydavo sėkmingų rezultatų kitomis, nevengėme eksperimentuoti.
9. Aktyviai rinkti ir analizuoti vartotojų atsiliepimus
„Nord Security” nuolat stengiamės klausytis savo klientų. Vartotojų atsiliepimai yra esminis dalykas, padedantis suprasti, kas veikia, o kas ne. Reguliarios apklausos ir atsiliepimų rinkimas iš įvairių šaltinių – socialinių tinklų monitoringas, bendruomenės pulso jautimas yra svarbi mūsų kasdienybės dalis. Visa tai padeda mums greitai reaguoti į klientų poreikius ir matyti, kokia linkme turi eiti mūsų produktas.
10. Investuoti į vartotojo patirtį (UX)
Vartotojo patirtis yra vienas iš svarbiausių sėkmingo produkto komponentų. Mes daug dėmesio skiriame tam, kad mūsų produktai būtų lengvai naudojami ir intuityvūs. „Saily” MPP versija per daug nesiskyrė nuo dabartinės, tik turėjo mažiau funkcijų, nes supratome, jog eSIM produkto vartotojai nori neapsikrauti nereikalinga informacija ir triukšmu, o greitai ir patogiai gauti prieigą prie duomenų. Atliekame vartotojų testavimus, kad išsiaiškintume, kaip mūsų klientai sąveikauja su produktais ir kur galime juos patobulinti.
Lietuvos startuoliai sumokėjo 20 proc. daugiau mokesčių, toliau didina atlyginimus – jie jau siekia 4,6 tūkst. Eur/mėn.
Apklausa: beveik kas penktas lietuvis pripažįsta pakliuvęs į internetinių sukčių spąstus kelionių metu
Išmanus šiuolaikinio biuro baldas, kuris – svarbesnis nei stalas
Startuoliai pernai sumokėjo 473 mln. eurų mokesčių, o vidutinis atlyginimas viršijo 4 tūkst. eurų.
Lietuvoje skaitmeninę bangą kėlė net 80 tūkst. dalyvių
Lietuvos startuolių vertė išaugo iki 16 mlrd. eurų
Ryškiausi technologijų lyderiai įvertinti prestižiniais „Vilnius TechFusion Awards 2024“ apdovanojimais
Vilniaus dėmesio centre – TechFusion Awards: sužinokite, kas taps šių metų žvaigždėmis
Toma Sabaliauskienė įsteigė dvi stipendijas LiMA kursams – galimybė, kurios negalite praleisti
Pasaulinės korporacijos jau atvirai kalba apie tai, kiek darbo vietų bus panaikinta dėl dirbtinio intelekto (DI). Skaičiuojama, kad jei „Microsoft“...
Vakar Vilniuje, Ozo g. 10A, įvyko oficialus pirmojo Lietuvoje BYD automobilių salono atidarymas. Šis renginys neapsiribojo vien automobilių bei salono...
Komentuoja Justinas Muleika, „GF banko“ generalinis direktorius Lietuvos banko duomenimis, per pirmuosius penkis šių metų mėnesius vartojimo paskolų buvo išduota...
Lietuvoje beveik trečdalis šeimų gyvena nuomojamame būste, o daugelis jų svajoja apie savo namus. Tačiau pirmas žingsnis link šios svajonės,...
Per pirmąjį 2025 m. pusmetį „Modus Group“ konsoliduotos neaudituotos pajamos siekė 274 mln. eurų ir buvo 22 % didesnės nei...
Prasidėjus mokslo metams daugelis studentų susiduria su klausimu, kaip gyventi turint itin ribotą biudžetą ir nepritrūkti pinigų nei kasdienėms išlaidoms,...
Ruduo – dosniausias metų laikas, kuomet sodus ir daržus užpildo rudens derlius. Natūralu, kad dalis žmonių šiomis gėrybėmis nori pasidalyti...
Saugumo poreikiai nuolat auga – nebeužtenka vien tik stebėti uždarą erdvę ar fiksuoti įėjimus. Dažnas susiduria su iššūkiu: kaip suvaldyti...
Kiekvieną rugsėjį gatvėse išaugantis moksleivių skaičius atneša ir papildomų iššūkių eismo saugumui. Kaip rodo „Lietuvos draudimo“ užsakymu atliktas tyrimas, penktadalis...
Dar prieš kelis dešimtmečius žmonės Lietuvoje dažnai naudodavo vadinamuosius „majakus“ ar „švyturėlius“ – paskambindavo ir iškart nutraukdavo skambutį, taip perduodami...