Paskelbta
1 metai prieš-
Vilniaus paukštynas, Lietuvoje užaugintą vištieną jau kelis metus tiekiantis „Hesburger“ greitojo maisto restoranams Baltijos šalyse, plečia bendradarbiavimą su šiuo tinklu. Bendrovė ne tik išplėtė tiekiamų produktų krepšelį, bet ir ėmė tiekti savo produkciją Suomijoje veikiantiems „Hesburger“ restoranams. Šis rinkos segmentas – viena iš strateginių paukštyno veiklos krypčių.
„Mėsos ir jos produktų pardavimuose ryški sezoniškumo įtaka – priklausomai nuo metų laikų keičiasi vartotojų poreikiai. Pvz., šiltuoju sezonu daugiau vartojama griliui skirtų produktų, šaltuoju – šviežios mėsos. Tai atitinkamai sąlygoja ir konkrečių produktų pardavimus. Tuo tarpu užauginamos mėsos kiekis ištisus metus išlieka toks pats, todėl tokie klientai kaip greitojo maisto restoranai, kurie išlaiko stabilius užsakymus ir perka pridėtinės vertės produktus – kepsnelius, mėsos paplotėlius ir pan., mums yra patrauklūs. Dėl to vienas iš strateginių mūsų tikslų – toliau plėsti bendradarbiavimą šiame segmente“, – sako AB Vilniaus paukštyno pardavimų vadovas Dominykas Olbakas.
Kaip jis pažymi, užmegzti bendradarbiavimą su tarptautiniais greitojo maisto tinklais, tokiais kaip „Hesburger“ – ilgas procesas, galintis trukti ne vienerius metus. Žaliavos ir produkcijos tiekėjams jie kelia itin aukštus reikalavimus. Siekiant įrodyti siūlomų produktų kokybę ir saugą, tiekėjams tenka praeiti auditus, kuriais vertinama žaliavos sudėtis bei kilmė, gamybos atsekamumas ir kiti parametrai.
Vilniaus paukštynas vysto unikalią gamybos grandinę nuo lauko iki stalo – būtent tai, pasak D. Olbako, ir leidžia užtikrinti kokybę, kurios yra reikalaujama. „Patys vykdome ir griežtai kontroliuojame kiekvieną procesą, pradedant nuo apsirūpinimo lesalu mūsų pačių auginamiems mėsiniams viščiukams, baigiant paruošto produkto pristatymu klientams. Už tai labiausiai ir esame vertinami kaip patikimas partneris“, – sako D. Olbakas.
Jis pažymi, kad gaminių kokybę patvirtina ir turimi tarptautiniai turimi maisto saugos bei kokybės sertifikatai. Kai kurių sertifikatų turėjimas yra privaloma sąlyga verslo santykiams su reikliausiais klientais. Tarp jų – visame pasaulyje vertinami BRC (Britų mažmeninės prekybos konsorciumo) ir IFS (Vokietijos, Prancūzijos ir Italijos mažmeninės prekybos asociacijos) sertifikatai. Siekiant juos išlaikyti paukštyne kasmet atliekami griežti auditai. Be to, Vilniaus paukštynas pirmas iš Lietuvos paukštienos gamintojų gavo nacionalinės maisto kokybės sertifikatą, suteikiantį teisę produkciją žymėti ženklu „Nacionalinė kokybė Lietuva“. Toks ženklas užtikrina, kad produkcija atitinka išskirtinius, net ES pranokstančius reikalavimus.
Vilniaus paukštyno atstovas D. Olbakas taip pat išskiria, kad be visų kokybės standartų, tarptautiniai greitojo maisto restoranai turi išplėstinį produktų standartų sąrašą, pagal kurį kiekvienas kepsnelis, paplotėlis ar kepta filė juostelė turi būti tos pačios spalvos, formos, sudėties, skonio savybių, svorio ir t. t. „Leistinos paklaidos praktiškai nėra, nes kiekvienas vartotojas, apsilankęs tinklo restorane – dieną ar naktį, Vilniuje ar Helsinkyje, privalo gauti tokį patį produktą“, – pažymi D. Olbakas.
Pirmi Vilniaus paukštyno gaminiai į Baltijos šalių „Hesburger“ restoranus iškeliavo 2021 m. Praėjusių metų pabaigoje pradėtas produktų tiekimas ir į Suomijoje veikiančius „Hesburger“ restoranus. Iš viso per metus Vilniaus paukštynas šiam greitojo maisto tinklui patiekia iki 1000 tonų produkcijos.
„Hesburger“ restoranų lankytojams siekiame pasiūlyti aukščiausios kokybės, jų poreikius atitinkančius patiekalus. Todėl išties griežtai vertiname tiekėjus ir jų siūlomą produkciją. Vilniaus paukštynas yra didžiausias vištienos gamintojas Baltijos šalyse, tiekiantis kokybišką, be antibiotikų pačių užaugintą ir pagamintą vištieną. Šis gamintojas sau taiko aukštus standartus tiek kalbant apie paukščių auginimą, tiek ir apie galutinių produktų gamybą. Tai mums ir svarbiausia. Be to, vertiname ir bendras pastangas, kuriant naujus gaminius“, – sako Ivo Rosenberg, „Hesburger“ produktų kūrimo vadovas.
„Hesburger“ – suomiškas greito maisto restoranų tinklas. 2023 m. bendrovė valdė 273 restoranus Suomijoje ir 160 restoranus Baltijos šalyse: 59 Lietuvoje, 51 Latvijoje ir 50 Estijoje. „Hesburger“ tinklas taip pat veikia Bulgarijoje, Ukrainoje ir Vokietijoje. Visą tinklą pasaulyje sudaro daugiau nei 470 restoranų.
Įgyvendinant naujo pakuočių reglamento taisykles – pokyčiai „Hesburger“ tinkle
„Hesburger“ pardavimai Lietuvoje pernai viršijo 57,9 mln. Eur, investuota 6,6 mln. Eur
Kėdainių centre atidarytas „Hesburger“ restoranas – investicija 1,4 mln. eurų
Zarasuose į naują „Hesburger“ restoraną investuota 1,4 mln. Eur
„Hesburger“ į naują restoraną Kaune investavo 2,2 mln. Eur
„Hesburger“ tinklas vykdo sparčią plėtrą Rumunijoje
„Hesburger“ tinklas Lietuvoje pereina prie 100 proc. saulės energijos
Verslo bankas „OP Corporate Bank“ skolina 15 mln. Eur „Hesburger“ plėtrai
„Hesburger“ tinklas pradeda veiklą Rumunijos rinkoje
Nuo 2025 m. gegužės 1 d. visi verslai, kurie savo veikloje privalo naudoti kasos aparatus, turi teikti kvitų duomenis į...
Svarstant apie naujo būsto įsigijimą, gyventojai dažnai daug dėmesio skiria būsto plotui, kainai ar vaizdui pro langą, tačiau pamiršta vieną...
Automobilių sporto mėgėjams ir lenktynininkams atėjęs pavasaris žymi naujo sezono pradžią. Norinčių varžytis populiarumo viršūnėje Lietuvoje karaliaujančiame „drifte“ netrūksta, tačiau,...
„Citadele“ banko inicijuota Baltijos šalių gyventojų apklausa atskleidžia, kad Lietuvoje gyventojai labiausiai nerimauja dėl geopolitinės įtampos (56 proc.) ir augančių...
Telefoniniai sukčiai, prisidengdami institucijomis ar paslaugų tiekėjais, ir toliau vilioja pinigus iš gyventojų. Ekspertas atskleidžia, koks pagrindinis signalas, kad skambina...
Daugelis esame pratę saugoti savo pinigus nuo sukčių internete, tačiau ne kiekvienas susimąstome, kad apsaugos nuo apgavikų reikia ir mūsų...