Sekite naujienas

Auto

Lietuvių perkami automobiliai į avarijas patenka kas 215 tūkst. kilometrų

Paskelbta

-

Nei vienas automobilis nėra apsaugotas nuo avarijų, todėl nieko nestebina, kad kiekviena transporto priemonė kas keletą metų patiria mažesnių ar didesnių apgadinimų. Automobilio rida gali nemažai pasakyti apie jo praeitį ir padėti sužinoti, kiek kartų transporto priemonė buvo patekusi į eismo įvykius.

Automobilių istorijos ataskaitas teikianti įmonė „carVertical“ Lietuvoje atliko tyrimą ir nustatė, kiek vidutiniškai kilometrų nuvažiuoja automobilis, kol patenka į avariją.

Automobiliai apgadinami rečiau

Įmonės duomenų analitikai ištyrė, kaip koreliuoja automobilio rida ir avarijų statistika 2021-2023 m. Istoriniai duomenys atskleidė, kad 2021 m. vidutinė Lietuvoje tikrinta transporto priemonė nuvažiuodavo 206 998 km kol patirdavo avariją, 2022 m. šis skaičius nukrito iki 192 958 km, o 2023 m. pakilo iki 215 059 km.

„300 tūkstančių kilometrų ridą turintis automobilis gali būti patekęs į avariją daugiau nei vieną kartą. Nedideli įlenkimai ar nubrozdinimai taip pat priskiriami prie eismo įvykių, todėl naudotų transporto priemonių pirkėjai turėtų atidžiai išsiaiškinti, kokius apgadinimus patyrė automobilis prieš jį pirkdami“, – įspėja automobilių rinkos ekspertas iš „carVertical“, Matas Buzelis.

Nors nedideli apgadinimai neturėtų lemti sprendimo įsigyti konkrečią transporto priemonę, didelę avariją patyręs automobilis gali turėti struktūrinių pažeidimų ir būti nesaugus vairuoti.

Kitose Europos šalyse tikrinti automobiliai į avarijas patenka dažniau

Avarijų tendencijos kaimyninėje Latvijoje šiek tiek skiriasi. 2021 metais iš visų šioje šalyje tikrintų automobilių, Transporto priemonės nuvažiuodavo vidutiniškai 240 247 km iki pakliūdamos į eismo įvykį, 2022 m. – 198 350 km, o 2023 – 188 626 km. Taigi latvių perkamos transporto priemonės šiemet nuvažiuoja net 52 tūkstančiais kilometrų mažiau nei ankstesniais metais, kol papildo avaringumo statistiką.

Kaip atskleidė tyrimas, 2023-aisiais Lietuvoje tikrinti automobiliai įveikė net 46 proc. didesnį atstumą iki pakliūdami į eismo įvykius nei Europos Sąjungos šalyse vidutiniškai (147 334 km). Tai reiškia, kad lietuviai transporto priemones apgadina rečiau nei statistinis europietis arba nepraneša apie smulkius apgadinimus. Kadangi avarijų Lietuvos keliuose vyksta nemažai, nesąžiningi pardavėjai dažnai slepia automobilio istoriją, kad galėtų uždirbti daugiau pinigų parduodami netvarkingą transporto priemonę.

„Pirkėjai naudotiems automobiliams neturėtų kelti tokių pat lūkesčių, kaip naujiems. Nors kiekvienas vairuotojas tikisi, kad jo transporto priemonė bus puikios būklės, realybėje taip būna ne visada. Skaičiuojame, kad 52,4 procentų visų naudotų automobilių buvo apgadinti bent kartą. Būtent dėl to svarbų vaidmenį automobilio pirkimo procese vaidina istorijos patikra. Žinoma, prieš perkant bet kokią transporto priemonę, labai svarbu atlikti testinį važiavimą bei įvertinti transporto priemonės būklę autorizuotame servise“, – sako M. Buzelis.

Naujienos

Verslas11 val prieš

Vien nuolaidų per „Juodąjį penktadienį“ nebeužtenka: el. prekybininkai vis dažniau atsigręžia į daugiakanalę rinkodarą

El. laiškai, trumposios SMS žinutės, reklaminiai skydeliai – tik kelios priemonės, kurias taiko prekybininkai, norėdami pasiekti potencialius klientus. Kaip pastebi...

Verslas16 val prieš

„Investor Camp 2024“ į Vilnių pritraukė 250 investuotojų – nuo Amerikos iki Azijos

Šiandien, dieną prieš didžiausią Lietuvoje startuolių renginį „Startup Fair“, į Vilnių jau atvyko 250 investuotojų iš 15 pasaulio valstybių. Juos...

Verslas19 val prieš

„Eleport“ tinkle Lietuvoje – keturios naujos didelės galios elektromobilių įkrovimo lokacijos

Elektromobilių įkrovimo infrastruktūros vystytoja „Eleport“ tęsia plėtrą Baltijos šalyse ir Lietuvoje atidaro keturias naujas įkrovimo lokacijas. Jos įrengtos strategiškai patogiose...

Verslas1 d. prieš

Lietuvoje veiklą pradeda unikali automobilių dalijimosi platforma „Woop Drive”

Vilniuje oficialiai pristatyta naujos kartos automobilių dalijimosi platforma „Woop Drive”, kurioje saugiai, greitai ir patogiai bus galima išsinuomoti ir išnuomoti...

Verslas2 d. prieš

„Trafi“ bendraįkūrėjas Martynas Gudonavičius jungiasi prie „Tesonet” portfolio įmonės „Flanco” ir tampa bendrasavininku

Prie Baltijos šalyse pirmaujančios proptech (Property technology – išmaniosios technologijos skirtos nekilnojamam turtui) bendrovės „Flanco”, priklausančios „Tesonet” verslo akseleratoriaus ekosistemai,...

Verslo Vikingai

Verslo vikingai1 savaitė prieš

Soc. tinkluose išgarsėjusi Mokytoja Veronika: „Mokytojo darbas – tai ne tik profesija, bet ir gyvenimo būdas“

Drąsi, charizmatiška ir aktyvi – taip galėtume apibūdinti soc. tinkluose daugumai gerai žinomą mokytoją Veroniką. Pradėjusi savo darbo kasdienybe, ugdymo...

Technologijos6 mėnesiai prieš

Kriptovaliutų mokėjimų surinkimo paslaugos verslams: teisinių iššūkių rinkoje daug, bet požiūris vis pozityvesnis

Apie kriptovaliutų mokėjimus tikrai esate girdėję, o tai šiandien ypač aktyviai naudojama ir verslo sektoriuje. Įmonės „CoinGate” bendraįkūrėjas ​​Dmitrijus Borisenka...

Verslo vikingai7 mėnesiai prieš

Sėkmingą šakočių ir autentiškų gardėsių verslą įkūrusi Sandra atskleidžia: „Versle galima suklysti, galima padaryti daug klaidų, bet nepavyksta tik tiems, kurie nebando.”

Visą gyvenimą meilę maistui ir įvairių skanumynų gaminimui jautusi Sandra Riepšienė, prieš 13 metų nusprendė pabandyti įgyvendinti svajonę ir kartu...

Dirbtinis intelektas7 mėnesiai prieš

Generatyvinis dirbtinis intelektas: pagalba ar grėsmė visuomenei?

Įvairūs  dirbtinio intelekto įrankiai šiandien vis aktyviau naudojami įvairių organizacijų ir specialistų, siekiant pagreitinti, efektyvinti įvairius darbo procesus. Visgi, netrūksta ...

Verslo vikingai8 mėnesiai prieš

NordLayer paslauga: kas tai ir kuo naudinga šiandien kiekvienam verslui?

Globaliame verslo pasaulyje, vienas iš svarbiausių uždavinių yra suvaldyti saugumą ir galimas kibernetinių atakų rizikas, kurios gali padaryti neišmatuojamos žalos...

Visos teisės saugomos.© 2015-2023 | Kopijuoti draudžiama |