Paskelbta
9 mėnesiai prieš-
By
Roberta
Pigu.lt yra viena didžiausių internetinių parduotuvių Lietuvoje, kuri specializuojasi įvairių prekių pardavime – nuo elektronikos iki buities reikmenų. Tačiau pasiekti tokį pripažinimą ir augimą nėra lengva užduotis. Tai reikalauja ne tik puikios produkto pasiūlos, bet ir efektyvios marketingo strategijos. Šiame straipsnyje aptarsime, kaip pigu.lt sugebėjo sukurti tvirtą marketingo pagrindą ir tapti viena iš lyderių Lietuvos elektroninės prekybos rinkoje.
Marketingo strategija prasideda nuo tinkamo kanalo pasirinkimo. Pigu.lt puikiai išnaudoja tiek tradicinius, tiek skaitmeninius kanalus. Tinkamai suplanuotas Google Ads ir socialinių tinklų reklamos naudojimas leidžia pasiekti įvairių tikslinių grupių vartotojus. Tai svarbu, nes reklamos pritaikymas pagal vartotojų poreikius ir elgseną užtikrina didesnį konversijų rodiklį.
Vienas iš svarbiausių marketingo elementų, padedančių pigu.lt išlikti konkurencingam rinkoje, yra efektyvi SEO (paieškos variklių optimizacija) strategija. Įgyvendinant šią strategiją, internetinė parduotuvė užtikrina aukštus savo svetainės reitingus paieškos sistemose, tokiuose kaip Google, o tai padeda pritraukti daugiau lankytojų be papildomų reklaminių išlaidų.
SEO apima kelis esminius komponentus:
Tinkamai parinkti raktažodžiai: Pigu.lt tinkamai naudoja tiek bendrinius, tiek ilgagrūdžius raktažodžius, kad pasiektų įvairias tikslines auditorijas. Tai padeda užtikrinti, kad potencialūs pirkėjai randa parduotuvę paieškos sistemose.
Techninis SEO: Pigu.lt svetainė turi greitą užkrovimo laiką, aiškų struktūrinį išdėstymą ir mobiliems įrenginiams pritaikytą dizainą. Tai leidžia pasiekti ne tik aukštus reitingus, bet ir suteikti gerą vartotojo patirtį.
Turinio marketingas: Be SEO, pigu.lt investuoja į kokybišką turinį, kuris atsako į vartotojų klausimus ir pateikia jiems vertingą informaciją apie prekes ir paslaugas. Tai ne tik padeda didinti svetainės matomumą, bet ir kuria pasitikėjimą su vartotojais.
Socialiniai tinklai tapo viena iš svarbiausių pigu.lt marketingo strategijos dalių. Prekės ženklas naudoja platformas, tokias kaip Facebook, Instagram ir YouTube, kad pasiektų didelę auditoriją ir užmegztų ryšį su vartotojais.
Pigu.lt socialiniai tinklai yra orientuoti į prekės ženklo atpažinimą, akcijas, naujienas ir paslaugas. Jie nuolat dalijasi nuolaidų kodais, skelbia įvairias akcijas ir konkursus, kas ne tik pritraukia dėmesį, bet ir skatina vartotojus dalyvauti bei dalintis su savo draugais.
Personalizacija tampa vis svarbesnė šiuolaikiniame marketinge. Pigu.lt aktyviai taiko šią strategiją, pateikdama vartotojams individualiai pritaikytus pasiūlymus pagal jų naršymo ir pirkimo istoriją. Tai padeda ne tik pagerinti vartotojų patirtį, bet ir padidinti konversijų rodiklius.
Pavyzdžiui, prekių rekomendacijos remiasi pirkimo istorija ir vartotojo interesais, o tai leidžia pigu.lt siūlyti tik tas prekes, kurios vartotojui gali būti įdomios, taip užtikrinant aukštesnį pardavimų lygį.
Klientų pasitikėjimas yra esminis bet kurios internetinės parduotuvės sėkmės faktorius. Pigu.lt didelį dėmesį skiria saugumui ir pasitikėjimo kūrimui. Tai pasiekiama ne tik per aiškią ir patogią grąžinimo politiką, bet ir užtikrinant saugias atsiskaitymo sistemas, kurios leidžia vartotojams jaustis saugiai perkant.
Pigu.lt marketingo strategija apima įvairius aspektus: nuo tikslinės reklamos ir SEO optimizacijos iki socialinių tinklų ir personalizacijos. Tai padeda užtikrinti, kad įmonė išlieka konkurencinga ir pasiekia kuo platesnę auditoriją. Tinkamai vykdoma marketingo strategija ne tik didina prekinį ženklą, bet ir sukuria stiprų ryšį su vartotojais, kas leidžia išlaikyti nuolatinį augimą ir sėkmę rinkoje.

Ruošiasi Juodajam penktadieniui: tikisi pelningiausio metų laikotarpio Juodasis penktadienis Lietuvoje kasmet tampa svarbia proga augti net ir mažiesiems verslams. Šiuo laikotarpiu...
Kiekvienas, kas bent kartą jungėsi prie „Facebook“, vienaip ar kitaip pažįsta Marką Zuckerbergą. Ar bent tą jo versiją, kuri šypsosi...
Įmonės ruošiasi 2026-iesiems: projektuoja biudžetus, planuoja išlaidas, bet dažnai daro tą pačią klaidą – planuoja be revizijos. Pasak Aurimo Žlibino,...
1990-ųjų viduryje „Apple“ buvo praktiškai pati savęs parodija. Kadaise drąsi, maištinga ir inovatyvi bendrovė virto chaotišku milžinu, kuris leido pinigus...
Būsto kreditavimo apimtys Lietuvoje šiemet išaugo – vien SEB banke per tris šių metų ketvirčius išduotų būsto paskolų suma buvo...
Per pastaruosius kelerius metus mokymasis gerokai pasikeitė – nuo tradicinių užrašų pereinama prie skaitmeninių priemonių, o žinios įtvirtinamos vis įvairesniais būdais: nuo...
Automobilio pardavimas – ne tik raktelių ir dokumentų perdavimas naujajam jo savininkui. Kartu su sandoriu vairuotojams reikia pasirūpinti ir kitais...
Nuo vagystės iš vieno garsiausių pasaulio muziejų Paryžiuje iki vis dar veikiančio telefoninio sukčiavimo – sukčių išradingumui ribų nėra. Europoje...
Atsilieptas sukčių skambutis gali baigtis dideliais finansiniais nuostoliais arba nutekintais asmens duomenimis. Startavo vieninga apgaulingų skambučių blokavimo sistema: mobiliojo ryšio...
Gyvenimas kupinas netikėtumų – nuo ligų ar kelionių incidentų iki gaisrų namuose ar gamtos stichijų padarinių. Tokie įvykiai dažnai tampa...