Paskelbta
2 mėnesiai prieš-
By
RobertaSMS marketingas tampa vis populiaresnis, nes tai yra tiesioginis, efektyvus ir lengvai pasiekiamas būdas komunikacijai su klientais. Šiuolaikiniai vartotojai vis dažniau naudojasi mobiliaisiais įrenginiais, todėl SMS žinutės tampa puikia galimybe įmonėms pasiekti savo auditoriją. Tačiau norint, kad SMS marketingas būtų tikrai efektyvus, reikia atsižvelgti į kelis esminius aspektus.
Pirmiausia, SMS marketingas turi didelį pranašumą – tai tiesioginė ir asmeniška komunikacija su klientu. Skirtingai nei el. paštas, kuris gali patekti į šlamšto aplanką arba būti ignoruojamas, SMS žinutės pasiekia tiesiogiai į telefono ekraną, todėl klientas dažniau jas pastebi. Be to, SMS žinutės atveria galimybę pasiekti vartotojus realiuoju laiku, o tai ypač svarbu, jei norite greitai informuoti apie nuolaidas, akcijas ar naujienas.
Greitas ir tiesioginis ryšys
SMS žinutės yra viena iš greičiausių komunikacijos formų. Dauguma žmonių tikrina savo telefonus kelis kartus per dieną, todėl žinutės pasiekia gavėją beveik iškart. Tai ypač naudinga, jei norite pranešti apie laikinas nuolaidas, ypatingas akcijas ar kitas skubias žinutes.
Aukštas atidarymo rodiklis
Statistika rodo, kad apie 98% SMS žinučių yra atidaromos, o tai yra daug daugiau nei el. pašto atidarymo rodiklis, kuris paprastai siekia apie 20%. Tai reiškia, kad SMS marketingas yra daug veiksmingesnis būdas pasiekti klientus.
Asmeniškumas ir tiesioginė komunikacija
SMS žinutės leidžia kurti asmeniškesnį ryšį su vartotojais. Galite kreiptis vardu, siūlyti individualizuotas nuolaidas ar informaciją, kas didina vartotojų įsitraukimą.
Mažesnės išlaidos
Palyginti su kitomis reklamos priemonėmis, tokios kaip televizija, radijas ar net skaitmeninės reklamos, SMS marketingas yra gana pigus. Tai padeda mažoms ir vidutinėms įmonėms pasiekti didelę auditoriją su ribotu biudžetu.
Gaukite vartotojo sutikimą
Norint, kad SMS marketingas būtų teisėtas ir veiksmingas, būtina gauti vartotojo sutikimą gauti žinutes. Tai gali būti padaryta per registraciją svetainėje arba per telefono numerių rinkimą per reklaminę kampaniją.
Tikslingas žinučių siuntimas
Labai svarbu, kad SMS žinutės būtų siunčiamos tik tiems vartotojams, kurie nori jas gauti. Taip išvengsite nusivylimo ir netgi galimų skundų dėl nesankcionuoto reklamavimo.
Žinutės turinys ir aiškumas
SMS žinutės turi būti aiškios, glaustos ir vertingos. Pavyzdžiui, jeigu siunčiate nuolaidų kuponą, aiškiai nurodykite kodą, galiojimo laiką ir kitas svarbias detales. Stenkitės suteikti naudos vartotojui, kad jis jaustųsi vertinamas.
Laiko pasirinkimas
Pats laikas, kada siunčiate SMS, taip pat yra svarbus. Būtina išvengti pernelyg ankstyvo ryto arba vėlyvo vakaro žinučių siuntimo, nes tai gali trikdyti vartotojus. Geriausias laikas dažniausiai yra darbo dienos vidurys.
Analizė ir optimizacija
Kaip ir su kitomis rinkodaros strategijomis, svarbu stebėti SMS marketingo kampanijų efektyvumą. Naudokite duomenis, kad sužinotumėte, kurioms žinutėms vartotojai reaguoja geriausiai, ir optimizuokite kampanijas atsižvelgdami į šiuos duomenis.
SMS marketingas yra labai veiksminga priemonė, kuri leidžia įmonėms pasiekti savo klientus greitai, tiesiogiai ir asmeniškai. Svarbiausia yra laikytis geros praktikos – gauti sutikimą, siųsti vertingas žinutes ir optimizuoti kampanijas pagal gautus duomenis. Tai gali tapti puikiu įrankiu tiek mažoms, tiek didelėms įmonėms, norinčioms padidinti savo pasiekiamumą ir pagerinti ryšius su klientais.
Prasidėjo sodo ir daržų sezonas – pavasarinei saulei lepinant, skubame darbuotis lauke. Nors pavasarinė šiluma neretai būna apgaulinga, dažnai dirbame...
Velykinis stalas be margučių tikrai neįsivaizduojamas, juk jie yra vienas svarbiausių šios pavasario šventės simbolių. Lengviausia dažyti baltus lukštus, tad...
Šiuolaikinės technologijos tapo neatsiejamu įrankiu, palengvinančiu informacijos paiešką ir bendravimą. Tačiau naudojimasis šiais privalumais turi savo kainą. Technologijos nuolat renka...
Norint namuose užtikrinti jaukią ir komfortišką aplinką vien tik patrauklių interjero sprendimų gali nepakakti – didelę įtaką gerai savijautai turi...
Gegužės 1 dieną verslo laukia du svarbūs pokyčiai: įsigalios nauja atsiskaitymo grynaisiais tvarka ir daliai verslo teks pereiti prie išmaniųjų...
Iki Velykų likus vos porai dienų daugelis ieško paskutinės minutės idėjų, kaip šiemet marginti kiaušinius, kad jie būtų patys tvirčiausi...
Kasmet pasaulyje pametama arba pavagiama virš 4 mln. išmaniųjų telefonų. Tai reiškia, kad kasdien, net ir švenčių dienomis, beveik 11...
Pavasaris – traumų ir nelaimingų atsitikimų metas. Pasibaigus šaltajam sezonui gyventojai, skubėdami džiaugtis pramogomis ir laisvalaikiu lauke, patiria daugiau sumušimų,...
Artėjant Velykoms, daugelis šeimų ruošiasi jaukioms akimirkoms, spalvingiems margučiams ir šventiniam šurmuliui. Tačiau šis laikotarpis ne visada yra vien džiugi...
Artėjant Velykų atostogoms, vis daugiau šeimų planuoja trumpas ar ilgesnes išvykas į šiltus kraštus. Kelionių ekspertai ir draudikai vieningai sako:...