Paskelbta
5 metai prieš-
Dirbtinis intelektas, mašininis mokymasis, sužaidybinimas, mokymosi analitika – visa tai jau ne tik fantastinių filmų elementai, bet ir realybė, sparčiai besiveržianti į švietimo sektorių ir verčianti jį keistis. Vilniaus universiteto (VU) Verslo mokykla, siekdama paskatinti studentus pačius imtis iniciatyvos kurti švietimo technologijas, spalio 19–20 d. organizuoja dviejų dienų trukmės „Edtech hackathoną“.
„Eksponentinės technologijos, tokios kaip papildyta, virtuali, mišri realybė, arba kitaip –AR/VR/XR, ir dirbtinis intelektas jau dabar ima keisti mokymosi procesą. Mes judame link didžiausio švietimo sektoriaus lūžio, kurį būtų galima lyginti su Gutenbergo spaudos preso ar net rašto išradimu 3000 m. pr. Kr. Žinoma, tai taip pat atveria milžiniškas galimybes kūrybiškiems projektams ir novatoriams, kurie gali tapti inovacijų lyderiais švietime“, – teigia Vijakas Haddadi, vienas iš „EdTech hackathono“ pranešėjų, skaitmeninių inovacijų strategas, Londono South Bank universiteto dėstytojas ir agentūros „Upflux“ plėtros vadovas.
VU Verslo mokyklos vadovės dr. Birutės Miškinienės manymu, švietimo technologijos – viena sparčiausiai besivystančių sričių pasaulyje. Deja, realybė tokia, kad aukštosiose mokyklose technologinių sprendimų įtraukimas į mokymosi procesą dažniau yra labiau teorinis nei praktinis, todėl šioje srityje būtini pokyčiai.
„Mūsų organizuojamo hakatono tikslas – suteikti studentams kartu su kitais suinteresuotais asmenimis galimybę patiems sugalvoti, kokias švietimo problemas ir kaip jie nori spręsti, kaip tai galėtų būti pritaikoma mokymosi procese. Tikimės, kad dalis idėjų galės būti realiai įgyvendintos, ir tam turėsime puikią pagalbą – mentorius, kurie yra savo sričių ekspertai, įkvepiančius pranešėjus ir, žinoma, partnerius, kurie padės komandoms nesustoti ir plėtoti savo idėjas po renginio. Dėkojame visiems, kurie palaiko mūsų idėją“, – sako VU Verslo mokyklos vadovė dr. B. Miškinienė.
Hakatono metu suburtos komandos galės plėtoti savo idėjas arba priimti kitų įmonių ar organizacijų iššūkius. Be to, komandos turės ne tik įkvepiančią aplinką, bet ir galimybes testuoti savo idėjas, pavyzdžiui, VU viešai atvers nuasmenintus duomenis, kuriuos komandos galės naudoti mašininio mokymosi modeliams apmokyti arba kitokio pobūdžio naujiems produktams kurti.
Ar socialiniai tinklai sukelia nemigą? Kas penktas lietuvis kenčia nuo miego problemų
Prof. Rimantas Želvys: ES šalys turės dar aktyviau spręsti švietimo efektyvumo problemą
Vilniaus universiteto profesorius atskleidžia: kaip tarptautinis bendradarbiavimas kuria pasaulinės reikšmės technologijas
Dopaminas ir socialiniai tinklai: kaip jie apdovanoja tavo smegenis ir veda į priklausomybę?
VU atskleidžia ambicingus planus: naujas Chemijos fakulteto pastatas su pažangiu genų technologijų centru
Lietuvių emocinis atsparumas gerokai prastesnis nei Europoje – ekspertai atskleidžia, kokį įprotį turime pakeisti
Lietuvių kalba ir technologijos: VU mokslininkų projektas LIEPA-3 atvers naujas galimybes
Tirpstantys ledynai perbraižo šalių ribas
Kaip mažiname darbo pajamų nelygybę Lietuvoje?
Darbe dauguma mūsų praleidžiame didžiąją dalį dienos laiko, bet kai darbo aplinka – nepatogi ir chaotiška, kyla noras pokyčiams. Būtent...
Artėjant vienai didžiausių metų švenčių, kone visos šeimos stengiasi paruošti įvairesnį stalą ir primarginti kiaušinių. Prekybos tinklo „Rimi“ duomenimis, šiemet...
Nors daugelis gyventojų puikiai žino, kad tapus sukčiavimo auka reikia informuoti savo banką ir policiją, kas dešimtas bandytų susitvarkyti savarankiškai...
Gera derliaus kokybė, kenkėjams ir kitoms negandoms atsparūs pasėliai – kiekvieno ūkininko siekiamybė, kurią stiprina susidomėjimas biostimuliatoriais. Tačiau tinkamas jų...
Pastaruoju metu vis garsiau kalbama apie būtinybę visiškai drausti mobiliuosius telefonus ne tik pamokų, bet ir pertraukų metu. Dažnai tėvai...