Paskelbta
6 metai prieš-
By
Raminta V.Vystant verslą tarptautinėse rinkose, reikia patikimos transporto kompanijos. Tai gali būti nuosavą transporto parką turinti įmonė arba logistikos kompanija. Abu variantai geri, turi pliusų ir minusų. Tačiau žinoti, kas reguliariai važiuoja į minėtas valstybes neužtenka, reikia geros krovinių gabenimo kainos. Ko gero transporto sektorius vienintelė sritis, kurioje paslaugų įkainiams tokią didelę įtaką turi kuro kainos. Degalai sudaro didžiąją dalį išlaidų. Taigi, krovinių pervežimas į Kazachtaną gali kainuoti labai įvairiai. Kiekvienam verslininkui rekomenduojama tiesiog su prekybos partneriais numatyti, kad transportavimo išlaidos gali būti pakeistos.
Aišku, niekas nesako numatyti neadekvačių sumų, tačiau jeigu visame pasaulyje naftos kainos ženkliai padidės, tuomet suprantama, kad ir transportavimo kainos keisis. Krovinių pervežimas į Kirgiziją ar kitas NVS šalis gali būti atliekamas įvairiais maršrutais ir įvairiomis transporto priemonėmis. Kai kas renkasi kelių transportą, kai kas geležinkelių transportą. Tiek vienu, tiek kitu atveju reikia įvertinti aspektus ir gal net pasirinkti kombinuotą variantą. Šiuo klausimu geriausia pasitarti su transporto vadybininku.
Kaip jau minėjome, transportavimo kainos būna labai įvairios. Tai priklauso ir nuo krovinio. Natūralu, kad užsakant ne vieną transporto priemonę, krovinių pervežimas į Uzbekistaną bus pigesnis, nei tik gabenant tik kelias euro paletes.
Geriausia prieš pasirenkant logistikos įmonę atlikti nedidelį tyrimą. Išsiųskite užklausas dešimčiai įmonių ir operatyviai sužinosite, kiek bendrai gali kainuoti tokios paslaugos. Nėra protinga pirkti pirmas pasitaikiusias paslaugas. Aišku, gali būti, kad ir pirmas variantas yra geriausias, tačiau visuomet pasitikrinkite.
Pasaulis stipriai keičiasi ir jau dabar aišku, kad visa transporto rinka pasikeis iš esmės. Netolimoje ateityje kroviniai bus gabenami nuotoliniu būdų valdomais vilkikais, auto traukiniais ar dar kitomis transporto priemonėmis. Vairuotojo profesija išnyks. Tai nėra nei saugu, ir bet to nemažos išlaidos. Kompiuteris tikrai saugiau vairuos tentines puspriekabes ir operatyviau pristatys krovinius.
Tokioms transporto priemonėms nebus reikalingas nei poilsis, nei bereikalingas sustojimas papildyti kuro atsargas. Aišku, kol kas dar reikalingi vairuotojai ir elektra važiuojančios sunkiasvorės autotransporto priemonės negali toli nuvažiuoti. Tačiau tai tik laiko klausimas, juk ne taip jau seniai pats kompiuteris atrodė fantastika.
Pasaulinės korporacijos jau atvirai kalba apie tai, kiek darbo vietų bus panaikinta dėl dirbtinio intelekto (DI). Skaičiuojama, kad jei „Microsoft“...
Vakar Vilniuje, Ozo g. 10A, įvyko oficialus pirmojo Lietuvoje BYD automobilių salono atidarymas. Šis renginys neapsiribojo vien automobilių bei salono...
Komentuoja Justinas Muleika, „GF banko“ generalinis direktorius Lietuvos banko duomenimis, per pirmuosius penkis šių metų mėnesius vartojimo paskolų buvo išduota...
Lietuvoje beveik trečdalis šeimų gyvena nuomojamame būste, o daugelis jų svajoja apie savo namus. Tačiau pirmas žingsnis link šios svajonės,...
Per pirmąjį 2025 m. pusmetį „Modus Group“ konsoliduotos neaudituotos pajamos siekė 274 mln. eurų ir buvo 22 % didesnės nei...
Prasidėjus mokslo metams daugelis studentų susiduria su klausimu, kaip gyventi turint itin ribotą biudžetą ir nepritrūkti pinigų nei kasdienėms išlaidoms,...
Ruduo – dosniausias metų laikas, kuomet sodus ir daržus užpildo rudens derlius. Natūralu, kad dalis žmonių šiomis gėrybėmis nori pasidalyti...
Saugumo poreikiai nuolat auga – nebeužtenka vien tik stebėti uždarą erdvę ar fiksuoti įėjimus. Dažnas susiduria su iššūkiu: kaip suvaldyti...
Kiekvieną rugsėjį gatvėse išaugantis moksleivių skaičius atneša ir papildomų iššūkių eismo saugumui. Kaip rodo „Lietuvos draudimo“ užsakymu atliktas tyrimas, penktadalis...
Dar prieš kelis dešimtmečius žmonės Lietuvoje dažnai naudodavo vadinamuosius „majakus“ ar „švyturėlius“ – paskambindavo ir iškart nutraukdavo skambutį, taip perduodami...