Paskelbta
11 mėnesių prieš-
Per pastaruosius keletą metų mūsų požiūris į sporto gerbėjus radikaliai pasikeitė. Jie tapo tokie neatpažįstami, jog nebeprimena gerbėjų, kuriuos pažinojome anksčiau. Dabar jie nebeapsiriboja vien stadionais ar sporto barais, stebėdami varžybas. Jie nebėra tie fanatiški aistruoliai, ypač aistringų sporto šakų sekėjai, kuriems rūpėdavo neapgalvoti sporto statymai gyvai ar internetu, ir kurie karštai kivirčydavosi su draugais bei giminaičiais dėl to, kuri komanda yra geresnė.
Šiandienos sporto statymai internetu gerbėjai nėra tie patys, kurie anksčiau vadovaudavosi vien intuicija ir asmeniniais įspūdžiais, besilažindami Lietuvos lažybų bendrovėse. Modernūs sporto mėgėjai priima sprendimus remdamiesi išsamia ir sisteminga analize. Be to, jie nebeapriboja savo dėmesio ir lažybų įgūdžių tik viena mėgstama sporto šaka. Šiuolaikiniai gerbėjai yra naujo tipo – jie transformuojasi į „rytojaus“ sporto aistruolius, kurie yra visiškai skirtingi nuo mūsų anksčiau pažįstamų gerbėjų. Tokią kardinalią kaitą lėmė internetas, socialinės medijos ir šiuolaikinės kartos įtaka, kurios visos kartu nulėmė naujosios sporto gerbėjų kartos atsiradimą.
Internetas radikaliai transformavo mūsų supratimą apie sporto renginių stebėjimą ir dalyvavimą. Dabar žiūrovams nebereikia būti fiziniuose rungtynių vietose, kad jaustųsi pilnaverte įvykio dalimi. Internetas leidžia sporto renginiams pasiekti didesnes auditorijas, todėl didėja gerbėjų skaičius. Be to, sirgaliai gali stebėti varžybas gyvai iš bet kurio pasaulio kampelio. Tačiau interneto vaidmuo ties tuom nesibaigia. Gerbėjai vis aktyviau įsitraukia į viską, kas susiję su jų mėgstama sporto šaka. Jie turi galimybę sužinoti apie tai kas vyksta už aikštelės ribų, turi daugiau galimybių dalyvauti sporto renginiuose lažybų būdu, naudodamiesi Lietuvos lažybų svetainėmis, internetiniais kazino ar lažybų tarpininkais (statymailt), ir atidžiai seka tiesiogines savo mėgstamų sportininkų ar komandų kasdienybės transliacijas. Be to, jie turi galimybę sekti savo mėgstamų sportininkų ir komandų kasdienybę per tiesiogines transliacijas ir taip artimiau pažinti savo mėgiamą sporto šaką.
Gerbėjai tapo daugiau nei tik stebėtojais – jie aktyviai reiškia savo nuomones apie žaidimus, komandas ir žaidėjus, kartais netgi veikdami paties žaidimo eigą. Socialinės medijos taip pat prisidėjo prie naujos gerbėjų kartos atsiradimo. Dabar žmonės gali tiesiogiai bendrauti su sporto renginių organizatoriais, atletais, oficialiomis atstovybėmis, komandų vadovais ir treneriais, kas anksčiau buvo sunkiai pasiekiama ar net neįmanoma. Tai suteikia galimybę įsitraukti į sporto pasaulį daug artimiau ir asmeniškiau.
Z karta (angl. Gen Z) yra visiškai unikali ir tai daro įtaką dabartiniams sporto gerbėjams. Z kartos gerbėjai yra aktyvesni, jie ne tik seka sportą, bet ir nori jausti tam tikrą emocinį ryšį su sportininkais bei jaustis komandos dalimi. Pavyzdžiui, jie reiškia savo palaikymą komandai, įsigydami jų atributiką, sekdami žaidėjus socialinėse medijose, domėdamiesi jų asmeniniu gyvenimu ir veikla už aikštelės ribų ar netgi kopijuodami jų elgesį bei stilių.
Tai visiškai kitokia karta, sukurianti naujo tipo sporto gerbėjus – tuos, kurie myli ne tik geriausius žaidėjus, bet ir tuos, su kuriais jie jaučia emocinį ryšį. Gerbėjus, kuriems nepatinka pasyvus varžybų stebėjimas ar dalyvavimas, o kurie ieško daugiau būdų įsijausti į sporto pasaulį – nesvarbu, ar internetu, ar gyvai. Gerbėjus, kuriems svarbūs ne tik sportininkai, bet ir socialiai aktyvūs asmenys.
Taigi, galime daryti išvadą, kad „rytojaus“ sporto aistruoliai yra ne tik sporto sekėjai, bet ir jo formuotojai. Jie yra daugiau informuoti ir labiau įsitraukę nei bet kada anksčiau. Jų įtaka sporto industrijai ir kultūrai yra milžiniška, ir jie turi galimybę ne tik dalyvauti sporto pasaulyje, bet ir daryti jį atviresniu ir patrauklesniu vis platesnei žmonių auditorijai. „Rytojaus“ sporto gerbėjai – tai naujos kartos žmonės, kurie ne tik myli sportą, bet ir aktyviai dalyvauja jo kūrime.
Siuntų siuntimo platformą siuskpigiau.lt ir kitus internetinės prekybos verslus vystanti „Masiva group“ įsigijo 100 proc. sutelktinio rėmimo platformos „Contribee“ akcijų....
„Tesonet“ investicijų komandos vadovė Eglė Eidimtaitė tapo pirmąja lietuve „PayPal“ klientų valdyboje (CAD). Ši valdyba buvo įkurta siekiant padėti bendrovei...
Naujoji technologija leidžia darbdaviams greičiau susitelkti į geriausiai pozicijai tinkančius darbo ieškančiuosius, supaprastindama pirminį atrankos etapą. Inovacija Lietuvos darbo rinkojeReklama...
Metams einant į pabaigą ir didžiosioms šventėms nenumaldomai artėjant, prekybos tinklas „Rimi“ tęsia savo plėtrą ir šiandien Šiauliuose atidarė 89-ąją...
„Tinder“, „Bumble“, „Hinge“, „Badoo“ ir panašios pažinčių programėlės neatsiejamos nuo šiuolaikinio pasaulio. „Mano draugė ištekėjo radusi puikų vaikiną tinderyje“, „Bumblėje...
Kalėdos – stebuklų ir dovanų metas, per kurį Lietuvoje ir į užsienį siunčiamų siuntų kiekiai išauga iki 50 proc. Tačiau,...
Iki Kalėdų likus visai nedaug laiko skubama pirkti dovanas artimiesiems. Kartais šalia kalėdinės eglutės atsiduria ir buitį gerinantys elektroniniai įrenginiai....
Kompanijai „Google“ pristačius kasmetinę „Year in Search“ apžvalgą, paaiškėjo, ko internete šiemet dažniausiai ieškojo Lietuvos gyventojai. O tarp labiausiai jiems...
Kalėdinė karštinė įgauna pagreitį – vis daugiau žmonių dovanų artimiesiems ieško tiek prekybos centruose, tiek internetinėse parduotuvėse, todėl siuntų pristatymo...