Sekite naujienas

Sportas

Susipažinkite su „rytojaus“ sporto gerbėjais

Paskelbta

-

Per pastaruosius keletą metų mūsų požiūris į sporto gerbėjus radikaliai pasikeitė. Jie tapo tokie neatpažįstami, jog nebeprimena gerbėjų, kuriuos pažinojome anksčiau. Dabar jie nebeapsiriboja vien stadionais ar sporto barais, stebėdami varžybas. Jie nebėra tie fanatiški aistruoliai, ypač aistringų sporto šakų sekėjai, kuriems rūpėdavo neapgalvoti sporto statymai gyvai ar internetu, ir kurie karštai kivirčydavosi su draugais bei giminaičiais dėl to, kuri komanda yra geresnė.

Reklama

Šiandienos sporto statymai internetu gerbėjai nėra tie patys, kurie anksčiau vadovaudavosi vien intuicija ir asmeniniais įspūdžiais, besilažindami Lietuvos lažybų bendrovėse. Modernūs sporto mėgėjai priima sprendimus remdamiesi išsamia ir sisteminga analize. Be to, jie nebeapriboja savo dėmesio ir lažybų įgūdžių tik viena mėgstama sporto šaka. Šiuolaikiniai gerbėjai yra naujo tipo – jie transformuojasi į „rytojaus“ sporto aistruolius, kurie yra visiškai skirtingi nuo mūsų anksčiau pažįstamų gerbėjų. Tokią kardinalią kaitą lėmė internetas, socialinės medijos ir šiuolaikinės kartos įtaka, kurios visos kartu nulėmė naujosios sporto gerbėjų kartos atsiradimą.

Internetas

Internetas radikaliai transformavo mūsų supratimą apie sporto renginių stebėjimą ir dalyvavimą. Dabar žiūrovams nebereikia būti fiziniuose rungtynių vietose, kad jaustųsi pilnaverte įvykio dalimi. Internetas leidžia sporto renginiams pasiekti didesnes auditorijas, todėl didėja gerbėjų skaičius. Be to, sirgaliai gali stebėti varžybas gyvai iš bet kurio pasaulio kampelio. Tačiau interneto vaidmuo ties tuom nesibaigia. Gerbėjai vis aktyviau įsitraukia į viską, kas susiję su jų mėgstama sporto šaka. Jie turi galimybę sužinoti apie tai kas vyksta už aikštelės ribų, turi daugiau galimybių dalyvauti sporto renginiuose lažybų būdu, naudodamiesi Lietuvos lažybų svetainėmis, internetiniais kazino ar lažybų tarpininkais (statymailt), ir atidžiai seka tiesiogines savo mėgstamų sportininkų ar komandų kasdienybės transliacijas. Be to, jie turi galimybę sekti savo mėgstamų sportininkų ir komandų kasdienybę per tiesiogines transliacijas ir taip artimiau pažinti savo mėgiamą sporto šaką.

Socialinės medijos
Socialinės medijos visiškai pakeitė mūsų gyvenimą, įskaitant ir sportą. Jos poveikis lėmė gerbėjų elgsenos pokyčius. Dabar, dėka internetinių bendruomenių ir socialinių tinklų, skiriamų tam tikrai sporto šakai, gerbėjai gali diskutuoti apie sporto įvykius bet kada, nelaukdami galimybės tai padaryti asmeniškai.

Gerbėjai tapo daugiau nei tik stebėtojais – jie aktyviai reiškia savo nuomones apie žaidimus, komandas ir žaidėjus, kartais netgi veikdami paties žaidimo eigą. Socialinės medijos taip pat prisidėjo prie naujos gerbėjų kartos atsiradimo. Dabar žmonės gali tiesiogiai bendrauti su sporto renginių organizatoriais, atletais, oficialiomis atstovybėmis, komandų vadovais ir treneriais, kas anksčiau buvo sunkiai pasiekiama ar net neįmanoma. Tai suteikia galimybę įsitraukti į sporto pasaulį daug artimiau ir asmeniškiau.

Z Karta

Z karta (angl. Gen Z) yra visiškai unikali ir tai daro įtaką dabartiniams sporto gerbėjams. Z kartos gerbėjai yra aktyvesni, jie ne tik seka sportą, bet ir nori jausti tam tikrą emocinį ryšį su sportininkais bei jaustis komandos dalimi. Pavyzdžiui, jie reiškia savo palaikymą komandai, įsigydami jų atributiką, sekdami žaidėjus socialinėse medijose, domėdamiesi jų asmeniniu gyvenimu ir veikla už aikštelės ribų ar netgi kopijuodami jų elgesį bei stilių.

Tai visiškai kitokia karta, sukurianti naujo tipo sporto gerbėjus – tuos, kurie myli ne tik geriausius žaidėjus, bet ir tuos, su kuriais jie jaučia emocinį ryšį. Gerbėjus, kuriems nepatinka pasyvus varžybų stebėjimas ar dalyvavimas, o kurie ieško daugiau būdų įsijausti į sporto pasaulį – nesvarbu, ar internetu, ar gyvai. Gerbėjus, kuriems svarbūs ne tik sportininkai, bet ir socialiai aktyvūs asmenys.

Taigi, galime daryti išvadą, kad „rytojaus“ sporto aistruoliai yra ne tik sporto sekėjai, bet ir jo formuotojai. Jie yra daugiau informuoti ir labiau įsitraukę nei bet kada anksčiau. Jų įtaka sporto industrijai ir kultūrai yra milžiniška, ir jie turi galimybę ne tik dalyvauti sporto pasaulyje, bet ir daryti jį atviresniu ir patrauklesniu vis platesnei žmonių auditorijai. „Rytojaus“ sporto gerbėjai – tai naujos kartos žmonės, kurie ne tik myli sportą, bet ir aktyviai dalyvauja jo kūrime.

carvertical VIN patikra

Skaitykite

Naujienos

Startuoliai3 val prieš

Lietuvių startuolis „Commody“ pritraukė 0,5 milijono eurų investicijų

Kolekcinių automobilių platforma „Commody“ sulaukė sėkmės – pritraukė 500 tūkst. eurų investicijų. Praėjusiais metais veiklą pradėjusi įmonė – pirmoji automobilių...

Auto9 val prieš

BYD automobilių pristatymo proga „Inchcape Lietuva“ Vilniaus širdyje surengė išskirtinį renginį

Trečiadienio vakarą automobilių prekybos grupė „Inchcape Lietuva“ surengė išskirtinę į Lietuvą žengiančio automobilių gamintojo BYD („Build Your Dreams“) premjerą. Vilniaus...

Startuoliai1 d. prieš

Revoliucinis „Doramed“ sprendimas: kaip lengvai mesti rūkyti 2025-aisiais?

Ar elektromagnetinius impulsus generuojantis prietaisas gali padėti žmonėms, ilgą laiką nesėkmingai bandžiusiems mesti rūkyti? Ar tai gali pavykti tik per...

Verslas1 d. prieš

Telekomunikacijų sektoriaus rizikos – nuo povandeninių kabelių saugumo iki talentų išlaikymo

Telekomunikacijų bendrovėse Lietuvoje ūžiančios permainos atskleidžia, kokia dinamiška ir kompleksiška yra šio sektoriaus aplinka. Įvertinę telekomunikacijų industrijoje pasauliniu mastu vykstančius...

Verslas2 d. prieš

„Camelia“ pristato naują darbdavio įvaizdžio kampaniją, kurios centre – komandos vienybė

Jau beveik tradicija tampa kovo mėnesį pasitikti su nauja vaistinių tinklo „Camelia“ darbdavio įvaizdžio kampanija. Šįkart tęsiama ankstesnių metų kampanijos...

Ekspertai

Visos teisės saugomos.© 2015-2025 | Kopijuoti draudžiama |