Paskelbta
11 mėnesių prieš-
Prekybos tinklo „Rimi“ privačios etiketės „Rimi Smart“ dviejų rūšių maltos mėsos produkcija nuo šiol bus pakuojama plastikiniuose maišeliuose. Ryšių su visuomene ir korporatyvinės atsakomybės vadovė Eglė Krasauskienė pažymi, kad plastikinių dėžučių atsisakymas leis per metus sutaupyti iki 13 460 kg plastiko ir 1 260 kg popieriaus, tad bendrai suvartojamo plastiko kiekis kris net 82 proc., o tai prilygsta net 12 lengvųjų automobilių svoriui.
Ne tik mažiau plastiko ar popieriaus, bet ir teršalų
E. Krasauskienės teigimu, maltos mėsos plastikinės pakuotės keitimas – tai dar vienas žingsnis tvaresnių įmonės tikslų link. Siekiama, kad iki 2025 m. visos „Rimi“ privataus prekės ženklo maisto produktų pakuotės būtų pagamintos iš perdirbamo plastiko.
„Pirkėjai galės prisidėti prie aplinkai draugiškesnių sprendimų, nepatiriant prekių kokybės ar patogumo nuostolių. Be to, šių pakuočių svoris mažesnis nei ankstesniųjų, tad produkcijos transportavimo metu išmetama ir ženkliai mažiau teršalų. Įmonė per metus sutaupys bendrai per 14 tonų plastiko (13 460 kg) ir popieriaus (1 260 kg) – neįtikėtina, tačiau tai savo svoriu prilygsta 12 lengvųjų automobilių. O palyginti su ankstesnėmis pakuotėmis, plastiko galime sumažinti net 82 proc.“, – naują prekybos tinklo tvarumo sprendimą komentuoja E. Krasauskienė.
Mėsos kokybė išlieka ta pati
„Rimi“ ekspertė atkreipia dėmesį, kad toks pakuotės pokytis neturi įtakos „Rimi Smart“ maltos mėsos kokybei – tinkamumo vartoti terminas išlieka toks pat. Be to, nesikeičia ir mėsos matomumas šioje tvaresnėje pakuotėje: kaip ir anksčiau, skaidrus plastikas leis pirkėjams prieš įsigyjant vizualiai įsitikinti maltos mėsos būkle.
„Džiaugiamės, kad priėmus naują sprendimą, pirkėjai ir toliau turės galimybę mėgautis tokia pat puikia „Rimi Smart“ maltos mėsos kokybe, kartu prisidedant prie tvaresnio maisto vartojimo. Be to, šis įpakavimas sukurtas taip, kad jį būtų patogu naudoti: maltą mėsą lengva atidaryti, taip pat pakuotę lengva ištuštinti ir ji užima ženkliai mažiau vietos atliekose“, – sako ryšių su visuomene ir korporatyvinės atsakomybės vadovė.
Daro dar daugiau
Prekybos tinklo ekspertė teigia, jog perėjimas prie naujų „Rimi Smart“ maltos mėsos pakuočių – tai papildomas žingsnis įmonės tvarumo vizijos link: jau per pastaruosius metus buvo suvartota ženkliai mažiau CO2, plastiko, popieriaus ir maisto atliekų.
„Atsisakę nemokamų plastikinių maišelių, suvartojame 30 tonų mažiau plastiko per metus, tad naujosios maltos mėsos pakuotės šį solidų skaičių padidins dar bene 13 tonų. Taip pat pernai išmesto CO2 kiekis sumažėjo 7 proc., palyginti su 2022 m, o maisto atliekų sumažinome 20 proc. Žinoma, visuomet pirkėjams siūlome galimybę savitarnos kasose nespausdinti popierinio pirkinių čekio ir gauti jį skaitmeniniu pavidalu į „Mano Rimi“ programėlę, tad tai sumažina atliekų skaičių 17 tonų. Taip pat šiemet atsirado galimybė nebespausdinti taromato kvitų ir gauti pinigus už depozitinę tarą tiesiai į mobiliąją aplikaciją. Tai leis sutaupyti dar 800 kg popieriaus“, – sako E. Krasauskienė.
„Rimi“ atstovė atkreipia dėmesį, kad šiuo metu dirbama dėl tolimesnių tvaresnio privataus prekės ženklo produkcijos pakavimo: „Jau dabar raginame mūsų pirkėjus dairytis naujai įpakuotos „Rimi Smart“ maltos mėsos. Tikimės, kad ateityje galėsime pasiūlyti ne tik „Rimi Smart“, bet ir kitos privačios etiketės tvariau supakuotos produkcijos: „Selection by Rimi“, „I Love Eco“, „Rimi“, „Rimi Greatlife“, „Rimi FreeFrom“, „Rimi Planet“, „Rimi Express“ bei „ICA“.“
Organizacijai „Gelbėkit vaikus“ – 61 tūkst. Eur iš „Rimi“ pirkėjų
Liucina Rimgailė paatviravo apie ryšį su mama ir gardžias tradicijas: „Aplankome viena kitą ir be progos“
Paskelbti Baltijos šalių metų sandoriai: tarp jų „Invalda“, „Vinted“, „Elenger“ bei „Mehiläinen“
D. Filmanavičiūtė dalijasi Velykų stalo hitais: keps patiekalą, kurį dievina šeima
„Rimi” neužleidžia pozicijų: pirkėjams siūlo pigiausią pieno produktų krepšelį
Velykų pusryčiai kitaip: žymaus Vilniaus restorano šefė Goda Juknaitė pataria, kaip iškepti tobulą šakšuką
„Rimi“ skelbia, kaip per Velykas dirbs elektroninė parduotuvė
„Rimi“ kokteilis sužavėjo tarptautinę Europos komisiją: įvertino prestižiniu maisto inovacijų apdovanojimu
Šmaikščios „Rimi“ kampanijos žvaigžde tapęs Giedrius Savickas papasakojo, be ko neapsieina per Velykas
Šiandienos parfumerijos pasaulyje kvapas neretai tampa produktu su aiškia instrukcija: turi patikti daugumai, atitikti sezono nuotaikas ir nekelti klausimų. Kvepalai...
2024-ieji AB Vilniaus šilumos tinklams (VŠT) tapo strateginių projektų įgyvendinimo ir investicijų metais. Bendrovė dirbo pelningai – rodo nepriklausomų auditorių...
Jau šį rugsėjį duris atversiančio verslo centro „Hero“ įrengimo darbai sparčiai juda į priekį. Baigiamos įrengti biurų erdvės, pastate jau...
2024-ieji Kauno startuolių ekosistemoje įnešė pokyčių – nuo augančio mažų įmonių skaičiaus Vidurio ir Vakarų Lietuvos regione, iki stiprėjančio įmonių...
Prasidėjus bendrovių metinių finansinių rezultatų skelbimui, akivaizdu, jog Lietuvos „fintech“ sektorius didina pagreitį. Vien Lietuvos elektroninių pinigų ir mokėjimo įstaigų...
Automobilių sporto mėgėjams ir lenktynininkams atėjęs pavasaris žymi naujo sezono pradžią. Norinčių varžytis populiarumo viršūnėje Lietuvoje karaliaujančiame „drifte“ netrūksta, tačiau,...
„Citadele“ banko inicijuota Baltijos šalių gyventojų apklausa atskleidžia, kad Lietuvoje gyventojai labiausiai nerimauja dėl geopolitinės įtampos (56 proc.) ir augančių...
Telefoniniai sukčiai, prisidengdami institucijomis ar paslaugų tiekėjais, ir toliau vilioja pinigus iš gyventojų. Ekspertas atskleidžia, koks pagrindinis signalas, kad skambina...
Daugelis esame pratę saugoti savo pinigus nuo sukčių internete, tačiau ne kiekvienas susimąstome, kad apsaugos nuo apgavikų reikia ir mūsų...
Po žiemos pertraukos į eismą sugrįžę dviratininkai, paspirtukininkai ir motociklininkai sukuria visai kitokią dinamiką keliuose, išauga nelaimingų atsitikimų rizika. Todėl...