Paskelbta
2 mėnesiai prieš-
By
LukasNacionalinė turizmo skatinimo agentūra VšĮ „Keliauk Lietuvoje“ praneša apie pasikeitimus vadovų komandoje – agentūros rinkodaros ir komunikacijos vadovės pareigas pradeda eiti Jolanta Masiulienė.
Per beveik tris dešimtmečius darbo rinkoje J. Masiulienė sukaupė solidžią patirtį vadybos, projektų valdymo, žmogiškųjų išteklių, rinkodaros ir komunikacijos srityse. Prieš prisijungdama prie VšĮ „Keliauk Lietuvoje“ ji dirbo su įvairiais prekių ženklais, kurdama ir įgyvendindama rinkodaros strategijas bei vadovaudama komunikacijos projektams tiek vietos, tiek tarptautinėje rinkoje.
„Jolantos patirtis verslo ir viešojo sektoriaus komunikacijoje ir strateginis požiūris, taip pat gilus supratimas apie rinkodaros skaitmenizaciją ir naujų technologijų pritaikymą bus neįkainojami VšĮ „Keliauk Lietuvoje“ toliau siekiant ambicingų tikslų – stiprinti Lietuvos, kaip patrauklios turizmo krypties, įvaizdį ir skatinti vietinį bei atvykstamąjį turizmą. Esame tikri, kad Jolantos lyderystė ir gebėjimas sujungti kūrybiškumą su duomenimis pagrįsta analize pasitarnaus kuriant inovatyvius sprendimus, o gilus supratimas apie vartotojų elgseną bei rinkodaros tendencijas leis mums pasiekti dar platesnę auditoriją tiek vietos, tiek tarptautiniu mastu,“ – teigia VšĮ „Keliauk Lietuvoje“ vadovė Olga Gončarova.
Savo ruožtu J. Masiulienė teigia sau kelianti ypač aukštus tikslus: „Pastarųjų metų statistiniai duomenys rodo, kad Lietuva tampa vis populiaresnė tarp užsienio turistų: jų atvyksta vis daugiau, viešnagės tampa ilgesnės, Lietuvoje išleidžiamų pinigų sumos – didesnės. Lietuviai taip pat linkę vis aktyviau atrasti tai, kas sava – keliauti ir ilsėtis Lietuvoje. Vadinasi, Lietuvos kaip patrauklios turizmo krypties įvaizdis stiprėja. Prie VšĮ „Keliauk Lietuvoje“ komandos jungiuosi neabejodama išskirtiniu Lietuvos potencialu tapti pasaulio turizmo traukos centru ir esu įsitikinusi, kad mūsų komanda atras naujus, inovatyvius būdus efektyviai reklamuoti Lietuvą bei atskleisti pasauliui jos unikalumą taip auginant šalies turizmo sektorių.“
Einant VšĮ „Keliauk Lietuvoje“ rinkodaros ir komunikacijos vadovės pareigas J. Masiulienės atsakomybėje – strateginės rinkodaros planavimas ir įgyvendinimas, prekės ženklo vystymas, rinkodaros komunikacijos kampanijų valdymas, korporatyvinė komunikacija ir partnerystės.
Prestižinėje turizmo parodoje Lietuvai įteiktas „Lonely Planet“ apdovanojimas
Pasaulinę turizmo dieną – šventė Klaipėdoje ir unikalūs maršrutai kelionių traukiniais mėgėjams
Pramonės paveldas tampa traukos objektu: turistams įdomiausios alaus daryklos
Vasara – ilgesnių kelionių automobilių metas: kaip maksimaliai sumažinti elektromobilio energijos sąnaudas?
Jau 2035 m. gyvą bendravimą keis bičiulystė su dirbtiniu intelektu (DI), o verslui kils dar nematytų iššūkių pelnant vartotojų pasitikėjimą....
Tris dešimtmečius rinkoje veikianti įmonė „PakMarkas“ įgyvendino stambų – daugiau nei pusės milijono eurų vertės – projektą. Pasinaudojusi Norvegijos finansinio...
„Summus Capital“, viena didžiausių nekilnojamojo turto investicijų bendrovių Baltijos šalyse, Lietuvoje valdanti biurų kompleksą „Park Town“ ir prekybos centrą „Nordika“,...
Sparčiai augančiame technologijų sektoriuje sėkmingų produktų kūrimas priklauso ne tik nuo talentingų darbuotojų, bet ir nuo jų įgalinimo organizacijoje. Kaip...
Franšizė yra verslo modelis, kuris pasaulyje jau seniai tapo populiariu būdu plėsti ir valdyti verslus. Lietuvoje, per pastaruosius du dešimtmečius,...
Drąsi, charizmatiška ir aktyvi – taip galėtume apibūdinti soc. tinkluose daugumai gerai žinomą mokytoją Veroniką. Pradėjusi savo darbo kasdienybe, ugdymo...
Apie kriptovaliutų mokėjimus tikrai esate girdėję, o tai šiandien ypač aktyviai naudojama ir verslo sektoriuje. Įmonės „CoinGate” bendraįkūrėjas Dmitrijus Borisenka...
Visą gyvenimą meilę maistui ir įvairių skanumynų gaminimui jautusi Sandra Riepšienė, prieš 13 metų nusprendė pabandyti įgyvendinti svajonę ir kartu...
Įvairūs dirbtinio intelekto įrankiai šiandien vis aktyviau naudojami įvairių organizacijų ir specialistų, siekiant pagreitinti, efektyvinti įvairius darbo procesus. Visgi, netrūksta ...
Globaliame verslo pasaulyje, vienas iš svarbiausių uždavinių yra suvaldyti saugumą ir galimas kibernetinių atakų rizikas, kurios gali padaryti neišmatuojamos žalos...