Sekite naujienas

Verslas

„Circle K“ pristato naują lojalumo programą: išdalins daugiau nei 1 milijoną premijų

L

Paskelbta

-

„Circle K“ Lietuvoje pristato atnaujintą lojalumo programą „EXTRA“, kuri nuolatiniams klientams suteiks įvairias nuolaidas ir premijas, atsižvelgiant į apsilankymų dažnumą ir vartojimo įpročius. Programa jau veikia Latvijoje ir Estijoje, o kartu su jos startu Lietuvoje klientų laukia daugiau nei milijonas personalizuotų premijų vos už 1 ct. 

Reklama

Atnaujinta lojalumo sistema grindžiama apsilankymais – premijos bus suteikiamos pagal pirkinius (išskyrus tabako gaminius bei loterijos bilietus) ir įsigytas paslaugas, nesvarbu, ar klientas apsilankymo metu pildo degalus, perka kavą ar plauna automobilį. Norint dalyvauti programoje, reikia atsisiųsti „Circle K“ mobiliąją programėlę ir prisijungti prie „Circle K EXTRA“ lojalumo programos. Kas penktą apsilankymą klientui bus suteikta galimybė pasirinkti norimą premiją. 

„Su naująja „Circle K“ lojalumo programa žengiame didelį žingsnį į priekį – pristatome personalizuotą patirtį, kurioje kiekvienas narys už savo vizitus gauna premijas, kurias pats pasirenka. Tai įdomi naujovė, leidžianti mums dar labiau priartėti prie savo klientų – galutinį sprendimą, kokią premiją nori gauti priima pats klientas. Žaidybinimo („gamification“) principus taikome jau kurį laiką ir matome jų sėkmę bei teigiamą poveikį klientų patirčiai – tai įrodo, kad modernus pirkėjas nori įtraukių, personalizuotų sprendimų, o mes keičiamės kartu su juo.“ – sako „Circle K“ degalinių tinklo generalinis direktorius Skirmantas Mačiukas. 

Jo teigimu, naujoji programa plečia požiūrį į lojalumą – ji skirta visiems klientams, net ir tiems, kurie į degalines užsuka ne dėl degalų. „Tai ne tik technologinis atnaujinimas, bet ir mūsų, kaip įmonės, vizijos pokytis. Ji atspindi realų žmonių elgesį ir įpročius – juk šiandien į mūsų degalines užsuka ne tik vairuotojai. Vertę kuriame visiems: ar esi keleivis, pėstysis, ar atvyksti tiesiog kavos – kiekvienas vizitas yra svarbus, nepriklausomai nuo jo sumos, įsigytos prekės ar paslaugos. Anksčiau lojalumo programa buvo grindžiama degalų kiekiu, o dabar lojalumą matuojame santykiu su klientu – jo apsilankymais ir pasirinkimais“, – teigia S. Mačiukas. 

Kas penktas vizitas – personalizuota premija 

Startuojant naujajai programai, tiek esami, tiek nauji klientai bus kviečiami pasirinkti norimą premiją – tarp jų ir galimybę pasivaišinti nemokama kava. 

Lojalumo programos dalyviai, naudojantys mobiliąją programėlę, galės mėgautis papildomomis naudomis, išlaikydami įprastas nuolaidas degalams, automobilių plovimui bei įvairių produktų įsigijimui – lygiai taip pat, kaip ir naudojant fizinę „EXTRA“ kortelę.  

Pirmieji metai su elektromobiliais neišgąsdino

Reklama

„Pastebime, kad žmonėms vis svarbesnis tampa paprastumas ir greitis – klientams svarbu, kad kiekviena sąveika su prekės ženklu suteiktų tiesioginę naudą. Todėl naujoji programa paremta principu „kuo dažniau užsuki – tuo daugiau laimi“.  

Mūsų tikslas – užmegzti dar glaudesnį ryšį su degalinių lankytojais, kad abi pusės gautų naudą: klientai – patogumą, galimybę sutaupyti ir gauti ypatingų staigmenų, o mes – geresnį jų poreikių pažinimą, siekiant dar malonesnės patirties“, – sako „Circle K“ rinkos vystymo direktorė Baltijos šalims Piret Kask. Vilniaus paukštynas investuos beveik milijoną eurų į poveikio aplinkai mažinimą

Be nemokamos kavos, klientai galės rinktis ir kitas premijas – nuo vitaminais praturtinto vandens ar lietuvių mėgstamų dešrainių iki didelių nuolaidų automobilių plovimui. Iš viso „Circle K“ lojalumo programos narių Lietuvoje laukia daugiau nei milijonas premijų. Jų atsiėmimui bus taikomas simbolinis 1 cento mokestis. 

Naujoji „Circle K“ lojalumo programa sukurta tarptautiniu mastu – tiek Europoje, tiek Šiaurės Amerikoje. Viena iš papildomų naujovių – ateityje bus skaičiuojami ir pirkimai bei apsilankymai ne tik Lietuvoje, bet ir kitose šalyse. Elektroniniai kuponai galios 90 dienų nuo jų išdavimo dienos.  „Maxima“ savo darbuotojams pernai išmokėjo net 19 mln. Eur skatinamųjų premijų

„Lidl Lietuva“ tęsia tradicijas

Reklama

Komentuokite

Kokia jūsų nuomonė?

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *


Naujienos

Ekspertai

Visos teisės saugomos.© 2015-2025 | Kopijuoti draudžiama |