Paskelbta
6 mėnesiai prieš-
„Senukų“ valdomas didžiausias statybos, remonto ir buities prekių tinklas Baltijos šalyse, įgyvendindamas beveik 100 mln. eurų vertės strateginį inovacijų diegimo plėtros planą, atnaujina elektroninę parduotuvę „Senukai.lt“.
Anos Parafinaitės, „Kesko Senukai Digital“ vadovės Baltijos šalims teigimu, vienas iš pagrindinių įmonės tikslų – lengvesnė, patogesnė ir greitesnė apsipirkimo patirtis klientams.
„Siekiame, kad mūsų el. parduotuvėje klientai paprastai ir greitai rastų bei įsigytų prekes. Tikime, naujovės atlieps mūsų klientų lūkesčius, užtikrins dar geresnę apsipirkimo patirtį”, – sako A. Parafinaitė.
Šiuo metu yra baigtas pirmasis el. parduotuvės atnaujinimo darbų etapas. Antrojo etapo metu bus įgyvendinami prekių krepšelio pokyčiai. Jį įmonė planuoja užbaigti antroje metų pusėje. Pirkdami internetu lietuviai daugiau planuoja ir dažniau lygina kainas
Pasak A. Parafinaitės, klientų laukia patrauklesnis svetainės dizainas, greitesnė paieška, aiškesnis prekių katalogas. Optimizuota ir svetainės mobilioji versija, tad ją tapo dar patogiau naudoti išmaniuosiuose įrenginiuose.
Atsižvelgus į pirkėjų poreikius, taip pat buvo įdiegti detalesni filtravimo įrankiai, pavyzdžiui, nuo šiol pirkėjai galės prekes filtruoti pagal pristatymo datą. Atlikus atnaujinimus, klientams pateikiama patogesnė ir aiškesnė prekių puslapio struktūra, lengviau pasiekiami leidiniai, personalizuoti prekių pasiūlymai. Kaip debesų technologijos padės įmonėms išaugti?
„Ieškojome sprendimų, kurie būtų aiškūs ir intuityvūs klientams. Daug dėmesio skyrėme tarptautinio vartotojų patirties (angl. UX) tyrimų instituto „Baymard Institute” rekomendacijoms, taip pat atsižvelgėme į pasaulinių e. komercijos lyderių patirtį. Testavome įvairius variantus, stebėjome klientų elgseną ir diegėme labiausiai pasiteisinusius sprendimus”, – kalba įmonės atstovė. Karantinas keičia lietuvių pirkimo internetu įpročius
Klientų patogumui, dabar elektroninėje parduotuvėje geriau pristatomos ir daugiakanalės prekybos galimybės. Prie prekių yra aiškiau pateikiama informacija, kuriose fizinėse „Senukų” parduotuvėse yra aktualios prekės, pirkėjams siūlomas filtravimas pagal pasirinktą parduotuvę ir prekių likučius jose. Taip pat klientai gali kurti norų sąrašus ir paprasčiau planuoti savo pirkinius.
Pernai rugsėjį „Senukai“ patvirtino strateginį inovacijų diegimo plėtros planą, pagal kurį iki 2030-ųjų numatytos beveik 100 mln. eurų investicijos į dirbtinio intelekto, procesų automatizavimo įrankius, robotizaciją bei kibernetinį saugumą.
Elektroninė parduotuvė „Senukai.lt“ veikia nuo 2009 m., šiuo metu klientams siūloma daugiau nei 550 tūkst. skirtingų prekių asortimentas, jis nuolat plečiamas. Juodojo penktadienio savaitė ateityje aplenks kalėdinius pardavimus
„Senukų“ valdomą prekybos tinklą sudaro 94 nuosavos ir franšizės pagrindu veikiančios parduotuvės Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Bendrovei priklauso ir elektroninę prekybą plėtojanti „Kesko Senukai Digital“, valdanti 6 elektronines parduotuves („Senukai.lt“, „1A.lt“, „K-Senukai.lv“, „1A.lv“, „K-Rauta.ee“ ir „1A.ee“).
„Bitė“ praneša apie galimus klientų aptarnavimo sutrikimus savaitgalio naktį
Galvosūkis įmonėms: kaip stiprinti darbuotojų įsitraukimą?
Atidaryta penktoji „Senukų“ parduotuvė Vilniuje – investicijos siekia 3 mln. eurų
Lojalumo programos Baltijos šalyse: pirkėjams vis svarbiau darosi ne tik konkreti nuolaida
Kartų skirtumai darbo rinkoje – kaip įmonėms atliepti visų darbuotojų lūkesčius?
Po sėkmingos „Vienišių dienos“ Baltijos šalių prekybininkai laukia rekordinio „Juodojo penktadienio“
Kaip stiprinti pirkėjų lojalumą: pasaulinės tendencijos įgyvendinamos ir Lietuvoje
Rekordiniai „Juodojo penktadienio“ pardavimai internete: užsakymų skaičius augo net 35 proc.

NT plėtros bendrovė „Citus“ Žirmūnuose, Kareivių g. 5 pradėjo trečiąjį projekto „CITUS Mūnai“ etapą: ir pardavimai, ir statybos jau vyksta. Iš 73 pirmojo ir 116 antrojo etapo butų jau...
Ruošiasi Juodajam penktadieniui: tikisi pelningiausio metų laikotarpio Juodasis penktadienis Lietuvoje kasmet tampa svarbia proga augti net ir mažiesiems verslams. Šiuo laikotarpiu...
Kiekvienas, kas bent kartą jungėsi prie „Facebook“, vienaip ar kitaip pažįsta Marką Zuckerbergą. Ar bent tą jo versiją, kuri šypsosi...
Įmonės ruošiasi 2026-iesiems: projektuoja biudžetus, planuoja išlaidas, bet dažnai daro tą pačią klaidą – planuoja be revizijos. Pasak Aurimo Žlibino,...
1990-ųjų viduryje „Apple“ buvo praktiškai pati savęs parodija. Kadaise drąsi, maištinga ir inovatyvi bendrovė virto chaotišku milžinu, kuris leido pinigus...
„Mes visi turim 24 valandas, septynias dienas per savaitę. Neturim teisės sakyti, kad neturiu laiko. Mes galime sakyti tik tai,...
Per pastaruosius kelerius metus mokymasis gerokai pasikeitė – nuo tradicinių užrašų pereinama prie skaitmeninių priemonių, o žinios įtvirtinamos vis įvairesniais būdais: nuo...
Automobilio pardavimas – ne tik raktelių ir dokumentų perdavimas naujajam jo savininkui. Kartu su sandoriu vairuotojams reikia pasirūpinti ir kitais...
Nuo vagystės iš vieno garsiausių pasaulio muziejų Paryžiuje iki vis dar veikiančio telefoninio sukčiavimo – sukčių išradingumui ribų nėra. Europoje...
Atsilieptas sukčių skambutis gali baigtis dideliais finansiniais nuostoliais arba nutekintais asmens duomenimis. Startavo vieninga apgaulingų skambučių blokavimo sistema: mobiliojo ryšio...