Paskelbta
11 mėnesių prieš-
Užsienio internetinėse parduotuvėse apsiperka daugiau žmonių nei bet kada anksčiau. Vienoje iš naujausių „PayPal“ e. prekybos indekso ataskaitų nustatyta, jog trys iš keturių Europos pirkėjų (74 proc.) perka internetu. Pirmauja graikai (87 proc.), airiai (83 proc.), vokiečiai (82 proc.) ir švedai (76 proc.) . Lietuvoje, Eurostato duomenimis, 35 proc. vietos pirkėjų internetu pirko prekes ar paslaugas kitose ES šalyse, o 20 proc. – ne ES rinkose.
Tarptautinė e. prekyba – didžiulė rinka, auganti neregėtu tempu. Remiantis duomenų analitikų „eMarketer“ prognoze, artimiausiais metais bendra tarptautiniu mastu parduodamų prekių vertė augs ir 2027 m. viršys 8 trilijonus dolerių.
„Tarptautinė e. prekyba – didžiulė galimybė vietos pardavėjams, norintiems plėtoti savo verslą. Beveik 80 proc. „PayPal“ prekybininkų Lietuvoje parduoda savo prekes ar paslaugas užsienio rinkose. Tarptautiniai pardavimai suteikia vietos įmonėms galimybę pritraukti naujų vartotojų ne tik naujais ir įdomiais produktais, bet ir paprasčiausiai pateikiant prekes už patrauklią kainą. Tai, kas Rytų Europos piniginei gali būti per brangu, gali būti įdomu Vakarų Europos vartotojams, kurie pirkiniams išleidžia kiek daugiau“, – sako Efi Dahan, „PayPal“ viceprezidentas, Centrinės ir Rytų Europos bei Izraelio generalinis direktorius.
Lengviau pasakyti nei padaryti – taip galima apibūdinti tarptautinę verslo plėtrą. Jai reikia tinkamo plano, įvairių korekcijų. Prekyba internetu yra sudėtinga, nes daugybė veiksnių gali palengvinti arba apsunkinti sėkmingą rezultatą. Pasiūlymo pritaikymas skirtingų rinkų poreikiams, lokalizuotos svetainės, logistikos iššūkiai, užsienio rinkų, jų specifikų, kultūros ir vartotojų elgsenos supratimas – tai tik keli elementai, į kuriuos prekybininkai turi atsižvelgti planuodami tarptautinę plėtrą. Be to, jie turi užtikrinti platų sklandžių ir saugių mokėjimo būdų, atitinkančių pageidavimus, pasirinkimą tarptautiniams pirkėjams, o prekybininkams suteikti galimybę greitai gauti mokėjimą įvairiomis valiutomis.
Viena naujausių „PayPal“ apklausų patvirtino – vartotojai dažniausiai apleidžia savo e. krepšelius būtent abejodami atsiskaitymo saugumu, o ne dėl ilgų ir painių pirkimo procesų. Dėl to 27 proc. vartotojų teigia – jeigu atsiskaitant kyla saugumo ar pasitikėjimo problemų, jie nutraukia apsipirkimą. Norint pritraukti tarptautinius lankytojus tapti pirkėjais, padidinti pardavimus ir pajamas, svarbu užtikrinti paprastą apsipirkimo procesą, kuriame būtų galima pasirinkti vietinę valiutą, sklandžius ir saugius mokėjimo būdus.
Silicio slėnio pamokos Lietuvos startuoliams: kodėl reikia svajoti drąsiau?
„PayPal“ valdyboje – „Tesonet“ atstovė Eglė Eidimtaitė
Vidurio ir Rytų Europos startuoliai nori tapti globalūs nuo pirmos dienos. Kas stabdo jų plėtrą?
Perspektyvios akcijos, į kurias investuotojai turėtų atkreipti dėmesį artėjant metų pabaigai
„PayPal“ pagaliau leidžia vartotojams perkelti savo kriptovaliutą į kitas pinigines
Lietuva pastaraisiais metais vis ryškiau įsitvirtina kaip kosmoso technologijų kūrėja, o viena iš ryškiausių šalies žvaigždžių – „Astrolight“. Įspūdingas inovacijų...
2025 m. pirmą ketvirtį nekilnojamojo turto rinka Vilniuje toliau sparčiai augo tiek pagal pardavimus, tiek pagal atsirandančią naujų būstų pasiūlą....
Draudimo bendrovė BTA naujoje komunikacijos kampanijoje kviečia apsidrausti nuo stereotipų apie amžių. Ką tai reiškia? Bendrovė atkreipia dėmesį į amžizmo...
Pirmasis šių metų ketvirtis Vilniaus nekilnojamojo turto (NT) rinkai buvo dvigubai geresnis nei pernai. Per pirmuosius tris šių metų mėnesius...
Transporto kompetencijų agentūra (TKA) patvirtino, kad AB „Oro navigacija“ sistema atitinka tarptautinius skrydžių saugos standartus ir išdavė bendros informacinių paslaugų...
Vos tik saulei pradėjus šildyti stipriau, terasa ar poilsio kampelis kieme tampa traukos centru – čia gera ryte išgerti kavos,...
Valdančiųjų planuojamas įvesti cukraus mokestis nebus veiksminga priemonė nei gyventojams sveikatinti, nei biudžeto įplaukoms padidinti, teigia sveikatos, ekonomikos ir verslo...
Lietuvos banko duomenų analizė atskleidė išskirtinę situaciją – lietuviai neprivalomam automobilių draudimui išleidžia bene 4 kartus daugiau negu savo pačių...
Per pastaruosius metus smarkiai išaugus sukčiavimo atvejų skaičiui socialinėse platformose, finansų ekspertai įspėja vartotojus būti itin atsargius. Skaitmeninio saugumo sprendimų...
Komentuoja „Arbonics“ vadovas, miškininkystės technologijų ekspertas Kristjanas Lepikas Kiekvieną dieną mus supantis pasaulis keičiasi greičiau, nei galime tai suvokti. Keičiasi...