Paskelbta
3 mėnesiai prieš-
Didžiausias Baltijos šalyse ir Suomijoje greitojo aptarnavimo restoranų tinklas „Hesburger“ nuo 2026 m. pavasario nebetieks rinkinio vaikams. Šis sprendimas priimtas atsižvelgiant į tinklo tvarios veiklos tikslus, besikeičiančius vartotojų lūkesčius ir naujas rinkodaros rekomendacijas.
Rinkinio vaikams pardavimai bus nutraukti 2026 m. pavasarį visose šalyse, kuriose veikia „Hesburger“. Šiuo pokyčiu siekiama sustiprinti tinklo socialinės atsakomybės sritį ir tuo pačiu metu numatyti būsimus vaikų rinkodaros pokyčius.
„Rinkinys vaikams ir su juo susiję produktai yra „Hesburger“ istorijos dalis jau daugiau kaip 30 metų, tačiau dabar, atidžiai apsvarsčius, atėjo metas atnaujinti savo veiklą pagal šiuolaikinius poreikius. Tikimės, kad vartotojai supras šio pokyčio tikslą – daugiau tvaresnių pasirinkimų šeimoms“, – sako Ieva Salmela, Tarptautinės komunikacijos ir rinkodaros direktorė.
3 milijonai papildomų produktų per metus
Per metus „Hesburger“ įgyvendindavo šešias vaikų rinkinių kampanijas. Visose tinklo veiklos šalyse per vieną kampaniją būdavo įsigyjama 500 000 papildomų produktų, iš viso – apie 3 milijonus per metus. Kampanijų papildomi produktai siūlė įvairias veiklas vaikams, su kuriomis jie galėjo praleisti daugiau laiko. Pavyzdžiui, papildomi produktai vaikų rinkiniuose buvo stalo žaidimai, šokdynės, rankdarbių rinkiniai ir kt. Verslo bankas „OP Corporate Bank“ skolina 15 mln. Eur „Hesburger“ plėtrai
Pasak I. Salmelos, vaikų rinkinių papildomų produktų populiarumas pastaraisiais metais sumažėjo – vis daugiau klientų pasirenka neimti papildomų produktų arba vietoje jų pasirenka mini ledus. Kėdainių centre atidarytas „Hesburger“ restoranas – investicija 1,4 mln. eurų
Atsargos bus visiškai išparduotos
Visos sutartos kampanijos bus vykdomos iki 2025 m. pabaigos, o visi sandėlyje esantys papildomi produktai bus išparduoti iki galo. „Hesburger“ pardavimai Lietuvoje pernai viršijo 57,9 mln. Eur, investuota 6,6 mln. Eur
„Hesburger“ tęsia paslaugas šeimoms, pavyzdžiui, restoranuose yra įrengtos žaidimų aikštelės vaikams. Mėsainis, kuris buvo vaikų rinkinio dalis kartu su patiekalo pasirinkimu, ir toliau išliks „Hesburger“ produktų asortimente, be papildomų produktų pasirinkimo. „Hesburger“ į naują restoraną Kaune investavo 2,2 mln. Eur
Kretingoje – pirmasis „Hesburger“ tinklo restoranas, investuota 2 mln. Eur
Lietuvoje – pirmasis „Hesburger“ naujos koncepcijos restoranas „Döner HeseKebab® & Gyros“
Pasvalyje „Hesburger“ į naują restoraną investavo 400 tūkst. Eur
Įgyvendinant naujo pakuočių reglamento taisykles – pokyčiai „Hesburger“ tinkle
„Hesburger“ pardavimai Lietuvoje pernai viršijo 57,9 mln. Eur, investuota 6,6 mln. Eur
Kėdainių centre atidarytas „Hesburger“ restoranas – investicija 1,4 mln. eurų
Zarasuose į naują „Hesburger“ restoraną investuota 1,4 mln. Eur
„Hesburger“ į naują restoraną Kaune investavo 2,2 mln. Eur
„Hesburger“ tinklas vykdo sparčią plėtrą Rumunijoje
Pasaulinės korporacijos jau atvirai kalba apie tai, kiek darbo vietų bus panaikinta dėl dirbtinio intelekto (DI). Skaičiuojama, kad jei „Microsoft“...
Vakar Vilniuje, Ozo g. 10A, įvyko oficialus pirmojo Lietuvoje BYD automobilių salono atidarymas. Šis renginys neapsiribojo vien automobilių bei salono...
Komentuoja Justinas Muleika, „GF banko“ generalinis direktorius Lietuvos banko duomenimis, per pirmuosius penkis šių metų mėnesius vartojimo paskolų buvo išduota...
Lietuvoje beveik trečdalis šeimų gyvena nuomojamame būste, o daugelis jų svajoja apie savo namus. Tačiau pirmas žingsnis link šios svajonės,...
Per pirmąjį 2025 m. pusmetį „Modus Group“ konsoliduotos neaudituotos pajamos siekė 274 mln. eurų ir buvo 22 % didesnės nei...
Ruduo – dosniausias metų laikas, kuomet sodus ir daržus užpildo rudens derlius. Natūralu, kad dalis žmonių šiomis gėrybėmis nori pasidalyti...
Saugumo poreikiai nuolat auga – nebeužtenka vien tik stebėti uždarą erdvę ar fiksuoti įėjimus. Dažnas susiduria su iššūkiu: kaip suvaldyti...
Kiekvieną rugsėjį gatvėse išaugantis moksleivių skaičius atneša ir papildomų iššūkių eismo saugumui. Kaip rodo „Lietuvos draudimo“ užsakymu atliktas tyrimas, penktadalis...
Dar prieš kelis dešimtmečius žmonės Lietuvoje dažnai naudodavo vadinamuosius „majakus“ ar „švyturėlius“ – paskambindavo ir iškart nutraukdavo skambutį, taip perduodami...
Apsipirkti per socialinius tinklus dar niekada nebuvo taip paprasta – juose kasdien mirga šimtai reklamų su stilingais papuošalais, drabužiais ar...