Paskelbta
1 savaitė prieš-
Lyu Jae-cheol paskirtas naujuoju bendrovės generaliniu direktoriumi, siekiant sustiprinti pagrindinių verslų konkurencingumą
„LG Electronics“ (LG) pranešė, kad nuo gruodžio 1 d. Lyu Jae-cheol eina generalinio bendrovės direktoriaus pareigas. Lyu sėkmingai vadovavo „LG Home Appliance Solution“ (HS) bendrovei, skatindamas tvarų augimą ir plėsdamas B2B veiklą, prenumerata paremtus ir tiesioginio vartotojams skirto (D2C) verslo modelius bei užtikrindamas nuolatinį konkurencinį pranašumą, paremtą pagrindinėmis LG stiprybėmis buitinės technikos srityje.
Eidamas generalinio direktoriaus pareigas, Lyu sieks išplėsti rinkoje pirmaujančią LG „genetiką“ buitinių prietaisų srityje – paremtą išskirtinės vertės klientams teikimu – visoje organizacijoje, dar labiau stiprindamas pagrindinį bendrovės konkurencingumą ir augimo potencialą.
Lyu prisijungė prie „Goldstar“ (dabar „LG Electronics“) 1989 m. kaip tyrėjas buitinės technikos tyrimų centre ir beveik pusę savo karjeros praleido buitinių prietaisų tyrimų ir plėtros (R&D) srityje, įgydamas gilias technines žinias, kurios formavo jo vadovavimo stilių. Nuo 2021 m. jis eina H&A (dabar HS) bendrovės vadovo pareigas ir vadovauja LG, kad ji taptų pasaulyje pirmaujančiu buitinių prietaisų prekės ženklu.
Nepaisant lėto vartotojų pasitikėjimo atsigavimo ir augančios rinkos konkurencijos, jis sustiprino pagrindinių produktų lyderystę, ir kartu padėjo pagrindą tvariam augimui, nuolat vykdydamas mokslinius tyrimus ir plėtrą. Be to, jis išplėtė HS bendrovės verslo portfelį skatindamas buitinių prietaisų prenumeratos paslaugas, internetinių kanalų plėtrą bei B2B verslo sritis, tokias kaip integruojami prietaisai ir komponentų sprendimai.
Vadovų kaita
William Cho pasitrauks, siekdamas užtikrinti sklandų vadovybės perėjimą, po to, kai per ketverių metų kadenciją kaip generalinis direktorius sukūrė tvirtus tvaraus augimo pagrindus.
Cho, kuris prisijungė prie LG 1987 m. ir bendrovei atidavė 37 metus, išplėtė LG veiklą už buitinių prietaisų ribų į tokias sritis kaip mobilumas ir komercinės erdvės, taip pat sukūrė vidutinės ir ilgalaikės perspektyvos viziją, pagal kurią LG transformuojama į „Smart Life Solution“ bendrovę, jungiančią ir plečiančią klientų patirtį įvairiose erdvėse. Jo strateginė kryptis teikė prioritetą pagrindinių verslų rezultatams, augimui B2B, ne aparatinės įrangos ir D2C srityse, plėtrai į didelio potencialo Global South rinkas bei naujų verslo sričių paieškai – kiekviena iš jų tapo svarbiu LG būsimos augimo strategijos etapu.
Siekdama dar labiau paspartinti dviejų pagrindinių LG B2B veiklos sričių – transporto priemonių sprendimų ir šildymo, vėdinimo bei oro kondicionavimo (ŠVOK) – augimą, bendrovė paaukštino Eun Seok-hyun, vadovaujantį „Vehicle Solution“ (VS) bendrovei, ir James Lee, vadovaujantį „Eco Solution“ (ES) bendrovei, suteikdama jiems prezidentų pareigas.
Kwack Do-yeong, turintis didelę patirtį HS padalinio pardavimų ir strategijos srityse bei giliai suprantantis pasaulines rinkas, paskirtas „LG Electronics North America“ regiono atstovu ir „LG Electronics USA“ vadovu.
2026 m. organizacinė restruktūrizacija
Šių metų organizaciniai pokyčiai yra orientuoti į efektyvumo didinimą, siekiant sukurti lankstesnę sprendimų priėmimo struktūrą, galinčią greitai reaguoti į sparčius išorinius pokyčius, ir sustiprinti selektyvias bei tikslingas operacijas, kad būtų paspartinta LG vidutinės trukmės ir ilgalaikė portfelio strategija.
LG išlaikys esamą keturių bendrovių struktūrą, užtikrindama greitą ir atsakingą sprendimų priėmimą bendrovių lygmeniu. Panašios ir gretimos funkcijos įvairiose verslo organizacijose bus integruotos, siekiant supaprastinti veiklą ir pagerinti vykdymo efektyvumą.
Paskyrus Lyu generaliniu direktoriumi, vykdomasis viceprezidentas Baek Seung-tae, iki šiol vadovavęs virtuvės sprendimų verslui, perims HS bendrovės vadovo poziciją. Baek sustiprino pasaulinį buitinių prietaisų konkurencingumą vadovaudamas tiek gyvenimo sprendimų, tiek virtuvės sprendimų verslams ir yra gerai pasirengęs toliau plėtoti pasaulines gamybos strategijas kintančiomis rinkos sąlygomis. MS („Media Entertainment Solution“), VS ir ES bendrovių vadovai liks savo pareigose, siekiant užtikrinti veiklos tęstinumą ir strateginį pagreitį.
Ateities perspektyvų turinčių ir didelio potencialo verslo augimo pagrindų stiprinimas
Kartu su organizaciniu efektyvumu, LG kuria naujus variklius, kurie paspartins didelį potencialą turinčių verslo sričių, įskaitant ŠVOK, „webOS“ ir robotiką, plėtrą. MG Motor Lietuvoje pristato modelių gamą
HS bendrovė įsteigs HS B2B užsienio pardavimų skyrių, siekdama plėsti pasaulinį įmontuojamų prietaisų ir statybininkams skirtų produktų verslą, taip pat „Built-in/Cooking Business Division“ skyrių pavers į savarankišką verslo padalinį.
Bus įsteigtas naujas HS robotikos laboratorijos padalinys, integruojantis atrinktas funkcijas iš Vyresniojo technologijų biuro (Chief Technology Office) Pažangiosios robotikos laboratorijos. Laboratorijai vadovaus tyrimų bendradarbis Lee Jae-wook, vadovavęs humanoidinių robotų užduočių projektui.
MS bendrovė sujungs savo TV ir IT verslus į vieną „Display“ verslą ir įkurs „Display“ produktų kūrimo grupę, siekiant sustiprinti produktų konkurencingumą. „webOS“ reklamos verslo departamentas bus pakeltas į savarankišką verslo padalinį, kad būtų sustiprintas „webOS“ pagrįstų paslaugų veiklos plėtros palaikymas. Rekordiniai LG finansai
ES padalinys įsteigs naują „Applied Business Division“, orientuotą į ŠVOK sprendimus duomenų centrų aušinimui, vėdinimui, šaldymui ir branduolinei energetikai, taip pat pradės veikti ES M&A skyrius ir ES užsienio pardavimų skyrius, kurie rems lokalizuotas, visapuses užsienio operacijas.
Vyresniajame technologijų biure bus įkurta nauja HS pažangiųjų tyrimų laboratorija, kuri stiprins pagrindinių technologijų konkurencingumą, o „Next-Generation Computing Lab“ laboratorija bus įsteigta siekiant sustiprinti lyderystę naujose technologijose, tokiose kaip kvantinis ir paskirstytasis skaičiavimas bei naujos kartos sauga. „Lietuvos geležinkelių“ bendrovė „LG keleiviams“ karantino sąlygomis padeda grįžti namo
Siekdama paskatinti visos bendrovės dirbtinio intelekto transformaciją, esamas DX centras ir Verslo procesų inovacijų skyrius bus sujungti į naują organizaciją – AX centrą. Vadovaujamas vyresniojo viceprezidento Cho Jung-bum, buvusio DX centro vadovo, AX centras atliks pagrindinį vaidmenį spartinant dirbtinio intelekto diegimą, didinant veiklos efektyvumą, tobulinant tyrimus ir plėtrą (R&D) bei stiprinant darbuotojų kompetencijas.
Visi paskyrimai ir struktūriniai pokyčiai įsigaliojo 2025 m. gruodžio 1 d., o paaukštinimai – nuo 2026 m. sausio 1 d.
LG – pirmasis prekės ženklas Europoje, pardavęs 10 milijonų OLED televizorių
LG skelbia 2025 m. trečiojo ketvirčio rezultatus
„LG Electronics India“ įtraukta į Nacionalinės vertybinių popierių biržos sąrašą
Nuo triukšmo iki didelių sąskaitų: ženklai, kad jūsų buitinė technika jau pasiekė savo tarnavimo pabaigą
LG – pirmasis prekės ženklas Europoje, pardavęs 10 milijonų OLED televizorių
Išmanusis televizorius ar televizorius su dirbtiniu intelektu – kaip keičiasi mūsų televizijos žiūrėjimo įpročiai?
LG pristato naujausią 2025 m. televizorių ir monitorių liniją – inovatyviausi sprendimai jau netrukus pasieks ir Baltijos šalis
Dirbtinis intelektas, elektrifikavimas ir tvarumas buitinėje elektronikoje
Pažangios LG naujovės 2025-aisiais: kaip jos iš naujo apibrėš namų pramogas?
Kaip namų automatizavimas palengvina gyvenimą? Paaiškina ekspertai


Naudingos nuorodos:
Dermatologo vizito dažnai tenka laukti nuo vieno iki trijų mėnesių. Per tiek laiko odos ligos progresuoja, o pacientai arba nutraukia...
Įdomu, kaip istorijoje kartais viską pakeičia ne didieji karo planai ar vizijos, o paprasčiausia… baimė. Atsargumas. Kartais — šiek tiek...
Lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“ kitais metais visų įmonės padalinių darbuotojų darbo užmokesčio didinimui numato skirti 14 mln. eurų daugiau nei...
Kartais sunku patikėti, kad dabartinis premium automobilių simbolis — BMW — kažkada stovėjo ant tokio plono ledo, kad vienas netikęs...
Vilniaus rajone, Bukiškyje, statomas naujas „premium“ klasės gyvenamasis kvartalas „ROOTHAUS“. Jame iškils dvidešimt individualių namų, bus įrengtos poilsio ir sporto...
Nuo 2026 metų Lietuvoje gyvenantys ir aptarnavimo sektoriuje dirbantys užsieniečiai privalės mokėti lietuvių kalbą bent baziniu lygiu. Įstatymas numato, kad...
Gruodį „DPD Lietuva“ pristatomų siuntų skaičius išauga mažiausiai dvigubai, todėl net smulkiausios klaidos, pavyzdžiui, netikslus adresas, telefono numeris ar netinkamai...
Lietuviai per Kalėdas šiemet nori praktiškų dovanų – net 71 proc. džiaugtųsi po kalėdų eglute dovanų radę draudimą. Draudimo technologijų...
Kol dauguma verslų konkuruoja dėl vietos „Google“ paieškos rezultatuose, sparčiai auga informacijos paieška per dirbtinio intelekto (DI) įrankius. Generatyviniai DI...
Nors anksčiau populiarios dovanų pirkimo vietos buvo prekybos centrai, didieji prekybos tinklai ir pigių prekių parduotuvės, šiandien daugelis vartotojų renkasi...