Paskelbta
2 mėnesiai prieš-
Londone vykusiuose „European Loyalty Awards“ apdovanojimuose „Moller Auto“ lojalumo programa „Moller Club“ buvo įvertinta aukščiausiu apdovanojimu kategorijoje „Geriausia bendra klientų patirtis“ (angl. Best Overall Customer Experience). Pasak įmonės atstovų, tai vienas prestižiškiausių klientų lojalumo srities apdovanojimų Europoje, dažnai vadinamas klientų patirties „Oskaru“.
„Šis apdovanojimas įrodo, kad sukūrėme didelę vertę turinčią lojalumo programą, kuri reikšmingai pagerina klientų patirtį ir padeda mums kurti ilgalaikius santykius su jais. Tarptautinis pripažinimas visos Europos mastu įvertina mūsų pastangas kurti pridėtinę vertę mūsų klientams, kurie labiausiai vertina patogumą, individualų požiūrį bei įsiklausymą į jų poreikius. Man asmeniškai itin džiugu, kad Baltijos šalyse gimstančios idėjos ir iniciatyvos virsta skaitmeniniais sprendimais, kurie nustato naujus ambicingus klientų patirties standartus tiek vietos, tiek tarptautiniu mastu“, – pabrėžia Izīda Gerkena, „Møller Mobility Group“ Baltijos regiono vadovė.
„Moller Club“ – tai skaitmeninė lojalumo platforma, kurią sukūrė „Møller Mobility Group“ priklausantis mažmeninės prekybos tinklas „Moller Auto“ Baltijos šalyse. Jos tikslas – vairuotojams suteikti personalizuotą ir inovatyvią patirtį, praturtintą žaidybiniais elementais.
Naudodamiesi programėle lojalumo platformos nariai gali dalyvauti interaktyviose misijose, rinkti apdovanojimus ir naudotis išskirtiniais pasiūlymais, kurie kasdienę patirtį su automobiliu paverčia paprastesne ir įdomesne. Programėlė apjungia praktinę informaciją apie automobilio priežiūrą ir skaitmeninius įrankius, leidžiančius lengviau naudotis „Moller Auto“ paslaugomis, gauti naujienas bei pirmiesiems pasinaudoti specialiais pasiūlymais. Lietuvos futbolo federacija pradeda partnerystę su „Moller Auto“
Apdovanojimo komisija lojalumo platformą „Moller Club“ įvardijo kaip „naują automobilių lojalumo apibrėžimą – mobiliesiems pritaikytą, misijomis paremtą programėlę, kuri yra orientuota į vairuotoją ir turi didelį plėtros potencialą už Baltijos šalių ribų“. „Telia“ gavo prestižinį tiekėjų tvarumo „CDP” vertinimą
Lojalumo programos „Moller Club“ technologijų partneris taip pat pabrėžė inovacijų svarbą: „Moller Auto“ sėkmė su „Moller Club“ yra puikus pavyzdys, kaip lojalumo inovacijos tampa realiais sprendimais. Didžiuojamės būdami šio projekto partneriai ir matydami, kaip Europoje kuriami nauji klientų patirties standartai“, – sako „m–wise“ generalinis direktorius Sjacco Mol. „Wizz air“ laimėjo prestižinį „World travel awards“ apdovanojima
2024 metais „Moller Auto“ sukurta „Moller Club“ yra vienintelė tokio tipo programėlė Baltijos šalyse ir unikalus sprendimas pasaulinėje automobilių rinkoje, apjungianti visą lojalumo platformą. Programėle gali naudotis tiek naujų, tiek naudotų automobilių pirkėjai, taip pat automobilių entuziastai visose Baltijos šalyse. Ji veikia „Android“ ir „iOS“ įrenginiuose keturiomis kalbomis – lietuvių, latvių, estų ir anglų. Programėlės naudą užtikrina bendradarbiavimas su tarptautiniais bei vietiniais partneriais, kurių tinklas nuolat plečiamas. Šiuo metu lojalumo programoje dalyvauja apie 500 partnerių Baltijos šalyse bei už jų ribų. „YIT Lietuva“ stato paskutinį projekto „Matau Vilnių“ daugiabutį
Lietuvoje toliau auga hibridinių automobilių populiarumas: atsakė, kodėl pirkėjai renkasi juos, o ne elektromobilius
„Møller Mobility Group“ turės naują Baltijos regiono vadovą
Lietuvos futbolo federacija pradeda partnerystę su „Moller Auto“
„Volkswagen“ prekės ženklui Baltijos šalyse vadovaus Laurynas Žukauskas
„Moller Auto“ sukūrė unikalią lojalumo programą automobilių rinkoje
„Moller Auto Keturi žiedai“: naujų „Audi“ pardavimo sutarčių kiekis augo 2 kartus
Stiprėjantis „Audi“ populiarumas Lietuvoje: sutarčių kiekis augo du kartus
Apklausa: trečdalio vairuotojų nuomone, didžiausią riziką nelegaliuose servisuose kelia nekvalifikuoti technikai
„Moller Auto“ Lietuvoje pradės teikti automobilių prenumeratos paslaugą „Moller Go“, į kurią investavo 250 tūkst. eurų

Įsivaizduokite: 1980-aisiais Niujorko vargingame rajone augęs vaikinas, kuris gamtinių teisių nevykdo, bet vis tiek galiausiai susitinka su kavos puodeliu –...
NT plėtros bendrovė „Citus“ Žirmūnuose, Kareivių g. 5 pradėjo trečiąjį projekto „CITUS Mūnai“ etapą: ir pardavimai, ir statybos jau vyksta. Iš 73 pirmojo ir 116 antrojo etapo butų jau...
Ruošiasi Juodajam penktadieniui: tikisi pelningiausio metų laikotarpio Juodasis penktadienis Lietuvoje kasmet tampa svarbia proga augti net ir mažiesiems verslams. Šiuo laikotarpiu...
Kiekvienas, kas bent kartą jungėsi prie „Facebook“, vienaip ar kitaip pažįsta Marką Zuckerbergą. Ar bent tą jo versiją, kuri šypsosi...
Įmonės ruošiasi 2026-iesiems: projektuoja biudžetus, planuoja išlaidas, bet dažnai daro tą pačią klaidą – planuoja be revizijos. Pasak Aurimo Žlibino,...
„Mes visi turim 24 valandas, septynias dienas per savaitę. Neturim teisės sakyti, kad neturiu laiko. Mes galime sakyti tik tai,...
Per pastaruosius kelerius metus mokymasis gerokai pasikeitė – nuo tradicinių užrašų pereinama prie skaitmeninių priemonių, o žinios įtvirtinamos vis įvairesniais būdais: nuo...
Automobilio pardavimas – ne tik raktelių ir dokumentų perdavimas naujajam jo savininkui. Kartu su sandoriu vairuotojams reikia pasirūpinti ir kitais...
Nuo vagystės iš vieno garsiausių pasaulio muziejų Paryžiuje iki vis dar veikiančio telefoninio sukčiavimo – sukčių išradingumui ribų nėra. Europoje...
Atsilieptas sukčių skambutis gali baigtis dideliais finansiniais nuostoliais arba nutekintais asmens duomenimis. Startavo vieninga apgaulingų skambučių blokavimo sistema: mobiliojo ryšio...
