Paskelbta
2 d. prieš-
Londone vykusiuose „European Loyalty Awards“ apdovanojimuose „Moller Auto“ lojalumo programa „Moller Club“ buvo įvertinta aukščiausiu apdovanojimu kategorijoje „Geriausia bendra klientų patirtis“ (angl. Best Overall Customer Experience). Pasak įmonės atstovų, tai vienas prestižiškiausių klientų lojalumo srities apdovanojimų Europoje, dažnai vadinamas klientų patirties „Oskaru“.
„Šis apdovanojimas įrodo, kad sukūrėme didelę vertę turinčią lojalumo programą, kuri reikšmingai pagerina klientų patirtį ir padeda mums kurti ilgalaikius santykius su jais. Tarptautinis pripažinimas visos Europos mastu įvertina mūsų pastangas kurti pridėtinę vertę mūsų klientams, kurie labiausiai vertina patogumą, individualų požiūrį bei įsiklausymą į jų poreikius. Man asmeniškai itin džiugu, kad Baltijos šalyse gimstančios idėjos ir iniciatyvos virsta skaitmeniniais sprendimais, kurie nustato naujus ambicingus klientų patirties standartus tiek vietos, tiek tarptautiniu mastu“, – pabrėžia Izīda Gerkena, „Møller Mobility Group“ Baltijos regiono vadovė.
„Moller Club“ – tai skaitmeninė lojalumo platforma, kurią sukūrė „Møller Mobility Group“ priklausantis mažmeninės prekybos tinklas „Moller Auto“ Baltijos šalyse. Jos tikslas – vairuotojams suteikti personalizuotą ir inovatyvią patirtį, praturtintą žaidybiniais elementais.
Naudodamiesi programėle lojalumo platformos nariai gali dalyvauti interaktyviose misijose, rinkti apdovanojimus ir naudotis išskirtiniais pasiūlymais, kurie kasdienę patirtį su automobiliu paverčia paprastesne ir įdomesne. Programėlė apjungia praktinę informaciją apie automobilio priežiūrą ir skaitmeninius įrankius, leidžiančius lengviau naudotis „Moller Auto“ paslaugomis, gauti naujienas bei pirmiesiems pasinaudoti specialiais pasiūlymais. Lietuvos futbolo federacija pradeda partnerystę su „Moller Auto“
Apdovanojimo komisija lojalumo platformą „Moller Club“ įvardijo kaip „naują automobilių lojalumo apibrėžimą – mobiliesiems pritaikytą, misijomis paremtą programėlę, kuri yra orientuota į vairuotoją ir turi didelį plėtros potencialą už Baltijos šalių ribų“. „Telia“ gavo prestižinį tiekėjų tvarumo „CDP” vertinimą
Lojalumo programos „Moller Club“ technologijų partneris taip pat pabrėžė inovacijų svarbą: „Moller Auto“ sėkmė su „Moller Club“ yra puikus pavyzdys, kaip lojalumo inovacijos tampa realiais sprendimais. Didžiuojamės būdami šio projekto partneriai ir matydami, kaip Europoje kuriami nauji klientų patirties standartai“, – sako „m–wise“ generalinis direktorius Sjacco Mol. „Wizz air“ laimėjo prestižinį „World travel awards“ apdovanojima
2024 metais „Moller Auto“ sukurta „Moller Club“ yra vienintelė tokio tipo programėlė Baltijos šalyse ir unikalus sprendimas pasaulinėje automobilių rinkoje, apjungianti visą lojalumo platformą. Programėle gali naudotis tiek naujų, tiek naudotų automobilių pirkėjai, taip pat automobilių entuziastai visose Baltijos šalyse. Ji veikia „Android“ ir „iOS“ įrenginiuose keturiomis kalbomis – lietuvių, latvių, estų ir anglų. Programėlės naudą užtikrina bendradarbiavimas su tarptautiniais bei vietiniais partneriais, kurių tinklas nuolat plečiamas. Šiuo metu lojalumo programoje dalyvauja apie 500 partnerių Baltijos šalyse bei už jų ribų. „YIT Lietuva“ stato paskutinį projekto „Matau Vilnių“ daugiabutį
Lietuvoje toliau auga hibridinių automobilių populiarumas: atsakė, kodėl pirkėjai renkasi juos, o ne elektromobilius
„Møller Mobility Group“ turės naują Baltijos regiono vadovą
Lietuvos futbolo federacija pradeda partnerystę su „Moller Auto“
„Volkswagen“ prekės ženklui Baltijos šalyse vadovaus Laurynas Žukauskas
„Moller Auto“ sukūrė unikalią lojalumo programą automobilių rinkoje
„Moller Auto Keturi žiedai“: naujų „Audi“ pardavimo sutarčių kiekis augo 2 kartus
Stiprėjantis „Audi“ populiarumas Lietuvoje: sutarčių kiekis augo du kartus
Apklausa: trečdalio vairuotojų nuomone, didžiausią riziką nelegaliuose servisuose kelia nekvalifikuoti technikai
„Moller Auto“ Lietuvoje pradės teikti automobilių prenumeratos paslaugą „Moller Go“, į kurią investavo 250 tūkst. eurų
Vakar Vilniuje, Ozo g. 10A, įvyko oficialus pirmojo Lietuvoje BYD automobilių salono atidarymas. Šis renginys neapsiribojo vien automobilių bei salono...
Komentuoja Justinas Muleika, „GF banko“ generalinis direktorius Lietuvos banko duomenimis, per pirmuosius penkis šių metų mėnesius vartojimo paskolų buvo išduota...
Lietuvoje beveik trečdalis šeimų gyvena nuomojamame būste, o daugelis jų svajoja apie savo namus. Tačiau pirmas žingsnis link šios svajonės,...
Per pirmąjį 2025 m. pusmetį „Modus Group“ konsoliduotos neaudituotos pajamos siekė 274 mln. eurų ir buvo 22 % didesnės nei...
Pirmaujanti Baltijos šalių prekybos ir pramogų centrų vystymo bei valdymo bendrovė „Akropolis Group“ šiandien pasirašė kredito sutartį su „Swedbank“ dėl...
Ruduo – dosniausias metų laikas, kuomet sodus ir daržus užpildo rudens derlius. Natūralu, kad dalis žmonių šiomis gėrybėmis nori pasidalyti...
Saugumo poreikiai nuolat auga – nebeužtenka vien tik stebėti uždarą erdvę ar fiksuoti įėjimus. Dažnas susiduria su iššūkiu: kaip suvaldyti...
Kiekvieną rugsėjį gatvėse išaugantis moksleivių skaičius atneša ir papildomų iššūkių eismo saugumui. Kaip rodo „Lietuvos draudimo“ užsakymu atliktas tyrimas, penktadalis...
Dar prieš kelis dešimtmečius žmonės Lietuvoje dažnai naudodavo vadinamuosius „majakus“ ar „švyturėlius“ – paskambindavo ir iškart nutraukdavo skambutį, taip perduodami...
Apsipirkti per socialinius tinklus dar niekada nebuvo taip paprasta – juose kasdien mirga šimtai reklamų su stilingais papuošalais, drabužiais ar...