Paskelbta
2 mėnesiai prieš-
By
LukasRugsėjo 1 dieną Kačerginės Nemuno žiedą drebino Lietuvos „Drifto” (šonaslydžio) „Pro” lygos sezono finalas. Susirinkę sportininkai buvo nusiteikę kovingai, todėl 5-asis etapas negailėjo ir aštrių akimirkų, ir jaudulio tiek susirinkusiems žiūrovams, tiek dalyviams. Jų tarpe pasirodė ir „Urta Drift” komandos pilotas Paulius Petrauskas.
Kaprizinga „Nemuno žiedo” trasa
„Kačerginės Nemuno” žiedas – itin greita, sudėtinga, klaidų neatleidžianti trasa. Net ir menki netikslumai vienintelėje Lietuvoje tokio dydžio lenktynių trasoje dažnai gali kainuoti brangiai.
„Jei vairuotojas išlaiko reikiamą liniją ir inerciją, ją įveikti nesunku, tačiau suklydus sudėtinga arba neįmanoma sklandžiai grįžti į trajektoriją”, – trasos specifiką komentavo P. Petrauskas.
„Pro” lygos sportininkas Simas Kvietkauskas tuo sekmadienį įsitikino ne vieną kartą, išslysdamas iš trasos į pievą, o panašų manevrą atliko ir Gediminas Levickas bei nemažas kiekis kitų dalyvių.
Įtampa tvyrojo ore ir dėl 2024 metų sezono komandinių metinių rezultatų. Tarpusavyje dėl geriausiųjų titulo konkuravo „Drift Happens”, „IRT Olybet” ir „Urta Drift” komandos, su sportininkais, pasiruošusiais atiduoti visas jėgas paskutiniame etape.
Dienos šūkis – viskas arba nieko
Kvalifikacijoje Paulius Petrauskas saugiu pirmuoju važiavimu pelnė 80 taškų. Antruoju šiek tiek pataisė anksčiau padarytas klaidas ir uždirbo 85 taškus. Kvalifikacijos lentelėje liko 9-oje vietoje iš 21 dalyvio. Dėl tokio dalyvaujančių sportininkų skaičiaus organizatoriai susiaurino lentelę, todėl porinės kovos prasidėjo nuo Top 16 formato.
Pirmoje kovoje P. Petrauskas stojo prie starto su Simu Kvietkausku. Įtemptoje dvikovoje teisėjams buvo sunku apsispręsti, kuris „drifteris” parodė geresnį rezultatą, todėl pora gavo OMT (angl. „One More Time”) – pakartotinį važiavimą nugalėtojui išrinkti. Pakartotinio važiavimo metu Paulius klydo smarkiau nei priešininkas, neišlaikė optimalios trajektorijos ir „Urta Drift” komandos atstovas buvo eliminuotas.
„Lėkti Kačerginėje – ypatingas jausmas. Prie Ąžuolo posūkio ant kalno susirenka minios „drifto” aistruolių ir visi jie matosi jau laukiant starto. Kraujas tiesiog užverda! Pasispardyti su šio sporto vilkais, kaip S. Kvietkauskas yra neapsakomai smagu. Nuostabi šonaslydžio bendruomenė iš dalies yra tai, dėl ko aš ir kiti sportininkai yra čia,” – teigė carVertical” „e-mail” rinkodaros vadovas P. Petrauskas.
Džiaugėsi pasiekimais ir įvertinimais
5-ąjį etapą Kačerginėje laimėjo ilgametis favoritas Andrius Vasiliauskas, antras liko „Drift Happens” komandos atstovas Gediminas Levickas, o trečią vietą iškovojo „Aros Drift” pilotas Valdas Vindžigelskis. Drifto Karaliumi 2024 sezone tituluotas „IRT Olybet” komandą atstovaujantis Aurimas Vaškelis.
Lietuvos „Drifto” Čempionato 2024-ųjų metų sezone Paulius Petrauskas finišavo 8-oje vietoje iš 45. Ir nors iki podiumo metinėje įskaitoje trūko nemažai, šoninio slydimo sportininkas džiaugiasi kitais šio sezono pasiekimais.
„Visada metų pradžioje stengiamės užsibrėžti ambicingų tikslų. Labai džiaugiuosi, parodęs geriausią rezultatą iš šių metų naujokų „Pro” lygoje, o komandinėje įskaitoje kartu su bičiuliais iš „Urta Drift” ekipos lipome ant antrojo podiumo laiptelio. Antra vieta komandinėje įskaitoje mums yra rimtas pasiekimas: varžėmės su didele komanda, o „Urta” vardą gynėme tryse: Salvijus Budrys, aš ir Benediktas Čirba,” – pasakojo P. Petrauskas.
Kitų metų sezono planų Paulius dar neatskleidžia, nes visą sezoną sportininkui koją kišo variklio problemos. Šviežiam startui, pasak P. Petrausko, reikėtų bent naujai surinktos 800 AG automobilio jėgainės. O sėkmingai susidėliojęs aplinkybes ir žiemos sezone pasitreniravęs prie simuliatoriaus vairo, šoninio slydimo atletas tikėtųsi ir vėl konkuruoti trasoje.
Lietuvos naudotų automobilių rinkos „perliukai“: 30 savininkų ir 600 tūkst. km pakoreguota rida
Ieškantys naudoto automobilio turėtų būti ypač atidūs: Lietuvos rinka – viena neskaidriausių Europoje
„Nissan“, BMW, o gal „Toyota“: koks automobilis tinkamiausias driftui?
Praeityje smarkiai apgadinti automobiliai gali būti nesaugūs – kaip jų išvengti?
Pirmą kartą Lietuvoje: nuomonės formuotojai iš Europos tikrino kokius automobilius vairuoja lietuviai
Lietuviai – tarp mažiausiai per metus automobiliu nuvažiuojančių vairuotojų Europoje
Lietuviai vidutiniam naudotam automobiliui įsigyti taupo apie pusmetį
10 keisčiausių kelių eismo taisyklių, kurias reikėtų žinoti keliaujant į užsienį
Kalnuoti posūkiai, apvirtę automobiliai ir įtemptos šonaslydžio varžybos Estijoje
Jau 2035 m. gyvą bendravimą keis bičiulystė su dirbtiniu intelektu (DI), o verslui kils dar nematytų iššūkių pelnant vartotojų pasitikėjimą....
Tris dešimtmečius rinkoje veikianti įmonė „PakMarkas“ įgyvendino stambų – daugiau nei pusės milijono eurų vertės – projektą. Pasinaudojusi Norvegijos finansinio...
„Summus Capital“, viena didžiausių nekilnojamojo turto investicijų bendrovių Baltijos šalyse, Lietuvoje valdanti biurų kompleksą „Park Town“ ir prekybos centrą „Nordika“,...
Sparčiai augančiame technologijų sektoriuje sėkmingų produktų kūrimas priklauso ne tik nuo talentingų darbuotojų, bet ir nuo jų įgalinimo organizacijoje. Kaip...
Franšizė yra verslo modelis, kuris pasaulyje jau seniai tapo populiariu būdu plėsti ir valdyti verslus. Lietuvoje, per pastaruosius du dešimtmečius,...
Drąsi, charizmatiška ir aktyvi – taip galėtume apibūdinti soc. tinkluose daugumai gerai žinomą mokytoją Veroniką. Pradėjusi savo darbo kasdienybe, ugdymo...
Apie kriptovaliutų mokėjimus tikrai esate girdėję, o tai šiandien ypač aktyviai naudojama ir verslo sektoriuje. Įmonės „CoinGate” bendraįkūrėjas Dmitrijus Borisenka...
Visą gyvenimą meilę maistui ir įvairių skanumynų gaminimui jautusi Sandra Riepšienė, prieš 13 metų nusprendė pabandyti įgyvendinti svajonę ir kartu...
Įvairūs dirbtinio intelekto įrankiai šiandien vis aktyviau naudojami įvairių organizacijų ir specialistų, siekiant pagreitinti, efektyvinti įvairius darbo procesus. Visgi, netrūksta ...
Globaliame verslo pasaulyje, vienas iš svarbiausių uždavinių yra suvaldyti saugumą ir galimas kibernetinių atakų rizikas, kurios gali padaryti neišmatuojamos žalos...