Paskelbta
3 metai prieš-
Intensyvus gyvenimo ritmas, vieną užduotį vejanti kita ir daugybė darbo bei asmeninių susitikimų – visa tai veikia ir kasdienius valgymo įpročius. Maisto tinklaraščio „Ant medinės lentelės“ ir receptų knygų autorė Kristina Pišniukaitė-Šimkienė pastebi, kad miesto žmogus dažniausiai skuba, todėl taupo savo laiką ir neretai užkandžiaujantis greitu maistu, tačiau tai nereiškia, kad neieško kokybės.
Atliktas visuomenės nuomonės tyrimas parodė, kad pietų pertrauka toli gražu nėra skiriama tik pietauti. 39 proc. respondentų tvirtina, kad pietų pertrauką be valgymo taip pat išnaudoja kavai ar kitiems karštiems gėrimams su kolegomis, 27 proc. apklaustųjų sakė, kad pavalgę grįžta prie darbo, 20 proc. – eina pasivaikščioti.
Dažnai šiuolaikiniai įpročiai koreguoja ir pusryčių pasirinkimus. Visuomenės nuomonės tyrimas rodo, kad net 12 proc. žmonių nevalgo pusryčių, beveik pusė respondentų – 41 proc. – sako, jiems skiriantys 5–10 minučių.
Visuomenės nuomonės tyrimą „Reitan Convenience Lithuania“, valdančios „Narvesen“ parduotuvių tinklą, užsakymu, vasario 18–27 atliko „Spinter Research“. Tyrimo metu apklausta 1012 respondentų.
Greita, bet sveika?
„Greitas ir kokybiškas maistas Lietuvoje yra retenybė. Šiandien žmonėms rūpi ne tik skonis, bet ir sudėtis, jie dažnai skaito etiketes, maistą nori ir nufotografuoti, visi šie dalykai yra svarbūs ir man bei puikiai apibūdina reikalavimus, kuriuos pati keliu maistui“, – dalinasi savo pastebėjimais K. Pišniukaitė-Šimkienė.
Pasak jos, skubantys žmonės dažnai dėl laiko stokos renkasi greitą maistą, tad kuriant užkandžius naujajam meniu maisto tinklaraščio „Ant medinės lentelės“ autorės tikslas buvo rasti alternatyvų įprastam sumuštiniui.
Tiesa, sukurti greitą, skanų, vizualiai patrauklų ir greitą maistą – nėra paprastas procesas. Maisto tinklaraštininkė pripažįsta, kad patiekalų sudėtis jai ypač svarbi, todėl gamindama naudoja sveikesnes įprastų produktų alternatyvas – cukrų keičia klevų sirupu, desertuose naudoja augalinį pieną. Šiomis taisyklėmis K. Pišniukaitė-Šimkienė vadovavosi ir kurdama naująjį „Narvesen“ meniu, kuriame – pitos, galetės, azijietiškų makaronų salotos, tuno sumuštinis, maistingi vaisių ir daržovių glotnučiai ar super maistu vadinamas ispaninio šalavijo sėklų pudingas.
„Renkantis sveiką maistą svarbu pagalvoti ir apie smulkias detales, kurios neretai sudaro visumą“, – teigia K. Pišniukaitė-Šimkienė, kuri džiaugiasi, kad šiandien sveikas maistas gali būti ir skanus, ir puikios sudėties.
Skubantis miestas
Skubų gyvenimo tempą pastebi ir prekybos centro CUP generalinė direktorė Ona Nevinskienė. Ji pastebi, kad patys vilniečiai diktuoja toną, todėl siūlantys paslaugas taikosi prie jo ritmo. Anot jos, prekybos centro klientas yra labai greitas, todėl dalies nuomininkų klientai čia užtrunka iki pusantros minutės.
Pastaruoju metu po pandemijos vėl išaugusį greitį fiksuoja Vilniaus miesto turizmo ir verslo plėtros agentūros „Go Vilnius“ komanda. „Paskutiniu metu jaučiasi atsigavimas. Geriausia įsivertinti miestą – išeiti į gatves, ypač pavasarį, vasarą. Po darbų žmonės lekia į miestą, nori jame būti. Užsieniečiai dažnai nežino, ko tikėtis atvykus į Vilnių, bet būna sužavėti, miestas pranoksta jų lūkesčius“, – pasakoja „Go Vilnius“ marketingo vadovė Pija Ona Indriūnaitė.
Jai antrina ir Saulius Žilėnas, „Reitan Conviencience Lithuania“, valdančio „Narvesen“, vadovas. Anot jo, Vilniaus svečiai, kurie lankosi pirmą kartą, lieka maloniai nustebinti, o miestiečiai myli savo miestą, džiaugiasi juo ypač šiltuoju sezonu. Būtent tai buvo viena iš priežasčių, pastūmėjusių drauge su K. Pišniukaite-Šimkiene atnaujinti „Narvesen“ parduotuvių maisto meniu ir pasiūlyti klientams patiems pasigaminti ekologiškos ir jau pamėgtos „Caffeine“ kavos.
„Skubantis miestietis dažnai sukasi užduočių rate ir ne visada netgi turi galimybę luktelti, kol baristas paruoš kavą, nenori prisėsti, o tiesiog siekia pasimėgauti kokybe, kol vyksta iš taško A į tašką B“, – pastebi S. Žilėnas.
Kurti gyvenimo Lietuvoje lieka tik kas dvidešimtas užsienio studentas: kaip išlaikyti talentus, kuriuos patys ugdome
Maratonas – renginys, miestui atnešantis milijoninę naudą
Lietuvos oro uostuose auga ir plečiasi „Narvesen“ parduotuvės
„Go Vilnius“ pristato atnaujintą vizualinį identitetą: daugiau aiškumo, nuoseklumo ir miesto atpažįstamumo
Ar kada nors bus gera reklama Lietuvai?
100-ąją kavinę atidarę „Caffeine“ kviečia į nostalgišką kelionę: sugrįžtančios legendinės kavos, šimtai prizų ir staigmenos
„Vilnius Pink Soup Fest“: kitų metų data, atgarsiai užsienyje ir įspūdingi poveikio miesto ekonomikai skaičiai
Varėnoje – naujas elektromobilių įkrovimo parkas
Milžiniška šaltibarščių vėliava ant Vilniaus TV bokšto oficialiai atidarė rožinės sriubos sezoną
Kas bendra tarp geriausių viešbučių vestibiulių ir mūsų svetainių? Pasirodo, panašumo yra, o viešbučiuose naudojami sprendimai, pritaikyti, intensyviam naudojimui, paprastai...
„Biržų duonos“ kepykla užbaigė antrąjį nuosavo saulės elektrinių parko plėtros etapą. Įdiegus naują 550 kW galios elektrinę, bendras Biržuose įsikūrusio...
Ne tik filmas – tai veidrodis finansų pasauliui Kai 2013-aisiais pasirodė „Volstryto vilkas“, daugelis žiūrovų laukė tik gero kino seanso....
Lietuvos darbo rinka išgyvena transformaciją, kurią žymi du esminiai pokyčiai: didėjantis aukštos kvalifikacijos talentų poreikis ir dirbtinio intelekto (DI) proveržis,...
Inovatyvūs technologiniai sprendimai daugelyje verslo sektorių jau tapo neatsiejama kasdienių procesų dalimi. Tai seniai nebėra išskirtinis verslo bruožas – tikrąją...
Nauji mokslo metai – ne tik pradžia, bet ir didelis iššūkis suderinti namų gyvenimą su mokyklos reikalavimais. Neretai tėvai jau...
Paskutinį spalio sekmadienį, kartu su milijonais europiečių vėl persuksime laikrodžius. Šiandien jau retas kuris žino, tačiau du kartus per metus...
Per pirmąjį šių metų pusmetį Lietuvoje užfiksuota beveik 8 tūkst. finansinio sukčiavimo atvejų, rodo Pinigų plovimo prevencijos kompetencijų centro duomenys....
Šiandien daug diskutuojama apie mokytojo vaidmenį – ar jis yra tik žinių perteikėjas, ar bendruomenės kūrėjas? Ar mokinys turi pasyviai...
Net 65 proc. gyventojų jaučia pastaruoju metu padidėjusį nerimą ir įtampą, atskleidė naujausia bendrovės „Spinter tyrimai“ visuomenės apklausa. Įtampa ir...