Sekite naujienas

Startuoliai

Iš startuolio į pripažintą gamintoją rinkoje – kaip užtikrinti įmonės augimą?

Paskelbta

-

Lietuvos startuoliai sparčiai skinasi kelią į sėkmę. Prieš šešerius metus savo kelionę technologiškai pažangių rekuperatorių gamyboje pradėjo bendrovė „OXYGEN“. Startuolis sėkmingai įsitvirtino ne tik Lietuvos, bet ir kaimyninių šalių rinkose. Apie ilgą kelią į sėkmingą, tvirtą ir profesionalų verslą kalbamės su UAB „OXYGEN group“ Verslo plėtros vadovu Martynu Martikoniu.

Reklama

Nuo ko prasidėjo OXYGEN kelionė?

Viskas  prasidėjo prieš   6-nerius metus. Įkvėpti ambicingos Europos Komisijos parengtos tvaraus ekonomikos augimo strategijos – Europos žaliojo kurso, kuris reiškė, kad naujai statomi būstai turi būti efektyviai taupantys energiją, o viena iš sąlygų tam pasiekti – efektyvi vėdinimo sistemos įrengimas, arba kitaip rekuperatoriaus naudojimas. Taip ir kilo idėja pradėti verslą. Bendradarbiaujant su Kauno technologijos universitetu (KTU) pirmiausia buvo išstudijuoti rinkoje esantys rekuperatoriai. Buvo apgalvota, ar lietuviai gali konkuruoti su rinkos gigantais. Todėl nuspręsta sukurti kažką unikalaus. Taip gimė mažesnis, itin kompaktiškas, paprastai sumontuojamas ir lengvai naudojamas rekuperatorius, valdomas unikaliu energiją taupančiu algoritmu.  Kuriant jį komanda pritaikė įvairias naudingas optimizacijas, kurios patogesnės vartotojui. Vos po metų buvo paleistas pirmasis įrenginys į prekybą. Lietuvos rinka mus įvertino teigiamai. O šiuo metu jau turime daugiau nei 10 skirtingų produktų.

Kas svarbu norint sulaukti sėkmės?

Taikome   naujos kartos pažangias   technologijas,   kurios   neša   naudą   žmonėms.   Mūsų  gaminamų entalpinių rekuperatorių šilumokaičiuose esanti speciali membrana vėdinimo metu užlaiko vandens molekules, o priešpriešinis oro srautas jas grąžina atgal. Paprastai tariant, taip išsaugoma patalpų drėgmė ir palankus namų mikroklimatas. Itin sandariuose A++ būstuose sausas oras yra opi problema, kuri paūmėja ypač šaltuoju metų laiku ir kamuoja sausėjanti oda, dermatitai, astma, paūmėja alergijos. Entalpiniai rekuperatoriai šalia įprastų standartinių rotacinių rinkoje yra tarsi Tesla elektromobilis šalia seno dyzelinio Volkswagen Passat automobilio. Oras sausėja, juk drėgmė savaime pašalinama. Entalpiniai rekuperatoriai veikia kiek kitaip – jie nesausina patalpų oro.

OXYGEN lydi sėkmė, kaip sekasi auginti verslą?

Iš startuolio marškinėlių jau išaugome. Esame stiprūs savo srities ekspertai, o startuoliškumas išliko tik širdyje. Augame du kartus per metus penkis metus iš eilės.

Bendradarbiaujame su didžiausiais rinkos vystytojais. Įsitvirtinome Lietuvos rinkoje, bei eksportuojame į Latviją, Estiją ir Olandiją. Pritaikome savo produkciją gyvenamiesiems būstams iki  300 kvadratinių metrų.

Augti mūsų šalyje tikrai galima. Juk lietuviai yra imlūs naujoms technologijoms, statydami namus mūsų tautiečiai domisi pasaulio tendencijomis, naujovėmis ir noriai dalį jų taiko ir savo namuose. Tas žingeidumas yra labai smagu, nes galime augti kaip kompanija, kurti ir žengti koja kojon su technologijų inovacija. Juk Lietuva yra viena pirmųjų ES šalių, kuri įsivedė A++ energinę klasę naujam gyvenamajam būstui su privaloma mechaninio vėdinimo sistema, kur geriausias ir naudingiausias sprendinys yra rekuperacinė sistema. Tai rodo šalies pažangą, alkį sekti naujausiomis technologijomis, gyventi maksimaliai komfortiškai, naudojant resursus efektyviai.

Kaip  kompanija  sulaukėte  ne  tik  klientų  įvertinimo,  bet  ir  apdovanojimų  bei pripažinimo. Papasakokite plačiau apie tai.

Mus vertino ne kartą, manau visiems reikia pripažinimo, juk tai rodo, kad einama teisingu keliu. Lietuvoje dėl savo entalpinių rekuperatorių patekome į TOP 10-uką geriausių lietuviškų išradimų, besiskinančių kelią per visą pasaulį. Kiek seniau, kai buvome startuolis, patekome tarp 12-os geriausių Europoje ir dalyvavome konkurso „PowerUp!“ finale Budapešte.

Kaip nepaleisti sėkmės ir fortūnos? Kur skiriate didžiausią dėmesį?

Inovatyvumas yra mūsų kompanijos DNR. Todėl mes bent kelis kartus per metus stengiamės pagerinti savo produktus agile metodu, diegti naujoves, patobulinimus. Nuolat klausiame savo partnerių ir klientų, ko jiems labiausiai trūksta. Jų nuomonė yra labai svarbi. Mūsų įmonės šūkis yra: „Lengva kaip kvėpuoti oru“. Siekiame sulaužyti rinkos stereotipus ir pasiūlyti pranašesnę alternatyvą – efektyviau, kompaktiškiau, išmaniau, lengviau. Todėl stengiamės,  kad  mūsų  produkcija  atspindėtų  tai  –  ja  būtų  lengva išsirinkti, montuoti, valdyti, prižiūrėti. Mes  esame  arti  savo klientų, todėl žaibiškai reaguojame ir bandome atliepti jų poreikius. Tai yra labai svarbu, nes būdami sąlyginai mažas gamintojas, mes esame lankstūs ir prisitaikome prie kliento greičiau nei didieji gamintojai. Juk sakoma, kad šiais laikais ne didieji suvalgo malžiuosius, o mažieji didžiuosius, nes mažieji greitesni.

Džiaugiamės, kad esame įsitvirtinę Lietuvos rinkoje ir planuojame plėsti eksportą į kitus kontinentus.

Naujienos

Ekspertai

Ekspertai1 d. prieš

Už pažinčių programėlių „princų“ slepiasi nusikaltėliai: kaip nepakliūti į sukčių pinkles?

„Tinder“, „Bumble“, „Hinge“, „Badoo“ ir panašios pažinčių programėlės neatsiejamos nuo šiuolaikinio pasaulio. „Mano draugė ištekėjo radusi puikų vaikiną tinderyje“, „Bumblėje...

Ekspertai1 d. prieš

Lietuvos paštas primena: kalėdinių siuntų pakavimo patarimai, kuriuos būtina žinoti

Kalėdos – stebuklų ir dovanų metas, per kurį Lietuvoje ir į užsienį siunčiamų siuntų kiekiai išauga iki 50 proc. Tačiau,...

Ekspertai2 d. prieš

Kalėdinėms dovanoms – elektronika? Į ką atkreipti dėmesį, kad ji vėliau netaptų našta

Iki Kalėdų likus visai nedaug laiko skubama pirkti dovanas artimiesiems. Kartais šalia kalėdinės eglutės atsiduria ir buitį gerinantys elektroniniai įrenginiai....

Ekspertai2 d. prieš

„Google“ atskleidė, kas labiausiai rūpi lietuviams: tarp dažniausių paieškų – ir klausimai apie elektros kainas

Kompanijai „Google“ pristačius kasmetinę „Year in Search“ apžvalgą, paaiškėjo, ko internete šiemet dažniausiai ieškojo Lietuvos gyventojai. O tarp labiausiai jiems...

Ekspertai3 d. prieš

Kalėdinis bumas prasidėjo: ekspertas atkleidė, kada vėliausiai galite išsiųsti siuntą, kad ji adresatą pasiektų iki švenčių

Kalėdinė karštinė įgauna pagreitį – vis daugiau žmonių dovanų artimiesiems ieško tiek prekybos centruose, tiek internetinėse parduotuvėse, todėl siuntų pristatymo...

Visos teisės saugomos.© 2015-2024 | Kopijuoti draudžiama |