Sekite naujienas

Startuoliai

Lietuvių startuolio pasiūlymas – iki 20 ct/l pigesni degalai ir unikali automobilių dalijimosi platforma

L

Paskelbta

-

2023 m. pabaigoje Lietuvoje buvo registruota kone tiek automobilių, kiek šalyje yra gyventojų – daugiau nei 2,2 mln. „Regitros” duomenimis, vien pirmą kartą Lietuvoje registruotų M1 klasės naudotų lengvųjų automobilių skaičius gegužę viršijo 15 tūkst. Dažnai pasitaiko atvejų, kai transporto priemonė didžiąją laiko dalį stovi nenaudojama, mat jos šeimininkai į gatvę išrieda vo kartą per savaitę ar rečiau. Lietuvių įkurtas startuolis „Woop Drive” pristato naujoves – jau rugpjūčio mėn. viduryje automobilio savininkas galės patogiai ir paprastai savo nenaudojamą transporto priemonę įdarbinti dalijimosi platformoje, o nuo šiandien – norintys sutaupyti turės galimybę piltis degalų iki 20 ct/l pigiau.

Reklama

Startuolio komanda skaičiuoja, kad iš vienos transporto priemonės dalinimosi platformoje jos savininkas per mėnesį galės uždirbti maždaug nuo 400 iki 3 500 eurų ir daugiau. O tie, kurie kas mėnesį nuvažiuoja 1 000 km, per metus sutaupys 216 eurų ir daugiau. Degalų kainos prognozė

Tikimasi, kad veiklą pradedančio startuolio veiklos geografija bus kur kas platesnė nei Lietuva. Šių metų rudenį komanda planuoja plėtrą į kaimynines šalis.

„Woop Drive” sieks suburti vairuotojus, norinčius ne tik sutaupyti, uždirbti, bet ir populiarinti automobilių dalijimosi idėją. Dėl to klientams jau rugpjūčio mėn. viduryje siūlysime įdarbinti savo nenaudojamą transporto priemonę platformoje. Na, o nuo šiandien mūsų kortelę turintys vairuotojai gali gauti dideles nuolaidas kurui bei mėgautis ypatingais partnerių pasiūlymais,” – teigia startuolio įkūrėjas verslininkas Ričardas Šukys.

Išskirtinė nuolaidų kortelė

Anot R. Šukio, vairuotojai, turintys „Woop Drive” kortelę, Lietuvoje jau gali piltis degalų iki 20 ct/l pigiau daugiau kaip 250 degalinėse, o Europoje – daugiau kaip 30 000 degalinių. Kortelės turėtojai gali naudotis ir partnerių pasiūlymais. Pavyzdžiui, 30 proc. nuolaida automobilio važiuoklės eksploatacinėms dalims, alyvai, filtrams. Vaikų nuotraukų kėlimas į internetą

Nauji startuolio klientai turi galimybę 14 dienų nemokamai išbandyti „Woop Drive” kortelę, o vėliau rinktis jiems palankų planą – mėnesinį, metinį ar vienkartinį.

Kaip rodo įmonės vidiniai duomenys, vairuotojai, kurie 3 mėn. naudojosi „Woop Drive” kortele, pildami degalus sutaupė nuo 30 iki 150 eurų, lyginant, jei būtų pirkę degalus be nuolaidos.

Užtikrins saugumą bei leis matyti visą informaciją

Reklama

„Klientams, norintiems mūsų platformoje įdarbinti savo nenaudojamus automobilius nuo rugpjūčio mėn. vidurio, bus suteiktos galimybės nuotoliu valdyti durų atrakinimą ir (ar) užrakinimą, prireikus – blokuoti automobilio variklį. Bus galima matyti visą informaciją apie automobilio naudojimą nuomos laikotarpiu. Pavyzdžiui, stebėti nuvažiuotą atstumą, vairuotojo vairavimo stilių ar automobilio buvimo vietą tam tikru metu. Mes užtikrinsime, jog nuomininkai tinkamai ir saugiai naudotųsi automobiliu”, – sako R. Šukys. „Netflix“ stoja į karą su paskyrų dalinimusi

Jis priduria, kad startuoliui svarbu, jog automobilį besinuomojantis asmuo būtų patikimas – turėtų ne tik galiojantį vairuotojo pažymėjimą ar pakankamą vairavimo patirtį, bet ir anksčiau nebūtų padaręs sunkių eismo įvykių. Dėl to „Woop Drive” su partneriais išsamiai patikrins klientų pateikiamą informaciją. Nusprendę dalintis savo transporto priemone, galės būti tikri, kad nepatikimi vairuotojai nesės prie jūsų automobilio vairo.

Startuolio komandoje – savo srities profesionalai

Startuolio įkūrėjui Ričardui Šukiui nesvetimas dalinimosi verslas, mat 2020-aisiais pradėjo veikti jo įkurta paspirtukų dalinimosi platforma „Scoot911″. Šios mobilumo platformos naudotojai per programėlę galėjo išsinuomoti ir keliauti paspirtukais už nustatytą mokestį Vilniuje, Šiauliuose, Nidoje, Marijampolėje. Bendrovė veiklą vykdė ir Latvijoje, Lenkijoje. R. Šukys pirmasis regione pasiūlė būtent nuomai sukurtas „Ninebot Max” dvirates transporto priemones. Atsinaujinantys degalai dyzeline

Prie „Woop Drive” komandos prisijungė Lietuvoje „Youtube” platformoje žiūrimiausios verslo laidos „Proto Industrija” įkūrėjas verslininkas Erikas Viršilas.

„Lietuviai dažnai juokaudami save mėgsta vadinti „automobilistų tauta” ir ne veltui. Yra atliktas ne vienas tyrimas, atskleidžiantis, kad lietuviai, lyginant su kitų Baltijos šalių gyventojais, labiausiai rūpinasi savo automobiliais, o, pagal „Eurostato” svetainėje iki 2021 metų skelbtą statistiką, Lietuvoje buvo kone dvigubai daugiau registruotų transporto priemonių nei Latvijoje ar Estijoje. Tad viliamės, jog lietuvių meilė automobiliams ir noras papildomai užsidirbti, sutaupyti bei prisidėti prie tvarumo labai aiškiai parodys ir tokio naujo produkto rinkoje poreikį”, – mintimis dalijasi E. Viršilas.

Lietuvoje veiklą pradeda unikali automobilių dalijimosi platforma „Woop Drive”

Reklama

Naujienos

Verslas7 val prieš

„Vanagas Group“ viešoje emisijoje sėkmingai išplatino 8 mln. Eur vertės obligacijų

Įmonių grupės „Vanagas Group“ investicinis subholdingas UAB „Vanagas Asset Management“ trimis atkarpomis per „Nasdaq Vilnius“ vertybinių popierių biržą išplatino viešą obligacijų emisiją ir pritraukė 8 mln. Eur, skaičiuojant nominalia verte. Pirmosios emisijos atkarpos pritraukta suma...

Verslas8 val prieš

Kodėl „Blockbuster“ žlugo ir kaip „Netflix“ pakeitė pramogų pasaulį?

Retkarčiais verslo pasaulyje įvyksta istorijos, kurios vis dar kankina tų laikų žaidėjus. Jos primena ne apie pralaimėtus mūšius, o apie...

Verslas11 val prieš

Kodėl prieššventiniu laikotarpiu el. paštas tampa stipriausiu pardavimų kanalu?

Lapkričio pabaiga prekių ženklams yra pats intensyviausias metas. Dar iki Black Friday starto jaučiamas sujudimas: kampanijos startuoja jau lapkričio pradžioje, vyksta pasiruošimas kalėdiniams pasiūlymams, o reklamos kainos pasiekia aukštumas. Prieššventinis laikotarpis...

Namams17 val prieš

Keli tūkstančiai eurų virtuvės atnaujinimui? Gyventojai mano, kad to pakanka

Įsitikinimas, kad virtuvės atnaujinimas turi kainuoti dešimtis tūkstančių eurų, pamažu nyksta. Dauguma gyventojų Lietuvoje mano, kad virtuvės renovacijai iš tiesų...

Verslas1 d. prieš

Tikroji Coca-Cola gimimo istorija: kaip gimė gėrimas, kurio niekas neplanavo kurti?

Iš pirmo žvilgsnio Coca-Cola atrodo kaip produktas, gimęs marketingo laboratorijoje, kruopščiai sukonstruotas, nušlifuotas, suplanuotas. Toks jau tas šiuolaikinio prekinio ženklo...

Ekspertai

Visos teisės saugomos.© 2015-2025 | Kopijuoti draudžiama |