Paskelbta
10 mėnesių prieš-
By
Roberta
2016 metai buvo reikšmingi startuolių ekosistemai – tiek Lietuvoje, tiek visame pasaulyje. Augantis investuotojų susidomėjimas, technologinės naujovės ir stiprėjanti infrastruktūra prisidėjo prie naujų verslų kūrimosi bei plėtros. Inovacijų ir augimo kelias
Po šių metų startuolių ekosistema tapo dar brandesnė, o didėjanti valstybės parama, technologijų parkai ir akseleratorių programos sudarė palankias sąlygas naujoms įmonėms augti. Tiek Lietuvos, tiek pasaulio startuoliai įgijo daugiau galimybių pritraukti investicijas, tobulinti technologijas ir įsitvirtinti globaliose rinkose. Lietuvos startuoliai 2017
Apibendrinant, 2016 metai buvo startuolių proveržio laikotarpis, kuriame augimas, inovacijos ir tarptautinė plėtra leido įsitvirtinti kaip svarbiems ekonomikos varikliams.


Naudingos nuorodos:
Dermatologo vizito dažnai tenka laukti nuo vieno iki trijų mėnesių. Per tiek laiko odos ligos progresuoja, o pacientai arba nutraukia...
Įdomu, kaip istorijoje kartais viską pakeičia ne didieji karo planai ar vizijos, o paprasčiausia… baimė. Atsargumas. Kartais — šiek tiek...
Lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“ kitais metais visų įmonės padalinių darbuotojų darbo užmokesčio didinimui numato skirti 14 mln. eurų daugiau nei...
Kartais sunku patikėti, kad dabartinis premium automobilių simbolis — BMW — kažkada stovėjo ant tokio plono ledo, kad vienas netikęs...
Vilniaus rajone, Bukiškyje, statomas naujas „premium“ klasės gyvenamasis kvartalas „ROOTHAUS“. Jame iškils dvidešimt individualių namų, bus įrengtos poilsio ir sporto...
Nuo 2026 metų Lietuvoje gyvenantys ir aptarnavimo sektoriuje dirbantys užsieniečiai privalės mokėti lietuvių kalbą bent baziniu lygiu. Įstatymas numato, kad...
Gruodį „DPD Lietuva“ pristatomų siuntų skaičius išauga mažiausiai dvigubai, todėl net smulkiausios klaidos, pavyzdžiui, netikslus adresas, telefono numeris ar netinkamai...
Lietuviai per Kalėdas šiemet nori praktiškų dovanų – net 71 proc. džiaugtųsi po kalėdų eglute dovanų radę draudimą. Draudimo technologijų...
Kol dauguma verslų konkuruoja dėl vietos „Google“ paieškos rezultatuose, sparčiai auga informacijos paieška per dirbtinio intelekto (DI) įrankius. Generatyviniai DI...
Nors anksčiau populiarios dovanų pirkimo vietos buvo prekybos centrai, didieji prekybos tinklai ir pigių prekių parduotuvės, šiandien daugelis vartotojų renkasi...