Paskelbta
5 mėnesiai prieš-
By
LukasTechnologijų, taip pat ir kituose sektoriuose veikiančios organizacijos ieško naujų būdų, kaip didinti savo darbuotojų produktyvumą ir įsitraukimą, nepaaukojant jų emocinės gerovės. Jau tradiciškai, būtent Jungtinėse Amerikos Valstijose veikiančios pirmaujančios bendrovės diktuoja personalo valdymo tendencijas, pristatydamos unikalias darbo organizavimo idėjas. Viena tokių – „Pauzės diena“ (angl. „Pause day“), kurią į savo darbotvarkes įtraukia ir vis daugiau įmonių Lietuvoje, rašoma „Omnisend“ pranešime žiniasklaidai.
„Dirbame sparčiai besikeičiančioje verslo aplinkoje, todėl norisi kartais tiesiog sustoti, pailsėti ir smagiai praleisti laiką su kolegomis. „Pauzės diena“ – puiki proga artimiau susipažinti su kolegomis iš kitų padalinių ir su jais pabendrauti: tai – itin aktualu augančioms organizacijoms, priimančioms daug naujų darbuotojų. Įdomu tai, kad įmonės dažniausiai beveik atsiriboja nuo tokių dienų darbotvarkės formavimo – dauguma veiklų patikimos patiems kolektyvo nariams. Tokiu būdu prisidedama prie didesnio darbuotojų įgalinimo, o atsižvelgiant į jų pomėgius bei interesų sritis, geriau atliepiami kiekvieno poreikiai“, – sako „Omnisend“ žmogiškųjų išteklių skyriaus vadovė Justina Raškauskienė.
„Pauzės dienos“ koncepciją sukūrė populiarios internetinės prekybos platformos „Shopify“ generalinis direktorius Tobi Lütke. Šią iniciatyvą 2020 m. „Shopify“ pristatė siekiant paskatinti čia dirbančias komandas atsitraukti nuo įprasto darbo ir sutelkti dėmesį į strategiją, inovacijas bei ilgalaikį mąstymą.
Per „Pauzės dieną“ darbuotojų buvo paprašyta atsitraukti nuo kasdienių užduočių, tokių kaip susitikimai, el. laiškai ir terminų sekimas, taip suteikiant erdvės ir laiko apmąstymams bei darbui su naujomis idėjomis ar projektais, kurie galėtų paskatinti įmonės augimą ateityje. Ši koncepcija gimė iš noro paskatinti kūrybiškumą ir emocinį gerbūvį.
Didina produktyvumą, stiprina tarpusavio ryšius
J. Raškauskienė pabrėžia, kad dalis įmonių įsivaizduoja jau seniai taikančios tokią praktiką – dienai ar kelioms valandoms atitraukdamos darbuotojus nuo įprastų darbų. Vis dėlto, ne visada tokius veiksmus galima laikyti „pauzės diena“.
„Kai kada įprastus ataskaitinius ar kitus susirinkimus, taip pat kitas veiklas bandoma „pakišti“ po neformaliomis veiklomis. Tačiau tikroji „pauzės dienos“ koncepcija siejasi su atitraukimu nuo įprastų darbinių klausimų, skatinant kūrybiškumą ir stiprinant emocinius ryšius. Metinių rezultatų, kitų klausimų pristatymai ir aptarimai tam, deja, nėra skirti“, – teigia žmogiškųjų išteklių ekspertė.
Nors daliai verslų gali atrodyti, kad net ir atsitraukimas vienai dienai nuo įprastos veiklos gali būti brangus, pašnekovės teigimu, „pauzės dienos“ gali reikšmingai prisidėti prie darbuotojų emocinės gerovės.
„Kartais el. laiškai, intranetas ir kita standartinė komunikacija nepasiekia visų darbuotojų. Todėl „pauzės dienos“ tampa puikia ir patrauklia priemone pristatyti organizacijai svarbias naujoves. Be to, tokios iniciatyvos prisideda ir prie sklandesnio bei atviresnio bendradarbiavimo tarp skirtingų komandų. Galiausiai, vienos dienos stabtelėjimas negalvojant apie darbo problemas leidžia darbuotojams tiek atsipūsti nuo intensyvaus tempo, tiek ir pagerinti savo emocinę būklę“, – sako „Omnisend“ žmogiškųjų išteklių skyriaus vadovė J. Raškauskienė.
„Omnisend“ yra vienas nedaugelio startuolių Lietuvoje, sėkmingai veikiančių be išorinių investicijų. Šiemet tarptautinis verslo leidinys „Financial Times“ tarp sparčiausiai augančių Europos įmonių įtraukė ir „Omnisend“. Startuoliui tai – jau trečias kartas, kai sulaukiama tarptautinio pripažinimo reitinge, vertinančiame finansinius duomenis.
Tarptautinę el. pašto ir SMS rinkodaros platformą verslams vykstančioje Lietuvos įmonėje iš viso dirba daugiau nei 220 žmonių. „Omnisend“ biurai įsikūrę Vilniuje ir Kaune, taip pat Čarlstone (JAV, Pietų Karolina).
Steigiama organizacija „Švietimas numeris vienas“: tikslas – Lietuva švietimo lyderė Europoje
Pavasaris žadina ne tik gamtą, bet ir pinigines: kovo 8-ąją pirkėjai šluoja el. parduotuves
Daugiakanalės rinkodaros sprendimai automobilių dalims – ne tik parduoda, bet ir saugo aplinką
Užtenka vos dienos: technologijų bendrovės atranda netikėtų būdų vartotojų patirčiai pagerinti
B2B marketingo ateitis 2025 m.: kokie pokyčiai laukia ir kaip jiems pasiruošti?
Valentino diena – auksinė verslo galimybė, kurią daugelis vis dar praleidžia
Rytis Laurinavičius. Norite uždirbti daugiau? Investuokime į švietimą!
Tyrimas atskleidžia: pernai iš el. prekybos Lietuvos prekių ženklai uždirbo 110 mln. eurų
Kokios skaitmeninio marketingo tendencijos dominuos 2025 metais?
Tarptautinė telematikos sprendimų lyderė „Gurtam“, su pagrindine būstine Vilniuje, rinkoje yra daugiau nei 20 metų ir visą šį laiką žmonės,...
„Novaturo“ grupė, dar šią savaitę pranešusi apie planus pritraukti strateginį partnerį veiklos plėtrai, praneša apie bendrovės akcininkų sudarytą sandorį su...
Visuomenės nuomonės apklausa atskleidė, jog vienas iš dešimties vairuotojų už metinį civilinės atsakomybės draudimo liudijimą sumoka daugiau nei 150 eurų....
Renkantis nepriklausomą elektros tiekėją, vartotojai vis dažniau vertina ne tik kainą, bet ir papildomas paslaugas. Klientų aptarnavimo kokybė, paslaugų lankstumas...
Vis dar besitęsiantis darganotas ir permainingas periodas lėmė didelį sergamumą, o praėję metai taip pat išsiskyrė itin gausiu sergančiųjų skaičiumi....
Gyvenant iššūkių ir pokyčių pilname pasaulyje ypač svarbu stiprinti psichologinį vaikų atsparumą, kad jie galėtų atlaikyti užklupusius sunkumus. Psichologai atkreipia...
Apgaulės schemoms tobulėjant ir daug Lietuvos žmonių tampant nuotolinių sukčių aukomis, būtina didinti budrumą apsiperkant internetu. Viena tokių el. parduotuvių...