Paskelbta
2 metai prieš-
Trečiadienį, spalio 18 d., Vilniuje vyko skaitmeninės komunikacijos ir rinkodaros konferencija „Full digital“. Per konferenciją buvo galima išgirsti 25 pranešimus įvairiomis marketingo specialistams aktualios temomis. Į ją susirinko apie 800 marketingo ir komunikacijos profesionalų.
„Per konferenciją kvietėme diskutuoti apie skaitmeninę rinkodarą ir artimiausias jos tendencijas. Taip pat dalyviai galėjo išgirsti pranešimų apie naujausias technologijas, turinio kūrimą iš pačių influencerių lūpų, pakvietėme ir didžiųjų naujienų portalų atstovus. Kėlėme pagrindinį tikslą – pateikti praktiškai kiekvieno marketingo srityje dirbančio specialisto kasdienėje veikloje pritaikomų idėjų“, – sako vienas iš „Full digital“ organizatorių, agentūrų „Havas Creative“ ir „SOMA Agency“ vadovas Arijus Žakas.
Konferencijoje pranešimą skaičiusi Simona Vilkaitė-Marcinkevičė, „Meta“ kūrybos vadovė, akcentavo, kad reikėtų pasikliauti algoritmais, kad suvoktume, kurie veiksmai tikrai veikia. Ji kalbėjo apie personalizuotų, konkrečiam vartotojui asmeniškai svarbių sprendimų svarbą. Ji pabrėžė, kad nėra vienos idėjos, kuri tiktų visiems, todėl svarbu turėti diversifikuotą strategiją.
Marketingo specialistams A. Žakas akcentavo, kad rinkodaros planas, kurio laikomasi aklai, neturi prasmės ir daugiau dėmesio reikėtų skirti planavimui. Tai yra nuolat reaguoti į rinkoje vykstančius pokyčius ir atsižvelgiant į juos koreguoti planą.
„Havas Digital Kyiv“ vykdantysis direktorius Denys Lohvynenko pristatė, kokie išplėstinės realybės įrankiai jau naudojami ir kaip jie paveiks rinkodaros sritį, kaip prekių ženklai juos įtraukia į savo kampanijas ir kaip XR technologijos padeda diferencijuoti vartotojų patirtis bei mažinti kaštus.
Pranešėjai daug dėmesio skyrė medijos kanalų paieškai ir jų deriniui, skaitmenizacijos svarbai, technologijų įtakai marketingo sprendimams. Buvo akcentuojama ir komunikacijos svarba, asmeninio žurnalistų bei komunikacijos specialistų santykio vertė.
Viena ryškiausių Lietuvos influencerių Ieva Mackevičienė atskleidė, kad konferencijoje dalyvavo pirmą kartą. Ji papasakojo, kaip atrodo turinio kūrėjo kasdienybė ir su kokiais iššūkiais susiduria prekių ženklai, ketindami pasinaudoti influencerių paslaugomis.
Jonas Valatkevičius, „Havas Creative“ kūrybos vadovas, konferencijos dalyviams pristatė patirtis su skaitmeninio draugo programėle ir atskleidė, kad dirbtiniam intelektui yra gerokai lengviau simuliuoti emocijas ir tarpusavio ryšį, nei atlikti loginius funkcinius veiksmus.
„Džiaugiamės, kad ir šiais metais išlaikėme dinamišką konferencijos formatą, suteikėme galimybę išgirsti tiek daug koncentruotų pranešimų. Tikime, kad renginio dalyviai išsinešė praktinių idėjų, kurias galės pritaikydami kurdami kitų metų rinkodaros planus“, – kalba A. Žakas.
Pasak organizatorių, matydami didžiulį marketingo bendruomenės susidomėjimą, kitų metų konferencijoje jie vėl ieškos aktualiausių temų ir sieks dalintis naujausiomis tendencijomis rinkodaros srityje.
Konferencijoje pranešimus skaitė ir „Metų CMO“ Giedrė Vilkė, „Cgates“ marketingo vadovė Dovilė Filmanavičiūtė, agentūrų „Havas Creative“ ir SOMA vadovas Arijus Žakas, lietuviško startuolio, kibernetinio saugumo bendrovės „Surfshark“ rinkodaros vadovas Regimantas Urbanas, „Deals on wheels“ vadovas Laurynas Boguševičius, politologas Linas Kojala.
Pokyčiai „Instagram“: nuo šiol tik populiarūs vaizdo įrašai pasižymės aukštesne vaizdo kokybe
Griežtesni saugumo reikalavimai „Instagram“: tėvai matys, kas bando susisiekti su jų vaiku
Kam tas „epsas“, „live‘as“ su 15 žiūrovų ir kaip namuose pasisodinti Bulvių: „Iki“ pradeda naują žaismingai informatyvią kampaniją, skirtą senjorams
„Facebook“ įkūrėjas išmaniuosius akinius nori „uždėti“ milijonams žmonių: kiek realaus pagrindo turi jo vizija?
Dirbtinis intelektas, nuo kurio nepasislėpsime: į „Facebook“ ir „Instagram“ atkeliauja neišjungiamas „Meta AI“ asistentas
Atskleista masiškiausios sukčiavimo atakos Baltijos šalyse maskuotės schema, leidusi nusikaltėliams išvengti blokavimo
Magišką vietą Lietuvoje pirmą kartą aplankiusi Ieva Mackevičienė: „Čia tikrai gyvena Kalėdos“
JAV prokurorai „Instagram“ nutempė į teismą: turės prisiimti atsakomybę už sąmoningai žalojamus vaikus
Masiškiausia dezinformacinė sukčių ataka Lietuvoje – suvilioti bandė daugiau kaip 7,5 mln. kartų
Daugelis esame pratę saugoti savo pinigus nuo sukčių internete, tačiau ne kiekvienas susimąstome, kad apsaugos nuo apgavikų reikia ir mūsų...
Geidžiamiausias, geriausias, TOP darbdavys – tai tik dalis titulų, kuriais didžiuojasi bendrovės. Tačiau šiandien jau nestebina situacija, kai dvi ar...
Suvieniję per daugiau nei 30 metų sukauptą patirtį ir žinias, „Avitela“ bei „Elektromarkt“ žengia į naują veiklos etapą ir tampa...
Avionikos startuolis „WeSky“ sulaukė dar vienos rizikos kapitalo fondo „Coinvest Capital“ ir verslo angelų investicijos, kurios lėšas skirs prekės ženklo...
Po žiemos pertraukos į eismą sugrįžę dviratininkai, paspirtukininkai ir motociklininkai sukuria visai kitokią dinamiką keliuose, išauga nelaimingų atsitikimų rizika. Todėl...
Norėdami greičiau įgyvendinti savo finansinius tikslus ar įgyti daugiau finansinės laisvės, galime ieškoti būdų, kaip gauti papildomų pajamų. „Luminor“ banko...
Nuomojantis būstą vienas svarbiausių kriterijų paprastai būna nuomos kaina, tačiau ekspertai pastebi, kad svarbu atkreipti dėmesį ir į kitus ne...
Beveik pusė lietuvių (47 proc.) pritaria, kad elektriniai automobiliai prisideda prie gamtos saugojimo ir anglies dvideginio išmetimo mažinimo. Tai daug...
Kasmet Lietuvos keliuose fiksuojama daugybė eismo įvykių, kurių priežastis – prastos būklės ar netinkamai sezonui parinktos padangos. Specialistų teigimu, tokios...