Sekite naujienas

Verslas

Juokingos kainos lapkritį „Maximos“ pirkėjams padėjo sutaupyti per 5 mln. eurų

Paskelbta

-

Pusė prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvėse apsilankiusių pirkėjų pasinaudojo lapkričio „Anekdotas, o ne kaina“ pasiūlymais ir sutaupė daugiau kaip 5 mln. eurų. Pirkėjai masiškai pirko limonadą, traškučius ir greito paruošimo makaronus, o kai kurių prekių pardavimai šoktelėjo keliolika kartų.

Skaičiuojama, kad lapkričio mėnesį, pasinaudoję programos „Anekdotas, o ne kaina“ pasiūlymais, prekybos tinklo „Maxima“ klientai sutaupė daugiau nei 5 mln. eurų. Pirkėjai aktyviai naudojosi 50 proc. siekiančiomis nuolaidomis, o mėnesio hitu tapo greito paruošimo makaronai „Reeva“. Iš perkamiausiųjų sąrašo topų nepasitraukia ir mineralinis vanduo „Vytautas“ – lapkritį šios prekės parduota 11 kartų daugiau nei įprastai tokiu metu.

Prekybos tinklo duomenimis, daugiau kaip pusė visų besilankančių tinklo parduotuvėse klientų įsigijo pasiūlymo „Anekdotas, o ne kaina“ prekių, daugelis jų populiarias ir itin pigias prekes pirko po kelias – skaičiuojama, kad „Reeva“ greito paruošimo makaronų kiekvienas vidutiniškai įsigijo po 6 vienetus, vaisvandenių „Pepsi“ – po 5 vienetus, o lietuviško mineralinio vandens „Vytautas“ kiekvienas pirko maždaug po 3 butelius.

„Jau ne pirmą mėnesį pastebime, kad lietuviai labai mėgsta „Vytautą“, todėl ir toliau pasiūlysime pirkėjams jo įsigyti už juokingai mažą kainą. Beveik visus metus klientams užtikrinome mažiausias kainas ir neketiname sustoti – toliau kas mėnesį pateiksime itin mažos kainos pasiūlymų mūsų pirkėjų mėgstamų prekės ženklų prekėms, kurių daugelį galima įsigyti su 50 proc. nuolaida ir daugiau“, – teigia prekybos tinklo „Maxima“ Komunikacijos ir korporatyvinių reikalų departamento direktorė Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė.

Kalėdinį mėnesį – perpus pigiau stalo žaidimai, marinuoti viščiukai ir kepinių priedai

Jau pirmomis gruodžio dienomis pasiruošimas Kalėdoms įgauna pagreitį – dėliojame šventinius meniu, ieškome naujų ir originalių receptų, kuriais nustebintume artimuosius. Kad lengvėtų pasiruošimas, o ne piniginė, gruodį „Anekdotas, o ne kaina“ pasiūlyme rikiuojasi šventiniai pyragai, kepinių priedai, gazuoti gėrimai ir kiti šventiniam stalui tinkantys produktai. Ieškantiems dovanų ar vakaro pramogų sau – stalo žaidimai perpus pigiau.

„Žinome, kad prieš Kalėdas žmonėms yra labai svarbu apsipirkti neišlaidaujant, todėl pasiūlymui atrinkome tas prekes, kurios padės šventėms pasiruošti už žymiai mažesnę kainą“, – I. Trakimaitė-Šeškuvienė.

Ketvirtąjį pasiūlymo „Anekdotas, o ne kaina“ mėnesį visose „Maxima“ parduotuvėse pirkėjai gali kur kas pigiau nei įprastai įsigyti mėsos gaminių, šventinių pyragų „Panettone“, kavos „Pellini“, kavos kapsulių, gazuotų gėrimų „Pepsi“, kačių ėdalo ir skanėstų, bulvių traškučių „Lay‘s“ ir dar daug kitų ne greito vartojimo prekių. 50 proc. nuolaida galios „Dr. Oetker“ kepinių ir desertų priedams, 40 proc. – „Arimex“ džiovintiems vaisiams, riešutams ir valgomosioms sėkloms. O visiems stalo žaidimams taikoma net 50 proc. nuolaida.

Ypatingos kainos pasiūlymų su „Ačiū“ lojalumo kortele metu klientai kur kas pigiau nei įprastai gali įsigyti tokių populiarių užsienio prekės ženklų kaip „Heinz“, „Pampers“, „Pellini“ produktų, o taip pat ir jau pamėgtų lietuviškų – mineralinio vandens „Vytautas“, „Biovela“ mėsos gaminių ar „Beatos virtuvės“ sumuštinių duonos.

Naujienos

Verslas10 val prieš

Tvarią gamybą skatins naujos finansavimo galimybės atsinaujinantiems energijos ištekliams ir pramonės dekarbonizacijai

Inovacijų agentūros renginyje pristatytos finansavimo priemonės, kurios padės įmonėms pereiti prie tvaresnės gamybos bei taupyti energiją. Ekonomikos ir inovacijų ministerija...

Verslas1 d. prieš

Lietuvos oro uostai 10 metų kartu: įspūdingiausi dešimtmečio plėtros projektai

Prieš dešimtmetį įvykęs Vilniaus, Kauno ir Palangos oro uostų sujungimas buvo tarsi Lietuvos aviacijos pakilimas naujam skrydžiui. Dešimtmetį skaičiuojanti Lietuvos...

Startuoliai1 d. prieš

TOP 7 didžiausios Lietuvos startuolių pritrauktos investicijos šiemet

Lietuvos startuoliai per pirmąjį šių metų pusmetį jau pritraukė 32 mln. eurų investicijų – vidutinė vienos investicijos suma siekia 1,87...

Verslas1 d. prieš

Inovacijų agentūra prisidės prie personalizuotos medicinos sektoriaus vystymo Europoje

Inovacijų agentūra kartu su 24 partneriais dešimtyje šalių skatins personalizuotos medicinos sektoriaus Europoje vystymąsi. Dalyvaudama PRECISEU (angl. Personalised Medicine Empowerment...

Dirbtinis intelektas2 d. prieš

„Telia“ – tarp pirmųjų išbandžiusiųjų „Microsoft 365 Copilot“: pirminį susižavėjimą DI asistentu keitė praktiškos išvados

Daugeliui organizacijų dar tik domintis „Microsoft“ dirbtinio intelekto (DI) įrankiais, „Telia“ jau spėjo juos pritaikyti savo veikloje ir įvertinti jų...

Verslo Vikingai

Technologijos3 mėnesiai prieš

Kriptovaliutų mokėjimų surinkimo paslaugos verslams: teisinių iššūkių rinkoje daug, bet požiūris vis pozityvesnis

Apie kriptovaliutų mokėjimus tikrai esate girdėję, o tai šiandien ypač aktyviai naudojama ir verslo sektoriuje. Įmonės „CoinGate” bendraįkūrėjas ​​Dmitrijus Borisenka...

Verslo vikingai4 mėnesiai prieš

Sėkmingą šakočių ir autentiškų gardėsių verslą įkūrusi Sandra atskleidžia: „Versle galima suklysti, galima padaryti daug klaidų, bet nepavyksta tik tiems, kurie nebando.”

Visą gyvenimą meilę maistui ir įvairių skanumynų gaminimui jautusi Sandra Riepšienė, prieš 13 metų nusprendė pabandyti įgyvendinti svajonę ir kartu...

Dirbtinis intelektas4 mėnesiai prieš

Generatyvinis dirbtinis intelektas: pagalba ar grėsmė visuomenei?

Įvairūs  dirbtinio intelekto įrankiai šiandien vis aktyviau naudojami įvairių organizacijų ir specialistų, siekiant pagreitinti, efektyvinti įvairius darbo procesus. Visgi, netrūksta ...

Verslo vikingai5 mėnesiai prieš

NordLayer paslauga: kas tai ir kuo naudinga šiandien kiekvienam verslui?

Globaliame verslo pasaulyje, vienas iš svarbiausių uždavinių yra suvaldyti saugumą ir galimas kibernetinių atakų rizikas, kurios gali padaryti neišmatuojamos žalos...

Verslo vikingai6 mėnesiai prieš

„Linkedist” agentūros įkūrėja Kotryna Kurt: apie verslo pradžią, iššūkius ir tai, kodėl kiekviena įmonė privalo būti linkedin platformoje

Dar gyvendama Danijoje, jauna marketingo specialistė Kotryna Kurt atrado tuo metu sparčiai populiarėjančią Linkedin platformą. Tuo metu tai padėjo jai...

Visos teisės saugomos.© 2015-2023 | Kopijuoti draudžiama |