Paskelbta
7 mėnesiai prieš-
Pastaraisiais metais stebint aktyvius vartotojų įpročių pokyčius, prie jų teko prisitaikyti ir verslui. Sparti technologijų pažanga, besikeičiantys vartotojų lūkesčiai ir naujos gyvenimo būdo tendencijos lėmė, kad šiuo metu verslai savo klientams nori pasiūlyti paslaugas pačiu patogiausiu būdu, todėl itin išpopuliarėjo mobiliosios programėlės. Jos tapo neatsiejama kasdien naudojama priemone, vartotojui suteikiančia išskirtines naudas.
Be mobiliųjų programėlių – nė dienos
Mobiliosios programėlės sėkmingai išpopuliarėjo dėl kelių priežasčių – jos yra patogios, kuriamos taikant personalizuotus algoritmus, veikia itin greitai ir suteikia galimybę naudotis išskirtinėmis lojalumo programomis ir nuolaidomis. Programinės įrangos bendrovės „Bryj“ šiemet atliktos apklausos duomenimis, vidutiniškai telefone žmonės turi įsidiegę po 10-30 programėlių, o kiekvieną dieną daugiau nei pusė apklaustųjų reguliariai naudojasi 5-10 mobiliųjų programėlių.
Apklausoje išryškėjo ir tai, kad didžioji dalis (68 proc.) apklaustųjų nurodė, kad pagrindinis motyvas atsisiųsti programėles yra laiko taupymas.
Įprotis pasinaudoti paslaugomis čia ir dabar
Nepriklausomo elektros energijos tiekėjo „Elektrum Lietuva“ EV produktų vystymo vadovė Laura Doraitė-Gudavičienė teigia, jog stebint vartotojų įpročius matomas ryškus klientų lūkestis paslaugas gauti greitai ir patogiai, todėl verslai vis dažniau teikia pirmenybę perkelti didžiąją dalį teikiamų paslaugų į mobiliąsias programėles.
„Anksčiau, išpopuliarėjus įprastoms skaitmeninėms paslaugoms, buvo stebimas vartotojų noras prekes ar paslaugas užsisakyti ar gauti net neišėjus iš namų. Šiuo metu verslai prisitaikė taip, kad vartotojas užsakymus ar mokėjimus galėtų atlikti mobiliojoje programėlėje vos keliais paspaudimais. Pavyzdžiui, net ir degalinėje už įsipiltus degalus galime atsiskaityti mobiliąja programėle – nebereikia eiti į kasą ir laukti eilėje, lygiai taip pat ir įkraunant elektromobilį vartotojai patogiai gali atsiskaityti telefonu“, – pastebi bendrovės atstovė.
Pašnekovės teigimu, mobiliųjų programėlių teikiamų naudų spektras itin platus – čia ne tik galima atsiskaityti už suteiktas paslaugas, matyti svarbiausią informaciją, naudotis paslaugų žemėlapiais ar prireikus paslaugas rezervuoti, bet ir dalyvauti lojalumo programose.
Elektromobilių vairuotojams – specialios mobiliosios programėlės
L. Doraitės-Gudavičienės teigimu, elektromobilių vairuotojams itin svarbu informaciją apie įkrovimo stoteles rasti greitai ir patogiai, todėl funkcionali ir aiškios struktūros mobilioji programėlė – privaloma kiekvienam įkrovimo stotelių vystytojui.
„Stebime tendenciją, kai plėsdami įkrovimo tinklą operatoriai taip pat ieško būdų kaip pagerinti vartotojų patirtį ir taip sukurti papildomą vertę savo klientams. Nors svarbiausios funkcijos šiose programėlėse yra lengvas apmokėjimas už suteiktas paslaugas ar patogus žemėlapis bei kita įkrovimo stotelių informacija, ateityje vis daugiau operatorių pristatys sprendimus, orientuotus į ilgalaikę naudą vartotojui – specialias lojalumo programas ar išskirtinius pasiūlymus lojaliems klientams“, – prognozuoja L. Doraitė-Gudavičienė.
Pašnekovė šiuos sprendimus prilygina prekybos centrų programėlėms, kurios neabejotinai jau yra tapusios ir tiesioginės komunikacijos su klientais kanalu, leidžiančiu bendrovėms geriau pažinti savo klientus ir personalizuoti jų vartojimo patirtį.
Dvejus metus Lietuvoje veikiančioje „Elektrum Drive“ programėlėje šiemet yra fiksuojamas itin spartus naudotojų augimas – jų skaičius išaugo beveik 20 kartų lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai. Mobiliąją programėlę iš viso yra įsidiegę jau 11,5 tūkst. vartotojų Baltijos šalyse, o nuo metų pradžios naudodami ją Lietuvoje įsikrovė 5 tūkst. elektromobilių.
Bendrovės atstovės teigimu, jau šiandien galvojama apie programėlės funkcionalumus, kurie ne tik užtikrintų geriausią naudotojo patirtį, bet ir suteiktų elektromobilių vairuotojams papildomų galimybių ir naudų.
Verslas, esantis garantiniame tiekime, už elektros energiją permoka iki 10 proc.
„Elektrum Lietuva“: kovą didmeninės elektros energijos kainos Lietuvoje mažėjo 40 proc.
Pokyčiai „Elektrum Lietuva“ vadovybėje – Martynas Giga palieka bendrovę
Prasideda lauko darbų sezonas: ekspertai dalinasi, kokie įrankiai ne tik gražins aplinką, bet ir taupys pinigus
Vis daugiau gyventojų mažina kainą už elektrą: ypač svarbu esantiems garantiniame tiekime
„Elektrum Lietuva“: perpus sumažėjusi vėjo energijos gamyba dvigubai išaugino elektros kainas
Renkantis buitinę techniką svarbiau energetinė klasė ar kaina?
„Elektrum Lietuva“: vėjuoti ir saulėti orai net 62 proc. mažino elektros energijos kainas
Renkantis elektros tiekėją, atsižvelgia ne tik į kainą: vartotojams svarbu gauti ir šias paslaugas
Ar žinojote, kad dalis žmonių eidami gatve virš jūsų galvos mato plaukiojančią gyvybės juostą, o prekybos centre dėdami vaisius įsivaizduoja...
Šiuo metu su dirbtiniu intelektu (DI) susiduriame vis dažniau. Apsipirkdami internetu, bendraudami ir net registruodamiesi į valstybines įstaigas, susiduriame su...
Baltijos šalių kelionių organizatorius „Novaturas“ praneša apie pasirašytą sutartį, pagal kurią bendrovė įgyvendina pirmąjį sandorio su strateginiu investuotoju etapą: 23,2...
Per pastaruosius kelerius metus sparčiai vystantis 5G ir kitiems mobiliojo ryšio tinklams, daugelis vartotojų Lietuvoje vis dar negali išnaudoti viso...
Pavasarį laukiniai gyvūnai tampa aktyvesni – prasidėjus rujos laikotarpiui, jų migracija per kelius gerokai suintensyvėja. Aplinkos apsaugos departamento (AAD) duomenimis,...
Absoliuti dauguma šalies gyventojų teigia kelyje susiduriantys su pavojingu kitų vairuotojų elgesiu. Deja, gatvėje matydami agresyviai, pavojingai manevruojančius ar apsvaigusius...
Apie tirpiąją kavą vis dar sklando įvairių mitų. Vis dėlto juos lengva paneigti, kai geriau supranti esminius dalykus: pavyzdžiui, kaip...
Dirbtinis intelektas, nuotolinis darbas ir kintantys lūkesčiai darbuotojams – darbo rinka šiandien keičiasi greičiau nei bet kada anksčiau. Todėl profesinis...