Paskelbta
3 metai prieš-
Prasminga komunikacija šiandien yra viena dažniausiai girdimų frazių rinkodaros sektoriuje – prasmės ieško ir prekių ženklai, ir vartotojai. Žiniasklaidos planavimo agentūros „Havas Media“ vadovas pastebi, kad rasti visoms šalims prasmingą ryšį gali padėti veiksmų auditas ir teisingai pasirinkta partnerystė.
Partnerystės forma pasikeitė
Pastarieji keli metai verslui, visuomenei ir valstybei buvo savotiško virsmo ir vertybinės skalės pokyčių metai. Vertės kūrimas ir komunikacijos prasmės paieškos tapo svarbiausiu uždaviniu ir, ne retai, iššūkių prekių ženklams. Ypač tiems, kurie ieško rėmimo partnerio.
Andrius Barakūnas, „Havas Media“ vadovas, įsitikinęs, kad rėmimo ieškantys prekių ženklai pirmiausiai turėtų rinktis tokius komunikacijos partnerius, kurie šią sritį gerai išmano. Taip agentūra padės išvengti rizikos tapti dar vienu „triukšmautoju“, pasirinkusiu jokios vertės nekuriantį parnerį.
„Svarbu konsultuoti verslą ir padėti jam suprasti, kaip išvystyti partnerystes, kokius kanalus pasirinkti, kokias vertes gauti, kaip kurti prasmingą santykį su žmonėmis. Prasmingas rėmimas yra vienas iš esminių partnerysčių principų, kuriuo mes vadovaujamės – remiame iniciatyvas, organizacijas, verslus, kurie yra mums, kaip visuomenei, svarbūs ir reikšmingi“, – teigia jis.
Prieš metus tarptautinio komunikacijos tinklo „Havas“ atliktas tyrimas „Meaningful Brands“ (liet. Prasimingi prekių ženklai) atskleidė, kad Lietuvos vartotojams nerūpėtų, jei išnyktų 85 proc. šiandien veikiančių prekių ženklų.
Panašiai auganti globali tendencija verčia ieškoti naujų būdų kaip stiprinti verslo įvaizdį, ieškoti partnerių, suprantančių įmonės poreikius, puoselėjamas vertybes ir juos paversti unikaliomis strategijomis, kurias pastebėtų vartotojai.
Tokios tendencijos keičia ir partnerystės formą. Dabar, kitaip nei anksčiau, pagrindinis rėmėjo fokusas nėra sutelktas tik į logotipo matomumą. Tiek rėmėjui, tiek ir remiamam verslui yra svarbu kurti ryšį su vartotoju.
Visiems naudingas bendradarbiavimas
„Meaningful Brands“ tyrimas atskleidė ir tai, kad vartotojai ir visuomenė iš prekių ženklų tikisi ilgalaikės pridėtinės vertės.
„Vartotojams rūpi, kaip verslas tęsi pažadus, įsitraukia į bendruomenei aktualias ir prekių ženklui artimas iniciatyvas. Prekių ženklo patikimumas, atsirandantis ir per įvairias partnerystes, yra svarbus veiklos atributas – jis padeda verslui sukurti ir prasmingus ryšius su vartotoju“, – sako A. Barakūnas.
Tyrimas išryškino svarbiausią šių dienų tendenciją – verslo požiūris į rėmimus turi keistis. Tai reiškia, kad verslai turi ieškoti visoms pusėms prasmingos partnerystės, o ne suteikti finansinę paramą.
Verslui partnerystė padeda didinti vardo žinomumą, kurti prasmingus ryšius su vartotoju, o paramos teikėjas gauna didesnes galimybes įgyvendinti savo viziją. Tuo tarpu vartotojas naudą pajaučia per geresnę produkto ar paslaugos kokybę.
Prasminga partnerystė padeda išsiskirti iš minios
Renkantis potencialų partnerį sėkmingam bendradarbiavimui svarbu įsivertint, ar abiejų šalių vizija ir vertybės sutampa bei kokią naudą šis bendradarbiavimas atneš. Tiesa, nauda ne visuomet yra vertinama tik finansiniais rodikliais – gaunama vertė turi ir kitų formų.
„Vieno recepto sėkmingai partnerystei nėra. Kuriant prasmingą turinį neužtenka kalbėti vien tik apie prekių ženklą. Reikia pažinti ir suprasti savo partnerių lūkesčius, vertybes, viziją – visa tai padeda iškomunikuoti žinutes, kurios yra artimos, aktualios ir prasmingos“, – įžvalgomis dalijasi „Havas Media“ vadovas.
Algirdas Ramaška – autorius Robertas Daskevičius
Jis pabrėžia, kad toks įsitraukimas ir pažinimas padeda naviguoti visame komunikaciniame triukšme, kuriame unikali žinutė ne tik padeda išsiskirti, bet ir kuria patikimumo jausmą, kuris padeda sustiprinti ryšį su vartotojais.
Naujų sprendimų ieško ir kultūros sektoriaus lyderiai
Barakūnas įsitikinęs, kad didžiausias agentūros įvertinimas yra partnerių pasitikėjimas ir kartu pasiekti rezultatai.
Vienas iš „Havas Media“ partnerių – savo srities lyderis, didžiausias autorinio kino festivalis Lietuvoje „Kino pavasaris“. Jau penkerius metus trunkantis bendradarbiavimas prasidėjo nuo ilgų diskusijų ir vieningos krypties nustatymo.
„Su klientu turėjome ne vieną sesiją. Jų tikslas – ne tik pasikeisti idėjomis ar suvienodinti lūkesčius, bet ir atrasti geriausią būdą padidinti išorinės komunikacijos efektyvumą“, – prisimena A. Barakūnas.
Vilniaus kino festivalio „Kino pavasaris“ direktorius Algirdas Ramaška, teigia, kad partnerystė gali reikšmingai prisidėti gerinat organizacijos veiklos rezultatus.
„Geras partneris tam tikra prasme yra vedlys, padedantis prekių ženklui susikalbėti su vartotoju. Tokios partnerystės nauda yra įvairiapusė: organizacija geriau supranta komunikacijos procesus, o vartotojas gauna aiškesnę žinutę apie kuriamą produktą“, – įsitikinęs A. Ramaška.
Prasmingas partnerystes „Havas Media“ kuria ir kitoje kultūros srityje – pradėjo bendradarbiauti su „MO muziejumi“.
Mindaugas Morkūnas – autorius Gediminas Gražys
„Partnerystė padeda atkreipti dėmesį ne tik į kitokį meno kontekstų pristatymą, bet ir į emocinį tvarumą, neformalų švietimą, naujas ateities kompetencijų vystymo metodikas bei pilietiškai svarbias iniciatyvas. Visa tai atveria platų potencialą komunikacijai bei dialogui su įvairiomis bendruomenėmis ir vertybiškai prasmingoms partnerystėms“, – sako Mindaugas Mo
rkūnas, „MO muziejaus“ vystymo vadovas.
Kitą savaitę Vilnius atsidurs Europos kino industrijos dėmesio centre
Vartotojai įvardijo savo favoritus: pasitiki žinomais lietuviškais prekių ženklais
Keliaukite kino personažų pėdomis: kultinės vietos, kurias privalote pamatyti
Keliautojų psichologiją veikia vis realistiškesnės kino juostos: atostogoms dažnai renkasi žymiausių scenų vietas
Karantinas pakeitė lietuvių pirkimo įpročius
Daugelis esame pratę saugoti savo pinigus nuo sukčių internete, tačiau ne kiekvienas susimąstome, kad apsaugos nuo apgavikų reikia ir mūsų...
Geidžiamiausias, geriausias, TOP darbdavys – tai tik dalis titulų, kuriais didžiuojasi bendrovės. Tačiau šiandien jau nestebina situacija, kai dvi ar...
Suvieniję per daugiau nei 30 metų sukauptą patirtį ir žinias, „Avitela“ bei „Elektromarkt“ žengia į naują veiklos etapą ir tampa...
Avionikos startuolis „WeSky“ sulaukė dar vienos rizikos kapitalo fondo „Coinvest Capital“ ir verslo angelų investicijos, kurios lėšas skirs prekės ženklo...
Verslo banko „OP Corporate Bank” Lietuvos filialas per pirmąjį metų ketvirtį gavo 8 mln. Eur pajamų, kurios išliko panašiame lygyje,...
Po žiemos pertraukos į eismą sugrįžę dviratininkai, paspirtukininkai ir motociklininkai sukuria visai kitokią dinamiką keliuose, išauga nelaimingų atsitikimų rizika. Todėl...
Norėdami greičiau įgyvendinti savo finansinius tikslus ar įgyti daugiau finansinės laisvės, galime ieškoti būdų, kaip gauti papildomų pajamų. „Luminor“ banko...
Nuomojantis būstą vienas svarbiausių kriterijų paprastai būna nuomos kaina, tačiau ekspertai pastebi, kad svarbu atkreipti dėmesį ir į kitus ne...
Beveik pusė lietuvių (47 proc.) pritaria, kad elektriniai automobiliai prisideda prie gamtos saugojimo ir anglies dvideginio išmetimo mažinimo. Tai daug...
Kasmet Lietuvos keliuose fiksuojama daugybė eismo įvykių, kurių priežastis – prastos būklės ar netinkamai sezonui parinktos padangos. Specialistų teigimu, tokios...