Paskelbta
6 metai prieš-
Nedidelė šiuolaikinė mįslė: ji sveria 2 gigabaitus, niekada nemiega, nejaučia šalčio ir kitų žmonių nervinei sistemai jautrių dalykų, o ilsisi tik po 4 valandas kas antrą dieną. Kas? Pirmoji virtuali „influencerė“ Lietuvoje Aili! Ji – visame pasaulyje jau nuskambėjusių garsių virtualių „influencerių“ ir modelių Lil Miquela bei Shudu Gram bičiulė. Kaip teigia Aili sukūrusio ir jai savo oficialią socialinio tinklo „Instagram“ paskyrą perleidusio prekės ženklo „Labas“ atstovė, pamažu artėja virtualių „influencerių“ banga, kurie savo „virtualumo“ dėka gali tai, kas kartais sunkiai pavyktų realiems „influenceriams“.
„Priežastis, kodėl virtualūs „influenceriai“ šiandien susilaukia tiek daug dėmesio – žmogaus galimybes viršijantis jų išskirtinumas. Žmones traukia tai, kas atrodo nežemiška ar netikra. Pavyzdžiui, virtuali „influencerė“ Shudu Gram išgarsėjo kaip tamsiausia pasaulyje moteris, kuri vėliau prisipažino, kad iš tikrųjų neegzistuoja. Tuo metu kita virtuali socialinių tinklų žvaigždė Lil Miquela buvo laikoma kompiuterinio žaidimo „The Sims“ reklama ar garsaus britų modelio priedanga, todėl susilaukė daug dėmesio. Tuo metu pirma tokia lietuviška „influencerė“ Aili yra geltoniausių pasaulyje akių savininkė ir, kas svarbiausia, kalba lietuviškai“, – sako Goda Vengrauskaitė, pirmąją Lietuvoje virtualią „influencerę“ Aili sukūrusių „Labas“ prekės ženklo ambasadorė.
Aili perėmė iki šiol egzistavusios „Labas“ paskyros socialiniame tinkle „Instagram“ vairą, todėl ji savo gyvavimą šiame tinkle pradeda su beveik 14,5 tūkst. sekėjų. Pirmoji virtuali „influencerė“ Lietuvoje domisi išmaniosiomis technologijomis, išbando naujausias programėles ir stebi bei draugiškai bendrauja su jaunąja karta. Kadangi Aili plačiajame internete yra naujokė, ji stengiasi kuo daugiau bendrauti su savo sekėjais, kad kuo daugiau visko išmoktų. Kita vertus, ši „influencerė“ artimiausiu metu ieškoti antrosios pusės neketina – jos statusas skelbia „amžinai laisva“.
„Aili kūrėme bandydami įsivaizduoti, koks būtų „Labas“ prekinis ženklas, jei tai būtų žmogus. Todėl ir jos mėgstamiausia spalva – geltona ir jai – 20 metų, nes tiek pat šiemet sukanka ir „Labas“. Taip pat tai labai geras būdas bendrauti su savo auditorija – ji nemėgsta reklaminio turinio, todėl sprendimas nekalbėti įmonės vardu, bet atiduoti visą bendravimą į sekėjams lygios „influencerės“ rankas yra patogus. Kita vertus, Aili neužsiims tiesiogine reklama, tačiau mokysis iš savo sekėjų ir bendraus su jais aktualiausiomis šiandienos temomis“, – išskiria G. Vengrauskaitė.
Susipažinti ir pasisveikinti su pirma Lietuvoje virtualia „influencere“ Aili galite @labasrodo.
Daugelis esame pratę saugoti savo pinigus nuo sukčių internete, tačiau ne kiekvienas susimąstome, kad apsaugos nuo apgavikų reikia ir mūsų...
Geidžiamiausias, geriausias, TOP darbdavys – tai tik dalis titulų, kuriais didžiuojasi bendrovės. Tačiau šiandien jau nestebina situacija, kai dvi ar...
Suvieniję per daugiau nei 30 metų sukauptą patirtį ir žinias, „Avitela“ bei „Elektromarkt“ žengia į naują veiklos etapą ir tampa...
Avionikos startuolis „WeSky“ sulaukė dar vienos rizikos kapitalo fondo „Coinvest Capital“ ir verslo angelų investicijos, kurios lėšas skirs prekės ženklo...
Po žiemos pertraukos į eismą sugrįžę dviratininkai, paspirtukininkai ir motociklininkai sukuria visai kitokią dinamiką keliuose, išauga nelaimingų atsitikimų rizika. Todėl...
Norėdami greičiau įgyvendinti savo finansinius tikslus ar įgyti daugiau finansinės laisvės, galime ieškoti būdų, kaip gauti papildomų pajamų. „Luminor“ banko...
Nuomojantis būstą vienas svarbiausių kriterijų paprastai būna nuomos kaina, tačiau ekspertai pastebi, kad svarbu atkreipti dėmesį ir į kitus ne...
Beveik pusė lietuvių (47 proc.) pritaria, kad elektriniai automobiliai prisideda prie gamtos saugojimo ir anglies dvideginio išmetimo mažinimo. Tai daug...
Kasmet Lietuvos keliuose fiksuojama daugybė eismo įvykių, kurių priežastis – prastos būklės ar netinkamai sezonui parinktos padangos. Specialistų teigimu, tokios...