Paskelbta
3 metai prieš-
Praėjusiais metais fiksavę rekordinius „Juodojo penktadienio“ išpardavimų rezultatus, elektroninės prekybos atstovai šiais metais vėl fiksuoja lūkesčius pranokstančią statistiką. Kaip rodo elektronines parduotuves Baltijos šalyse valdančios įmonės „Kesko Senukai Digital“ duomenys, užsakymų skaičius augo net 35 proc.
Rezultatai gerėjo visose Baltijos šalyse
Šių metų tendencijos rodo, kad karantino metu susiformavęs Baltijos šalių gyventojų įprotis apsipirkti internetu niekur nedingo ir dirbant fizinėms parduotuvėms.
„Lyginant „Juodojo penktadienio“ išpardavimų savaitę su analogišku laikotarpiu praėjusiais metais, visose „Senukai“ ir „1A“ elektroninėse parduotuvėse Baltijos šalyse fiksuotas 35 proc. augantis užsakymų skaičius. Ši statistika tik patvirtina, kad klientai taupo laiką bei vertina greitą ir patogų apsipirkimo procesą jiems patogiausiu metu“, – statistiką pristato Vytautas Romeika, „Kesko Senukai Digital“ direktorius Baltijos šalims.
Jo teigimu, elektroninėse parduotuvėse 13 proc. ūgtelėjo ir lankytojų skaičius. Didžiausias augimas fiksuotas „KSenukai.lv“, kur sulaukta dvigubai didesnio klientų skaičiaus nei 2020-aisiais.
„Visose elektroninėse parduotuvėse taip pat gerėjo ir konversijos rodiklis, rodantis, kokia dalis lankytojų atliko užsakymus. Šis rezultatas rodo, kad savo klientams parengėme patrauklius, jų poreikius atitinkančius pasiūlymus“, – teigia V. Romeika.
Rekordinio pirkėjų skaičiaus sulaukė ne tik savaitę trukusios „Black Friday“ akcijos, tačiau ir pirmadieninė „Cyber Monday“ išpardavimų diena. Palyginus su praėjusiais metais, pardavimai Baltijos šalyse augo daugiau nei 60 proc.
Auga perkančiųjų telefonu skaičius
Statistika rodo, kad dažniausiai Baltijos šalių pirkėjai rinkosi prekių atsiėmimą paštomatuose, kuriuose užsakymus gali atsiimti jiems patogiausiu metu. Nedaug nuo šio prekių pristatymo būdo atsiliko prekių atsiėmimas specialiuose atsiėmimo punktuose bei kurjerio paslaugos.
Tam, kad pirkėjus užsakymai pasiektų greičiau, įmonė jau vasarą atidarė modernų logistikos centrą.
„Šiais metais iš anksto pradėjome ruoštis šventiniam kalėdinės prekybos laikotarpiui bei Latvijoje atidarėme naują logistikos centrą. Tai leido paspartinti pirkinių komplektavimo bei jų atidavimo siuntų pristatymo tarnyboms operacijas, tad dabar Baltijos šalių pirkėjus įsigytos prekės pasiekia greičiau“ – kalba V. Romeika bei priduria, kad operatyviau užsakymus suruošti padeda ir „Click and Collect“ funkcionalumas, kai klientai gali užsisakyti prekes elektroninėje parduotuvėje ir per kelias valandas atsiimti pasirinktoje fizinėje „Senukų“ parduotuvėje.
Taip pat jis atkreipia dėmesį į dar vieną ryškėjančią tendenciją – augantį perkančiųjų telefonu skaičių.
„Pirkėjai nori patys nuspręsti ne tik kada atsiimti užsakymą, bet ir laisvai rinktis užsakymo pateikimo laiką. Sparčiai augantis telefonu atliktų užsakymų skaičius mus skatina nuolat reaguoti į naujus vartotojų įpročius, gerinti apsipirkimo patirtį visuose užsakymo etapuose bei prisitaikyti prie klientų naudojamų įrenginių“, – apibendrina „Kesko Senukai Digital“ atstovas.
Populiariausios – elektronikos prekės
Išpardavimų metu Baltijos šalių pirkėjai dažniausiai rinkosi išmaniuosius įrenginius, buitinę techniką, žaislus, elektrinius grožio ir sveikatingumo prietaisus.
„Ne vienerius metus stebime tendenciją, kad pirkėjai išpardavimų metu atsinaujina buities prietaisus, įsigyja kasdienybę palengvinančią elektroniką. Tad ir šiais metais nemaža dalis pirkėjų rinkosi televizorius, telefonus, robotus siurblius, žaidimų konsoles, skalbimo įrangą“, – vardija įmonės atstovas.
Taip pat dažnai į „Juodojo penktadienio“ virtualius pirkinių krepšelius buvo dedami baldai, sporto inventorius – jų pardavimai augo net 3 kartus. Žaislų, kepsninių, kosmetikos bei parfumerijos prekių buvo įsigyta 20-30 proc. daugiau nei analogišku praėjusių metų laikotarpiu.
Juodasis lapkritis: kaip išlikti saugiems internete masinių išpardavimų laikotarpiu?
Galvosūkis įmonėms: kaip stiprinti darbuotojų įsitraukimą?
Atidaryta penktoji „Senukų“ parduotuvė Vilniuje – investicijos siekia 3 mln. eurų
Lojalumo programos Baltijos šalyse: pirkėjams vis svarbiau darosi ne tik konkreti nuolaida
Kartų skirtumai darbo rinkoje – kaip įmonėms atliepti visų darbuotojų lūkesčius?
Po sėkmingos „Vienišių dienos“ Baltijos šalių prekybininkai laukia rekordinio „Juodojo penktadienio“
Kaip stiprinti pirkėjų lojalumą: pasaulinės tendencijos įgyvendinamos ir Lietuvoje
Daugelis esame pratę saugoti savo pinigus nuo sukčių internete, tačiau ne kiekvienas susimąstome, kad apsaugos nuo apgavikų reikia ir mūsų...
Geidžiamiausias, geriausias, TOP darbdavys – tai tik dalis titulų, kuriais didžiuojasi bendrovės. Tačiau šiandien jau nestebina situacija, kai dvi ar...
Suvieniję per daugiau nei 30 metų sukauptą patirtį ir žinias, „Avitela“ bei „Elektromarkt“ žengia į naują veiklos etapą ir tampa...
Avionikos startuolis „WeSky“ sulaukė dar vienos rizikos kapitalo fondo „Coinvest Capital“ ir verslo angelų investicijos, kurios lėšas skirs prekės ženklo...
Po žiemos pertraukos į eismą sugrįžę dviratininkai, paspirtukininkai ir motociklininkai sukuria visai kitokią dinamiką keliuose, išauga nelaimingų atsitikimų rizika. Todėl...
Norėdami greičiau įgyvendinti savo finansinius tikslus ar įgyti daugiau finansinės laisvės, galime ieškoti būdų, kaip gauti papildomų pajamų. „Luminor“ banko...
Nuomojantis būstą vienas svarbiausių kriterijų paprastai būna nuomos kaina, tačiau ekspertai pastebi, kad svarbu atkreipti dėmesį ir į kitus ne...
Beveik pusė lietuvių (47 proc.) pritaria, kad elektriniai automobiliai prisideda prie gamtos saugojimo ir anglies dvideginio išmetimo mažinimo. Tai daug...
Kasmet Lietuvos keliuose fiksuojama daugybė eismo įvykių, kurių priežastis – prastos būklės ar netinkamai sezonui parinktos padangos. Specialistų teigimu, tokios...