Paskelbta
2 metai prieš-
Viena pirmaujančių iškabų kompanijų Baltijos šalyse „Adfactory Group“ ir Vokietijos iškabų ir reklamos technologijų tiekėja „Marahrens Group“ 2023 m. rugpjūčio 2 d. pasirašė sutartį, pagal kurią pastaroji įsigis pagrindinį „Adfactory Group“ akcijų paketą.
Pasak Jan Mägi , „Adfactory“ įkūrėjo ir generalinio direktoriaus, sandoris yra svarbus žingsnis įmonei ir padės sukurti pridėtinę vertę „Adfactory“ klientams, darbuotojams ir tiekėjams.
„Adfactory“ ir „Marahrens“ taps strateginiais partneriais. Abiejų įmonių produktų portfeliai puikiai papildo vienas kitą, „Adfactory“ turi didelę patirtį sausumos ženklų srityje, o „Marahrens“ yra pasaulyje lyderiaujanti jūrinių ženklų tiekėja. Strateginė partnerystė suteiks abipusį žinių perdavimą ir sukurs technologinę sinergiją, kuri padidina tiek gamybos, tiek platinimo pajėgumus Šiaurės ir Baltijos šalių regione“, – aiškino Jan Mägi. Jis ir toliau eis „Adfactory Group“ valdybos pirmininko ir didžiojo akcininko pareigas.
Pasak „Marahrens Group“ vadovaujančio partnerio Jan-Christian Hashagen, „Adfactory“ stipri plėtra ir pastangos pastaraisiais metais buvo labai įspūdingi.
„Šis sandoris yra labai jaudinantis žingsnis mūsų grupei, tai yra dalis mūsų augimo planų ir mūsų siekio plėstis tiek į Šiaurės, tiek į Vakarų Europos šalis. Tikimės ir toliau augti kartu su Janu Mägi ir jo profesionalia komanda“, – aiškino Jan-Christian Hashagenas.
Užbaigus sandorį, planuojama išplėsti grupės produktų portfelį ir gamybinę bazę, nes ateinančiais metais „ Adfactory“ sieks tiek organinio, tiek įgyjamo augimo.
„Adfactory“ buvo įkurta 2009 m., jos misija – teikti visapusiškus šviečiančios reklamos sprendimus. Per pastaruosius 14 metų įmonė įsitvirtino kaip viena pirmaujančių reklamos gamintojų Baltijos šalyse, gaminanti tiek šviečiančios, tiek nešviečiančios reklamos sprendimus bei specialius baldus mažmeninei prekybai.
„Adfactory“ aptarnauja įvairias pramonės šakas ir klientus Šiaurės, Baltijos ir Vakarų Europos šalyse, o augantis eksportas šiuo metu sudaro daugiau nei 50% įmonės pajamų. Bendrovė teikė iškabų ir reklamos sprendimus įvairiems pasauliniams ir tarptautiniams prekių ženklams, įskaitant „Google“, „Lido“ , „O’learys“ , „Vapiano , ALSO, „Sportland“, „Ballzy“, „Apollo“, „Swedbank“, „Tallink“, „Infortar“, „Prisma“, „Eften Capital“ ir daugelis kitų. „Adfactory“ būstinė ir modernios patalpos yra Taline, Estijoje.
„Adfactory Group“ ir jos akcininkus konsultavo „LionCliff Capital“ ir COBALT.
Lyderiaujantis greito elektromobilių įkrovimo tinklas Baltijos šalyse „Ignitis ON“ atnaujino elektromobilių įkrovimo parką Palangoje. Šiuo metu parke veikia 10 itin...
Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba (RRT) skelbia viešą konsultaciją dėl naujų teisės aktų projektų, kuriais pertvarkomas elektroninių ryšių išteklių –...
Išvydę policijos automobilį, išmanųjį greitai nusviedėte sau ant kelių? Deja, Australijoje tokia greita reakcija jau nebeapsaugo nuo baudos. Budri dirbtinio...
Velykinis stalas be margučių tikrai neįsivaizduojamas, juk jie yra vienas svarbiausių šios pavasario šventės simbolių. Lengviausia dažyti baltus lukštus, tad...
Iki Velykų likus vos porai dienų daugelis ieško paskutinės minutės idėjų, kaip šiemet marginti kiaušinius, kad jie būtų patys tvirčiausi...
Kasmet pasaulyje pametama arba pavagiama virš 4 mln. išmaniųjų telefonų. Tai reiškia, kad kasdien, net ir švenčių dienomis, beveik 11...
Pavasaris – traumų ir nelaimingų atsitikimų metas. Pasibaigus šaltajam sezonui gyventojai, skubėdami džiaugtis pramogomis ir laisvalaikiu lauke, patiria daugiau sumušimų,...
Artėjant Velykoms, daugelis šeimų ruošiasi jaukioms akimirkoms, spalvingiems margučiams ir šventiniam šurmuliui. Tačiau šis laikotarpis ne visada yra vien džiugi...