Paskelbta
1 metai prieš-
By
LukasViena pirmaujančių iškabų kompanijų Baltijos šalyse „Adfactory Group“ ir Vokietijos iškabų ir reklamos technologijų tiekėja „Marahrens Group“ 2023 m. rugpjūčio 2 d. pasirašė sutartį, pagal kurią pastaroji įsigis pagrindinį „Adfactory Group“ akcijų paketą.
Pasak Jan Mägi , „Adfactory“ įkūrėjo ir generalinio direktoriaus, sandoris yra svarbus žingsnis įmonei ir padės sukurti pridėtinę vertę „Adfactory“ klientams, darbuotojams ir tiekėjams.
„Adfactory“ ir „Marahrens“ taps strateginiais partneriais. Abiejų įmonių produktų portfeliai puikiai papildo vienas kitą, „Adfactory“ turi didelę patirtį sausumos ženklų srityje, o „Marahrens“ yra pasaulyje lyderiaujanti jūrinių ženklų tiekėja. Strateginė partnerystė suteiks abipusį žinių perdavimą ir sukurs technologinę sinergiją, kuri padidina tiek gamybos, tiek platinimo pajėgumus Šiaurės ir Baltijos šalių regione“, – aiškino Jan Mägi. Jis ir toliau eis „Adfactory Group“ valdybos pirmininko ir didžiojo akcininko pareigas.
Pasak „Marahrens Group“ vadovaujančio partnerio Jan-Christian Hashagen, „Adfactory“ stipri plėtra ir pastangos pastaraisiais metais buvo labai įspūdingi.
„Šis sandoris yra labai jaudinantis žingsnis mūsų grupei, tai yra dalis mūsų augimo planų ir mūsų siekio plėstis tiek į Šiaurės, tiek į Vakarų Europos šalis. Tikimės ir toliau augti kartu su Janu Mägi ir jo profesionalia komanda“, – aiškino Jan-Christian Hashagenas.
Užbaigus sandorį, planuojama išplėsti grupės produktų portfelį ir gamybinę bazę, nes ateinančiais metais „ Adfactory“ sieks tiek organinio, tiek įgyjamo augimo.
„Adfactory“ buvo įkurta 2009 m., jos misija – teikti visapusiškus šviečiančios reklamos sprendimus. Per pastaruosius 14 metų įmonė įsitvirtino kaip viena pirmaujančių reklamos gamintojų Baltijos šalyse, gaminanti tiek šviečiančios, tiek nešviečiančios reklamos sprendimus bei specialius baldus mažmeninei prekybai.
„Adfactory“ aptarnauja įvairias pramonės šakas ir klientus Šiaurės, Baltijos ir Vakarų Europos šalyse, o augantis eksportas šiuo metu sudaro daugiau nei 50% įmonės pajamų. Bendrovė teikė iškabų ir reklamos sprendimus įvairiems pasauliniams ir tarptautiniams prekių ženklams, įskaitant „Google“, „Lido“ , „O’learys“ , „Vapiano , ALSO, „Sportland“, „Ballzy“, „Apollo“, „Swedbank“, „Tallink“, „Infortar“, „Prisma“, „Eften Capital“ ir daugelis kitų. „Adfactory“ būstinė ir modernios patalpos yra Taline, Estijoje.
„Adfactory Group“ ir jos akcininkus konsultavo „LionCliff Capital“ ir COBALT.
Siuntų siuntimo platformą siuskpigiau.lt ir kitus internetinės prekybos verslus vystanti „Masiva group“ įsigijo 100 proc. sutelktinio rėmimo platformos „Contribee“ akcijų....
„Tesonet“ investicijų komandos vadovė Eglė Eidimtaitė tapo pirmąja lietuve „PayPal“ klientų valdyboje (CAD). Ši valdyba buvo įkurta siekiant padėti bendrovei...
Naujoji technologija leidžia darbdaviams greičiau susitelkti į geriausiai pozicijai tinkančius darbo ieškančiuosius, supaprastindama pirminį atrankos etapą. Inovacija Lietuvos darbo rinkojeReklama...
Metams einant į pabaigą ir didžiosioms šventėms nenumaldomai artėjant, prekybos tinklas „Rimi“ tęsia savo plėtrą ir šiandien Šiauliuose atidarė 89-ąją...
„Tinder“, „Bumble“, „Hinge“, „Badoo“ ir panašios pažinčių programėlės neatsiejamos nuo šiuolaikinio pasaulio. „Mano draugė ištekėjo radusi puikų vaikiną tinderyje“, „Bumblėje...
Kalėdos – stebuklų ir dovanų metas, per kurį Lietuvoje ir į užsienį siunčiamų siuntų kiekiai išauga iki 50 proc. Tačiau,...
Iki Kalėdų likus visai nedaug laiko skubama pirkti dovanas artimiesiems. Kartais šalia kalėdinės eglutės atsiduria ir buitį gerinantys elektroniniai įrenginiai....
Kompanijai „Google“ pristačius kasmetinę „Year in Search“ apžvalgą, paaiškėjo, ko internete šiemet dažniausiai ieškojo Lietuvos gyventojai. O tarp labiausiai jiems...
Kalėdinė karštinė įgauna pagreitį – vis daugiau žmonių dovanų artimiesiems ieško tiek prekybos centruose, tiek internetinėse parduotuvėse, todėl siuntų pristatymo...