Paskelbta
1 savaitė prieš-
Bendrovė „Konfesta“, valdanti specializuotą prekybos prekių ženklą „Candy POP“, pradeda e. prekybą Suomijoje. Tai nuoseklus žingsnis į brandžią, aukšto vartojimo rinką, kur bendrovė sieks įdarbinti savo stiprybes – greitą, naujausiomis tendencijomis grįstą asortimento rotaciją ir ryškų pozicionavimą saldumynų bei užkandžių kategorijose.
„Jau kurį laiką stebime, kad tam tikrais laikotarpiais aukštyn šokteli pardavimai Estijoje. Pasirodo, tuo metu pas mus aktyviai perka atostogaujantys suomiai. Šis elgsenos signalas tapo svariu argumentu žengti į Suomiją su lokalizuotu pasiūlymu“, – sako „Candy POP“ bendraįkūrėjas ir grupės vadovas Dovydas Juškys.
Suomijos smaližiai greitai reaguoja į naujoves, o popkultūros įkvėpti skoniai turi nuolatinę paklausą. „Į naują rinką žengiame jau susipažinę su vartotojų įpročiais ir pasiruošę pakonkuruoti su čia dominuojančiais stipriais nacionaliniais prekių ženklais“, – priduria Dovydas Juškys.
Investavo į skaitmeninės plėtros platformą
Prieš žengiant į naują rinką, bendrovė į e. prekybos sprendimą investavo per 150 000 Eur – sukurta speciali platforma, skirta optimizuoti skaitmeninę plėtrą. „Nuo šiol turėsime lankstų įrankį, kuris be papildomų investicijų leis operatyviai testuoti naujas rinkas, o pasitvirtinus rezultatams – per trumpą laiką pilnai lokalizuoti visą pirkėjo patirtį: nuo turinio ir asortimento iki atsiskaitymų bei pristatymo“, – atskleidžia Dovydas Juškys. Saldumynų lyderis „Candy POP“ plečiasi
„Patirtis rodo paprastą taisyklę – lokalizuotas sprendimas visada veikia geriau, o kalba, terminija ir net navigacijos detalės tiesiogiai didina konversiją. Toks scenarijus reikalauja labai didelių investicijų, todėl nusprendėme turėti tarpinį sprendimą, kad į naujas rinkas žengtume tik visiškai užtikrinti jų potencialu“, – teigia „Candy POP“ bendraįkūrėjas ir grupės vadovas Dovydas Juškys.
Svarstoma ir apie fizinę plėtrą
Į Suomijos saldumynų rinką „Candy POP“ žengia pirmiausia per e. prekybą, tačiau neatmetamas ir fizinių tinklo parduotuvių scenarijus. Bendrovės skaičiavimais, per pirmus metus pardavimai Suomijoje galėtų pasiekti apie 5% grupės apyvartos. Paskutinė „Candy POP“ geografinė plėtra įvyko 2022 m., kai įmonė įžengė į Lenkijos rinką. Nemokamos pramogos moksleiviams! Ką Vilniaus, Klaipėdos ir Šiaulių „Akropoliai“ siūlo atostogų metu?
„Candy POP“ yra pirmaujantis specializuotas mažmeninės prekybos tinklas Baltijos šalyse, siūlantis rinktinius saldumynus, užkandžius ir gėrimus, kurių didžioji dalis atkeliauja iš JAV, Azijos ir kitų egzotinių kraštų. Įmonė valdo 34 parduotuves Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje ir Lenkijoje. 2024 m. konsoliduota „Candy POP“ įmonių grupės apyvarta siekė 22 mln. eurų. Beveik 60 „Circle K“ parduotuvių Estijoje jau prekiauja saldumynų hitais
„Candy POP“ skanėstais aprūpins per 200 „Circle K“ pardavimo vietų Baltijos šalyse: tradicijas lentynose keičia tendencijos
„Candy POP“ plečiasi: beveik 60 „Circle K“ parduotuvių Estijoje jau prekiauja saldumynų hitais
Saldumynų lyderis „Candy POP“ plečiasi – kas laukia po sutarties su „Circle K Latvija“?
Ne tik filmas – tai veidrodis finansų pasauliui Kai 2013-aisiais pasirodė „Volstryto vilkas“, daugelis žiūrovų laukė tik gero kino seanso....
Lietuvos darbo rinka išgyvena transformaciją, kurią žymi du esminiai pokyčiai: didėjantis aukštos kvalifikacijos talentų poreikis ir dirbtinio intelekto (DI) proveržis,...
Inovatyvūs technologiniai sprendimai daugelyje verslo sektorių jau tapo neatsiejama kasdienių procesų dalimi. Tai seniai nebėra išskirtinis verslo bruožas – tikrąją...
Lietuvių dirbtinio intelekto (DI) platforma „nexos.ai“, sukurta „Nord Security“ įkūrėjų komandos, pritraukė 30 mln. eurų „A serijos“ investiciją. Pagrindiniais partneriais...
Į Lietuvos gamyklas kelią jau skinasi skaitmeniniai kolegos, kuriuos išbandė ir įvertino pasaulio gamybos gigantai. Įvairiose pramonės šakose taikomi skaitmeniniai...
Paskutinį spalio sekmadienį, kartu su milijonais europiečių vėl persuksime laikrodžius. Šiandien jau retas kuris žino, tačiau du kartus per metus...
Per pirmąjį šių metų pusmetį Lietuvoje užfiksuota beveik 8 tūkst. finansinio sukčiavimo atvejų, rodo Pinigų plovimo prevencijos kompetencijų centro duomenys....
Šiandien daug diskutuojama apie mokytojo vaidmenį – ar jis yra tik žinių perteikėjas, ar bendruomenės kūrėjas? Ar mokinys turi pasyviai...
Net 65 proc. gyventojų jaučia pastaruoju metu padidėjusį nerimą ir įtampą, atskleidė naujausia bendrovės „Spinter tyrimai“ visuomenės apklausa. Įtampa ir...
Ar ryte sunkiai pakylate iš lovos, nuolat jaučiatės suirzę ir pavargę, o net menkiausia užduotis kelią didžiulį stresą? Tai perdegimo simptomai, su kuriais šiandien...