Paskelbta
2 mėnesiai prieš-
Bendrovė „Konfesta“, valdanti specializuotą prekybos prekių ženklą „Candy POP“, pradeda e. prekybą Suomijoje. Tai nuoseklus žingsnis į brandžią, aukšto vartojimo rinką, kur bendrovė sieks įdarbinti savo stiprybes – greitą, naujausiomis tendencijomis grįstą asortimento rotaciją ir ryškų pozicionavimą saldumynų bei užkandžių kategorijose.
„Jau kurį laiką stebime, kad tam tikrais laikotarpiais aukštyn šokteli pardavimai Estijoje. Pasirodo, tuo metu pas mus aktyviai perka atostogaujantys suomiai. Šis elgsenos signalas tapo svariu argumentu žengti į Suomiją su lokalizuotu pasiūlymu“, – sako „Candy POP“ bendraįkūrėjas ir grupės vadovas Dovydas Juškys.
Suomijos smaližiai greitai reaguoja į naujoves, o popkultūros įkvėpti skoniai turi nuolatinę paklausą. „Į naują rinką žengiame jau susipažinę su vartotojų įpročiais ir pasiruošę pakonkuruoti su čia dominuojančiais stipriais nacionaliniais prekių ženklais“, – priduria Dovydas Juškys.

Investavo į skaitmeninės plėtros platformą
Prieš žengiant į naują rinką, bendrovė į e. prekybos sprendimą investavo per 150 000 Eur – sukurta speciali platforma, skirta optimizuoti skaitmeninę plėtrą. „Nuo šiol turėsime lankstų įrankį, kuris be papildomų investicijų leis operatyviai testuoti naujas rinkas, o pasitvirtinus rezultatams – per trumpą laiką pilnai lokalizuoti visą pirkėjo patirtį: nuo turinio ir asortimento iki atsiskaitymų bei pristatymo“, – atskleidžia Dovydas Juškys. Saldumynų lyderis „Candy POP“ plečiasi
„Patirtis rodo paprastą taisyklę – lokalizuotas sprendimas visada veikia geriau, o kalba, terminija ir net navigacijos detalės tiesiogiai didina konversiją. Toks scenarijus reikalauja labai didelių investicijų, todėl nusprendėme turėti tarpinį sprendimą, kad į naujas rinkas žengtume tik visiškai užtikrinti jų potencialu“, – teigia „Candy POP“ bendraįkūrėjas ir grupės vadovas Dovydas Juškys.
Svarstoma ir apie fizinę plėtrą
Į Suomijos saldumynų rinką „Candy POP“ žengia pirmiausia per e. prekybą, tačiau neatmetamas ir fizinių tinklo parduotuvių scenarijus. Bendrovės skaičiavimais, per pirmus metus pardavimai Suomijoje galėtų pasiekti apie 5% grupės apyvartos. Paskutinė „Candy POP“ geografinė plėtra įvyko 2022 m., kai įmonė įžengė į Lenkijos rinką. Nemokamos pramogos moksleiviams! Ką Vilniaus, Klaipėdos ir Šiaulių „Akropoliai“ siūlo atostogų metu?
„Candy POP“ yra pirmaujantis specializuotas mažmeninės prekybos tinklas Baltijos šalyse, siūlantis rinktinius saldumynus, užkandžius ir gėrimus, kurių didžioji dalis atkeliauja iš JAV, Azijos ir kitų egzotinių kraštų. Įmonė valdo 34 parduotuves Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje ir Lenkijoje. 2024 m. konsoliduota „Candy POP“ įmonių grupės apyvarta siekė 22 mln. eurų. Beveik 60 „Circle K“ parduotuvių Estijoje jau prekiauja saldumynų hitais
„Candy POP“ įsigijo Latvijos parduotuvių tinklą „Snackoland“
„Candy POP“ skanėstais aprūpins per 200 „Circle K“ pardavimo vietų Baltijos šalyse: tradicijas lentynose keičia tendencijos
„Candy POP“ plečiasi: beveik 60 „Circle K“ parduotuvių Estijoje jau prekiauja saldumynų hitais
Saldumynų lyderis „Candy POP“ plečiasi – kas laukia po sutarties su „Circle K Latvija“?


Naudingos nuorodos:
Dermatologo vizito dažnai tenka laukti nuo vieno iki trijų mėnesių. Per tiek laiko odos ligos progresuoja, o pacientai arba nutraukia...
Įdomu, kaip istorijoje kartais viską pakeičia ne didieji karo planai ar vizijos, o paprasčiausia… baimė. Atsargumas. Kartais — šiek tiek...
Lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“ kitais metais visų įmonės padalinių darbuotojų darbo užmokesčio didinimui numato skirti 14 mln. eurų daugiau nei...
Kartais sunku patikėti, kad dabartinis premium automobilių simbolis — BMW — kažkada stovėjo ant tokio plono ledo, kad vienas netikęs...
Vilniaus rajone, Bukiškyje, statomas naujas „premium“ klasės gyvenamasis kvartalas „ROOTHAUS“. Jame iškils dvidešimt individualių namų, bus įrengtos poilsio ir sporto...
Nuo 2026 metų Lietuvoje gyvenantys ir aptarnavimo sektoriuje dirbantys užsieniečiai privalės mokėti lietuvių kalbą bent baziniu lygiu. Įstatymas numato, kad...
Gruodį „DPD Lietuva“ pristatomų siuntų skaičius išauga mažiausiai dvigubai, todėl net smulkiausios klaidos, pavyzdžiui, netikslus adresas, telefono numeris ar netinkamai...
Lietuviai per Kalėdas šiemet nori praktiškų dovanų – net 71 proc. džiaugtųsi po kalėdų eglute dovanų radę draudimą. Draudimo technologijų...
Kol dauguma verslų konkuruoja dėl vietos „Google“ paieškos rezultatuose, sparčiai auga informacijos paieška per dirbtinio intelekto (DI) įrankius. Generatyviniai DI...
Nors anksčiau populiarios dovanų pirkimo vietos buvo prekybos centrai, didieji prekybos tinklai ir pigių prekių parduotuvės, šiandien daugelis vartotojų renkasi...