Paskelbta
2 mėnesiai prieš-
Nors ilgą laiką verslai vertino tik tuos nuomonės formuotojus, kurie turėjo kuo daugiau sekėjų, pastaruoju metu vis didesnis dėmesys tenka mikroinfluenceriams. Mažesnes auditorijas turintys nuomonės formuotojai neretai pasižymi didesniu sekėjų įsitraukimu ir autentiškumu, todėl prekės ženklams gali atnešti gerokai didesnę naudą. Tačiau kaip tinkamai pasirinkti influencerį ir ko svarbu nepamiršti bendradarbiaujant?
Turinio autentiškumas svarbiau nei sekėjų skaičius
Influencerių agentūros „MicmaWorld” įkūrėjas Rokas Staniulis pabrėžia, kad sėkmingas bendradarbiavimas prasideda nuo tinkamo nuomonės formuotojo pasirinkimo. „Svarbiausia įvertinti ne tik sekėjų skaičių, bet ir turinio kokybę bei autentiškumą. Pavyzdžiui, nišiniai influenceriai, tokie kaip sportininkai ar sveikos gyvensenos entuziastai, gali kurti itin vertingą ir įsitraukimą skatinantį turinį apie maisto ar sporto papildus. Jie turi lojalią ir pasitikinčią auditoriją, todėl tokia reklama bus kur kas efektyvesnė nei plataus profilio influencerių, kurie reklamuoja viską iš eilės”, – teigia R. Staniulis.
Marketingo ekspertas akcentuoja, esminį skirtumą tarp didžiųjų infuencerių bei nišinių nuomonės formuotojų. Makroinfluenceriai naudingi siekiant masinės auditorijos ir prekės ženklo matomumo, tačiau mikroinfluenceriai dažnai kuria stipresnį pasitikėjimą ir konversijas.
Kaip atpažinti autentišką turinį?
Pasak R. Staniulio, nuoširdžiai su produktu susijęs turinys yra viena iš svarbiausių sėkmingo bendradarbiavimo sąlygų. „Stebėkite, ar influenceris natūraliai integruoja produktą į savo kasdienybę ir dalijasi asmenine patirtimi, o ne tik reklaminiais šūkiais. Tikras turinys dažnai būna detalesnis, su realiomis produkto naudojimo įžvalgomis”, – pataria jis.
Nepaisant influencerinės rinkodaros populiarumo, verslai susiduria su tam tikrais iššūkiais. Viena didžiausių problemų – dirbtinai didinamas sekėjų skaičius. Kai kurie influenceriai perka sekėjus ar naudojasi „engagement pods”, kad dirbtinai padidintų savo statistiką. „Kai influenceris turi 20 000 sekėjų, tačiau vos kelis patiktukus ir komentarus po savo įrašais, tai aiškus signalas, kad jo auditorija gali būti netikra”, – įspėja R. Staniulis.
Kadangi ši problema tampa vis aktualesnė, verslai vis dažniau kreipiasi į influencerių agentūras, kurios padeda atrinkti patikimus ir realiai auditoriją veikiančius nuomonės formuotojus.
Bendradarbiavimas su agentūra – greitesnis ir saugesnis kelias
Jei verslui trūksta laiko ar resursų nuodugniai tikrinti influencerius, agentūros gali padėti optimizuoti procesą. „Agentūros atlieka auditą, tikrina influencerių statistiką ir autentiškumą, taip sumažindamos riziką. Be to, jos veikia skaidriai – informuoja influencerį apie jo įtraukimą į duomenų bazę ir supažindina su bendradarbiavimo taisyklėmis”, – aiškina R. Staniulis.
Kad ir kokį kelią pasirinktumėte, svarbiausia investuoti laiką į teisingą strategiją. Sėkmingas bendradarbiavimas su influenceriais gali atnešti ilgalaikę naudą ir sustiprinti prekės ženklo ryšį su auditorija.
Transporto ir logistikos paslaugų grupė GBY Group pristato naują prekių ženklo vizualinį identitetą. Pokytis žymi ne tik šiemet minimą 30-ąjį...
Kibernetiniai sukčiai nuolat ieško naujų būdų, kaip išvilioti asmeninius duomenis, o viena iš efektyviausių priemonių nuo to apsisaugoti – dviejų...
Prasidėjus šiltajam sezonui vis daugiau žmonių leidžiasi į trumpas ar ilgesnes išvykas po Lietuvą – nuo poilsio pajūryje iki savaitgalio...
Elektrinius paspirtukus ar dviračius šiandien turi kone kiekviena šeima. Tačiau kartu su jų populiarumu auga ir pavojai – vien per...
Tobulėjant sukčiams, tenka skirti vis daugiau laiko ir pastangų, kad atskirtume kenksmingus laiškus, skambučius ar žinutes nuo realiai egzistuojančių žmonių...
Nors Lietuvos darbo rinkoje šiuo metu dominuoja Y kartos, gimusių 1981–1996 m., darbuotojai, vyresnių kartų – demografinio sprogimo (gimę 1946–1964...