Paskelbta
3 mėnesiai prieš-
Dvidešimt metų veikiančios ir daugiau nei 1300 narių vienijančios Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) vadovės pareigas nuo rugpjūčio 1 dienos perima komunikacijos profesionalė Jurga Varanavičė. Iki tol pastaruosius 8-erius metus asociacijai vadovavo Alvydė Palaimaitė.
„Alvydė nuosekliai augino ir stiprino LiMA, tad mūsų laukia nemenkas iššūkis ir atsakomybė toliau telkti marketingo bendruomenę bei didinti Lietuvos profesionalų žinomumą tarptautiniuose vandenyse. Savo patirtį mokymų srityje ketinu panaudoti kuriant ir skaitmenizuojant naujos kartos paslaugas, reikalingas tiek pradedantiems marketingo specialistams, tiek tarptautinių sertifikatų siekiantiems profesionalams bei marketingo ir įmonių vadovams. Tikiu, kad su stipria komanda apjungsime kūrybiškumo ir vadybos kompetencijas bei rasime, kuo nustebinti visko mačiusius marketingo žmones“, – sako LiMA vadovės pareigas perimanti J. Varanavičė.
J. Varanavičė vystė lygių galimybių projektus „Go Forward!”, sukūrė vieną didžiausių Lietuvoje nuotolinių mokymų platformą „Go Forward Academy“, organizavo tarptautines konferencijas įvairiomis lyderystės, vadybos, tvarumo temomis. Ji konsultuoja verslus ir viešojo sektoriaus organizacijas strateginės, politinės komunikacijos klausimais, yra parengusi ir išleidusi knygas „Lyderiai“ ir „Futbolo herojai“, vedusi radijo ir televizijos laidas.
„Žaviuosi Jurga ir jos pasiekimais, matau, kaip ji puikiai tiks tolimesniam LiMA stiprinimui. Šiais metais LiMA švenčia 20-ąjį gimtadienį, kuris žymi didžiulę organizacijos transformaciją: atnaujinama LiMA internetinė platforma, skaitmenizuojamos paslaugos, dar labiau stiprinamas narių įtraukimas ir jų atstovavimas, todėl LiMA strateginių veiklų įgyvendinimui reikalinga stipri komanda. Labai džiaugiuosi, kad asociacijos plėtrai tęsti prie LiMA prisijungia ne tik nauja vadovė, bet ir dar 2 profesionalės”, – sako A. Palaimaitė. Kokios skaitmeninio marketingo tendencijos dominuos 2025 metais?
Prie LiMA komandos nuo liepos 15 d. taip pat prisijungia partnerysčių ir veiklos vadovė Rūta Mecelicaitė-Panavė. Ji yra sukaupusi patirtį aukščiausio lygio verslo renginių bei konferencijų organizavime, o būdama „Investuok Lietuvoje” dalimi, ji pastaruosius 6 metus prisidėjo prie Lietuvos, kaip patrauklios investicijų lokacijos, pristatymo tarptautinei bendruomenei bei viešojo ir privataus sektorių partnerysčių plėtros. JAV dolerio šokis su euru išryškino valiutų keitimo rizikas
LiMA komandą taip pat papildys plėtros ir skaitmenizacijos vadovė Elena Beinaravičienė, sukaupusi vertingos patirties tiek nevyriausybinėje, tiek verslo aplinkoje. Šešerius metus ji Italijoje dirbo tarptautinio jaunimo asociacijų tinklo valdyboje, atstovaudama jaunimo interesams Europos institucijose. Grįžusi į Lietuvą, vadovavo antrajam „Women Go Tech” mentorystės programos sezonui, vėliau dirbo „Turing College”, kur buvo atsakinga už bendruomenės stiprinimo iniciatyvas. Toma Sabaliauskienė įsteigė dvi stipendijas LiMA kursams
„Gautos tokio aukšto lygio profesionalų kandidatūros patvirtina LiMA organizacijos lyderystę rinkoje. Džiaugiamės, kad naujai suformuota komanda padės ir toliau asociacijai strategiškai augti”, – sako atrankas vykdžiusios agentūros „Master Class Lietuva” direktorė Laura Duksaitė-Iškauskienė. Jurga Klimaitė-Riebling: „Širdis medumi apsipila, kai girdžiu vyrą kalbant apie Vilnių“
20 romantiškų jubiliejinių kelionių idėjų
Mažiau daiktų – daugiau jausmų: ekspertai aptarė naują požiūrį į verslo dovanas
Ukmergėje – „Stansefabrikken“ plėtra: 12 mln. eurų investicija atvers kelią šimtui naujų darbo vietų
Diskusijų kultūra: ar verslas dar tik reaguoja, ar jau kalbasi?
Ar kada nors bus gera reklama Lietuvai?
DI išmano, bet žmogus sprendžia – ko iš tiesų reikia šiuolaikiniam marketingo specialistui?
Lietuvos IT sektorius pasiekė rekordinę 5,4 % BVP ribą – eksportas išaugo penkis kartus
Kas įkvepia stipriausius? TOP 10 marketingo vadovai atskleidė, kokiais principais ir vertybėmis jie vadovaujasi siekdami tikslų
Pasaulinėje parodoje „MIPIM“ – dėmesys pažangiems Vilniaus plėtros projektams
Kai 2006 metais kino teatruose pasirodė filmas „The Pursuit of Happyness“, daugelis žiūrovų manė, kad tai tik dar viena gražiai...
Kas bendra tarp geriausių viešbučių vestibiulių ir mūsų svetainių? Pasirodo, panašumo yra, o viešbučiuose naudojami sprendimai, pritaikyti, intensyviam naudojimui, paprastai...
„Biržų duonos“ kepykla užbaigė antrąjį nuosavo saulės elektrinių parko plėtros etapą. Įdiegus naują 550 kW galios elektrinę, bendras Biržuose įsikūrusio...
Ne tik filmas – tai veidrodis finansų pasauliui Kai 2013-aisiais pasirodė „Volstryto vilkas“, daugelis žiūrovų laukė tik gero kino seanso....
Lietuvos darbo rinka išgyvena transformaciją, kurią žymi du esminiai pokyčiai: didėjantis aukštos kvalifikacijos talentų poreikis ir dirbtinio intelekto (DI) proveržis,...
Nauji mokslo metai – ne tik pradžia, bet ir didelis iššūkis suderinti namų gyvenimą su mokyklos reikalavimais. Neretai tėvai jau...
Paskutinį spalio sekmadienį, kartu su milijonais europiečių vėl persuksime laikrodžius. Šiandien jau retas kuris žino, tačiau du kartus per metus...
Per pirmąjį šių metų pusmetį Lietuvoje užfiksuota beveik 8 tūkst. finansinio sukčiavimo atvejų, rodo Pinigų plovimo prevencijos kompetencijų centro duomenys....
Šiandien daug diskutuojama apie mokytojo vaidmenį – ar jis yra tik žinių perteikėjas, ar bendruomenės kūrėjas? Ar mokinys turi pasyviai...
Net 65 proc. gyventojų jaučia pastaruoju metu padidėjusį nerimą ir įtampą, atskleidė naujausia bendrovės „Spinter tyrimai“ visuomenės apklausa. Įtampa ir...