Paskelbta
1 metai prieš-
Automobilių salonai „Moller Auto“ Lietuvoje greitu metu pradės teikti naują paslaugą – automobilių prenumeratą fiziniams asmenims. Prenumerata, į kurią bendrovė investavo 250 tūkst. eurų, vairuotojams leis išsinuomoti tiek naujus, tiek mažai naudotus automobilius.
Anot „Moller Auto“ generalinės direktorės Baltijos šalyse Izidos Gerkenos, teikiant šią paslaugą labiausiai bus orientuojamasi į bendrovės atstovaujamų prekės ženklų „Audi“, „Volkswagen“ ir „Škoda“ prenumeratą, tačiau susidomėjusiems asmenims bus sudaryta galimybė užsisakyti bet kurios markės automobilį.
„Tai yra visiškai naujas būdas naudotis naujausiais ir pažangiausiais automobiliais be ilgalaikių įsipareigojimų. Žmonės šiandien ieško patogumo, pasirinkimo laisvės ir jų norus bei poreikius atitinkančių paslaugų, todėl keičiasi mobilumo supratimas. Mūsų, kaip vieno iš srities lyderių, užduotis – prisitaikyti prie pokyčių ir pasiūlyti platų paslaugų spektrą, atitinkantį šiandieninio vairuotojo lūkesčius“, – sako ji.
Nurodoma, kad į „Moller Go“ automobilio prenumeratą įtraukti ir apsilankymai sertifikuotuose automobilių servisuose, civilinės atsakomybės draudimas, visą parą teikiama pagalba kelyje bei pakaitinis automobilis, jeigu pagrindinė transporto priemonė patektų į draudiminį įvykį ir ją reikėtų remontuoti. Į prenumeratą taip pat įskaičiuotas žieminių ir vasarinių padangų keitimas bei saugojimas, automobilio nusidėvėjimo išlaidos.
Automobilį iš „Moller Go“ bus galima užsisakyti nuotoliniu būdu, atsiimant Vilniuje. Prenumeruojamu automobiliu galima važinėti po visas Baltijos šalis, o iš anksto susitarus su tiekėju – ir už jų ribų.
Paslauga jau metus veikia Latvijoje
I. Gerkena pastebi, kad pernai pavasarį Latvijoje atsiradusi automobilių prenumeratos paslauga sulaukė didelio susidomėjimo – jos paklausa kas mėnesį kyla maždaug po 20 proc.
„Nors automobilių prenumerata yra palyginti naujas sprendimas, juo pradeda naudotis vis daugiau žmonių. Kalbant apie populiariausias markes, Latvijoje fiziniai asmenys dažniausiai renkasi vairuoti „Volkswagen T-Cross“ arba „Volkswagen Taigo“. Tuo tarpu tarp verslo klientų pastaraisiais mėnesiais itin išaugo aukščiausios klasės automobilių, tokių kaip „Audi e-tron GT“, paklausa“, – dalinasi pašnekovė.
Įmonės direktorė Baltijos šalyse priduria, kad Latvijoje svarstoma paslaugą plėsti ir pradėti siūlyti sezoniško automobilių keitimo galimybę bei įvairesnių transporto priemonių rūšių.
„Sieksime, kad, pavyzdžiui, vasarą vairuotą kabrioletą šios paslaugos naudotojai žiemą galėtų pakeisti į keturiais ratais varomą visureigį, mokėdami tą patį abonentinį mokestį. Šiuo metu stengiamės prisitaikyti ir dar labiau suprasti vartotojų pageidavimus, finansines galimybes bei kasdienius poreikius, todėl ateityje, tikėtina, pasiūlysime ne tik automobilių prenumeratą, bet ir kemperių ar elektrinių dviračių nuomą“, – reziumuoja pašnekovė.
„Moller Auto“ klientų lojalumo programa pelnė prestižinį Europos apdovanojimą
Lietuvoje toliau auga hibridinių automobilių populiarumas: atsakė, kodėl pirkėjai renkasi juos, o ne elektromobilius
„Møller Mobility Group“ turės naują Baltijos regiono vadovą
Lietuvos futbolo federacija pradeda partnerystę su „Moller Auto“
„Moller Auto“ sukūrė unikalią lojalumo programą automobilių rinkoje
„Moller Auto Keturi žiedai“: naujų „Audi“ pardavimo sutarčių kiekis augo 2 kartus
Stiprėjantis „Audi“ populiarumas Lietuvoje: sutarčių kiekis augo du kartus
Apklausa: trečdalio vairuotojų nuomone, didžiausią riziką nelegaliuose servisuose kelia nekvalifikuoti technikai
„Moller Auto“ skelbia rezultatus: pernai augo ir automobilių pardavimai, ir servisų paslaugų apimtys
Vakar Vilniuje, Ozo g. 10A, įvyko oficialus pirmojo Lietuvoje BYD automobilių salono atidarymas. Šis renginys neapsiribojo vien automobilių bei salono...
Komentuoja Justinas Muleika, „GF banko“ generalinis direktorius Lietuvos banko duomenimis, per pirmuosius penkis šių metų mėnesius vartojimo paskolų buvo išduota...
Lietuvoje beveik trečdalis šeimų gyvena nuomojamame būste, o daugelis jų svajoja apie savo namus. Tačiau pirmas žingsnis link šios svajonės,...
Per pirmąjį 2025 m. pusmetį „Modus Group“ konsoliduotos neaudituotos pajamos siekė 274 mln. eurų ir buvo 22 % didesnės nei...
Pirmaujanti Baltijos šalių prekybos ir pramogų centrų vystymo bei valdymo bendrovė „Akropolis Group“ šiandien pasirašė kredito sutartį su „Swedbank“ dėl...
Ruduo – dosniausias metų laikas, kuomet sodus ir daržus užpildo rudens derlius. Natūralu, kad dalis žmonių šiomis gėrybėmis nori pasidalyti...
Saugumo poreikiai nuolat auga – nebeužtenka vien tik stebėti uždarą erdvę ar fiksuoti įėjimus. Dažnas susiduria su iššūkiu: kaip suvaldyti...
Kiekvieną rugsėjį gatvėse išaugantis moksleivių skaičius atneša ir papildomų iššūkių eismo saugumui. Kaip rodo „Lietuvos draudimo“ užsakymu atliktas tyrimas, penktadalis...
Dar prieš kelis dešimtmečius žmonės Lietuvoje dažnai naudodavo vadinamuosius „majakus“ ar „švyturėlius“ – paskambindavo ir iškart nutraukdavo skambutį, taip perduodami...
Apsipirkti per socialinius tinklus dar niekada nebuvo taip paprasta – juose kasdien mirga šimtai reklamų su stilingais papuošalais, drabužiais ar...